Останнє оновлення: 10:57 вівторок, 18 лютого
Фонтани і поліклініки
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Влада у Чернігові заощаджує, закриваючи лікарні. ФОТОрепортаж
Влада у Чернігові заощаджує, закриваючи лікарні. ФОТОрепортаж

Влада у Чернігові заощаджує, закриваючи лікарні. ФОТОрепортаж

Сорок тисяч чернігівців можуть залишитися без медобслуговування. Замість поліклініки й лікарні для жителів Шерстянки коли-небудь відкриють хоспіс.

Сьогодні, 12 лютого в Чернігові в мікрорайоні Шерстянка відбулася акція проти закриття єдиної в районі міської поліклініки №4.

О 10 ранку жителі району й медпрацівники відмовилися вислухувати пояснення заступника міського голови Оксани Тунік-Фриз і начальника управління охорони здоров'я, які приїхали оголосити трудовому колективу рішення мерії: закрити поліклініку й лікарню, у зв'язку з нестачею коштів у міському бюджеті.

Чиновників, які заявили, що лікарня й поліклініка виконують план по хворих тільки на 75%, жителі найбільшого робітничого району Чернігова (район виник як робоче селище при Чернігівському камвольно-суконному комбінаті) проводили вигуками «Ганьба».

По підрахунках співробітників медзакладу, річний бюджет єдиної в районі поліклініки й лікарні становить до 5 млн.грн., ще поліклініку на Шерстянці обслуговують благодійні внески, які склали 250 тис. гривень у рік.

Приблизно стільки мерія Чернігова, по їхній інформації, витратила на відкритий у вересні фонтан з підсвічуванням і лампочками китайського виробництва.

Як повідомила заввідділом Лариса Кадина, питання про закриття медичної установи виноситься міським головою на наступну сесію міської ради:

«Бажання закрити нашу поліклініку міська влада виношує 5 років. Раніше нам вдавалося протистояти цим спробам. У мерії посилаються на відсутність коштів у міському бюджеті, але реальна причина в інтересі комерційних структур до будинку поліклініки».

Іншої поліклініки в мікрорайоні немає (усього в місті 4 подібні поліклініки).

У ході бесіди між медперсоналом і чиновниками з'ясувалося, що гроші знайти можна, але медицина змушена виходити з тієї суми, що заклали в розроблений виконкомом бюджет міста.

Начальник управління охорони здоров'я міста Юрій Бойко озвучив плани міста на рік: з метою економії управління «оптимізує кількість ліжко-місць і скоротить витрати на медперсонал і комунальні послуги, які становлять до 75% у структурі витрат на медицину».

Лариса Кадина відзначила, що обіцянки влади перенаправляти хворих із Шерстянки в інші лікарні нікчемні, тому що інші медзаклади міста теж завантажені.

Представник ініціативної група жителів Шерстянки Ганна Духно відзначила, що, з огляду на склад жителів мікрорайону - багато людей похилого віку, які все життя працювали на заводах, чорнобильців – закриття поліклініки фактично відбере в цих людей право на доступне медобслуговування.

Усього в акції біля поліклініки взяло участь близько 200 жителів району.

На обвинувачення учасників акції в тім, що поліклініку й лікарню закривають, щоб звільнити будинок для здачі в оренду комерційним структурам, начальник управління охорони здоров'я відзначив, що особисто він розглядає можливість створення в приміщенні, що звільнилося, хоспісу.

На питання медперсоналу, де ж він знайде гроші на ремонт й устаткування, якщо в бюджеті їх нема, чиновник не відповів. Спроби скоротити кількість медзакладів у місті відбувались і раніше, а нинішнє рішення в мерії пов'язують із кризою.

Заступник глави громадських організацій «За Чернігів» Віктор Устенко підтвердив, що з наповненням бюджету в Чернігові зложилася критична ситуація:

«Реальний дефіцит бюджету становить порядку 20 млн. гривень. Частина депутатів пропонувало відмовитися від витрат на зміст комунальних ЗМІ й проведення масових розважальних заходів. Цих грошей вистачило б на забезпечення поліклініки. Але міський голова настояв на збереженні таких статей».

