Останнє оновлення: 10:32 п'ятниця, 20 червня
Щеплення: Бізнес світового маштабу по-чернігівськи
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Без щеплення не беруть у дитсадок
Без щеплення не беруть у дитсадок

Без щеплення не беруть у дитсадок

«Всі чернігівські діти повинні пройти обов'язкову вакцинацію й зробити від 10 до 13 щеплень», - так стверджують в управлінні охорони здоров’я Чернігова.

«Інакше їх не візьмуть ні в садок, ні в школу», - запевняють головлікарі міських поліклінік.

Батьки ж багатьох маленьких чернігівців стверджують, що із щепленнями не всі так однозначно. Вони звертаються в організацію «За Чернігів» із проханням захистити їх від вакцинації, посилаючись на випадки, коли від щеплень діти вмирали.

Приклади того, що вакцина не тільки захищає, є не тільки в Краматорську, де рік тому помер підліток після щеплення від кору. Менш трагічні приклади є й у Чернігові.

Так, мати 3-літньої дівчинки повідомила, що її маля дотепер не може отямитися після виконання календарних щеплень. Дитина перестала ходити й зараз змушена проходити лікувальний комплекс, призначений київськими лікарями, які визнали, що винувато щеплення.

 - У Чернігові всі мовчали, що причина у вакцинах, - розповідають кореспондентові батьки дівчинки. - Доводиться пити періодично лікарські препарати й займатися відновлювальною гімнастикою.

У Чернігові усе більше батьків з острахом ставляться до вакцинації своїх дітей.

Міжнародні фармацевтичні компанії зацікавлені продати побільше вакцин, чиновники - вибити грошей на закупівлі. Питання необхідності щеплень та їхньої якості йде на другий план.

- Численні випадки шкоди від вакцинації переконали мене відмовитися від вакцинації. І тепер моя дитина стала хворіти менше, - стверджує Міла, котра вже 4 роки не дозволяє робити щеплення своїй 8-річній дочці. Але чиновникам треба виконувати план по щепленнях. Тим більше, що, як заявив недавно міністр охорони здоров'я України, в «краматорської» вакцини строк придатності минає у вересні, тому потрібно встигнути провести ще одну вакцинацію.

Чернігівські чиновники, які теж стежать за виконанням плану, вирішили простимулювати імунізацію добре перевіреним способом – створити проблему для батьків.

У чернігівських садках відмовляють у прийомі дітей без довідки про те, що вони пройшли всі щеплення. Подібні випадки, з якими звертаються в нашу юридичну консультацію, порушують права дітей.

Коментує ситуацію юрист організації «За Чернігів» Олег Майборода:

- Конституція України, а конкретно стаття 53, говорить про те, що кожний має право на освіту, держава забезпечує доступність дошкільної освіти й повинна забезпечити умови для реалізації цього права. Згідно Закону медичне втручання, що може завдати шкоди здоров'ю, дозволено тільки в екстрених випадках, коли це втручання принесе менше шкоди, чим відмова від нього.

Питання: яка така гостра необхідність проведення профілактичних імунобіологічних щеплень, пов'язаних з ризиком для життя й здоров'я дитини, при благополучній епідеміологічній ситуації в країні?!

Голова правління організації «За Чернігів» Віктор Устенко вважає, що на місцевому рівні необхідно створити умови, коли батьки зможуть самостійно приймати рішення – робити щеплення або, навпаки, підвищувати імунітет своїх дітей, або ж додержуватися інструкцій з Києва.

- Необхідно, щоб у Чернігові фахівці вивчали кожен випадок і приймали зважені рішення, але медиків змушують виконувати плани, написані чиновниками. Лікарі так зайняті виживанням, що часто ігнорують свої прямі обов'язки. Місту потрібна нормальна медична програма, що врахує в тому числі побажання батьків», - підкреслив Віктор Устенко.

