Останнє оновлення: 09:51 вівторок, 4 листопада
З життя народу і слуг народу
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Слуги народу в дії, Або Як вас викинути на вулицю
Слуги народу в дії, Або Як вас викинути на вулицю

Слуги народу в дії, Або Як вас викинути на вулицю

Сьогодні, 15 жовтня на просторах нерухомості РВК «Деснянська правда» має стати ще просторіше. На цей день призначене примусове виселення сім’ї з житла, займаного упродовж останніх 16-ти років.

Жінку, що працювала на підприємстві майже чверть сторіччя, керівництво «попросило» разом з сім’єю очистити приміщення. А потім... Ви, шановні читачі, вже напевно зрозуміли – йдеться ж не аби про що, а про нерухомість в центрі міста.

«Ты виноват лишь в том, что хочется мне кушать»

Житло було надане у липні 1994 року. Вже після 8-ми років роботи на підприємстві. Тому є відповідний документ – договір майнового найму.

Після відмови у задоволенні «прохання» керівництва щодо виселення, що надійшло через юридичний відділ та профспілку, відбулась зустріч «на килимі» з головою ВАТ РВК «Деснянська правда» Володимиром Івашко, де він вже особисто «просив» звільнити приміщення.

За словами потерпілої, після відмови у такому «проханні» у квітні 2009 року її було звільнено. Звільнення оформлено як скорочення.

16 років «безпідставного життя»

Після того почалася судова тяганина в судах – найгуманніших і найнепідкупніших у світі українських судах.

Що цікаво, пан Івашко у позовній заяві стверджує, цитата: «з невідомих підстав відповідач проживає на складі з осені 1994 року», а також: «документальні підстави для її заселення та проживання на території складу відсутні».

При цьому у договорі найму «виробничої площі, обладнаної під житлову», читаємо: «на підставі рішення профкому, протокол №3 від 4 липня 1994 року наймодавець надає наймачеві...». Підпис – директор РВК «Деснянська правда» В.П. Борисенко.

Перше судове рішення виніс Новозаводський районний суд (та не аби яке рішення, а на виселення), не заслухавши відповідача і не взявши до уваги договір від 1994 року.

Друге рішення – залишити без задоволення – також не взявши до уваги договір, виніс вже апеляційний суд.

На даний час подана апеляційна скарга до Верховного суду України.

Слуги народу

У спробах вирішити ситуацію якось «по-людськи», Олександра Григорівна намагалася поспілкуватися з головою обласної ради. Адже саме обласній раді належить 51% акцій ВАТ РВК «Деснянська правда».

Проте за півроку це не вдалося зробити. Можливо, у Наталії Романової не знайшлося часу для прийому. Не мала успіху і спроба потрапити на прийом і до її заступника – Олега Обушного.

 

Досьє

Івашко Володимир Олександрович

Володимир ІвашкоДата народження: 21 березня 1965 року
На місцевих виборах 2010 року висувається до Чернігівської обласної ради за №6 у списку партії «Батьківщина»
Посада (професія, заняття), місце роботи: голова правління ВАТ РВК «Деснянська правда»
Освіта: Українська с/г академія, Академія державного управління при Президентові України, магістр державного управління
Обраний депутатом Чернігівської обласної ради по багатомандатному округу за виборчим списком «Блоку Юлії Тимошенко»
Член ВО «Батьківщина»
Член постійної комісії з питань бюджету і фінансів
Фракція партії «ВО «Батьківщина» - «Блок Юлії Тимошенко» (БЮТ)
Р
аніше депутатом не обирався
Контактні дані: телефон: 4-20-79