Учасники акції зажадали приїзду на шерстянку мера міста Олександра Соколова, що на їхню думку давно тут не було й не займається рішенням проблем міста.

Від редакції. Міська рада Чернігова поки що не подала свого бачення даної ситуації.

Додано: "Чернігівська міськрада спростовує інформацію про закриття лікарні"

Коментарі (67)

gaiver | 2009-02-21 19:34

траспортный сбор отстояли -отстоим и нашщу больницу-приедем на авто 700чел

Рубало Євген | 2009-02-18 15:49

Лікарі -які діти. Такі наївні. Думають, тихенько працювати будуть, пенсіонерів лікувати, давати поради родичам і т.т. Як грошей не вистачає, всі посади поріжуть . І правильно.

448467 | 2009-02-18 08:25

Избиратель
а тебе в клинику доктора Сороки! алкоголики их профиль!

Избиратель | 2009-02-17 19:00

Туник-Фриз - срочно в хоспис!

Редактор новин | 2009-02-17 11:25

громадянин
Олег Гoловатенко
Зараз дамо - мало не покажеться.

Олег Гoловатенко | 2009-02-17 11:20

громадянин
Оце вже цікаво чути думку про те, що хтось комусь чогось "не дає". Звідки у Вас такі висновки? Слово було надане опонентам у цьому питанні, представникам влади з офіційною точкою зору, депутатам... У редакційних репортажах йшлося саме про реорганізацію! Зі слів представників міськради. Думка депутатів - це думка депутатів, яка теж була донесена.
У Вас є додаткова цікава інформація з цього приводу? Телефонуйте мені особисто: 8-068-702-11-02, представтеся і надайте таку інформацію. Якщо інформація є дійсно суспільно важливою, вона ОБОВ"ЯЗКОВО буде оприлюднена!
Журналісти ВВ не завжди можуть розірватися між різними подіями і зайвий раз приділити увагу темі, про яку сказано достатньо. Світовий досвід показує, що громадські ЗМІ і суспільні мовники, до формату яких ВВ максимально наближений, успішно існують там, де місцеві громади здатні оплачувати такі медіа. Бо це безпосередній інтерес громади. А місцевий малий бізнес (і аж ніяк не закордонний дядько) виділяє міні-гранти на ті чи інші інформаційні проекти. Так є в світі, у розвинених громадянських суспільствах. Але ми поки що викручуємося самі, наша ж основна мета - надати максимум інформації.
Отже, ми з Вами - громада і ЗМІ повинні ПОСТІЙНО підтримувати зв"язок одне з одним. Бо ми існуємо одне для одного і в якийсь мірі - частини одне одного. Щоб, коли раптом комусь припече, ми не казали в розпачі, що хтось комусь чогось "не дає".

громадянин | 2009-02-17 10:23

Не ініціатива міської влади і не закрити, а реорганізувати лікарню. Чому у нас такі безграмотні люди, чому нами маніпулюють? Якщо у нас "Вал" такий гарний сайт, чому Ви не дали змогу людям сказати що вони знають про наміри влади і чи це є правдива інформація яку їм розповідають. Поговоріть с натовпом людей і надайте по можливості цю інформацію, велике до Вас прохання.

за чернігів | 2009-02-14 19:52

dohtor
доктор, викладіть факти, проаналізуйте всі чинники (від соціальних до економічних), чому за чернігів о.блажались
 а так "Відсутність елементарної етики, повний провал фаховості".

