Останнє оновлення: 12:03 четвер, 13 березня
Неастрологічні погляди
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Що рік корови нам готує? Прогнози
Що рік корови нам готує? Прогнози

Що рік корови нам готує? Прогнози

Чернігівці вже перебувають в очікуванні свята і тих перемін, які чекатимуть нас у новому році.

Хоча оптимізму українцям не бракує, дуже схоже на те, від нового року вони очікують складних випробувань. Недарма ж приходить до нас рік бика – тварини працьовитої і терплячої.

Що нам чекати від нового року? Із цим питанням ми звернулися до фахівців та аналітиків нашого міста (і не тільки) за прогнозами на 2009 рік… Не астрологічними. Ось що вони повідали.

Економіка

Прес-секретар головного управління агропромислового розвитку облдержадміністрації Ігор Кузьменко робить такий прогноз:

«Мені здається, що 2009 рік буде непростим. Ми пройдемо дно кризи. З іншого боку, у мене немає якоїсь печалі стосовно того, що цей рік буде складним. Він і повинен бути складним, тому що якоюсь мірою ми заслужили це.

Це і завелика надія на кредитування, тобто життя в борг. Це і довіра до тих секторів економіки, які не є реальними. Тобто віртуальна банківська система і віртуальні економічні ігри перемогли над реальним матеріальним виробництвом.

І цей 2009 рік буде результатом цього перекосу. Але, на мою думку, немає сенсу горювати, що цей рік буде складним.

Будь-яка криза – це можливість побачити свої проблеми і намагатись їх виправити. І організації, і люди повинні виявити проблеми і виправити їх. Все здорове повинно жити. Все тлінне – відійти. Це закон природи, але він робить суспільство цілим, здоровим, нормальним».

До свята Нового року Ігор Кузьменко ставиться як до приводу підбити підсумки, подумати про майбутнє. Святкуватиме його, можливо, на площі біля ялинки.

Політика

Юрій Паперний, керівник проекту «Чернігівський монітор» буде святкувати новий рік вдома з дружиною перед трьома телевізорами. Щоб, як він пояснив, порівнювати, які програми ідуть, і робити звук там, де подобається, а інше залишати «авось щось цікаве буде».

Юрій Паперний говорить, що головною подією наступного року будуть вибори:

«2009 рік буде поділятися на дві частини. Перша – місяців 7-8 ми будемо виходити з кризи, або входити у ще більшу кризу. Але я думаю, що вона більше намальована, ніж насправді є. І найбільша для Чернігівщини загроза – це безробіття.

А друга половина року – мабудь десь з вересня – це початок активної виборчої компанії. Для одних – президентської, для інших – мерської. Мабуть, вони не будуть об’єднані у нашому місті, будуть кожна йти по-своєму, але вони будуть дуже гострі і дуже цікаві.

Тому що у нас вперше у місті на виборах президента ніхто не буде розуміти, яка сила переможе. А по-друге, на виборах мера може бути також цікаве повторення в чомусь 2006 року: коли є два сильних опоненти, і одному є що втрачати, а інший знає, що він придбає. Тому вони можуть багато викласти коштів на виборчі компанії.

Що, мабуть, дуже добре для чернігівців, бо чим більше коштів вони викладають, тим більше розвивається звичайна маленька людина, яка працює в комісії і на агітації. Якщо буде все добре, і розвиватись буде за економічними показниками, а не політичними, то мине паніка, і якась фінансова невпевненість, а потім це вже буде просто по наростаючій».

Побажання для чернігівців і "Високого Валу":"Ловити новини в Інтернеті, бо вони там гарні, швидші і більш толерантно подані. Тому що наші друковані, а тим паче електронні ЗМІ, подають не новини, а вже агітацію".

Більш радикальний політичний прогноз на наступний рік зробив лідер партії «Братство» Дмитро Корчинський. «Високому Валу» він розказав таке:

«Рік корови готує масові громадянські акції протесту, які призведуть до зміни всієї політичної еліти в Україні. Стара політична еліта буде повалена, а ті, хто її повалить, стануть новою політичною елітою.