Коментарі (35)

Людмила медик - мама | 2009-05-17 17:52

Для тех, кто уже принял решение:
Завідувачу пологового будинку
п. батьків
заява.
Я, заявляю про відмову від усіх профілактичних щеплень та інших процедур, пов'язаних із введенням в організм сторонніх речовин або іонізуючих випромінювань моїй дитині, окрім випадків термінової медичної допомоги у разі загрози її життю.
1) Відмовляюся від вакцинацій через наявність у їхньому складі одного (у деяких випадках- декількох одразу) з токсичних компонентів: солей ртуті, солей алюмінію, формальдегіду, фенолу. За результатами міжнародних досліджень ці речовини є причинами розвитку Аутизму, хвороби Альцгеймера, раку, Синдрому Раптової Дитячої Смерті.
2) Відмовляюся від можливої вакцинації краснухи, Гепатиту В, вітрянки з етичних та релігійних міркувань через використання у виробництві вакцин диплоїдних клітин тканин абортованих плодів людини.
3) Дана відмова є обміркованим та зваженим рішенням, прийнятим на підставі детального і всебічного вивчення питань, пов'язаних з вакцинацією, особистого досвіду і цілком відповідає нормам діючого законодавства.
Ознайомлена зі змістом Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", лікарем поінформована про можливі наслідки відсутності щеплень.
Також хочу звернути Вашу увагу, що вакцинопрофілактика суперечить законодавству України, оскільки внаслідок неї здоров'ю пацієнта може бути завдано шкоди через поствакцинальні ускладнення (Додаток 1 до Інструкції з Наказу МОЗ №48 від 03.02.2006), що заборонено статтею 42 Закону України „Основи законодавства України про охорону здоров'я".
Закон України „Основи законодавства України про охорону здоров'я":
* Ст.42 Медичне втручання (застосування методів діагностики, профілактики або лікування, пов'язаних із впливом на організм людини) допускається лише в тому разі, коли воно не може завдати шкоди здоров'ю пацієнта.
Додаток 1 до Інструкції щодо організації епідеміологічного нагляду за побічною дією імунобіологічних препаратів. Післявакцинальні реакції та ускладнення.
А. Коди клінічних проявів післявакцинальних реакцій :
1. Підвищення температури до 39,0 С.
2. Підвищення температури більше 39,0 С (сильна загальна).
3. Температура, яка не зареєстрована в медичній документації.
4. Біль, набряк м‘яких тканин > 50 мм, гіперемія у місці введення > 80 мм, інфільтрат > 20 мм (сильна місцева).
5. Лімфоаденопатія.
6. Головний біль.
7. Дратівливість, порушення сну.
8. Висипання неалергічного ґенезу.
9. Анорексія, нудота, біль у животі, диспепсія, діарея.
10. Катаральні явища.
11. Міальгія, артралгія.
В. Коди клінічних проявів післявакцинальних ускладнень:
12. Абсцеси.
13. Анафілактичний шок та анафілактоїдні реакції.
14. Алергічні реакції (набряк Квінке, висипка типу кропивниці, синдром Стівенса-Джонсона, Лайела).
15. Гіпотензивний-гіпореспонсивний синдром (гостра серцево-судинна недостатність, гіпотонія, зниження тонусу м‘язів, короткочасне порушення або втрата свідомості, судинні порушення в анамнезі).
16. Артрити.
17. Безперервний пронизливий крик (тривалістю від 3 годин і більше).
18. Судоми фебрильні.
19. Судоми афебрильні.
20. Менінгіти/енцефаліти.
21. Анестезія/ парестезія.
22. Гострий в‘ялий параліч.
23. Вакциноасоційований паралітичний поліомієліт.
24. Синдром Гійєна-Барре (полірадікулоневрит).
25. Підгострий склерозувальний паненцефаліт.
26. Паротит, орхіт.
27. Тромбоцитопенія.
28. Підшкірний холодний абсцес.
29. Поверхнева виразка понад 10 мм.
30. Регіональний лімфаденіт(и).
31. Келоїдний рубець.
32. Генералізована БЦЖ-інфекція, остеомієліт, остеїт.
« »______________2009 року

