Последнее обновление: 09:51 вторник, 4 ноября
Загрузка...
Найкращі тести
Праздник / Репортаж
Вы находитесь: Культура / Архітектура / «Седневская осень – 2010» с заменой памятников
«Седневская осень – 2010» с заменой памятников

«Седневская осень – 2010» с заменой памятников

В Седневе Черниговской области в субботу 25 сентября состоялся традиционный ежегодный литературно-художественный праздник «Седневская осень».

Последние годы создалась традиция открывать на праздник новый памятник или скульптуру. Но в этом году организаторы превзошли предшественников да и, наверно, преемников.

Памятник установлен. Памятник не лишь бы кому, а Тарасу Григорьевичу. С местом памятника по мелочам размениваться не стали – поставили перед входом в дом Лизогубов. Но там уже стоял памятник, причем. . . тому же Шевченко!

Куда же его девали – бюст б/у в хорошем состоянии? Этим вопросом «незапланировано» были озадачены некоторые гости включительно с автором этих строк. Закрадывались также сомнения в наличии логики таких маневров. . .

«Старый монумент перенесли в другое место», - отмечено на сайте «Чернигов для туриста». Куда именно, не уточняется. По крайней мере, по собственным наблюдениям во время праздника, это «другое место» - не в этой усадьбе.

 

В целом же сценарий праздника мало чем, если вообще отличался от предыдущих. Похоже, в этом году были немногим больше палаток, где представители территориальных обществ представляли свои села.

Единственное поражающее отличие – засилие голубых флагов одной из многих политических партий и исключительная монополия этой партии на неуместное установление своих агит-палаток. Голубые флажки держали дети на центральной аллее усадьбы. Большие голубые флаги держали мальчишки позади ведущих во время открытия нового памятника на старом месте. Одна голубая палатка стояла перед входом в усадьбу и вторая – в парке. Какая-то голубая истерия на литературно-художественном празднике.

На праздник пожаловали председатель Черниговской ОГА Владимир Хоменко с заместителем Виктором Тканко, председатель Национального Союза художников Украины Владимир Чепелык. Из черниговских должностных лиц был замечен депутат горсовета Анатолий Роговой. Председатели черниговских областного и городского совета в тот день были заняты чем-то другим. Впрочем, это уже отличие не праздника, а времени: чиновничество переориентировалось на другие празднования – наподобие гульни в Сеньковке.

Во время праздника было обещано достроить новую школу. Строительство держит здесь же, в соседстве с усадьбой Лизогубов. «Президент нашей Украины Виктор Федорович Янукович пообещал лично прибыть на торжество открытия новой школы 1 сентября 2012 года», – заявил народный депутат Украины Михаил Чечетов. Следовательно, наши цела ясны, задачи определены. За работу, товарищи! За новые победы Партии регионов!


Увеличить

Пристальные глаза Партии регионов


Увеличить

Дети со школьной парты должны усваивать важность руководящей роли Партии регионов


Увеличить

Дети со школьной парты должны усваивать важность руководящей роли Партии регионов


Увеличить

Новый памятник


Увеличить

Старый памятник-бюст, который стоял на этом месте


Увеличить

Старый памятник-бюст, который стоял на этом месте


Увеличить

Новый памятник на месте бюста перед входом в дом Лизогубов


Увеличить

Голубая истерия на литературно-художественном празднике


Увеличить

В это знойное лета у нас вырастали полноразмерные дыни


Увеличить

Настоящий хлеб от слабинского общества


Увеличить

... и настоящая красавица


Увеличить

Антикварный утюг, который работает на угольной тяге


Увеличить

Старинная плетеная корзина для сбора яиц. Как заверяли представители общества - столетнего возраста


Увеличить

Еще один памятник-бюст Шевченко. Однако это не тот, который стоял у входа.

Комментарии (25)

час | 2010-10-31 12:41

у краєзнавчому відділі обласної бібліотеки ім.В.Г.Короленка можна ознайомитися з новим збірником про села Чернігівського району "Пакуль поживемо тут" з історії села Пакуль та придбати його

андрій курданов | 2010-10-12 18:51

Сергій Колесник
Шановний Сергію Миколайовичу! Щиро вдячен за теплі слова. Очикується вихід третього збірника документів та матеріалів про села Чернігівського району "Пауль поживемо тут" - з історії села Пакуль (700 сторінок). Це вже виходить що серія. Очикується презентація в бібліотеці Короленка.