Романова Наталія Андріївна

Наталія РомановаДата народження: 18 листопада 1960 року
На місцевих виборах 2010 року висувається до Чернігівської обласної ради за №1 у списку Української Соціал-Демократичної партії
Посада (професія, заняття), місце роботи: голова Чернігівської обласної ради
Освіта: Чернігвський державний педагогічний інститут, вчитель історії та радянського права. Одеська Національна юридична академія за спеціальністю цивільна та господарська юстиція. Магістр права
Обрана депутатом Чернігівської обласної ради по багатомандатному округу за виборчим списком «Блоку Юлії Тимошенко»
Голова обласної партійної організації Української Соціал-Демократичної партії.
Член правління УСДП
Фракція партії «ВО «Батьківщина» - «Блок Юлії Тимошенко» (БЮТ)
Р
аніше депутатом не обиралася
Дні, години та місце прийому виборців: друга, четверта середа місяця з 10.00 до 13.00, м. Чернігів, пр. Миру, 43, обласна рада, каб. 609
Контактні дані: телефон: 676-652

Обушний Олег Олексійович

Олег ОбушнийДата народження: 1 липня 1971 року
На місцевих виборах 2010 року висувається на посаду чернігівського міського голови від «Фронту змін»
Посада (професія, заняття), місце роботи: заступник голови Чернігівської обласної ради
Освіта: Ніжинський державний педагогічний інститут ім.М.В. Гоголя, вчитель географії і біології; Московський Державний Відкритий університет, юриспруденція. Міжрегіональна Академія управління персоналом, економіст, менеджер персоналу
Обраний по багатомандатному округу за виборчим списком блоку Народний Союз «Наша Україна»
Член Народного Союзу «Наша Україна»
Фракція від блоку «Наша Україна»
Раніше депутатом не обирався
Дні, години та місце прийому виборців: другий, четвертий вівторок місяця з 10.00 до 13.00, м. Чернігів, пр. Миру, 43, обласна рада, каб. 614
Контактні дані: телефон: 675-773

P.S. Зв’язатися з паном Івашком для з’ясування його позиції за вказаним на сайті обласної ради телефоном не вдалося. Втім, редакція готова надати йому можливість викласти своє бачення даної ситуації.

Довідка
Державне комунальне підприємство «Редакційно-видавничий комплекс «Деснянська правда» було створено 25.11.1993 року шляхом реорганізації (злиття) видавництва «Десна» та редакції газети «Деснянська правда», яке згодом реорганізовано у ВАТ „РВК «Деснянська правда» - зареєстровано 05.12.1996 року.
Контрольним пакетом акцій 51,0028% загальною кількістю 2`632`093 шт. і номінальною вартістю 658`023,25 грн. володіє Чернігівська обласна рада.

Коментарі (42)

Борода | 2010-10-21 22:21

Читач
гр-н Стук"Очередная заказуха"
Ну вам-то звісно краще знати, ніж редактору, де "заказуха", а де ні.
...
"Личность Романовой, равно как и Обушного в данном случае вообще притянута за уши."
Читаємо уважно:
1.) Контрольним пакетом акцій 51,0028% загальною кількістю 2`632`093 шт. і номінальною вартістю 658`023,25 грн. володіє Чернігівська обласна рада.
2.) Романова: голова Чернігівської обласної ради
Обушний: заступник голови Чернігівської обласної ради
3.) До місця про фактично відмову у прийомі Ви сподіваюся таки дочитали.
...
"Ваше так называемое "журналисткое расследование"
А тут десь стверджується, що це журналістське розслідування?
...
"... слабо было пригласить независимого юриста, чтобы он прокоментировал"
Дякую за цінну пораду, але я тут і без юриста розібрався.
...
"Конечно проще написать заказняк и получить за это деньги."
Що, є досвід? :) Чи це так, фантазії?
...
"... на основании своих органиченных умственных способностей"
А це твердження на основі чого зроблено? На основі того що будучи анонімом можна всіх дурнями крити? Так це буде останній подібник коментар.
анализируя фактыАналогия: контрольным пакетом акций Укртелекома владеет гос-во Украина (пока), по Вашей логике если возник обоснованный судебный спор с потребителем их усулуг, к примеру по взысканию задолженности за предоставленные услуги, то виноват в удовлетворении судом обоснованных требований кредитора - президент или другое должностное лицо государства, которое не приняло должника на приём по данному факту.
Ключевая фраза во всей этой истории: "...наймодавець надає наймачеві ...для тимчасового проживання", т.е. временно, или вы пользуетесь аргументацией: "ничто так не постоянно как временное".
мое мнение - суд вполне обоснованно удовлетворил требования истца, Кроме того, хочу заметить, что несмотря на то, что ЧОР владеет контрольным пакетом ВАТ - является самостоятельным юр. лицом, директор которого вправе самостоятельно принимать решения, касаемые управления имуществом данного юр. лица.
абсолютно согласен! если указано "тимчасово", тобиш через №-ое время нужно помещение освободить! наверное ничего редакции не платит (вода, свет, газ, аренда помещения)! понятно, что никому не надо, чтобы на его територии жили бесплатно, пользовализь услугами и еще за это в суд подавали! попробуйте сдавать свою квартиру кому-нибудь за просто так и еще платить за него ком. услуги!
никто так не сделает! а эта Кравченко, полюбому все справки покупает! и хата у неё, наверное, еще какая-то есть! ну не может жить чел на складе столько времени и не думать о другом, своём, настоящем жилье! тут просто её жаба душит уступить помещение. дети со своими семьями тоже потом на шею Деснянской правде сядут? это не приют, а предприятие! ну какой нормальный человек живёт на складе???? а если б это был хим. завод? тоже жилаб на складе? суд всё решил, а исполнители пусть выполняют! или принудительно выселяют!