революціонер | 2009-05-15 15:33

!!!Увага!!!
Ви чули про золотий міліард, з чила БОГОІЗБРАНОГО народа, який повинен залишитися на планеті?
зараз над "проблемою" перенаселення планети та штучного регулювання населення, займається міжнародна організація з фінансовим фондом близько 200 млрд. доларів на рік. Ця організація щедро проплачує та впливає на уряди країн, впроваджуючі програми
1. Телерантного відношення до секс меншин
2. Стимулювання абортів
3. Вакцінацій
4. впровадження норм харчових добавок та домішок
5. нищення всіх національних, консервативних рухів
6. моральних та духовних переконань
Через 20-25 років 70-80% теперішніх вакцинованих дітей, які будуть в дітородному віці, будуть мати безплідність. Тепер подумайте та відкрийте очі, що ви і ваші діти їдять, що будуть добавляти у питну воду нашого водоканалу, які ліки та щеплення приймаєте,

АНАРХИСТ | 2009-05-06 12:40

Прививки это МИЛИАРДЫ денег , сумашедшее лобби на уровне ВОЗ, ну а про наших чиновников, которые за копейку и родную мать продадут и говорить нечего.
Прививки - да нет ничего простого, посмотрите монограмы гениев-медиков, которые в прошлом веке пришли к прививкам, посмотрите какие там ограничения.
Основные это - детям вообще нельзя делать прививок, прививки делаются только здоровым людям при угрозе эпидемии после всесторонего обследования.
А теперь к теме, ну логика у когонибудь в голове есть. "Без прививок ребёнка не возьмут в садик или школу".
Ну в садик сейчас вообще не устроишся. А вопрос в том, ну не делаю я прививку своему ребёнку, идёт он в садик , вот все привиты а один не привит, вопрос - кто первый заболеет. Ответ мой ребёнок, значит я плохой родитель и вред только непрвитому ребёнку. Ответ второй угроза болезни все привитых детей от непривитого - тогда что это за прививка от которой привитые дети болеют, на кой она такая.
Из практики врачи угрожают и прямо достают прививками. Фразы врачей можна Задорнову отправлять. Вот не сделаете прививку, ребёнок заболеет и Вы будете отвечать. Ага а что кто-то другой кроме родителей за ребёнка отвечает.
Я лично просто такому достающему врачу сказал следующее - я согласен дать согласие сделать своему ребёнку все прививки на которых Вы настаиваете , но при условии если Вы как врач дадите мне письменную справку-заверение, что из-за прививки у моего ребёнка не наступит вредных последствий. Реакцию врача хотите узнать - как в брилиантовой руке "Нет, я на это пойти не могу". Тоесть я как родитель должнен дать письменное согласие на прививку своему ребёнку , а вот врач никаких письменных гарантий не даёт. Ну раз нет так и нет. Помогло-отцепились.

Ник | 2009-05-06 12:17

В нашей стране отсутствует такое понятие как ИММУНОГРАММА.

Ник | 2009-05-06 12:16

гість
Юрий
Согласен :у нас эпидемия туберкулеза из-за того , что врачи УМЫШЛЕННО нарушают инструкции прививания, если у человека ослабленный иммунитет, простуда, после антибиотический период, то ЗАПРЕЩЕНО делать прививки иначе см. инструкцию : "возможна генерализация инфекции"