dohtor | 2009-02-14 13:21

Мда...
Читаю та дивуюсь, наскільки потрібно так низько впасти, щоб робити подібні "портфоліо". Я вже не кажу про те, як перекручена сама інформація. Бо якраз мова не йде про закриття закладу.
  Хоча подібний матеріал повністю віддзеркалює саму сутність сумнівної контори "За Чернігів" яка в агонії робить все можливе, щоб якось триматись на поверхні та здобувати якісь бонуси для себе. Мабуть гречка вже закінчилась, чи баблосів не вистачає на справжню позитивну діяльність ? Оо
Цікаво інше, що грєчкосії не розуміють важливого моменту: чорний піар - ще кращий ніж просто піар ;)
  Що хотіли сказати цією статтею? Викласти факти, фахові аргументації, економічні складові доцільності/не доцільності ?? Ні! Головна мета (як завжди) у контори "ЗЧ" дискредитація діяльності Соколова та його команди.
Я не кажу що в мерії всі пухнасті сидять, звичайно ні! Є індивідууми-алкоголіки.
Але, справа навіть не в цьому. Якщо гром. орг-ція, яка начебто претендує на "голос народу" повинна фахово, аналізуючи всі чинники (від соціальних до економічних) висловлювати свою позицію, ось тоді можна було б щось коментувати. А зараз що ми бачимо?
Повний нуль! Відсутність елементарної етики, повний провал фаховості. І після цього грєчкосії й надалі будуть мріяти про градопрєстол? Оо
Дідька лисого!!! Народ не дурний.
Я ще декілька місяців тому радив Саві та Ко найняти студентів 3-4 курсу юрид.-економіч. профілю, бо користі було б більше.
  Як резюме: "За Чернігів" знову облажався :))

роман бойко | 2009-02-14 02:09

ИраЯ думаю, что ы не правы, что пишете подобные вещи об Оксане Владимировне. Страницы сайта, конечно все выдержат, но есть еще и совесть. Я лично знаю и работаю с Оксаной Владимировной и хочу сказать? что это порядочный, самодостаточный, перспективный политик. А то, что даже в мэрии до сегодня не могут успокоиться, так это не удивительно, мы просто привыкли к чиновником с мозолями и большими лицами. Вы не правы!
нажаль, Ірино, не всім довподоби вона та її справжня робота! бо поряд з нею є ті, про кого ви кажете і вони не знають такого слова як - совесть...

Василь | 2009-02-14 02:02

Стрі пердуни намутили і кінулу бідну дівчину на розрив натовпу!!!
А бабок народ і справді не має як би не бастували :( і не тільки в Чернігові.
За Чернігів вирішило пропіритися? Набридло вже це все. Кращеб помогли грошима людям, а то викідують на мітинги!!!

Ира | 2009-02-14 01:55

Я думаю, что ы не правы, что пишете подобные вещи об Оксане Владимировне. Страницы сайта, конечно все выдержат, но есть еще и совесть. Я лично знаю и работаю с Оксаной Владимировной и хочу сказать? что это порядочный, самодостаточный, перспективный политик. А то, что даже в мэрии до сегодня не могут успокоиться, так это не удивительно, мы просто привыкли к чиновником с мозолями и большими лицами. Вы не правы!

милашка | 2009-02-13 17:24

неравнодушныйМолодые люди! То, что вы "стебаетесь" по" Ксюхе" - это неплохо, но фактически происходит попытка дерибана госимущества под благими намерениями создания хосписа. Скажите, много ли есть стариков , готовых за содержание в хосписе выложить 900 гривен в месяц?
А перепрофилирование заведения? За чей счет? Благотворительностью тут точно не пахнет!
Максим Петрович
этот прессинг продолжается уже 5 лет.кто кого трудоустроет? 100 человек персонала!дадут по 0,5 и живи ,как хочешь.ну откроют они хоспис, и что они секономят: нужна реанимация, кухня.Кто-то деньги будет зарабатывать.
они думали, шерстянка рабочий район, люди быдло, будут молчать!
смотрите репортаж по1+1 в 19-30

милашка | 2009-02-13 17:08

ВЗГ ЧМР
А вы ,судя по-всему,миллионер?

? | 2009-02-13 16:31

клеоГоните эту Туник на***.Все они там дешевки продажные.им насрать на людей,а эта бабло качает со всех культурных мероприятий,так ей еще и больницу давай.твари.***ать их всех надо.наверное забыли как волгу с колбасой по городу таскали.так напомним.
Ну потаскали "Волгу" и что дальше. Результатов таскания невидно, что это изменило?