Це пов’язано з кризою і з тим, що стара політична еліта мародерствує на кризі. Тобто, якщо всі політичні еліти заробляють на підйомі, наша заробляє на падінні.

Це нікого в країні не задовольняє, крім них. Саме тому вони будуть повалені. З низів суспільства піднімуться нові сили, які візьмуться за країну».

Оптимістичніші у своїх привітаннях працівники гуманітарної сфери, культури і туризму:

Так, заступник міського голови Оксана Тунік-Фриз зробила такий прогноз:

«Я думаю, що наступний рік буде таким же продуктивним, як і рік, що минає. Я думаю, що ми будемо зміцнювати наші гарні показники в освіті. Я вбачаю і очікую тільки позитивні зрушення, не зважаючи на погану погоду чи погані економічні умови для їх роботи. Потенціал наших людей надзвичайно високий, вони дуже працездатні, не зважаючи на будь-які умови».

Новий рік Оксана Тунік-Фриз зустрічатиме традиційно: разом з батьками і дитиною, а о другій годині буде на площі, з багатьма чернігівцями, брати участь у «народних гуляннях».

Працівники культури обіцяють, що наступний рік буде багатим на ювілеї та фестивалі

Саме у 2009 році святкуватиметься 200-річчя з дня народження Миколи Гоголя. На перше квітня містечко Ніжин, де навчався Гоголь, порине у святкування.

Що відбудеться у нашому місті – розказав начальник управління культури міської ради Олег Васюта:

«Я сподіваюсь, рік буде дуже цікавий. Ми виходимо на загальноукраїнський рівень з багатьох позицій. У першу чергу, на рівень мистецької освіти: ми будемо проводити всеукраїнський конкурс «Кобзарська юнь України», фестиваль «Кобзарський майдан» також пройде у Чернігові. Ми будемо працювати над поглибленням привабливості нашого міста щодо нашої культури як для громадян, так і для всіх, хто до нас приїжджає.

Будемо проводити другий загальноміський фестиваль «Мстислав-фест», присвячений культурі середньовічного міста. Бо середньовіччя, ви знаєте, це золота доба в культурі нашого міста. Тоді будувались наші храми, основи культури взагалі закладались в той період. Тому ми дуже покладаємо на це великі надії.

До речі, сам князь Мстислав – перший з відомих Чернігівських князів. Перша літописна згадка про нього датована 1024 роком. Так що вимальовується ювілей. Зрозуміло, що ми будемо поглиблювати традиційні мистецькі фестивалі, які вже приваблюють жителів нашого міста – це і «Чернігівська весна», «Чернігів – рідне місто моє», «Серпневий зорепад». Я також сподіваюсь на те, що наші заклади культури будуть нарощувати свій потенціал. Це Міський палац культури. Серед вдалих підходів я бачу створення театрально-концертного центру. Добрим знаком було те, що у міському палаці культури пройшли виступи санкт-петербурзького музичного театру – «Ісус Христос – суперзірка» та «Юнона і Авось».

Побажання для чернігівців і «Високого Валу»: «Перш за все, щоб минула криза. І перш за все у нашій свідомості. Я дивлюся з оптимізмом у 2009 рік. Кожен з нас повинен бути і не песимістом, і не оптимістом, а твердо знати, чого він бажає у своєму житті, і послідовно, виважено, цілеспрямовано іти обраним шляхом. Шляхом, накресленим, можливо, божими посланнями, можливо, його власними бажаннями. Вважаю, що найкращим побажанням у 2009 році буде досягнення своєї життєвої мети, яку ми ставимо перед собою».

Туристична галузь Чернігівщини у 2008 році активно розвивалася, про що свідчить і відкриття нових туристичних маршрутів, і реконструкція пам’яток, таких як Батурин та Крути.

Про те, що рік корови готує працівникам туристичної сфери мені повідала Наталія Самохіна, завідувач науково-освітнім відділом історичного музею імені Василя Тарновського:

«У наступному році у нас складається план поїздок по місцях, пов’язаних з Миколою Гоголем. Тому що ми будемо святкувати двісті років від дня народження Миколи Васильовича. У нас планується тур до Миргорода і села Гоголеве, Полтавської області. А для тих, хто не зможе взяти участь у цьому далекому маршруті, обов’язково буде Ніжин. Адже в Ніжині Гоголь навчався, з цим містом пов’язані його роки юності.

