Останнє оновлення: 09:03 п'ятниця, 23 травня
Заява
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Чернігів: Влада усуває громадськість від прийняття Статуту міста

Чернігів: Влада усуває громадськість від прийняття Статуту міста

Про це йдеться у спільній заяві громадських організацій «АРМАДА» і «Молодь – XXI століття», текст якого отримала редакція «Високого Валу».

- Останнє засідання робочої групи вкотре засвідчило свідоме усунення владою  громадськості від впливу на процес прийняття Статуту м. Чернігова. – йдеться у заяві. - Так, на черговому засіданні 4 вересня були присутні лише декілька організацій, оскільки більшості ГО не було повідомлено про місце та час проведення зборів. Інформації про засідання робочої групи не було ні на офіційному сайті міської ради, ні в інших джерелах.

Як зазначено у заяві, пропозиції громадськості до проекту Статуту були майже повністю відкинуті владою.  Взагалі не був прийнятий до відома розроблений  групою громадськості альтернативний проект Статуту, а напрацювання інших громадських організацій не приймались з технічних та формальних причин.

Громадські організації міста вкотре висловлюють свою глибоку стурбованість кулуарним характером прийняття найважливішого для міста документу та фактичним усуненням громадськості від цього процесу.

Громадські лідери звертаються до міської влади з проханням припинити практику ігнорування громадських ініціатив та врахувати пропозиції громадськості до проекту Статуту Чернігова.

Від імені своїх організацій заяву підписали Павло Пущенко та Тетяна Громова.

Як повідомив лідер "Армади" Павло Пущенко, у понеділок до заяви мають приєднатися ще кілька громадських організацій.

Коментарі (48)

Шимко С. | 2007-09-10 13:56

Завжди по-доброму заздрила Ніні Борисівні. Як чудово, що Вона має запал та енергію відстоювати позицію, не залишає активної діяльності. Тримайся, колего і далі.!

Выпускники | 2007-09-10 13:12

Здорово! Нина Борисовна, Вы всё такая же энергичная, принципиальная о неподкупная!

Мы гордимся. Ваш девиз - иметь свой стержень в душе- мы помним всегда. Спасибо!

Мы обязательно познакомимся со Статутом. Вообще-то, стыдно, но мы ничего о нём не слыхали. Успехов и такой же активности Вам. Постараемся встретиться.

Выпускники СШ №6

Смоляр Сергей

Иваненко Тамара,

Кныш Рая и другие.

Sergiju | 2007-09-10 13:12

:)

Браво. Ось це кнурьонок підсадив коменувачів:), а газета бабушкі Ніни хрєновенька - нічого толкового і зроблена по-жло...ськи. Написали 2- тис, а реально зробили лише 5. Ги-ги-ги

андрюша | 2007-09-10 10:32

бабушка, вам на пенсию пора, это все ваши сотрудники так говорять. хватить доить Сергея Викторовичаёна деньги - я понимаю, что он богатый, но вам то уже хватит!

Н.Б.Пономаренко. | 2007-09-10 08:36

За принципими жтттєвої позиції завжди роблю відкрито і щиро.

За псевдонімами, як попередній автор, не ховаюсь.

 Є велика різниця між редактором газети і відповідальним , котрим я означена у випуску газети, будьте уважні і обізнані.

 До фонду, "Новий Чернігів" маю теж безпосереднє відношення.

 То ж ще раз з нагоди, дякую всему колективу фонду "Новий Чернігів", редакційній колегі газетиї та безпосередньо Сергію Кнуренку, засновнику фонду"Новий Чернігів" за підтримку ініциативи та випуск газети про Статут та за інші добрі справи.

 Щодо діскусії навколо Статуту, запрошуємо ще більший загал до відвертої розмови. Бажано не під псевдонімом.

Ще раз дякую фонд "Новий Чернігів", до якого я маю безпосеред

Горожанин | 2007-09-10 00:08

Я так и не понял, в чем вопрос??? Зачем продлевать процес подичи заявок? Давайте вместе подготовим пропозиции - пусть горсовет рассмотрит. Время же еще есть? Зачем спорить - давайте работать!