Кроха | 2009-02-13 14:30

Ждем следующей серии. Поликлинику месяц трогать не будут - деньги от этого не появятся. а потом опять. ждем ответа Оксане

бомба | 2009-02-13 14:14

мерію спалили на гарячому добре хоч люди вийшли

Редактор новин | 2009-02-13 13:33

Просто прохожий
ель
Ждать не надо, можно уже читать.

ель | 2009-02-13 13:29

Просто прохожий
судя по количеству комментариев надо ждать официальный комментарий.

Новичок | 2009-02-13 13:23

Оксана сама виновата. Хотела звездой быть - будь ей. Соколов вместо того чтобы как мужик за поступки отвечать из запоев не выходит, а вместо себы девушку посылает. Оксана тоже понимала на что идет когда на зама по гумвопросам пошла. Ведь не за проФФессионализм ее туда поставили. И работало: херню порит и улыбается, и журики ведутся. Вот и здесь: не в Осане дело - она проходной чиновник которого послали на задании. Фоторепортаж из серии чиновник и народ. А Оксана хорошо - только не на Шерстянке

Просто прохожий | 2009-02-13 12:52

Действительно, что зря копья ломать. Но пока, гор совет с позицией еще не определился. На сайте горсовета, на данный момент нет информации. Или не придумали, что сказать, или действительно сказать нечего

Петр Максимович | 2009-02-13 12:46

неравнодушныйМолодые люди! То, что вы "стебаетесь" по" Ксюхе" - это неплохо, но фактически происходит попытка дерибана госимущества под благими намерениями создания хосписа. Скажите, много ли есть стариков , готовых за содержание в хосписе выложить 900 гривен в месяц?
А перепрофилирование заведения? За чей счет? Благотворительностью тут точно не пахнет!
Максим Петрович
Да не говорил Бойко что места будут сохранены. Он сказал, что из-за того что на зарплату главные расходы - и решили позакрывать отделения и поликлиники. На лекарства пациенты сами приносят. О том, что сокращать не будут - в мэрии сегодня придумали. жДите официальной позиции

%) | 2009-02-13 12:45

2 tea 222
коментатор
если надо, то и 200 сделаем! :-DDDD!

Оксана | 2009-02-13 12:42

2 tea 222
коментаторЩаз Оксана подымет указательный перст, и 100 каментов будет! ;))))))
:) Понятно ;)

booo | 2009-02-13 12:34

эмоциональные взрывы гораздо приятнее чем затяжные запои! ;)))))))))

Максим Петрович | 2009-02-13 12:33

неравнодушныйМолодые люди! То, что вы "стебаетесь" по" Ксюхе" - это неплохо, но фактически происходит попытка дерибана госимущества под благими намерениями создания хосписа. Скажите, много ли есть стариков , готовых за содержание в хосписе выложить 900 гривен в месяц?
А перепрофилирование заведения? За чей счет? Благотворительностью тут точно не пахнет!
А че именно 900 грн? Откуда такие цифры? А как насчет раздутого фонла койко-мест? Как насчет налогов которые мы платим? Давно уже ходят разговоры о том, что нужно с этим вопросом навести порядок. Только вот все руки не доходили у всех. Сейчас какраз время задуматься, куда идут наши деньги, деньги налогоплательщиков. Бойко говорил о том, что все рабочие места будут сохранены. И что отделения тоже будут сохранены, а рассматривался вопрос ротации. И хватит уже лить грязь. Серьезно подумайте над вопросом, а не распостроняйте слухи.

Семен Семеныч | 2009-02-13 12:25

Интересно, а кто этот хитромордый молодой проходимец на пятом фото снизу слева от Оксаны? Где-то я его видел, а где не вспомню.