? | 2010-10-19 13:13

Правда
>>пропозиції від керівництва підприємства були не одноразово!!!
Вован Саныч, это вы?

Правда | 2010-10-19 13:02

 Шановні читачі!!! Всі оці *** статті - це ***.Люди,які живуть на складі повинні були подумати про своє житло і треба більше працювати, а не чекати манни небесної і безплатної. Сім"я з дорослими дітьми які можуть працювати, а не спати на складі можуть взяти кредит і його виплачувати щоб купити квартиру. Можна виливати бруд на керівництво та суди після того, як прожили безкоштовно на підприємстві стільки років.За цей час можна було вирішити питання житла, тим більш що пропозиції від керівництва підприємства були не одноразово!!! Згадайте казку про "Золоту рибку", які були забаганки у бабусі, і чим все скінчилося!!! На жаль, людська невдячність та не порядність була і буде жавжди!!! А хотілось би навпвки!!!

gabana | 2010-10-19 11:07

голка з ниткоюТепер ясно, чому більше нема можливості коментувати політику - Редактор коммі.
У коммі взагалі таке мислення: все робити за наказом. Ось чому з'являються такі матеріали, де навіть важко зрозуміти суть, так усе заплутано на користь "нещасних". А мета очевидна - нашкодити БЮТу перед виборами. Я не підтримую Тимошенко та її людей, але з цієї статті випливає саме зворотнє (парадокс!) - коммі намагаються прибрати від влади тимошенківців у свій звичайний недолугий спосіб, виставивши їх "ворогами простого народу". Смішно, але стаття вийшла не на шкоду БЮТу, а на користь.))))
Нашкодити БЮТу? Ви у своєму розумі? Та це ж БЮТ тільки і шкодить нашій країні. Жадібні, брехливі, корупціовані, боягузи....... Оце лице БЮТу

gabana | 2010-10-19 11:02

Любатовариство, ви ж не знаєте однієї обставини: поряд із житлом виселеної жінки розташоване таке саме житло, в якому живе... ще одна сім’я. Але вона поки-що не заважає Івашку, тому він її не виселяє. Тут питання не стільки у юридичній площині, як у площині прав людини, якими так активно завмалася до головування в облраді пані Романова.
Дуже схоже, що виселена жінка, колишня прайцівниця ВАТУ, чимось заважає Івашку.
апролА Романова знову в обласну раду лізе. Добре їй там. Нехай би звітувалась спочатку про свої конкретні справи. Що зробила? Освіту ще одну здобула - свою. Бизнес розбудовувала і матеріальне благополуччя підвищила - своє. Шлях до Європи відкрила -для себе. Так раділи за неї. Романова - чемпіон, Романова - лауреат, а область? Як була на останніх позиціях в У країні. нещачна депресована так і залишилась.
Згодна на всі 100%. Вдруге область таку "дєятельку" не витриимає. Навіть страшно подумати, що в облраду знову прийдуть ці "хозяева жызни", котрі за часи свого правління нічого хорошого не зробили для людей, Не те, що не зробили хорошого, а навыть шкоди завдали.