Serij | 2007-09-09 22:03

Дякуємо Ніні Борисівні Пономаренко, яка є директором фонду Єдність, який дякує за вихід газети "Вектор" редактором якої є Ніна Борисівна Пономаренко.

Тепер ви розумієте, чому так багато коментарів???

Іван | 2007-09-09 19:14

Я знову виступаю. За справедливість.

Навіщо народ усувати від контролю, планування розробки ...

Хочу знати, як працює влада, якій я плачу зарплатню( з податків моїх та інших)

Де мої податки?

Куди вони йдуть ?

Чому мене не допускають до управління податками , які я акуратно сплачую?

Вірно! Все це треба записати в Статуті.

Відповідальність. Повноваження. Звітність.

Якщо цього боїться нинішня влада, то ми її звільнимо. Або слухайте громадськість, або пакуйте валізи.

татут потрібен, тільки не замовний, а обговорений народом.

Фонд "Єдність" | 2007-09-09 15:45

Підтримуємо конструктивну дискусію навколо "Статуту міста".

ПРИЄДНУЄМОСЬ до пропозиції щодо звернення до міського голови з вимогою надати інформацію

- Про дотримання процедури підготовки Статуту;

- Про фінансування процесу підготовки Статуту- запланованого та витраченого. (Дякуємо Бондареву та Ветерану за підсказку).

- Надати інформацію щодо включення, чи заперечення пропозицій, наданих в проекті альтернативного бачення структури та підготовки Статуту від громадської ініциативної групи.



Дякуємо фонд "Новий Чернігів" за газету , Вектор - За Новий Чернігів , присвячену розробці Статуту.

Це перше і єдине видання, яке так змістовно висвітлило в різних ракурсах питання стосовно Статуту.

Бондареву | 2007-09-09 13:22

Не згоден.

Не треба узурпувати права на оцінки. Кожен може робити оцінки "активності" і "пасивності" - погоджуватися з цим або ні - справа кожного.

Хай громадськість спростує думку про недостатню активність тим, що внесе свої пропозиції щодо покращення Статуту, а не намагатиметься зробити на цьому "дешевий піар". А оцінювати активність може будь-хто, хто має власне бачення і аргументи.

Бондарев Олександр | 2007-09-09 08:54

Добрий день!

Статут - це "маленька Конституція" Нашого з Вами міста Чернігова.

Шкода, що деякі політичні сили хочуть заробити на цьому ДЕШЕВИЙ піар.

Давайте робити висновки з нашої історії! Вжеж приймали Українську Конституцію у ночі, потім поспіхом робили зміни - стали ЇЇ "батьками". А хто у кого (у людей з цього приводу), що запитав?!?!?

Шановні Голець і Ко, Світлана Сергіївна (БЮТ), Регіонали - дуже просимо - не робить з цього політику!!!

Нам потрібен якісний продукт!, а не "продукт піару"!

До Ломаки. Олександре на Тебе нападають не тільки за те, що Ти трошки попереду за інших. Ти можешь оцінювати "пасивність і активність..." свою і своєї команди, а не інших ГО, ПП і Громади Чернігова вцілому. І всі хто підписується Твоєю організацією - повинні розуміти, що говорять офіційно.



Ще одне. Справа не тільки в методиці донесення інформації до людей Гольцем і Ко, а ще втому, що "зажалі" гроші. А, тому і кажу: "ПІАР ДЕШЕВИЙ!"

Ветеран | 2007-09-08 21:40

Депутат, я так понял Депутат 2.

Вся суть проблемы в послании вашем - не понимание сути проблемы.

Вопрос не об ОПОРЕ, и тех кто , как вы говорите протв.

Вопрос об отношении слуг народа к НАРОДУ.

Отношение плёвое.

Но народ не пассивен. как смела сказать молодая ОПОРА.

В громаде (народе) видят прок во власть идущие только во время выборов.

А надо всегда со снятой шляпой к нему (народу) идти.

Так что и Статут - это дело не власти, а народа.

Специалисты, юристы на конечном этапе должны всё оформлять.

У нас всё с ног на голову поставили.

Плохо это. Конфликтно.