! :) | 2009-02-13 12:24

ВЗГ ЧМРВы не забывайте что мы тут реально боремся с кризисом и должны избавится от балласта, а по возможности еще и заработаем на аренде освободившихся помещений, все для того чтоб делать бесплатные анализы, разавать инсулин и улучшить медобслуживание, каждый сможет доехать на такси в любую точку города за 10 мин. с шерстянки на чезару доехать тоже не проблема.
Ant
Редактор новин
Ну ви ж в курсі, що на цому місці може бути і інший автор, але він надає перевагу каментам під іменем гурту, де власною персоною знімається у кліпах :))).
Напевно робить ставку на те, що до авторства не дочитають.

коментатор | 2009-02-13 12:20

2 tea 222
Щаз Оксана подымет указательный перст, и 100 каментов будет! ;))))))

Редактор новин | 2009-02-13 12:20

ВЗГ ЧМРВы не забывайте что мы тут реально боремся с кризисом и должны избавится от балласта, а по возможности еще и заработаем на аренде освободившихся помещений, все для того чтоб делать бесплатные анализы, разавать инсулин и улучшить медобслуживание, каждый сможет доехать на такси в любую точку города за 10 мин. с шерстянки на чезару доехать тоже не проблема.
Ant
Не факт що це ВЗГ, бо "ВЗГ" може написати кожен.
Але все-таки думки ВЗГ на цю подію нема досі. Питання було поставлене вчора.
У матеріалі чітко подано автора, так що як сприймати - осоьбиста спрва кожного.

! :) | 2009-02-13 12:17

mob
клипоман скруджаИнтересно, кого переваривает брюнетка?
Но самое интересное - причина непереваривания - собственная параноя.
Как следствие - нервные отношения с прессой по причине самонакрутки, гордый уход от комментов с написанием каментов на ВВ бригадой восхищенных пацанов.
Зачернигов - это не меньшая пародия на самих себя, чем Антифриз. Гречкосеи-народовольцы, блин! Будут этот кипиш выносить на люди и не заниматься делом, так люди скоро обеих на вилы насадят. Или еще на что.
Фанат Скруджа
Анука-нука, чуть подробнее о душевном спокойствии, приступах паранои с "хорошей работой Рады"!!! Последнее с большой буквы понравилось особенно ))). Но что интересного может сказать в каментах неопытная бригада восхищенных пацанов, если об эмоциальных взрывах брюнетки уже и так ходят легенды! )))

неравнодушный | 2009-02-13 12:16

Молодые люди! То, что вы "стебаетесь" по" Ксюхе" - это неплохо, но фактически происходит попытка дерибана госимущества под благими намерениями создания хосписа. Скажите, много ли есть стариков , готовых за содержание в хосписе выложить 900 гривен в месяц?
А перепрофилирование заведения? За чей счет? Благотворительностью тут точно не пахнет!

2 tea 222 | 2009-02-13 12:15

если
1. здраво рассудить написанное,
2. взглянуть на пойманные черно-пиарные фотографии туник-фриз,
3. не увидеть на тех же фотографиях начальника управления охраны здоровья как минимум,
4. почитать комментарии, в которых про больницу и про инициативу мэра вынести вопрос на рассмотрение предложения на сессию, как кот наплакал,
5. рассудить, каким боком там стоит Устенко? а уж если стоит, то - услышать что конкретно, кроме очередного балбесного пиара и накручивания людей, предлагает "За чернигов" для решения создавшейся ситуации,
6. Не услышать официального заявления властей по этому поводу,
то получается, что от всего этого выиграла только туник-фриз!
она засветилась? - засветилась! ее обсуждают? - обсуждают! она занимается своим делом? - занимается! К людям на растерзание приехала? - Приехала! Опровергла закрытие больницы и ответила на вопросы? Опять же таки да!
это означает лишь одно - За чернигов опять же ее пропиарили с помощью вала! черный пиар тот же пиар! хотели нахамить, а как всегда вышло по за черниговски! не серьезно и не профессионально!