Семён Красовский | 2010-10-18 20:45

алексНе могу понять из-за чего и из-за кого весь шум в статейке.
Бывший директор РВК решал вопрос о предоставлении семейству домика с земельным участком в Ягодном-Прогрессе, но люди, наверное, решили, что если им раз помогли (разрешили переоборудовать помещения и жить ВРЕМЕННО практически в центре города), то если козырять детьми, то можно будет качать права и требовать капитальное жилье от города (т.е. от всех нас-от громады). Прописка (или как сейчас говорят-регистрация) у них где? Вряд-ли на складе.
ЗАКОН ЕСТЬ ЗАКОН !
Згоден на все 100%.
Dura lex, sed lex!

алекс | 2010-10-18 15:29

Не могу понять из-за чего и из-за кого весь шум в статейке.
Бывший директор РВК решал вопрос о предоставлении семейству домика с земельным участком в Ягодном-Прогрессе, но люди, наверное, решили, что если им раз помогли (разрешили переоборудовать помещения и жить ВРЕМЕННО практически в центре города), то если козырять детьми, то можно будет качать права и требовать капитальное жилье от города (т.е. от всех нас-от громады). Прописка (или как сейчас говорят-регистрация) у них где? Вряд-ли на складе.
ЗАКОН ЕСТЬ ЗАКОН !

A007 | 2010-10-18 15:08

Сергій Колесник
Редактор новин
Сергій КолесникРедактору новин. Ви пишете:
"У кого піч не топлена, а в когось (як у нас) хата автоматично опалювалася ще у 70-х роках - це вже від держави практично не залежить. Так що..."
Дивлячись від якої...
У моєї бабусі, яка проживала в одному з районих центрів області пенсія в 70 роки була 12 крб, у її чоловіка 9 крб. Можно порахувати, що за ці гроші можно було купити, це навіть менше того, що можуть дозволити нинішні пенсіонери. У неї з засобів цивілізації було світло та газовий балон. А зараз вулиця де вона мешкала газифкована, навіть зробили цетральне водопосточання. Так що не зважаючт, що ми (українці) живемо недуже, але краще ніж тоді
Дійсно та держава була могутньою, але що з того простим громадянам? В світі напевно лище і три могутніх держав з високим рівнем життя (США, Британія та Франція). І яке діло громадянам Швеції, Данії, Ірландії, Фінляндії до могутньості їх держав

Чортяко | 2010-10-18 09:20

Семён КрасовскийКолебался, но теперь обязательно буду голосовать за Батькивщину после такой явной ***ухи. А еще покажу всем знакомым и родственникам эту статью - думаю реакция у подовляющего большенства будет аналогичной.
Мазохіст detected! =) Голосуй не голосуй все равно получиш депутатов =)

апрол | 2010-10-18 07:19

Любатовариство, ви ж не знаєте однієї обставини: поряд із житлом виселеної жінки розташоване таке саме житло, в якому живе... ще одна сім’я. Але вона поки-що не заважає Івашку, тому він її не виселяє. Тут питання не стільки у юридичній площині, як у площині прав людини, якими так активно завмалася до головування в облраді пані Романова.
Дуже схоже, що виселена жінка, колишня прайцівниця ВАТУ, чимось заважає Івашку.
А Романова знову в обласну раду лізе. Добре їй там. Нехай би звітувалась спочатку про свої конкретні справи. Що зробила? Освіту ще одну здобула - свою. Бизнес розбудовувала і матеріальне благополуччя підвищила - своє. Шлях до Європи відкрила -для себе. Так раділи за неї. Романова - чемпіон, Романова - лауреат, а область? Як була на останніх позиціях в У країні. нещачна депресована так і залишилась.

