Последнее обновление: 09:51 вторник, 4 ноября
Загрузка...
Найкращі тести
Церковь
Постоянная ссылка: http://newvv.net/politics/ukraine/204459.html
В Украину снова приедет Кирилл (Гундяев). Пригласят ли в Россию Филарета?

В Украину снова приедет Кирилл (Гундяев). Пригласят ли в Россию Филарета?

Летом Украину с пастырским визитом посетит патриарх Московский и всея Руси Кирилл. Об этом он заявил в эфире телеканала Интер.

"Я получил просьбу людей приехать в три епархии, и с радостью отзываюсь на эти просьбы. Во время своего первого визита не мог посетить все те места, которые хотел бы посетить, и где люди меня ждали", - отметил он.

"В этом году намереваюсь, если Господь благословит, быть в Одессе, Днепропетровске и в Киеве", - заявил Кирилл.

По словам патриарха московского, это будет "пастырский визит". "Я буду опять встречаться с людьми, молиться с ними, учиться от людей многому", - сказал он.

Поздравляя украинцев с Пасхой, московский патриарх отметил: "Для Украины сейчас тема изменений и перелома, я думаю, очень важная тема".

"Ведь страна в очень непростом положении и в экономическом, и в политическом, и в социальном. Дай Бог, чтобы началось время реального изменения", - сказал Кирилл.

Как известно, последний раз московский патриарх приезжал в Украину 24 февраля, чтобы благословить Виктора Януковича на президентство.

Между тем украинские православные обратились к Президенту РФ Дмитрию Медведева, русскому премьеру и патриарху РПЦ с просьбой обеспечить визит Патриарха Киевского Филарета в русские епархии УПЦ КП.

- Мы, православные верующие Чернигова, исходя из принципов христианского братолюбия и укрепления отношений между русским и украинским народами, предлагаем вам пригласить с визитом архипастыря в Россию Патриарха Киевского и всей Руси-Украины Филарета для духовного окормлення паствы Киевского патриархата в Московской, Белгородский, Курской, Курганской, Сахалинской областях и Приморском крае. Напоминаем вам, что прошлогодний визит московского патриарха Кирила в Украину был с пониманием воспринят православными украинцами. Хотим надеяться и на возможность визита-ответа Патриарха Филарета в Российскую Федерацию, - сказано в Обращении Координационного комитета Украинского Народного совета к «первым лицам» Российской Федерации.

Как известно, епархии Киевского Патриархата живут в России полноценной жизнью, находя сопротивление вместо поддержки официальной власти.

В 1997 году отряд из 100 бойцов ОМОНа - милиции особенного назначения по решению власти взял под контроль для передачи РПЦ МП недвижимое и жвижимое имущество Богоявленского собора Киевского Патриархата в подмосковном Ногинске. На владыку Адриана нетрезвые омоновцы надели наручники и вывезли с территории собора. В украинской диаспоре России события 29 сентября 1997 года на территории Богоявленского собора получили красноречивое название – Ногинский погром. За время, которое прошло после погрома, русская власть так и не извинилась за свои действия, а РПЦ не вернула незаконно захваченное движимое имущество. Тем не меньше, православное общество УПЦ КП возродилось, самостоятельно отстроив предоставленные ей мэром города заброшенные казармы, из которых появился Свято-Троицкий храм со столовой для обездоленных, воскресной школой и женским монастырем.

Невзирая на это, в 2008-ом году Минюст РФ снова пытался упразднить официальную регистрацию общества УПЦ КП Ногинска (Богородска), но влиятельные парафияне в России и в первую очередь, в Подмосковье, отстояли ее существование.

Как сообщал «Высокий Вал», у управляющего Сибирской епархией УПЦ КП Варуха (Тищенкова) русские спецслужбы «нашли» в сейфе четыре патрона, из-за чего митрополита осудили на полтора года «условно», запретив ему выезд из города Кургана. Следует отметить, что храм Киевского патриархата в Кургане пытались поджечь трижды, но нейтрализовать подобными методами украинскую Церковь поборникам «Великой России» пока не удалось. 