Ant | 2009-02-13 12:14

ВЗГ ЧМРВы не забывайте что мы тут реально боремся с кризисом и должны избавится от балласта, а по возможности еще и заработаем на аренде освободившихся помещений, все для того чтоб делать бесплатные анализы, разавать инсулин и улучшить медобслуживание, каждый сможет доехать на такси в любую точку города за 10 мин. с шерстянки на чезару доехать тоже не проблема.
Шановний ВЗГ! Спустіться на землю і подивіться, як прості люди живуть. Спитайте, як часто вони їздять на таксі, і якщо не їздять, то чому. Аналізи можна й платні зробити, особисто я заплатив би, якби був певен у їх якості. А зекономити можна й простіше - пересадити усіх місцевих керівників зі службових авто на тролейбуси - певен, цих коштів вистачить на все те, що ви назвали. А якщо пошукати глибше, то вистачить на всі лікарні міста, а не тільки на №4

55555 | 2009-02-13 12:09

Не инициатива Туник-Фриз закрыть больницу, а только готовиться проект на сессию о реорганизации. Или у нас - " Чую звін, та не знаю де він".

Рита | 2009-02-13 12:08

Анти-фриз
newsva
антикда, а ты посмотри какая у Оксаны обувь, как у стриптезёрши..гы-гы, мне нравицца........
Красивая. И мне нрапится, только твои мечны о стрептизе, это проблема твоей нереализованной сексуальности. :)

Фанат Скруджа | 2009-02-13 12:03

mob
клипоман скруджаИнтересно, кого переваривает брюнетка?
Но самое интересное - причина непереваривания - собственная параноя.
Как следствие - нервные отношения с прессой по причине самонакрутки, гордый уход от комментов с написанием каментов на ВВ бригадой восхищенных пацанов.
Зачернигов - это не меньшая пародия на самих себя, чем Антифриз. Гречкосеи-народовольцы, блин! Будут этот кипиш выносить на люди и не заниматься делом, так люди скоро обеих на вилы насадят. Или еще на что.
Ну смотрите :))) О пароное я бы на вашем месте молчал. У кого параноя уже все знают. :))) Как всегда, рекомендую направить энергию на свою непосредственную работу. А мы фанаты Скруджа будем рады вашему душевному спокойствию и хорошей работе Рады. :))))))

Кроха | 2009-02-13 12:02

mob
Агония "ЗА Чернигов" - басня, которую весь январь тешили себя в мэрии. Понаслаждайтесь этой агонией. Но похоже, что агония не у ЗЧ - бабок в бюджете как раз у Соколова нет. чем он в прошлом году думал?

Кроха | 2009-02-13 12:00

Лесюнька
Дорогой Констанин, я так понимаю, что это вы - по манете подачи текста. Нельзя винить ЗЧ во всех своих бедах - конечно мэрия ждет недождется когда Савченко передумает пинать Соколова, но и не он проблема городских бед. И еще: Савченко в отличии от Соколова, многочисленных прихлебателей. включая семью Фриз никакого городского имущества на получил. Еще немного и его не останется. Схема идет в мэры за имуществом - это с подачи мэрии которая не может понять зачем Савченко еще в мэры метит. Перестаньте воровать с убытков...

Просто прохожий | 2009-02-13 11:51

Кицюня
Милан
Ну если не называть "не сокращением" превращение больницы в дневной стационар и хоспис, как это предложил Бойко, ребята с Магистрацкой, не переводите стрелки только на "За Чернигов". Горсовет очнулся и в манере "За Чернигова" начал гнать свою волну.
Милан, а вы лично присутвовали при встрече?

скруджелюб | 2009-02-13 11:51

mob
клипоман скруджа
Кого переваривает брюнетка? Таких похоже нет.

клипоман скруджа | 2009-02-13 11:49

mob
Интересно, кого переваривает брюнетка?
Но самое интересное - причина непереваривания - собственная параноя.
Как следствие - нервные отношения с прессой по причине самонакрутки, гордый уход от комментов с написанием каментов на ВВ бригадой восхищенных пацанов.
Зачернигов - это не меньшая пародия на самих себя, чем Антифриз. Гречкосеи-народовольцы, блин! Будут этот кипиш выносить на люди и не заниматься делом, так люди скоро обеих на вилы насадят. Или еще на что.