Сергій Колесник | 2010-10-11 16:27

Чудовий пам’ятник. Нарешті в Україні почали з’являтися пам’ятники, які є витворами мистецтва. Думаю, що селище стане відтепер ше привабливіше.
Седнів. Це містечко в мене завжди викликало особливу симпатію. Майже підлітком пам’ятаю з’йомки першого радянського тріллера "Вій", у якому у якості кінозірки, виступила Георгієвська церква, в молодості ходив затишними алеями парку, прямуючи до річки Снов, що б переправившись на той бік, потрапити до піонертабора "Будівельник", де працював, ставши дорослим, возив сюди, до садиби Лизогубів, французьких та американських туристів...
Це дуже добре, що у районі є таке свято. І дуже добре, що у районі є така навтомна людина як (в першу чергу) краєзнавець Андрій Курданов. Саме завдяки Андрієві з’явилася серія публікацій "Залоті сторінки...", історія сільських громад зафіксована на сторінках газети.
Успіхів, Андрію!

Цікавлюся | 2010-10-04 06:35

А чому не було палатки районної газети? Нехай би передплату на наступний рік оформляли на святі. Не все ж адмінресурс використовувати. Чи вона вже з літературою не пов’язані? Тепер більше по мітингаю ходять?

андрій курданов | 2010-10-01 13:25

Руся
Біля тих же магазинів у центрі Седнева з 2008 року висить банер з маршрутом відвідування його пам'яток. Щодо видання буклетиків - всі розуміють, що це потрібно, але допомогати не збираються!!! Хоча можливості у великих підприємств Седнева є!!! Можливо бракує патріотизму!!! Для довідки - буклет про Седнівську осінь коштував більше 14 тис. У бюджеті громади таких коштів не буде!! Робити буклетики - для Седнева не солідно!! Про Седнів набирайте в інтернет НЕФІЦІЙНИЙ САЙТ СЕДНЕВА і скільки завгодно черпайте інформацію, милуйтеся його краєвидами

Черноногий | 2010-10-01 11:52

911ця "сед. осінь" із самого початку була мертвонародженим дійством, шабашем (дешевим шоу а ля фольк) для владних носорогів, яким аби випити, поїсти і побачити колорові прапори своєї політсили. бо для територіальної громади седнева і громад сільських рад району жодної користі з того дійства немає: їх напружують протягом кількох місяців, вимагають красоти і смакоти, а за які кошти - не відомо. реальної веселості ті люди не здатні згенерувати, бо це свято - адміністоване у владних кабінетах за їх же сценаріями. Скажіть, що з того, приміром, плохівській громаді? А от седнівці (з учителями включно, які завжди власноручно прибирають сміття на тій території, де гуло свято) - з милом на одному місці. І що, за роки існування "С.О" прийшов якийсь інвестор?
Знаюча
андрій курданов
яМолодець Курданов!
Курданов -зе бест!

Руся | 2010-09-30 22:24

А от ми з сім"єю їздимо до Седнева кожної весни і інколи восени (навіть цієї весни вагітною їздила) , коли там немає ніяких тобі свят. Просто тільки тоді можна відчути наскільки це прекрасне , гармонійне і чарівне місце. І чогось мені здається , що якби я вперше приїхала туди під час оттакого тар-тарамару, то більше б і не поїхала - бо відгонило б мені офіціозом. Звичайно приваблювати людей їхати до Седнева ПОТРІБНО! Але для цього Седнівській громаді варто було б не раз на рік випендритися, а хоча б видати мінімальні якісь малесенькі буклетики чи хоча б листівочки на память про Седнів. Аби люди приїхали і могли хоча б в продуктовому магазині дізнатися що і де можна у Седневі подивитися. Бо подивитися там є що. А ще скільки я вже з сім"єю їжджу - жодного разу не вдалося зайти до їхньої церкви, бо вона постійно закрита - це докір священикам. Навіть цього року на Трійцю вже о першій дня на церкві висів замок. Фу - неподобство.
А коли вже більшість людей знатиме про Седнів як про чудове містечко і захоче туди приїхати не з примусу а по своїй волі - от тоді можна і гульбище закатувати.

Хи-хи! | 2010-09-30 12:46

Мне показалось, или Кудрик и правда немного прибавил в весе?))))
Кстати, а новый памятник Шевченко намного лучше старого, тот совдеповщиной попахивал и не один слой краски выдержал, а этот более гармонично вписывается в архитектурный ансамбль.
А по поводу дискуссии скажу так: легко критиковать того, кто ничего не делает. Но делать всякая охота отпадает, потому что вслед будет нестись неистовое стоголосие, что все было сделано не так, и можно было бы сделать намного лучше.