  



 

Депутат | 2007-09-08 20:09

А чего вы к ОПОРЕ прицепились. Устраивает их процес обсуждения этого проекта - пусть устраюет. Тех кто против - делают заявления.

В чем проблема. Почему обсуждают не Статут, а ОПОРУ?

Правильно говорит Ломако - конструктива побольше!

Івану | 2007-09-08 17:09

Чого ж розколов Педант? Так, 15-20% фінансування ОПОРИ - чернігівські джерела. І Кнуренко один раз підтримував наш проект, він в цьому сенсі якісно відрізняється від людей, що мають багато грошей. І Союз допомогав в деяких проектах і багато інших.

Що тут поганого?

Депутат | 2007-09-08 16:27

Вот так лучше. Остановить надо это творение соколовское - Статут. В местном совете просто руки будут поднимать, если вопрос их не касается. И примут .тот маразматический Статут Лучше позже принять, но поработайте над альтернативным вариантом, который предлагает, Армада, предприниматели, Агенция и другие. И почитать его можно на сайте ВВ м в газете (не знаю названия) - что-то вроде НЧ (самиздат распространяли ребята) Молодцы. Я буду голосовать против Статута протаскиваемого мразью. Но я в одиночестве. Старайтесь, ребята. Правда за вами.

Іван | 2007-09-08 15:39

Дякую Педанту. Розколов ОПОРУ. Призналась - працює з чернігівськими неполітиками. Фінансують вони її діяльність. Одного з них не втрималась ОПОРА і процитувала - Сергій Кнуренко. Я ж казав, що у Кнуренка грошей і покровителей в Києві багато. Тепер знаю, дякую,що і в Чернігові партнерів багато - ціла розгалуджена система ОПОРИ та інші структури.

Костян | 2007-09-08 15:36

В Чернигове (да и по всей Украине) есть только один статут- это "телефонное право"

А все эти обсуждения и бумаги напоминают советские времена и обсуждения Программы коммунистической партии..

А в итоге- ДиаМат надо учить и понимать, что же все-таки определяет сознание..

ОПОРА | 2007-09-08 14:16

Педанте, свої запитання пропонуємо вам задати в інший спосіб, але не в коментарях на ВВ. Все дуже просто, насправді. Якщо ви слідкуєте, як пишете, за нашою діяльністю. ви знаєте куди прийти і позвонити і написати.

Чернігівське представництво ГМ ОПОРА 65-70 % ресурсів отримує як і більшість НГО з міжнародних фондів - подає заявки і виграє гранти. Інші частини - від всеукраїнської структури, а також у вигляді благодійних внесків від місцевого бізнесу, з деякими представниками якого ми тісно співпрацюємо. Так от, в листопаді ми починаємо кілька кампаній, які будуть фінансуватися виключно "чернігівськими" і "неполітичними" грошами. Ми обов*язково їх анонсуємо та про все розкажемо.

Крім того, ви можете подивитися наш річний фінансовий і творчий звіти - ОПОРА єдина організація, яка публічно їх порилюднила.

Крім того, ви можете почекати до 14 грудня і прийти на традиційний День відкритих дверей до нас в офіс. Ми відповідаємо на всі запитання.



Стосовно дискусії про Статут. Нам незрозуміло, чому така увага до ГМ ОПОРА. Ви вважаєте, що статут приймається непрозоро - будь-ласка, це ваше право.

Ми маємо іншу точку зору. Ми теж маємо на це право. Ми не кричимо про непрозорість - ми звикли більше працювати конструктивно - є проект, є його доопрацювання, є пропозиції.

Ходити засідання робочої групи, які з певного часу перетворилися на "пустоблудство", як любить говорити Сергій Кнуренко ми не бачили сенсу - є більш важливі справи. Саме тому на останньому засіданні був відсутній представник ОПОРИ. Ми розуміємо, що наша діяльніть багато кого цікавить, багато кому неподобається і так далі. Але ми не звертаємо на це уваги - робим свої справи, готуємо маштабні плани...



Стосовно допису Тетяни Громової.

Ми підтримуємо більшість тез - треба було клеїти оголошення, класти проект Статуту в бібліотеки... Ви чекали, що зробить влада? Дещо наївно. Це могли зробити представники організацій, що заявляли про непрозорість. Чомусь не зробили.