Лесюнька | 2009-02-13 11:43

Хватить уже підбурювати людей, люди не розуміюсь що відбувається, а добродії надавши неправдиву інформацію людям, вивели на вулицю та обманюють їх. Кому це тільки вигідно? Охаменіться, не грайте на довірі людей похилого віку! "За Чернігів", громадська організація, не за громадян які живуть в Чернігові, а за майно Чернігова, хіба це не видно!

mob | 2009-02-13 11:29

вашему вниманию предлагается агония "за чернигов!" в фотографиях брюнетки которую они не переваривают! гагагагагага!!! с тук фотки бесплатно ставил, не удержался от соблазна? гггг

Nick | 2009-02-13 11:20

за чернигов, сворачивайтесь уже! как вы достали! если вначале хоть гречкой спонсировали, то сейчас просто будоражите своими непрофессиональными заявлениями бабушек, продолжающих читать вашу муру в газете!

пересічний громадянин | 2009-02-13 11:16

в матеріалі пишите - відмовились слухати пояснення, а фото про інше кажуть...

Милан | 2009-02-13 11:09

Кицюня
Да что ты говоришь! По гуманитарной сфере "правдивый материал". Подана однобоко информация, неправдиво, искаженно! Потешили себя "удачно подобранными" фото О.В.Туник-Фриз, еще раз показав свою безысходность. На встрече было сказано, что бальницу никто не закрывает, что весь персонал остается, без исключения. Идет речь о ротации отделений. И не провоцируйте людей.

Просто прохожий | 2009-02-13 11:04

Гламурная Оксана и Бойко оказались безоружными перед разьяренными бабами. Как баре в 1917. Ты ему об экономии и просвещении, а он тебя на вилы. Не повезло, надо было как Рудьковский, курточку попроще, шапочку пирожок и в народ.

Кицюня | 2009-02-13 10:33

Страшенно рада за "ВВ". Респект за чесний і правдивий матеріал. Давно чекала вибуху по питанням "гуманітарної" сфери в місті. Вона повністю кинута напризволяще. Скоро у нас в місті залишиться школа при церкві і приватна клініка сім"ї Антифриз. Усьо......................

антик | 2009-02-13 09:53

Анти-фриз
newsva
да, а ты посмотри какая у Оксаны обувь, как у стриптезёрши..гы-гы, мне нравицца........

Владимир | 2009-02-13 09:38

Я что то не пойму, здесь Туник-Фриз обсуждают или закрытие больницы?
Какая разница как она выглядит! Люди же остануться без больницы.
Да кстати ревмотологическое отделение в Чернигове есть только в 4-той больнице.
Хотел бы я посмотреть на тех депутатов и инициаторов закрытия больницы через 20 лет, сами небойсь по больницам в очередях не стоят, а звонят начбольницы и идут без очередей, видители они заняты. Тусть хот день постоят в очередях в больнице, тогда посмотрим как они поговорят.

рита | 2009-02-13 09:01

за чернигов, выберите для своей газетки фотку пострашнее, вот уж себя этим потешите и шефу приятное сделаете ко дню влюбленных....
а вал хоть бы постыдился фото ставить.

448467 | 2009-02-13 08:54

Анти-фриз
зато устенко с его прикидом цветет и пахнет!

Глорія | 2009-02-13 08:46

Очевидно, що матеріал спрямований не на захист інтересів мешканців мікрорайону (що було б принаймні зрозуміло), а на дискредитацію міської влади, і зокрема заступника мера Оксани Тунік-Фриз. Так, дрібніє "За Чернігів", коли просто вивішують фотки Оксани не у найвигіднішому для неї ракурсі, намагаючись продемонструвати незрозумілі для нормальних людей речі. Панове з прес-служби "За Чернігів!"! Боротьбу за владу (чи то за ті, можливості що вона, влада, надає) треба розуміти не стільки у прямому сенсі - боротися з її представниками, - скільки теба дбати про людей. Якби ви не буквально це розуміли, то мабуть не вивішували ці "шедеври фотомистецтва", а сприяли залученню додаткових інвестицій, насамперед у галузь охорони здоров'я міста. І тоді б краще свої красиві фотографії розвішували на всіх кутках нашого міста: "Ми врятували поліклініку на Шерстянці". Мілко і низько, панове!