я | 2010-09-29 16:11

911ця "сед. осінь" із самого початку була мертвонародженим дійством, шабашем (дешевим шоу а ля фольк) для владних носорогів, яким аби випити, поїсти і побачити колорові прапори своєї політсили. бо для територіальної громади седнева і громад сільських рад району жодної користі з того дійства немає: їх напружують протягом кількох місяців, вимагають красоти і смакоти, а за які кошти - не відомо. реальної веселості ті люди не здатні згенерувати, бо це свято - адміністоване у владних кабінетах за їх же сценаріями. Скажіть, що з того, приміром, плохівській громаді? А от седнівці (з учителями включно, які завжди власноручно прибирають сміття на тій території, де гуло свято) - з милом на одному місці. І що, за роки існування "С.О" прийшов якийсь інвестор?
Знаюча
андрій курданов
Молодець Курданов!

андрій курданов | 2010-09-29 13:37

911ця "сед. осінь" із самого початку була мертвонародженим дійством, шабашем (дешевим шоу а ля фольк) для владних носорогів, яким аби випити, поїсти і побачити колорові прапори своєї політсили. бо для територіальної громади седнева і громад сільських рад району жодної користі з того дійства немає: їх напружують протягом кількох місяців, вимагають красоти і смакоти, а за які кошти - не відомо. реальної веселості ті люди не здатні згенерувати, бо це свято - адміністоване у владних кабінетах за їх же сценаріями. Скажіть, що з того, приміром, плохівській громаді? А от седнівці (з учителями включно, які завжди власноручно прибирають сміття на тій території, де гуло свято) - з милом на одному місці. І що, за роки існування "С.О" прийшов якийсь інвестор?
Знаюча
а що 911 не бачив останні два роки наявність на святі інформаційної палатки нашої районної бібліотеки, де можна придбати навіть відеоматеріали про район - його села, людей, а на святі 2010 презентації книжки про Аркадія Казки - у 2007 році збірника про Седнев, а в 2009 році театралізований персонаж Олександр Ригельман запрошував гостей до виставкового комплексу громади і знайомив з працею історика ХVІІІ ст. про козаків, а музична вітальня з творів Лизогубів, а виставкові комплекси в 2009 році від районів Мена, Куликівка, Ріпки, де бажаючі могли дізнатися про вчительку Деполович - авторки Букваря, вчителювала на поч.ХХ ст. в Количівці; а в 2009 році палатка-музей району, а банери про села району. Ви 911 пошукайте це в інших районах. Ми з громадами вирішили збиратися в Седневі, а не в Чернігові, щоб цей чудовий куточок нашого району могли бачити всі.

андрій курданов | 2010-09-29 13:16

911
Седнівська осінь розпочалась у 2003 році. Саме в цей час у Чернігівському районі ми виходили на формат створення громадами свята День Чернігівського району. Ми створюємо виставкові комплекси де раз на рік можемо побачити презентацію колектива. Зрозуміло, що В.А.Чепелик теж мав свої цілі - щоб Київ звернув увагу на Седнів, на базу художників та в парку створити нові скульптурні композиції. Ось найголовніший результат з 2003-2010 рік і він реально є. Звичайно, що ми думали і додержувались формата свята - для мене це було головним, а не страви. Хто був на Седн.осіні-2008 той це реально відчув. А хто бачив все з самого початку, то й мене підримає, що і громади головним вважали показати свої пам'ятки, книжки та перезентації про села. Але Вам 911 це мабуть в очі не впало. Дійсно ми повинні вміти кожен рік бачити нове в святі, пропонувати йго відвідувачам, щоб людина їхала сюди за враженнями, а не констатаціює повтора. А в громадах є працівники культури та актив села, які раз на рік можуть організуватися з виїздом та ще побачити відомих людей з Києва. А ремонт Седнівської школи останні три роки це що не допомога громаді, вчителя, якої не було в 2003-2007 рр

Знаюча | 2010-09-28 13:51

911ця "сед. осінь" із самого початку була мертвонародженим дійством, шабашем (дешевим шоу а ля фольк) для владних носорогів, яким аби випити, поїсти і побачити колорові прапори своєї політсили. бо для територіальної громади седнева і громад сільських рад району жодної користі з того дійства немає: їх напружують протягом кількох місяців, вимагають красоти і смакоти, а за які кошти - не відомо. реальної веселості ті люди не здатні згенерувати, бо це свято - адміністоване у владних кабінетах за їх же сценаріями. Скажіть, що з того, приміром, плохівській громаді? А от седнівці (з учителями включно, які завжди власноручно прибирають сміття на тій території, де гуло свято) - з милом на одному місці. І що, за роки існування "С.О" прийшов якийсь інвестор?
Не раз була на цьому святі. Не згодна, що це "мертвонароджене дійство", адже сама ідея, коли не помиляюся краєзнавця Андрія Курданова, дуже цікава. До речі, його самого там не було. Певно не підходить по кольору. А двома руками вас підтримую щодо смакоти. Скажіть, люди добрі, яке це літературно-художнє свято без самої літератури? Отож, якщо це дійство "отформатувати", було б непогано.