Семён Красовский | 2010-10-18 04:04

Особенно порадовали комменты "Редактора новын" про сапоги и шинелки тофарисча Сталина.
У человека и так была в личной собственности целая старна, как и жизнь любого, без исключения, живущего в ней человека. Вот и не было смысла накапливать что-то еще более. А вот те кто не был уверен в собственной устойчивости у власти, те прибарахлялись при совке не хуже нынешних нуворишей. Чего стоит только небезизестный "АКТ
О передаче Управлению Делами Совета Министров Союза ССР
изъятого Министерством Государственной Безопасности СССР
у Маршала Советского Союза Г. К. ЖУКОВА незаконно приобретенного и присвоенного им трофейного имущества, ценностей и других предметов.". И это у легиндарнава полковоцца, гироя и вдохнавителя всех битв ВОВ тофарисча Жюкова К.Г. Эх не одна там шинелка и сапоги, не одна.

Семён Красовский | 2010-10-18 03:34

Колебался, но теперь обязательно буду голосовать за Батькивщину после такой явной ***ухи. А еще покажу всем знакомым и родственникам эту статью - думаю реакция у подовляющего большенства будет аналогичной.

голка з ниткою | 2010-10-17 11:42

Тепер ясно, чому більше нема можливості коментувати політику - Редактор коммі.
У коммі взагалі таке мислення: все робити за наказом. Ось чому з'являються такі матеріали, де навіть важко зрозуміти суть, так усе заплутано на користь "нещасних". А мета очевидна - нашкодити БЮТу перед виборами. Я не підтримую Тимошенко та її людей, але з цієї статті випливає саме зворотнє (парадокс!) - коммі намагаються прибрати від влади тимошенківців у свій звичайний недолугий спосіб, виставивши їх "ворогами простого народу". Смішно, але стаття вийшла не на шкоду БЮТу, а на користь.))))

Люба | 2010-10-17 10:39

товариство, ви ж не знаєте однієї обставини: поряд із житлом виселеної жінки розташоване таке саме житло, в якому живе... ще одна сім’я. Але вона поки-що не заважає Івашку, тому він її не виселяє. Тут питання не стільки у юридичній площині, як у площині прав людини, якими так активно завмалася до головування в облраді пані Романова.
Дуже схоже, що виселена жінка, колишня прайцівниця ВАТУ, чимось заважає Івашку.

Кислий Андрій | 2010-10-16 20:25

Друзья мои, что мы тут все обсуждаем-и ежу понятно, не прав Ивашко-Дубилевский в этой ситуации.

Алексей_ | 2010-10-16 17:18

Алексей_чем больше текущий цвет нации будет твердить, что при Сталине Родина добилась прогресса и величия ценой принесения в жертву цвета нации — тем больше в общественном сознании будет крепнуть уверенность, что текущий цвет нации срочно нужно принести в жертву — иначе величия и прогресса не дождёшься. (с)
Редактор новин
Про кавычки Вы верно подметили. :)
  Кажется шинель ещё после него осталась.

Vadim | 2010-10-16 16:13

"Когда я умру, на меня будут сыпать огромные купы грязи, но "ветер истории" развеет всю эту грязь".
Цей час вже все ближче і ближче, народ вже втомився від такої "демократії".
Так тримати Редактор новин !

Сергій Колесник | 2010-10-16 15:23

Сергій Колесник
Редактор новин
Редактору новин. Ви пишете:
"У кого піч не топлена, а в когось (як у нас) хата автоматично опалювалася ще у 70-х роках - це вже від держави практично не залежить. Так що..."
Дивлячись від якої...