123 | 2009-02-13 08:31

хтось там про продажність преси і журналістики говорив. дивитись фотки.

Александрович! | 2009-02-13 00:27

Так это уже целая тема у гор.властей. Вчера сказали что под этим же предлогом (ну, типа денег нет) закрывают 8-ю школу! Понятно что и здание останется и содержать его придется и т.д. и т.п. Но, родители поговаривают, что мол здание и земля то в центре города! И покупать вроде как уже есть. Вы спросите, а как же дети? Да разве им до них есть дело...
Наверное действительно забыли про Волгу с колбасой.

Семен Семеныч | 2009-02-12 22:31

Да, Оксана без позирования это круто. Благодарствую!
Классные эти, как их, пазури на второй фотке. Символично выглядит, надо сказать.

cancer | 2009-02-12 22:25

ВЗГ ЧМР
а чи не простіше повернутися до часу коли в облздороввідділі було 4 чоловіки (це з водієм в 1978 р) та залишити одного чоловіка в міськздороввідділі (не Бойка - хай іде працювати лікарем-фізіотерапевтом якщо не забув) і гроші на поліклініку залишаться.

клео | 2009-02-12 22:09

Гоните эту Туник на***.Все они там дешевки продажные.им насрать на людей,а эта бабло качает со всех культурных мероприятий,так ей еще и больницу давай.твари.***ать их всех надо.наверное забыли как волгу с колбасой по городу таскали.так напомним.

Свт. Донцов | 2009-02-12 21:27

"борітеся поборете "не зупиняйтесь, бо знищять окремо.Медики будьте солідарні,Чернігівці .такого "Моя хата скраю" вже не пройде...

ВЗГ ЧМР | 2009-02-12 21:03

Вы не забывайте что мы тут реально боремся с кризисом и должны избавится от балласта, а по возможности еще и заработаем на аренде освободившихся помещений, все для того чтоб делать бесплатные анализы, разавать инсулин и улучшить медобслуживание, каждый сможет доехать на такси в любую точку города за 10 мин. с шерстянки на чезару доехать тоже не проблема.

О-ля | 2009-02-12 20:02

 Да, кому-то криза, а кому-то время под ее прикрытием хапнуть то, что еще не прихватили

милашка | 2009-02-12 19:23

Сегодня они приехали не выслушать людей, а поставить их перед фактом.Кто из них думает о тысячах прикованных к постелям людей и их семьях, которые остаются один на один со своей бедой.Для них добраться до радиозаводской больницы, так же реально , как нам в Нью-Йорк.В ГБ №3 хотят выделить 30 коек ,вот и представте вероятность попадания туда.Врачей и сестер выбрасывают в никуда.
Давайте не будем молчать, пусть нас услышат!!!!!!!!!!!!!1

наталия | 2009-02-12 17:59

прикольно, если учесть, что почти весь "городской бомонд" в неврологическом отделении " выхаживает " Кадина, а в ревматологическом-Кривошеин. И куда же их ? Или может быть пан Соколов решил организовать "приватную лечебницу с высококлассными специалистами?

newsva | 2009-02-12 17:56

Анти-фриз
Багато Оксани напевно тому, що "За Чернігів" її дюже любить. До речі, стильний "прикид". Скільки коштує, на таких зустрічах краще не озвучувати - можуть пошматувати... разом з господаркою.
Доброжелатель, не думаю. На Лексуси депутатів-мерів їх чомусь завжди вистачає... Диво, та й годі.

Анти-фриз | 2009-02-12 17:48

ПОЧЕМУ СТОЛЬКО ОКСАНЫ? где обыкновенные жители Шерстянки?

Доброжелатель | 2009-02-12 17:43

Похоже бабки действительно закончились
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Коли закохався в фотографію

SVOBODA.FM