Л.В. | 2010-09-28 13:05

911
Я сама сільський працівник культури тільки з іншого району. Про яке кількамісячне напруження ви говорите. Які кошти потратила "плохівська" громада? на харчі для себе ж! А виїхати з виставкою пару разів на рік не так вже й складно. І яку користь ви хочете? Провітрили рушники, які роками лежать у скринях, поспілкувались з колегами і гостями, послухали столичних виконавців самі поспівали.За сміття седнівцям співчуваю, але такий вже у нас менталітет. Урн вистачало!

911 | 2010-09-28 11:10

ця "сед. осінь" із самого початку була мертвонародженим дійством, шабашем (дешевим шоу а ля фольк) для владних носорогів, яким аби випити, поїсти і побачити колорові прапори своєї політсили. бо для територіальної громади седнева і громад сільських рад району жодної користі з того дійства немає: їх напружують протягом кількох місяців, вимагають красоти і смакоти, а за які кошти - не відомо. реальної веселості ті люди не здатні згенерувати, бо це свято - адміністоване у владних кабінетах за їх же сценаріями. Скажіть, що з того, приміром, плохівській громаді? А от седнівці (з учителями включно, які завжди власноручно прибирають сміття на тій території, де гуло свято) - з милом на одному місці. І що, за роки існування "С.О" прийшов якийсь інвестор?

vvv | 2010-09-27 22:13

василь
А, що саме жах? Якщо ви ходите лише по весіллях, то звичайно я вас розумію, нещасна ви людина! Куди вам до літературно-мистецького заходу, до Лизогубівських читань, до наукової конференції! Свято чудове, враження дуже гарні!

Юра | 2010-09-27 22:07

уже на втором мероприятии вижу забавную картину, среди флагов партии регионов всегда два-три умника держат их вверх ногами( очень плохая премета)

василь | 2010-09-27 22:00

свято просто жах, якби режисерам доручили організувати весілля, то Їх би добряче відлупцювали). Будь який тамада організував би краще.

я | 2010-09-27 21:26

я
Іван Кампо
Які зараз часи? Влада у всі часи була поганою. І хто заважав іншим партіям прийняти участь у святі. Чомусь голова обларади проігнорувала цей захід. І чому у всьому треба шукати якийсь підтекст? Свято пройшло на висоті, до речі, як і в попередні роки і при тодішній владі. Просто люди, які це робили знають свою справу і достойні похвали. А ви, Іван Кампо та просто Іван, були в Седневі? І що вам особисто не сподобалось?

иван | 2010-09-27 19:28

я
Любой, так называемый "праздничный дух", при определенной интенсивности размахивания партийными жупелами, становится не более, чем "заурядным душком". Вы не находите, что не обращая на "это" внимания, можно изрядно "испортить воздух" не только окружающим, но и "себе любимому"?.))

Іван Кампо | 2010-09-27 18:40

я
"Пройнятися" т.зв. святковим духом зараз у ці часи непросто, та й то в основному можуть лише ті, хто близький до владного корита. А якщо стоять тілько прапори регіонів, і ніяких інших - то шото тут не так.

я | 2010-09-27 17:45

стаття дуже саркастична, автор напевне приїхав, поклацав своїм фотоапаратом і зовсім не проникся тим святковим духом, який там панував. Велика шана і подяка організаторам і учасникам! А прапори регіонів, та хай собі стоять, я навіть не звернув на це увагу.

Редактор новин | 2010-09-27 17:40

а чем недоволен?а чем недоволен автор? Или как говорится "все что делаем не мы - плохо"?
Уточніть, хто такі "мы".
А то виходить як "контрреволюция" по Преображенському: "Кстати, вот ещё слово, которое я совершенно не выношу. Абсолютно неизвестно – что под ним скрывается? Чёрт его знает!"

иван | 2010-09-27 17:26

Давно надо на законодательном уровне запретить все политические тряпки рядом с государственным флагом. А у наших умников только на курение и пиво ума хватает..)

а чем недоволен? | 2010-09-27 17:24

а чем недоволен автор? Или как говорится "все что делаем не мы - плохо"?

И | 2010-09-27 17:00

Була тільки комуністична партія, тепер буде тільки партія регіонів та комуністичне компані. Ну як ця партія регіонів уже набридла.
закрыть

Добавить комментарий:

Фотоновости

  Собака унюхал даже игрушечную гранату

SVOBODA.FM

Загрузка...
RedTram
Загрузка...