Комментарии (13)

! | 2010-04-06 10:48

христианин
!
христианин
? Не знаю, скільки там царював содоміт і протестант пєтрушка, який перетворив Церкву на держструктуру. Чи так само кучми-мучми-путлєро-мєдвєдо-Хами з однієї Табакерки. Але обмінюватися флудом не до теми з людиною, яка щось вдає без української розкладки клавіатури, сенсу не бачу жодного. І не переймайтеся так. Звісно, правда незручна. Але нервово ковзатися через неї на стільці надто шкідливо для здоров"я.

христианин | 2010-04-06 10:20

христианин
!
Скiльки рокiв мазепка був у влади булавиноi а?

zzz | 2010-04-06 10:06

СофоклНаведені Вами аргументи дійсно справжні, але не переконливі. Хоча б тому, що в той час в Московському князівстві, просто не було іншої религійної альтернативи, ніж православне віросповідання.Разом з тим, не було й поділу православних на приналежність до різних центрів управління паствою. Тому, у москалів не було ніякого іншого вибору, ніж домагатися будь-якими засобами визнання своєї митрополії Константинополем. Натомість, в Україні, яка безперечно давно заслуговує на свою помісну церкву, точиться меркантильна супечка, а хто ж має бути першим серед рівних. Я особисто щиро вважаю, що розглядати кандидатуру Філарета, як об\"єднувача українських церков, немає ніякого сенсу. Якщо по-справжньому об\"єднуватись, то таким провідником цілком міг би стати митрополит Володимир (Сабодан). Дійсно, не принижуючи почуття вірян і духовенства УПЦ КП,цілком реально залучити іх також до цього процесу. Якщо буде на це справжня воля (а вона,сподіваюсь є і в УПЦ МП), то таке об\"єдняння і визнання української церкви Вселенським Патріархом, цілком реальне. І амбіції Патрірха Кирила і інших радикалів тут ні до чого.
Про яке обєднання "українських церков" йде мова? Українська церква - єдина. УПЦ під головуванням сабодана - не є українською, бо кошти через цю церкву вимиваються до росії. І при цьому успішно промивається мозок нашому занадто нерозбірливому та толерантному населенню.
Ще як колишній працівник відділу, у компетенції якого міжрелігійні відносини, скажу, що більш агресивно настроєних попів за "упц" не має жодна (!) релігійна організація. Якщо дати їм волю, то можна уявити, яким буде це "обєднання".

Софокл | 2010-04-05 22:57

sofokl
admin
хаха
Колего ХАХА !
Цілком з Вами згоден і також вважаю, що втручання політиків в церковні справи завжди закінчується погано, в першу чергу для самої церкви. Якби президент Ющенко не займався певним протекціонізмом щодо конкретної церковної парафії,то добрих справ на шляху створення помісної української церкви. було б набагато більше!

Наивных повезли | 2010-04-05 22:50

sofokl
admin
хаха
"Маревом" является непонимание того, что Церковь во все времена является тяжелой духовной артиллерией Кремля по окучиванию близлежащих территорий. Несогласных элементарно мочат. Не знаю, как сложится судьба у несговорчивого предстоятеля РПЗЦ, за которым по его словам уже установлена слежка. Дело в том, что большая часть РПЗЦ не объединилась по воле Путина под омофором РПЦ МП, что противоречит политике партии. Чего уж там стоит расправится с помощью ОМОНа с московскими бессеребрениками - академиками, учеными и прочей интеллигенцией, составляющей основу парафии УПЦ КП в Подмосковном Богородске? Кремль будет громить приход, чтобы Филарет туда приехал? Святая наивность! Отделение Церкви от государства? Ну это Медведев мог Ющенко рассказать в качестве анекдота.