Стоснво пришвидшення процесу - куди ж його вже пришвидшити? Ти пам*ятаєш, що обговорення Статуту почалося ще взимку. Минуло 9 місяців - час, доволі достатній.

Скільки за ці місяці було конструктива? Три-чотири приклади.

А тепер скажіть, від того, що цей процес продовжиться, Статут стане кращим?

Отож.



Початок підготовки змін до Статуту має мати відлік з дня його прийняття. Попрацюємо, подивимося які норми не працюють, а потім запропонуємо КОНКРЕТНІ зміни.

І все буде добре, як співає Вакарчук.



Ветерану! Громова | 2007-09-08 14:14

Дякую за підтримку!



Про те ми і говоримо, що не потрібно поспішати, а зважити всі за і проти, аргументовано та непоспішаючи довести проект статуту до вичерпної крапки і тоді вже його приймати.

Долучайтесь будь-ласка, додавайте більше пропозицій міськраді щодо статуту, лише тоді вони нас всіх почують. Одного, двох можна обійти, всіх - навряд чи все ж таки.





Громова Тетяна, ЧМГО "Молодь - X | 2007-09-08 14:09

Багато баталій, дискусій, всі оживилися. Супер.. !

Всім доброго дня!



Шановні! Хочу наголосити та запросити вас всіх таких активних та кмітливих до співпраці разом із владою, із громадським організаціями. Запросити не до того, щоб тут критикувати хто класний, хто продався, хто гарний, кого любимо, а кого ні, а до конкретних дій.

Досі, ще зі зверненнями та пропозиціями можна звернутися до міської влади. Ще зараз кожен на рівних умовах та правах громадянина України може, прийшовши до міськвиконкому, ознайомитися із напрацьованим проектом статуту і подати свої коригування, пропозиції, незгоду, і т.і.

Чому ми активні ТУТ, а не в діяльності: конкретній роботі, діях, кроках, закликах? Бо там треба витримати відповідальність?

На сьогодні, до Заяви долучилися ще ряд організацій:

МГО «Центр прогресивної молоді „Апельсин” Ірина Черенько - Голова Правління

ЧМГО "Громадський захист" Антон Данько - Голова

ЧММГО "Школа соціологічних досліджень" Ганна Петренко - Голова

ЧОМГО «Чернігівське Студентське Братство» Олександр Бондарев - Голова



Прикро, але треба констатувати той факт, що дійсно влада прискорює процес прийняття статуту міста. Фактично, на ознайомлення громадою проекту статуту не має багато часу. Зовсім скоро сесія міськради. Да і місць, де на той проект статуту можна натрапити не так багато.

« М21» є в складі робочої групи і дійсно робить все, щоб вас активізувати та щоб ви долучилися до процесу прийняття статуту міста.

Ще раз наголошую. Місця, де можна передивитися проект статуту:

- міськвиконком,

- Інтернет - сайт чернігівської міської ради, ДЛЯ ВСІХ прямий лінк

http://www.chernigiv-rada.gov.ua/nag_pit.php?pmenu=8.html

- БІБЛІОТЕКИ міста, де ПОВИННО бути по декілька примірників для ознайомлення із проектом статуту.

ЧМГО «Молодь - XXI» подала двічі пропозицію, щоб про статут зробити Замітку (прописати що триває процес розробки, можна долучитися до обговорення, проект знайти там то і там то) і РОЗМІСТИТИ на інформаційних стендах/ агітаційних стендах які зараз стоять по місту в місцях масового скуплення людей (ринки, зупинки, і т.і.), щоб більшість жителів знала взагалі, що такий процес триває. .

Відповідь отримали вичерпну: «Ми що будемо розклеювати по місту? Ні.»

На аргумент, що не у всіх є доступ до Інтернету і не всі сидять по бібліотеках , відповідь була: «Кому треба - ті знайдуть!»

Висновки робите самі.