Обов’язково ми маємо показати Гімназію вищих наук князя Безбородька, поштову станцію і загалом місто Ніжин. Крім того, тут мають прозвучати імена тих однодумців, однокашників Гоголя, які з ним навчалися. І серед них – непересічна постать Василя Тарновського (старшого). З ним ми теж відзначаємо ювілей і він теж причетний до нашої колекції музею Василя Тарновського молодшого – це його батько.

Ще одна значна подія – 300 років Полтавської битви. Ми в минулому році проклали маршрут до Полтави через село Березова Рудка, у якому перебував Тарас Шевченко».

* * *

Отже, не тільки астрологи, але і чиновники, політики та журналісти вміють робити прогнози. Підсумувавши їх, можна зробити висновок, що рік чекає нас не простий, але багато в чому цікавий. І звісно ж, тільки від нас залежить, чи вийдемо ми з нових життєвих випробувань сильнішими.

Коментарі (31)

Таня | 2009-01-06 12:36

Таня
Oper
І я Вас вітаю З Новим Роком, на наступаючим Різдвом!!! Хай Рік Новий подарує нам радість, мудрість і солідарність у виріщенні спільних питань!!!!

Oper | 2009-01-05 21:25

Таня
Кто на ком стоял? Потрудитесь излагать ваши мысли яснее ©
Я не гарячкую, а висловлюю власну думку. Для чого власне й існують коментарі.

410 | 2009-01-05 20:37

Oper
Побороли :)))))))))))))))))

Таня | 2009-01-05 20:02

Судя из вашего ответа, я понимаю, что вы согласились, что явно горячитесь относительно Оксаны Владимировны. :-)))) , а еще и вы и я знаем, что я не в чем не ошибаюсь относительно вас и портала Высокий Вал. :-))) Таня

Oper | 2009-01-05 18:55

Бруд, закиди, заяви - все це докорінно неправильні терміни. Мої слова - це моя особиста думка. І доведення вона не потребує.
Ви можете мати іншу. Наприклад, що "не може лобіювати" :)

410 | 2009-01-05 17:41

Таня
Oper
Таня
Oper"А то, что Туник-Фриз может заставить или убедить пивопроизводителей..."
Прослізився... :)))
Тетяно, ви явно щось наплутали. У мене ніколи ніяких сайтів не було. Коментарі - це думки приватних осіб, які вони мають право висловлювати в будь-який спосіб.
Так от моя думка загалом така, що ця пані на посаді органу влади працює на інтереси конкретного виробника. При чому це виробник наркотичного пійла.
Справа в тому, що якщо ви впевнено робите такі заяви, то тоді гайда до суду бо інакше всі ваші слова справжнісінька туфта! Взагалі - то це пітання Прокуратури. Тому, що посадова особа місцевого самоврядування не може лобіювати інтереси бізнесу. Я особісто (хай Корнегі мені вибачить :), вважаю, що ваші закиди суцільна маячня!!!!! А якщо ні - то доведіть це! Набридло вже читати ваш бруд.

Oper | 2009-01-05 14:47

Таня
Oper
Таня
"А то, что Туник-Фриз может заставить или убедить пивопроизводителей..."
Прослізився... :)))
Тетяно, ви явно щось наплутали. У мене ніколи ніяких сайтів не було. Коментарі - це думки приватних осіб, які вони мають право висловлювати в будь-який спосіб.
Так от моя думка загалом така, що ця пані на посаді органу влади працює на інтереси конкретного виробника. При чому це виробник наркотичного пійла.

Таня | 2009-01-05 13:49

Таня
Oper
Что же Опер, уважаемый, не ставите мой коммент? По меньшей мере, поступаете не честно!!!