Tolik | 2010-10-16 11:48

Що означає "мабуть вона померла, так і не дізнавшись..."??? Ви ж як учитель мали б разом з учнями взяти шефство над тою бабусею. Та й тимурівська робота в ті роки була для учнів обов'язковою. А Ви говорите "мабуть вона померла"...

Редактор новин | 2010-10-16 10:40

Сергій Колесник
У кого піч не топлена, а в когось (як у нас) хата автоматично опалювалася ще у 70-х роках - це вже від держави практично не залежить. Так що...
До речі зараз би та бабуся сама не померла. До неї б зайшов місцевий алкаш і завбив насмерть за 30 гривень. Або замордували би які-небуть уроди за землю, якщо її огород в цікавому місці.

Сергій Колесник | 2010-10-15 22:38

Редактору новин. Ви пишете:
"держава була виведена у число найпотужніших держав світу".
Свою трудову діяльність я почав вчителем у декабристському селі Вороньки Бобровицького району. Зайшов до бабусі - лежить у хаті сама на нетопленій печі. Мої учні кажуть: до неї ніхто не приходить і вона з хати не виходить. То був 1972 рік. На мою думку найкращий, найзаможніший, найрясніший рік за всю радянську історію. Завжди згадую ту хвору бабусю в убогій хатинці, коли чую про могутність держави. Мабуть вона померла, так і не дізнавшись, що її батьківщина стала найпотужнішою. У кожного своє мірило.

Редактор новин | 2010-10-15 21:37

Алексей_чем больше текущий цвет нации будет твердить, что при Сталине Родина добилась прогресса и величия ценой принесения в жертву цвета нации — тем больше в общественном сознании будет крепнуть уверенность, что текущий цвет нации срочно нужно принести в жертву — иначе величия и прогресса не дождёшься. (с)
Во-во. Це теж в тему про два типи свавілля. Тільки "цвет нации" напевно в лапки треба брати :)
Наскільки мені відомо, особистого майна від товариша Сталіна залишилось пара костюмів та поношені чоботи, зате держава була виведена у число найпотужніших держав світу. Зараз же з точністю до навпаки: у кожного мало-мальські причетного до реального управління майном - хатинки, машинки та гектари.

Редактор новин | 2010-10-15 21:29

анализируя факты
Навіщо було стільки часу розтікатися думками на юридичні теми? :) Сказано ж: і без радників розібрався.
Мова про інше. Будь-яка влада, керівництво - це свавілля. А свавілля буває двох типів: моральне і аморальне. До останнього якраз і відноситься так зване "скорочення". От і весь сказ.
До речі, пан аналізатор не бажає проаналізувати подане до суду твердження про безпідставне заселення і проживання? Здається, і стаття відповідна є за це?

анализируя факты | 2010-10-15 19:26

И еще относительно ситуации описанной в статье: наши люди почему всегда живут по принципу: "Пока гром не грянет - мужик не перекреститься!" так и здесь: семья жила аж 16! лет практически на птичьих правах и даже об этом не задумывалась, что странно. И тут вдруг "грянул гром" - вы занимаете помещение незаконно, просьба его освободить. И люди сразу забегали по инстанциям с просьбами и т.д. и т.п., вопрос - а о чем они думали все эти 16 лет, комунизма то на момент предоставления жилья во временное пользование вроде как не было.

Сергей Колесник | 2010-10-15 19:24

Вот вам типичный пример "конвергентного общества" (т.е. такого, где сочетаются элементы социализма и капитализма). Бывший руководитель Вдадимир Борисенко выступает здесь гуманистом - приютил бездомную. А другой Владимир - "диким" капиталистом - прибыль превыше всего, площадь должна работать.
И у того, и у другого будут рьяные сторонники. И болтаться нам в этой неопредеоённости долгие, долгие десятилетия. Мы, ведь, не какая-нибудь Польша, или Литва. Нам надо чтобы и овцы целы и волки сыты.