Хотіла наголосити на активності. Останнє засідання - якщо я не помиляюся, дві громадські організації….!!! А де всі інші активні? Але, тут є ще й той аргумент, що запрошували, сказали в міськраді, більше сотні, але чомусь не всім додзвонилися… тому ж напевно і неактивні…Висновки робите самі…



Ще одне. Щодо того, що "продалися".

Не можу говорити за всіх. Скажу за організацію "М21", інтереси якої я і представляю і несу відповідальність за кожне слово і крок.

За роки діяльності організації, а ми вже доволі багато років працюємо в регіоні, ніколи «М21» не продалася жодному Петру, Івану, Василю…., жодній політичній партії, блоку, кандидату. Пропозиції були, є і будуть. Але, питання рівновекторності до всіх політичних сил є ключовою цінністю організації, для мене особисто. За свої слова несу відповідальність.

До речі, хто не знайомий із «М21» має бажання дізнатися більше - www.m21.org.ua або особисто зателефонувати до офісу організації 605-562. Я персонально надам вичерпну інформацію по всім питанням і щодо діяльності організації, і щодо статуту (вкотре наголошую на цьому).



Громова Тетяна

Ветеран | 2007-09-08 13:58

Татьяна из М21, вы молодец! Я вас знаю ещё по работе с Шовковым. Вы много делаете искренне и хорошо!

Но зачем гнать лошадей в мыле? Какой сенс ускорять принятие столь адиозного предлагаемого Статута образца прошлого века.

Пксть мэрия разберётся с депутатским корпусом, устаканится, не будет в тайном режиме дерибанить нашу собственность. Пока они вот такие

Смогли бы вы доверить врачу операцию, если бы точно знали, что пришёл он только что с побоища. Очевидно нет.

Так можем ли мы агонирующей мэрии и депутатскому составу доверить и верить в обёективность подготовки, рассмотрения, принятия ...Статута

Это ведь документ для детей и внуков, а не только для нас

Ведь столько есть разногласий. Публичных. Открытых, которые инициирует не власть, а предприниматели, молодёжь, другие ГО в обращениях, в своих изданиях...

Предлагаю: одумайтесь, остановитесь, осмыслите... Не допускайте этого документа на сессию. Не допускайте судебного скандала вокруг Статута. А столько есть поводов.

Педант | 2007-09-08 13:22

Є принаймні два нетактовні питання: З ким спав? та Скільки заробляєш? От я попереджаю не про це запитую. а

Звідки? За що? І хто?

Всі питання до ОПОРИ - ЛОМАКО.

- Звідки кошти на утримання такої розгалудженої, як ви пишете , мережі ОПОРИ. Що ви волонтери, мови не ведеться, адже треба їсти-пити, жити, платити ....

- То ж за що, за які послуги вам платять. Просто так гроші в світі ще нікому не дають. Іх ЗАРОБЛЯЮТЬ. То на чому ви заробляєте? От після цього питання наступне

- Хто вам платить? (звісно той, хто музику замовляє. По ваших опусах пресових це видно. Звідсі більшості з нас і не зрозумілі ваші принципи, стержень, на якому ви тримаєтесь.

Чи ви міжнародна масонська структура, чи бенладенська, чи ще інша. Тільки не наша українська, тим більше не Чернігівська. Це вже здорово ви довели по багатьої ситуаціях. Я педантично відслідковую вашу діяльність.

Хлопці та дівчата ОПОРОВСЬКІ, якщо ви дійсно патріоти, то не мутіть зі Статутом, не допомагайте затягнути в халепу громаду Чернігівську, або, як говорять останні дописувачі, зробити документ для сміття, навіть не для архіву. Такий блуд, вибачте бруд, який пропонуєте ви вже до прийняття на сесії, навіть, в архіви тримати не доречно.

Соромно за націю...

Ідея | 2007-09-08 13:19

Потрібно в школі провести урок: "Статут Чернігова і його важливість для громади" - отриати від першокласників пропозиції і винести їх на розгляд міської ради.

Якщо не затвердять - вивести школярів під стіни місьради!!!

Ірина | 2007-09-08 13:14

Лялечка, я понимаю, что задела твое смолюбие, но мала ты еще, чтоб говорить что-то серьёзное и мешать дискуссии о статуте.