Таня | 2009-01-05 13:37

Таня
Oper
Ну так вы, УВАЖАЕМЫЙ ОПЕР, вводите в заблуждение читателей данного ресурса. Относительно заработной платы, вы насмешили многих людей, которые, в отличии от вас, знают сумму заработной платы работников мэрии, в том числе и заместителей. Я думаю, вам не откажут, если вы захотите узнать в мэрии, кто и сколько получает. :))) Так вот, эти суммы далеки от так называемой вами " РОЗКІШНОЇ ЗАПРЛАТИ". Я уверена, что это наименьшая сумма зарплаты, которую получала Туник-Фриз где либо ранее. Поэтому, в дальнейшем, проверяйте данные и не вводите читателей вашего сайта в заблуждение, тем самым не дискредитируйте его. На счет "КРАДЕ" - тут вы зашли значительно дальше, вы нарушаете закон, огульно обвиняя человека, не доказав его вину. А из вашего текста я понимаю именно так, что вы приписываете Туник-Фриз воровство. Или в лучшем случае, вы по прежнему вводите в заблуждение читателей Высокого Вала. Теперь относительно агрессивного PRа. Если даже таковой был, то :))) его врядле можно назвать агрессивным, так как событие, о котором вы пишите по сроку давности проходило весной, а сейчас январь. И более того, не вижу ничего плохого в том, что бизнес и власть вместе делают проекты, такие как были на пляже. Я не видела, что бы Туник-Фриз призывала пить пиво. А то, что компания выделяет деньги на социальные проекты в городе, это лишь говорит о нормальном сотрудничестве. Во всем есть рациональный подход. Можно просто производить пиво и продавать его. А можно помимо этого занимать активную социальную позицию. В данном случае, я пишу о компании. А то, что Туник-Фриз может заставить или убедить пивопроизводителей или кого-либо еще выделять деньги на город, это говорит о ее профессиональном подходе и активной позиции. То, что пьяные тонут, мне известно, только не нужно в этом винить Туник-Фриз. Поскольку, по вашей логике, ваш сайт должен быть одним из первых в списке обвиненных, так как именно вы много страниц уделили платным материалам пивному вопросу и компании, в рекламе которой вы обвиняете заместителя мэра. Будьте последовательны и объективны! Я уважаю Высокий Вал и не хочу стать одной из тех, кто перестает посещать этот ресурс. С Новым годом!!!

Oper | 2009-01-05 12:35

Таня
"Болезненное" відношення у мене до багатьох тих, хто отримує розкішну зарплату з бюджетних, тобто наших коштів. Коли працівник на роботі краде чи вирішує власні справи рахунок роботодавця, його треба щонайменше звільняти.
З фактів, як то кажуть "навскидку" - зпоювання народу, в першу чергу молоді, алкогольною бодягою. Яка б'є і по фізичному здоров'ю, і по моральному, і розум забирає. Робиться це через агресивний піар одного з виробників.
У тому числі - на спортивних заходах. На пляжі... Милая Таня, а ви не знали, що крім гарантованої деградації, п'яні тонуть?
До речі, як вживання алкоголю впливає на ту саму "гуманітарну сферу"? Варіанти два: 1.) позитивно; 2.) негативно. Можна не відповідати, головне відповісти собі.

Таня | 2009-01-05 09:34

Милый Опер, из вашего болезненного отшнения к Оксане Туник-Фриз, я понимаю, что вы, наверно, не довольны ее работой, имеете конкретные претензии и уверены в ее некомпетентности. Я была бы признательна, если бы вы, помимо общих фраз в негативном контексте, написалы более конкретные факты. ))))) Поскольку я, имею иное мнение на этот счет и готова апелировать, но не могу этого сделать, так как в ваших словах нет конкретики. И )))) С Новым годом Вас, уважаемый Опер! Таня.

Oper | 2009-01-05 01:55

ФАНАТ ОТФ
Буду вважати цей вислів реалізацією права кожного на вільне висловлення своїх поглядів та переконань :)
Очевидно, моє розуміння жалюгідності відрізняється від розуміння цього поняття у клубі фанатів ОТФ :) Зокрема тим, що не пов'язане із займаними посадами :)

Любомир | 2009-01-05 00:21

Щановна панi Люба! Менi дуже шкода за вашi некоректнi вислови стосовно Оксани Володимирiвни, а крiм того, на адресу навчального закладу. Здобутi знання в будь-якому закладi поповнюють потенцiал людини,формують його особистiсть. Смiю вам повiдомити, що крiм музичного училища, заступник мiського голови мае двi вищi освiти. Стосовно - Я, я тiльки радiю, коли людина говорять вiд свого iменi та вiдповiдають за своi вчинки. Та на всяк випадок, хочу вам повiдомити, що iснують журналiсти та редактори, якi готують матерiал, тож питання, скорше, адресуйте до них.