Ник | 2009-05-06 12:05

То: гість | 2009-05-05 17:41
Корь, краснуха, коклюш легко переносятся да и лечатся амбулаторно.
Туберкулез - социальная болезнь, достаточно мыть руки и не находиться с носителями (бомжами, зеками и пр.) в одном помещении не более 20 мин.
Полиемилитом в 2008 году заболело около 1000 человек во всем мире да и то в центральной Африке.
Пусть лучше врачи, делающие прививки, расскажут все "служебные инструкции" и предписания, дабы избежать огласки и судебных разбирательств . Из истории прививок приведу пример как победили оспу в Британии : все привитые умерли ... так и закончилась эпидемия.
У детей и так есть и природный. и приобретенный, и наследственный иммунититет, а вот мерять реакцию на туберкулез линейкой - это настоящий современный бред. Скажите какого привитым от туберкулеза (взрослым) раз в год , а то и чаще, делать флюрографию, или нам и так недостаточно "природного" радиационного фона от Чернобыля. Каждый школиник 8-ми класник знает , что период полураспада цезия и стронция 50-70 лет.. а прошло - то всего 20 ть.
  РОДИТЕЛИ - НЕ ДАВАЙТЕ ДЕЛАТЬ ГЕННЫЕ ЭКСПЕРИМЕНТЫ НА СВОИХ ДЕТЯХ!

Юрий | 2009-05-05 19:30

гість
> без щеплення в нас будуть такі чудові
> хвороби як ... туберкульоз,
Делается от туберкулеза в Украине массовая вакцинация и в тоже время, в Украине перманентная эпидемия по туберкулезу.
Вот Вам и ответ

Юрий | 2009-05-05 19:23

Мар"яна
savercore
> А почему мой привитый ребенок должен быть в садике с
> непривитыми детьми. Ведь в таком случае вероятность
> возникновения вспышки инфекционного заболевания
> возрастает в 10-ки раз.
Мар"яна, а чего Вам бояться? У Вас же привитый ребенок. Логика слабо просматривается

Юрий | 2009-05-05 19:21

сергей
Влад
> что ребенок в своей жизни ни разу не столкнется
> с упомянутыми болезнями,
Прививка дает иммунитет максимум на 5 лет.
> Разумеется, вопрос качества вакцины не подлежит обсуждению,
Ну так с этого и нужно начинать.

Юрий | 2009-05-05 19:18

Мар"яна
Если Вы выросли еще в СССР, сравните, сколько было прививок тогда и сколько сейчас. И подход врачей

хелен | 2009-05-05 17:59

Юлю піддтримую .агов, де медики? захищайтесь , тиждень імунізації вже пройшов. Хіба ще не всі знають що військова промисловість та фармація найбагатші??? то знайте про відкати лікарям за виписування "кращих "ліків і так далі....

Юля | 2009-05-05 17:54

хелен
Хелен, я тоже согласна с тобой насчет бабушек и дедушек... А фармацевтический бизнес - огромные деньги и страшная сила. Вон, в Штатах собираются ввести обязательную прививку от ветрянки. Что дальше - насморк?
Мне 35.
Старшей 11 лет - привита БЦЖ (тогда особо не спрашивали, вкололи и все) :-(
Хотя ГДЕ младенец может заразиться туберкулезом или гепатитом В - для меня загадка.
Младшему 4 - непривит - вот думаю привить от столбняка - мальчишка...
Оба в прошлом году переболели корью и коклюшем - ничего страшного.

Юля | 2009-05-05 17:46

Макс
Абсолютно согласна. Корь, коклюш, краснуха - обычные детские болезни. Непривитые об этом знают (и в случае заражения получат ПОЖИЗНЕННЫЙ иммунитет), а привитым, судя по заверениям Главного санитарного врача, бояться нечего :-)
Я бы привила ребенка от столбняка... но опять-же - не в 3 месяца (как грудничок может умудриться получить глубокую грязную рану???) Года в 3... возможно.
И с туберкулезом как-то все туманно, вроде как эпидемия в Украине... а откуда ж она взялась, если мы все, дети 70-80 поголовно были привиты и Манту делали регулярно???
    

хелен | 2009-05-05 17:43

Натуля
Влад
Юля
молодец поддерживаю, да кстати , тебе сколько лет?