когда ты еще под стол пешком ходила, Кнуренко уже знал что такое украсть и сделать свой первый миллион. Потом, как не платить налоги и жить в добре. Как давать откаты и продолжать не платить налоги. Как купить за копейки два завода и платить людям зарплату, да такую, что половина рядовых работников его проклинают.

Ну, а для прикрытия бросать иногда "благотворительные взносы" - во ремя выборов площадочку поставить или пару мусорочек.

Поэтому, ты сначала сообрази о ком говоришь.

Против пашуни твоего ничего не имею, кроме того, что за пару копеек он продался такому, как Кнуренко и говорить о том, чего не понимает.

Поэтому, брюко ты свое побережи, да и еще кое-что. А то плохо будет

для всех | 2007-09-08 13:06

Так в том то и дело, что проект который разработал, кстати, ни Павленко, и Сиверский институт, Павленко был один из тех, был взят за основу. А сколько к ниму было подано пропозиций? Одна-две. И всё.

Про обсуждение в колективах вы конечно говорить можете. но такие документы пишут експерты, обсуждает рабочая группа, активисты предлагают изменение, принимают деутаты, а "колективы" пользуються. Главное им доступно показать, что они могут благодаря етому статуту. Это работа НГО и СМИ.

Поэтому, вы можете долго говорить о нарушении процедуры (только пошлитесь на конкретную статью закона) - но вы поймите, что Статут - это даже не регуляторный акт.!!!

Вместо гамма и шума лучше бы подали пропозиции.

Виктор | 2007-09-08 13:01

Да примут статут ченовнечги и забудут навсегда... О чем тут вообще говорить...

Гибель Богов | 2007-09-08 13:00

Да кому этот Статут реально нужен кроме горстки НГОшников и чиновникам для галочки? Рядовые черниговняне и не подозревают, что это такое....

Ктулху | 2007-09-08 12:52

Респект! Кнуренко засадил стадо обезьян строчить комменты!

Ляля | 2007-09-08 11:45

Киса, ты откуда выискалась? Вот я из Чернигова и Пашу Пущенко знаю давно. Классный парень. А продаваться ты. Киса, где научилась? Так, что о Паше ни гу-гу гадкого. Иначе брюшко у тебя коростой покроется. Я этому могу поспособствовать. Знаешь как? Ну вот. И не мешай дискусии о Статуте. Ты сделала столько хоошего за просто так для Чернигова, как Кнуренко? Нет? Вот тогда не варнякай по заказухе.

Толик | 2007-09-08 09:47

Ирина, ку-ку. А ты знаеш всё точно, что пишешь?Или ты с мэром вместе людей на улицу хочешь выкинуть? Всё к этому идё. Там ведь мэр землёй отрабатывает деньги , бабки - жабки.

Так, что не темни, солнышко. Пусть ребята хоть принятие СТАТУТА КРЕПОСТНИЧЕСКОГО остановят , да смогут дерибан земли не допускать. А Кнуренко молодец, если с молодёжью находит общий язык

ГО"Айвенго" | 2007-09-08 08:45

Не надо обвинять в пассивности ГО. Вы ещё очень молоды ... Ломако. Суть в том, что нарушен принцип разработки Статута.

Оставим даже процес создания

рабочей группы, подачу предложениий. Вопрсы к вам ....

1. Были ли целенаправленные обсуждения в рабочих коллективах? -НЕТ

2. Были ли целенаправленные обсуждения Статута в разных социальных группах? -НЕТ!

3. Были ли обсуждения в профессиональных группах? НЕТ!

4. Бйли ли общественные дискуссии и обсуждения? НЕТ!

И всё это потому, что не хотят возиться с какой-то там ГРОМАДОЙ. Легче и проще так как есть. ..., что общественность пассивная, а это КОМСОМОЛЬЦУ, как здесь назвали мэра, и на руку.

Не делай глупости с молоду ЛОмако. Не зомбируй двойной моралью себя и народ.

Когда ты ещё ... в Щорсе сидел, мы уже ох как работали. Кстати, ты Ломако, защищаешь Статут, который разработал прадедушка Павленко семь лет назад, когда тебе сколько было ?