ФАНАТ ОТФ | 2009-01-05 00:13

жалюгідні ваші напади так само як і ви...

Oper | 2009-01-04 22:40

Щодо фаху, то в мене їх декілька, десь так 4-5 :) на випадок різноманітних криз.

Oper | 2009-01-04 22:28

ФАНАТ ОТФ
Та що ви кажете :) У мене зараз взагалі нема об'єктів для ненависті.
Що стосується пані ОТФ та інших наших найманих працівників, то моє ставлення визначається виключно їх СПРАВАМИ. А справи їх... Ну, самі розумієте - ДІСТАЛИ вже ваші справи.
А щодо думок мудрих людей, наведених мною, гадаю ви погарячкували, застосовуючи поняття "жалюгідні".

ФАНАТ ОТФ | 2009-01-04 21:48

Пане опер, ви б уже поставили на головній сторінці статтю в котрій прописали як глибоко ви ненавидите Тунік-Фриз. Оце б було по справжньому відверто і щиро. А відписувати отакі ваші жалюгідні пости, це навіть читати смішно. До речі, хотілося б дізнатися хто ви за фахом.

Oper | 2009-01-03 17:17

Люба
Музучилище , кажете?
Фізкультурники біля руля, а музиканти - у заступниках.
Ех... Отак і живемо.
З цензурного спадають на думку хіба що слова проф. Преображенського:
"Я и не говорю о паровом отоплении... ... Когда я вместо того, чтоб оперировать, начну петь хором - у меня наступит разруха... Когда эти баритоны кричат "Долой разруху", это означает, что каждый из них должен лупить себя по затылку. И когда он выбьет из себя эти галюцинации и займется чисткой сараев - прямым своим делом - РАЗРУХА ИСЧЕЗНЕТ САМА СОБОЙ!"

Sirko | 2009-01-03 16:51

Sirko
Oper
=Пусть наши с вами соотечественники сначала отучатся от свинства и заслужат право носить звание гражданина, а уж тогда можно будет и о парламенте подумать=
А как отучиться от свинства? "Города - пучина человеческогот рода" (Ж.-Ж. Руссо).
Пахать надо. И только в пахоте человек становится человеком. У нас народ вообще оборзел. Освинел. И защитит его не он сам, а НАТО. И деньги ему в ЕС платить будут по-европейски.... Пахать надо, народ! На своей территории! А не польское сало жрать!
Сегодня Яценюк по ТВ опять речь об автобанах повёл... У нас село дохнет! А им автобаны нужны... Китайцев в Евпропу возить (с их товарами)?

Люба | 2009-01-03 11:45

Стосовно трьох "я" у трьох реченнях О.В.: жодного зв’язку з "премудростями" Карнеги там не видно:) Це - елементарна тавтологія (нічим не виправдане повторення), яка завжди трапляється з лінгвістично малограмотними людьми:) Зразу перепрошую: це не образа, а констатація факту, адже в музучилищі, в якому вчилася О.В., не вчать навіть граматики, не те щоб стилістики... Зате, можливо, вона гарно апіває чи диригує:), адже не дарма бере участь у народних гуляннях:)

Сергій | 2009-01-02 16:20

Три телевізори - це сильно! Тобто сильний удар. Хоч каску одягай.

Сергій | 2008-12-31 13:38

Oper
бабай
Хлопці, фанати - це на футболі ;) Чи не так?

бабай | 2008-12-31 11:14

Oper
ага! а для нас фанатів, не має значення чи то ніч чи то день, чи то 31 чи 32! і під різними ніками пише не фанат, а фанати! і ми завжди на варті! тож в наступному році начувайтесь!!!