гість | 2009-05-05 17:41

побічні наслідки від щеплення (якщо вакцина якісна) бувають рідка:
без щеплення в нас будуть такі чудові хвороби як
Гепатит,
туберкульоз
коклюш
дефтерія
поелмеліт
кір
люди не слухайте ідіотів

Юля | 2009-05-05 17:36

Натуля
Влад
Нужно иногда и что-нить посерьезнее школьных учебников читать :-) Существует и видовой иммунитет, самый, как говорится - природный.
Сейчас появились болезни (СПИД к примеру), пострашнее кори, коклюша и краснухи... А в том, что сбои в иммунной системе не спровоцированы бездумной вакцинацией лично я не уверена...

Макс | 2009-05-05 17:36

А в чому фішка що щеплені з нещепленими ..?? ти щеплений - не захворієш або хворіти будеш "слабо" , я не щеплений , сам знаю на що іду , захворію то : або помру ,або виживу з класним імунітетом ...!
А те що буде хвороба ... то це треба ще зачекати на неї може десяток років а може і ніколи...

хелен | 2009-05-05 17:27

Хочеться надіятись що прийшли вжедіти які самі про себе подбають в плані імунітету і трійної спіралі ДНК . Страх - це енергія якої від нас хочуть ..... Як наші батьки та дідусі виживали тільки з щепленням від правця???? ніхто не думав ???? свинячий грип тому приклад , давайте ще й від нього чи може нетреба ... може є інший вихід

Яра | 2009-05-05 17:16

Мар"яна
savercore
в том учебнике написано, что привитый ребёнок не заболеет. почитайте хорошо :)))

яра | 2009-05-05 17:13

сергей
Влад
расскажите это тем детям, которые остались инвалидами благодаря прививкам. и в садик они уже не смогут пойти, хоть и привиты.

Ник | 2009-05-05 17:07

Перед тем как делать прививки : прочитайте их состав. Практически все содержат или формалин,фенол или метиолят (ртуть). И вы как родители должны добровольно/принудительно отравлять своих детей!?
Для приверженцов прививок : вам в детсвтве их делали пару, а сейчас их надо делать десятки в сжатый срок! Тем более официально гарантия незаболевания составляет не больше 75%. Список "побочныйх явлений" стандартный на пару листов : среди которых есть обязательно : анафилактический шок и синдром внезапной смерти.

lom | 2009-05-05 17:05

"Природа свое возмет" - вакцинация проблем не решает, снижая общую заболеваемость, понижает уровень здоровья человека.
Жить будет, но здоровья крепкого не ждите. Вакцинация - большой бизнес. Убрать природный отбор, создать исскуственное поколение - растянув пружину в одну сторону, чего ждем?

Влад | 2009-05-05 16:53

Натуля
Дурня!!!!.... про який природній іммунітет йде мова? такого не існує. іммунітет набувається двома шляхами: перехворіти (та ж вакцина), чи з молоком матері (але ЛИШЕ ПРОТЯГМ ПЕРШИХ 6-ТИ МІСЯЦІВ). А втратитися він може лише лише з часом, коли організм "забуває" свою хворобу і не продукує відповідних антитіл призахворюванні. Як можна про щось сперечатися не прочитавши хоча б підручник з анатомії за 9-ий клас?? Ви мене дивуєте...

savercore | 2009-05-05 16:39

Мар"яна
А почему мой привитый ребенок должен быть в садике с непривитыми детьми. Ведь в таком случае вероятность возникновения вспышки инфекционного заболевания возрастает в 10-ки раз. А по поводу геноцида нации - уважаемые!!! почитайте учебник по эпидемиологии для медицинских вузов и в дальнейшем вам будет стыдно озвичивать бред антивакцинальных кампаний...

Натуля | 2009-05-05 16:33

Вакцина - це зараження здорової дитини живимим мікроорганізмами, з якими маленький організм мусить боротися і втрачати при цьому природній імунітет. Все це має більше негативних наслідків, ніж позитивних.