вован | 2010-10-15 19:10

 голосуйте за воришек от народа

анализируя факты | 2010-10-15 19:01

Читач
гр-н Стук"Очередная заказуха"
Ну вам-то звісно краще знати, ніж редактору, де "заказуха", а де ні.
...
"Личность Романовой, равно как и Обушного в данном случае вообще притянута за уши."
Читаємо уважно:
1.) Контрольним пакетом акцій 51,0028% загальною кількістю 2`632`093 шт. і номінальною вартістю 658`023,25 грн. володіє Чернігівська обласна рада.
2.) Романова: голова Чернігівської обласної ради
Обушний: заступник голови Чернігівської обласної ради
3.) До місця про фактично відмову у прийомі Ви сподіваюся таки дочитали.
...
"Ваше так называемое "журналисткое расследование"
А тут десь стверджується, що це журналістське розслідування?
...
"... слабо было пригласить независимого юриста, чтобы он прокоментировал"
Дякую за цінну пораду, але я тут і без юриста розібрався.
...
"Конечно проще написать заказняк и получить за это деньги."
Що, є досвід? :) Чи це так, фантазії?
...
"... на основании своих органиченных умственных способностей"
А це твердження на основі чого зроблено? На основі того що будучи анонімом можна всіх дурнями крити? Так це буде останній подібник коментар.
Аналогия: контрольным пакетом акций Укртелекома владеет гос-во Украина (пока), по Вашей логике если возник обоснованный судебный спор с потребителем их усулуг, к примеру по взысканию задолженности за предоставленные услуги, то виноват в удовлетворении судом обоснованных требований кредитора - президент или другое должностное лицо государства, которое не приняло должника на приём по данному факту.
Ключевая фраза во всей этой истории: "...наймодавець надає наймачеві ...для тимчасового проживання", т.е. временно, или вы пользуетесь аргументацией: "ничто так не постоянно как временное".
мое мнение - суд вполне обоснованно удовлетворил требования истца, Кроме того, хочу заметить, что несмотря на то, что ЧОР владеет контрольным пакетом ВАТ - является самостоятельным юр. лицом, директор которого вправе самостоятельно принимать решения, касаемые управления имуществом данного юр. лица.

маршал Тито | 2010-10-15 19:01

Алексей_
Вопрос только в том, кого считать цветом нации.

Алексей_ | 2010-10-15 18:48

чем больше текущий цвет нации будет твердить, что при Сталине Родина добилась прогресса и величия ценой принесения в жертву цвета нации — тем больше в общественном сознании будет крепнуть уверенность, что текущий цвет нации срочно нужно принести в жертву — иначе величия и прогресса не дождёшься. (с)

********** | 2010-10-15 18:44

ЧитачОчередная заказуха, дабы понизить рейтинг определенных кандидатов. Личность Романовой, равно как и Обушного в данном случае вообще притянута за уши. Идет судебное разбирательство между ВАТ РВК "Деснянська правда" и физ.лицом. А из вашей тупой статьи гр-н Стук получается, что чуть-ли не Романова на пару с Обушным у семьи жилье забирают через суд. Ваше так называемое "журналисткое расследование" сводится к тому что вы взяли ворох бумаг, в которых ничего не понимаете, выслушали одну сторону конфликта и на основании своих органиченных умственных способностей сделали довольно таки противоречивые выводы. А слабо было пригласить независимого юриста, чтобы он прокоментировал ситуацию с т.з. действующего законодательтва? Конечно проще написать заказняк и получить за это деньги. Стыд и позор таким журналистам как вы.
Да Вы правы. Все по закону.Только обидно, что законы распротраняются только на простых людей, тоесть избирателей.
Может пора избирателям начать голосовать за честных и порядочных, понимающих проблемы других, а не очередных тушек?
 Если бы на месте этой женщины оказался кто- то из родственников Ивашко, Романовой или Обушного, вряди появилась бы такая статья на сайте.
Романова и Обушный получили Высшее педагогическое образование. И не в состоянии услышать людей, отдаших свои голоса за них. КОГО мы избираем?
 Просто страшно становится.