Oper | 2008-12-31 08:00

Sirko
Бачили очі, що вибирали.
Є така думка, озвучена Фандоріним (добросовісно передираю):
— Я, Варвара Андреевна, вообще противник д-демократии. — (Сказал и покраснел). — Один человек изначально не равен другому, и тут уж ничего не поделаешь. Демократический принцип ущемляет в правах тех, кто умнее, т-талантливее, работоспособнее, ставит их в зависимость от тупой воли глупых, бездарных и ленивых, п-потому что таковых в обществе всегда больше. Пусть наши с вами соотечественники сначала отучатся от свинства и заслужат право носить звание г-гражданина, а уж тогда можно будет и о парламенте подумать.

Oper | 2008-12-31 07:51

Sirko
Підтримую про корів (що взагалі-то не часто у випадку з цим автором буває).
Але справа може не стільки вв будівництві у селі? Он як тут кажуть, і потенціал у наших людей, і працездатність. Згоден. Та тільки щось їм заважає дуже. А ще кажуть (вже інші люди), що п'яний може тільки натворити, але не створити.
Ще також кажуть, що Україна перша за дитячим алкоголізмом. А розвивають його (зокрема в нашому місті) деякі нечисленні конкретні особи. Не будемо показувати пальцем перед святом...

Oper | 2008-12-31 07:43

Ого. Серед ночі (!) вже 31 грудня (!) відразу кілька (?) фанатів строчить з різними іменами :)))
Та нікому нічого не раджу. То все мудрий дядько Карнегі :)

Sirko | 2008-12-31 00:58

Год Коровы или год автобанов? Основа ГБ - единство народа и крепость села. Зачем это ЮВТ нам говорила, что будет спасать Украину строительством автобанов? Это устаревший путь 30-х годов. В год Коровы надо строить село, а не ненужные нам автобаны. Для кого они? Для фур и мерсов? Надо возрождать поголовье, сельхозмаш, химпром, продзаводы, которые тянут за собой и строительство и металлургию. А будет село - будет к нему и "автобан" с трамваем. Если у Украины будут ещё гроши - то кинуть их надо не в помощь разжиревшим строителям, которые ныне хотят переключиться за госсчёт с домов на дороги, а кинуть всё на село, на весь цикл агропрома, сделать его конкурентноспособным западному производителю еды. Нехай строительные пузаны медпукты в селе строят, фермы по новым проектам, да школы с бассейнами. А то прочли книжку про Гитлера и автобанов им захотелось. С автобана легче гроши тырить, чем с медпункта. Положи щебня на полсантиметра меньше, сразу 10 мильйонов и стыришь! А молоко в Китае закупать будем...
Хай живе Корова и село! Нехай згинуть гитлеровские автобаны!

ФАНАТ ОТФ | 2008-12-31 00:32

Oper
А Я НЕ ЗРОЗУМІВ, ПІТАННЯ КОМУ СТАВИЛИ? СМІШНІ ВИ ТАКІ. І НЕ ЦІКАВІ. ЯК ЇЙ ТРЕБА БУЛО ВІДПОВІДАТИ? :)))) їй Богу...... З наступаючим!!!

Олександр | 2008-12-31 00:30

пане Oper в даному контексті не бачу зв'язки Карнегі з "Я".
Якщо ви уважно читали "ЯК ЗДОБУВАТИ ДРУЗІВ І ВПЛИВАТИ НА ЛЮДЕЙ.", то автор пише виключно від першої особи, від себе. Тож, саме від себе відповіла пані Оксано. То того ж, відверто відповіла.
Можливо ви використовуєте "Ми-моє величність"...
.... тож, бзік у кожного свій

Оксана Володимирівна | 2008-12-31 00:15

OperЯ, я, я... Оксано Володимирівно, злі язики кажуть що то дурний тон. А мудрий дядько Дейл Карнегі рекомендує помеше цього самого слова вживати.
Дурний тон - давати такі поради. Залиште їх собі. Переконана, Фрейд (дядько) б мене підтрімав!

Oper | 2008-12-30 21:31

Я, я, я... Оксано Володимирівно, злі язики кажуть що то дурний тон. А мудрий дядько Дейл Карнегі рекомендує помеше цього самого слова вживати.
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Новий дім у Німеччині - що українці думають про своїх співвітчизників, які втекли

SVOBODA.FM