Влад | 2009-05-05 16:28

сергей
Лохотрон также то, что практически полностью ликвидированы такие "слегка неприятные" болезни типа полимиелита, оспы, чумы т.д. Я валяюсь от подобных мнений :))))). Прививка это то же заболевание, но в легкой, достаточной для выработки иммунитета форме. По сути заболевая легкой формой, вы обучаете организм войне с настоящей, сильной и коварной хворью. Истессно, если вы уверены, что ребенок в своей жизни ни разу не столкнется с упомянутыми болезнями, то можете прививок не делать, а если все таки столкнется?.... Вы не можете сравнить количество смертей от игнора прививания (думаю миллионы случаев во всем мире) и в следствие прививания (единицы, раздутые СМИ). Так что, господа, не впадайте в истерику, тем более из-за своей неграмотности. Разумеется, вопрос качества вакцины не подлежит обсуждению, но я излагаю свою точку зрения на вакцинацию в принципе.

Мар"яна | 2009-05-05 16:24

це зараз дуже "модно" не робити прививок, але ж ми всі виросли з прививками. Хто буде винен, коли дитина захоріє не маючи прививки???

Сергій | 2009-05-05 16:14

Вакцинація - геноцид нації, на якому фармацевти та чиновники заробляють гроші.

гость | 2009-05-05 16:07

делать или не делать прививку ребенку принимают решение - ТОЛЬКО РОДИТЕЛИ. если в садике отказывают принимать ребенка - просите у заведующего отказ в письменном виде с указанием причины... и идете в ГОРОНО ... дальше все решаеться просто и быстро... опять таки если отказывааются давать разъяснение в письменном виде - опять идете в ГОРОНО... мораль сей басни - если сразу портить отношения с заведующей садика - то ребенку придеться туго - но другая сторона медали - это здоровье ребенка и оно для родителей бесценно... так что если не удаеться решить все полюбовно - придеться "ехать танками"... кстати мы тоже бодались но ребенок в садике и без всех этих конченых прививок...

сергей | 2009-05-05 15:54

1. ЛЮБАЯ вакцина вредна для здоровья. просто у некоторых людей, в зависитмости от физиологических особенностей, последствия могут проявиться через час, а у некоторых через десять лет. опытные иммунологи (но не педиатры), в том числе и те, которые разрабатывыют вакцину это знают.
2. Вся система вакцинации - это один большой лохотрон. сначала делают людей больными с помощью вакцинации, а потом их лечат всю жизнь. зарабатывают на этом фарминдустрия и чиновники, которых она прикрмливает. нуи врачи естественно...

Таня | 2009-05-05 15:37

ВИКТОРИЯ
Абсолютно согласна! дайте гарантию о безопасности той или иной вакцины- и я завтра первая поведу своего ребенка в поликлинику! Кстати, очень многие педиатры сами отговаривают родителей от некоторых прививок- например, от кори....

Таня | 2009-05-05 15:33

Знаю много примеров,когда родители не делали прививки, и при этом чудесно оформляли детей в садик! Спросите-как? А догадайтесь сами!!!

ВИКТОРИЯ | 2009-05-05 15:31

Кто хочет проводить опіті над своими детьми,,пусть их вакцинируют сколько хотят,А от нас пусть отвалят,,,Наши дети не привитые не болеют и не чихают,,,А привитые после каждой прививки с температурой и с ОРЗ

гість | 2009-05-05 15:31

Давайте взагалі щеплень не робити. Побачемо, що буде ??? тобі не одині будутб хворіти, а міліони
Хоча вакцинувати бесперечно слід взважено, та якісновою вакциною

Виктория | 2009-05-05 15:21

Они не имеют права заставлять делать прививки, у нас в законе написано, что это добровольно. И в садик не имеют права не брать без прививок. Это все пережитки старого.
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Порох замість вина!

SVOBODA.FM