Ты собираешся жить, развивать Чернигов по старинке?

Анатолій Макаренко для ОПОРИ | 2007-09-07 23:28

А Опора була на минулому засіданні!? Якщо, ні то про яку вашу псевдоактивність можна говорити ?!

Іван | 2007-09-07 23:24

Тьху, дурні. Та навіщо Кнуренку з мером будь яким воювати, тим більше з Соколовим. У Кнуренка така сила в Києві є ! І в грошах, він всіх за пояс заткне. Знає як працювати і гадів відбивати! От навчив би Кнуренко молодь нашу працювати і гадів відбивати, а не плазувати перед мраззю.

Ляле | 2007-09-07 23:19

А ты не могла ему об этом в другом месте сказать, например там где спят???

То что он тебе нравиться не мешает ему продаваться Кнуренку.

Так что не надо ля-ля.

Рассказывать многие умеют, а делать?

Михаил Р. | 2007-09-07 23:14

Зайчик, про М21 могу точно сказать, что за все 8 лет ни при Шелковом старшем, ни при Громовой они никогда не продавались! Не жить мне на этом свете если я вру!

Ляля | 2007-09-07 22:55

Паша, а ты мне нравишся. Я тебя в газете видела, где про Статут рассказывл. И не надо чирикать. "Армада" класно работает. И по бумерангу телековскому Паша мелькал. Класно про Статут говорил. Так что не надо ля-ля тополя. Давайте наш современній Статут принимать, а не дедушкин прошлого века, как нам предлагают

Ірина | 2007-09-07 22:45

А чому всі мовчать про те, що Пущенко і Армада і очевидно, М-21 просто продалися за кілька копійок Сергію Кнуренко, який просто воює з Соколовим за гуртожитки "Жовтневого молоту" і використовує цих молодих людей?

Игорь | 2007-09-07 22:41

А кто такие ети, кто подписал заяву???

Ветеран | 2007-09-07 22:34

Да ребятки из ОПОРЫ. Хорошо вас вышколили. Вот так сразу всю общественность отшили. Вы самые активные, да вы просто самые прислужликовские. Вы хоть раз организовали не пиаровскую акцию? НЕТ! А знаете сколько мы написали к Статуту предложений. И никто не сообщил даже о их рассмотрении. Так что угомонитесь и поплюжте нас пассивностью . Крылышки пообломаете птенчики грантоедовские

Олександр Ломако | 2007-09-07 22:27

Згадали моє прізвище, коментую. Хоча не дуже це люблю.

"мамон" - ти хто, щоб робити подібні заяви? Це такий у тебе стиль, робити безвідповідальні заяви в коментарях?

Вони непідкріплені жодним фактом, жодним словом, але ти знаєш, що не понесеш за це жодної відповідальності.

Я звик до таких речей, звик на їх не реагувати.

Дуже прошу ВВ та адмінів сайту не пропускати в наступному коментарів без реальних імен з інформацією, яка є явно неправдивою.

Раз і назавжди говорю – ОПОРА настільки фінансово і організаційно розвинена, а також має необхідні зв’язки, вплив і контакти, щоб бути незалежною від фінансових та політичних сил. Я говорю це абсолютно відповідально. Крім того, цілі Мережі є довготерміновими, а не «блискавкою», коли можна обирати будь-які методи.

Я чудово розумію, що це багатьом не подобається. Але це факт, який я доведу коли завгодно і будь-кому.

Якщо ви турбуєтесь про моє забезпечення, то за нього також не переживайте. Воно не таке погане, щоб «продаватися» Соколову чи комусь іншому.



Шановні друзі, скажу від себе. Ви говорите про те, що не має підстав. Статут приймається прозоро і без перешкод для громадських організацій. Проблема полягає в іншому - низькою активністю та ініціативністю самих НГО.

Більше того, міська рада чекала пропозицій. Їх було дуже мало, фактично не було взагалі.

Так званий альтернативний проект Статуту як ідея непогано. Але відкрийте Закон про місцеве самоврядування. Ви побачите, що цей проект - скоріше декларація, заява, але не Статут. Добре це чи погано - можна дискутувати. Але проблема не в наших поглядах, а в законодавстві, що від нас не залежить.