гр-н Стук | 2010-10-15 17:54

Читач
"Очередная заказуха"
Ну вам-то звісно краще знати, ніж редактору, де "заказуха", а де ні.
...
"Личность Романовой, равно как и Обушного в данном случае вообще притянута за уши."
Читаємо уважно:
1.) Контрольним пакетом акцій 51,0028% загальною кількістю 2`632`093 шт. і номінальною вартістю 658`023,25 грн. володіє Чернігівська обласна рада.
2.) Романова: голова Чернігівської обласної ради
Обушний: заступник голови Чернігівської обласної ради
3.) До місця про фактично відмову у прийомі Ви сподіваюся таки дочитали.
...
"Ваше так называемое "журналисткое расследование"
А тут десь стверджується, що це журналістське розслідування?
...
"... слабо было пригласить независимого юриста, чтобы он прокоментировал"
Дякую за цінну пораду, але я тут і без юриста розібрався.
...
"Конечно проще написать заказняк и получить за это деньги."
Що, є досвід? :) Чи це так, фантазії?
...
"... на основании своих органиченных умственных способностей"
А це твердження на основі чого зроблено? На основі того що будучи анонімом можна всіх дурнями крити? Так це буде останній подібник коментар.

Правдоруб("Глибокий рів") | 2010-10-15 17:46

А я не бачу в цім ніякої вини,
Бо, не приведені тут доводи другої сторони.
Ну, а житло потрібно заробить,
Й не жити з гаслом комуняк:
"Забрати все, та поділить".

Читач | 2010-10-15 17:28

Очередная заказуха, дабы понизить рейтинг определенных кандидатов. Личность Романовой, равно как и Обушного в данном случае вообще притянута за уши. Идет судебное разбирательство между ВАТ РВК "Деснянська правда" и физ.лицом. А из вашей тупой статьи гр-н Стук получается, что чуть-ли не Романова на пару с Обушным у семьи жилье забирают через суд. Ваше так называемое "журналисткое расследование" сводится к тому что вы взяли ворох бумаг, в которых ничего не понимаете, выслушали одну сторону конфликта и на основании своих органиченных умственных способностей сделали довольно таки противоречивые выводы. А слабо было пригласить независимого юриста, чтобы он прокоментировал ситуацию с т.з. действующего законодательтва? Конечно проще написать заказняк и получить за это деньги. Стыд и позор таким журналистам как вы.

Олександр:) | 2010-10-15 17:03

Прогнив бют з такими особистотями, і вже ніколи йому не повернутись до тої влади......

В шоке | 2010-10-15 15:55

Гнать метлой всех этих пупов земли!Ни совести,ни человечности по отношению к людям!

18! | 2010-10-15 15:41

Написано ж четко: "временно, на все время работы, без права прописки..", откуда истерики?
Вы еще кредит в банке возьмите, а потом по судам бегайте
Руководство поступило некрасиво, но, думаю, доказать в суде нереально

Ганя Герман | 2010-10-15 14:41

Господь Бог
Да. точно, меня вот на днях инфаркт уже хватанул!

Народу | 2010-10-15 14:35

они не только до выборов не стесняются, они вообще никогда не стесняются, и совесть продали за деньги.

Господь Бог | 2010-10-15 14:32

За "шкирки" и на улицу слуг нечеловеческих, чтобы сидели в мусоре и думали почему они такие сволочи, на людей наплевать. Им за все дела воздаться болезнями. Все что лядым сделали, на них аукнется и никто не захочет помочь.

голова | 2010-10-15 14:28

це не слуги народу , а слуги сатани!! На костер! Звільніть посади. Не можна до людей так ставитись, бо самі в ту яму попадаєте. Хватить животіти. Три товстуни!

люмпен | 2010-10-15 14:23

а що їм "стяснятся" - вони ж пупи землі.

Народ | 2010-10-15 14:06

Ты смотри, даж за пару недель до выборов не стесняются!
закрити

Додати коментар:

Фотоновини

  Міс-Латвія приїздила в Чернігів. ФОТО

SVOBODA.FM