Саме тому, хочу ВІДПОВІДАЛЬНО сказати, що проблема не в непрозорості. Проблема у відсутності ініціатив.

Чиновники, особливо з міськради можуть підтвердити, що ОПОРА дуже часто, якщо не завжди критикує їх дії. І вони це сприймають як конструктивна критика.

Так от, зараз нам немає за що критикувати міську раду. Ми говоримо про недостатню активність НГО. Саме конструктивну активність, а не безпідставну критику.



З повагою, і сподіванням на конструктив

Громадськість | 2007-09-07 22:08

А чого ви спали аж до вечора пятниці, якщо збори були вдень у вівторок???

Слабовато...

До-речі, а про М-21 я чув. Ви молодь залучаєте. Нормальна організація. Але ж ваш представник був у складі оргкомутету. Погано працював? Чи не було часу?

Що таке армада і Пущенко, я нажаль не знаю, але думаю, що ви теж замість того, щоб підготувати зміни до статуту займалися демагогією

Мамону | 2007-09-07 22:07

Мамон, ОПОРЕ Соколов не запретил, а ЗАПЛАТИЛ. А кому теперь деньги не нужны? Ломако из опоры вот так и подрабатывает

Вот-так | 2007-09-07 21:58

Кстати, а где Статут Кнуренко ? Ведь там всё так было класно. Ото усунули какую громадськисть? Не , только не Кнуренковскую. Я думаю с ним мер найдет понимание. Иначе и меру не сладко будет.

Н. Лотоцька, ГМ ОПОРА | 2007-09-07 21:58

ОПОРА більше за всіх і системно піднімала питання Статуту і наголошувала на необхідності його прийняття з залученням громадськості. Ця вимога ГМ ОПОРА була виконана: міська рада своїм рішенням створила робочу групу, до склажду якої ввійшло ряд представників третього сектору, в тому числі, Олександр Ломако.

Наші представники, на відміну від більшості ніших, не займалися "пустословієм", а підготували і подали свої пропозиції.

Крім того, ми вважаємо, що проблема була не в непрозорості процесу обговорення Статуту, а пасивності самих НГО.

Хто, крім нас і "М21" подав свої пропозиції?

Але ось деякі намагаються кричати про "непрозорість".

Тому непотрібно створювати проблему там, де її насправді немає

Порадник | 2007-09-07 21:44

Громадській організації.

Раджу до Кнуренка звернутись. Він від всіх нахаб судові справи виграє.Молодець Серьога. Навчи всіх нас, як цих привладних бандюг судовими рішеннями приборкати.

Мамон | 2007-09-07 20:37

Ганьба Соколову, как не было так и не будет с него толку. Ничего для города не сделал. Все начинания только тормозит! а у меня вопрос. А ОПОРА куда спряталась!?* Она больше всех кричала!!! Что Соколов им запретил совать свой нос?!

Громадська організація | 2007-09-07 20:22

А ми будемо подавати до суду на незаконність Статуту. Юстиція не зареєструє, ми в Кієві вже консультовались. Тільки шкода, що Чернігів стане посьмиховиськом на всю Україну. Соколовські помічники (за підписом Віхрова) нам таку ахінею надіслали у відповідь на Звернення про дотримання Процедури розробки статуту, що жах бере.

1. Обговорення і дотримання Положень розробки Статуту було здійснено згідно вимог виявляється вже в 2000 році (Мені зараз 19 років, то я не маю бути причетним до розробки, бо моя змерла бабуся за мене в 2000 році вже обговорила з Соколовим все).

Подібно до такого всі 10 відповідей в листі надані.

Треба його на ВВ розмістити, щоб була сторінка мерського гумору, або тупості.

Стас | 2007-09-07 20:02

А що ви хотіли, щоб Соколов грав в демократію. Він же КОМСОМОЛЕЦЬ. От і працює по комсомольські. Гасло кинув і голови холопські, тобто наші зазомбував, що все йде о-кей.

Так що тримайтесь , ще не тільки Статутом він покаже вам "демократичне" суспільство!
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Чому Панявежис милував око

SVOBODA.FM