Софокл | 2010-04-05 22:20

Наведені Вами аргументи дійсно справжні, але не переконливі. Хоча б тому, що в той час в Московському князівстві, просто не було іншої религійної альтернативи, ніж православне віросповідання.Разом з тим, не було й поділу православних на приналежність до різних центрів управління паствою. Тому, у москалів не було ніякого іншого вибору, ніж домагатися будь-якими засобами визнання своєї митрополії Константинополем. Натомість, в Україні, яка безперечно давно заслуговує на свою помісну церкву, точиться меркантильна супечка, а хто ж має бути першим серед рівних. Я особисто щиро вважаю, що розглядати кандидатуру Філарета, як об\"єднувача українських церков, немає ніякого сенсу. Якщо по-справжньому об\"єднуватись, то таким провідником цілком міг би стати митрополит Володимир (Сабодан). Дійсно, не принижуючи почуття вірян і духовенства УПЦ КП,цілком реально залучити іх також до цього процесу. Якщо буде на це справжня воля (а вона,сподіваюсь є і в УПЦ МП), то таке об\"єдняння і визнання української церкви Вселенським Патріархом, цілком реальне. І амбіції Патрірха Кирила і інших радикалів тут ні до чого.

хаха | 2010-04-05 21:42

sofokl
admin
Дійсно, хто й кого має запрошувати? Релігійне законодавство двох держав (України і Росії) схоже в своєму ставленні до релігії. В обох державах церква відділена від держави. Тобто і РПЦ і різноманітні УПЦ є громадськими релігійними організаціями, від держави відокремленими. Тож від кого Філарет має чекати запрошення? Якщо парафії УПЦ КП в Росії хочуть запросити свого предстоятеля, то чому ж не запрошують? Кирило приїздив же на запрошення Володимира Сабодана (предстоятеля УПЦ), а не на запрошення Ющенка! А звернення якогось "Координаційного комітету Української Народної ради до «перших осіб» Російської Федерації" взагалі в цьому сенсі виглядає маревом ***.

??? | 2010-04-05 20:17

Читаю статтю з коментарями і цікавить відповідь на одне єдине запитання: Чи сприяв подоланню розколу візит в Україну Патріарха московського Кирила?
Після запитання Президента про Єдину помісну церкву і шокуючої блискавичної відповіді про те, що вона виявляється в Україні є, багато хто навіть з числа тверезомислячих священослужителів Московського патріархату почав замислюватися над станом речей і справжні наслідки таких візитів. Тому погоджуюся, що гординя буває глухою й сліпою, а щонайгірше - настирною і тому огидною. Я людина смиренна, але у храмах Московського патріархату починають страшенно відволікати від молитви як образи Миколи другого, так і дивні ряжені люди в уніформі російської царської армії. Людей такого вигляду в народі називали просто - москалями. То навіщо уся ця пропаганда? Вона сприяє єднанню православія? Та це схоже на елементарне блюзнірство.

! | 2010-04-05 19:15

христианин
Справжня церква - гонима церква, яка не сильно дбає про зовнішній фасад. І справжній пастирський візит грошей не потребує. Іноді - зовсім не потребує. Ось приїздив в Чернігів митрополит Сибірський Варух - надзвичайно світла людина. Не з грошима і не по гроші, віз мощі і добре слово, звідси повіз дух справжньої Русі і жменю землі. Напевно за це московські специ у нього патрони і вилучили.
Звісно, можна жити й спокійніше - обживати древні храми у центрі міста за підтримки влади, збудовані ще Мазепою, а на виручені кошті пробивати через міськраду земельні ділянки і будувати нові. А потім запрошувати головного церковного чиновника з сусідньої держави, на перебування і інформаційне забезпечення візиту якого потрібно дійсно чимало грошей. Чом би й ні? Але Ви попитайте у нашій міськраді, скільки прохань на земельні ділянки від КП під будівництво вона задовольнила. І чи є інтерес у міськраді до питань, де бізнесом не пахне?

христианин | 2010-04-05 18:22

А про мене то нехай поiде Филарет якщо його там ждуть,тiльки на таку поiздку грошей треба катма а де взять i покажiть менi хоть одну церкву у Чернiговi збудовану на кошти упц?

Софоклу на додачу | 2010-04-05 17:05

Ви краще поясніть, з якої радості Гундяєв із своїми бодігардами й рядженими кримінальниками з Луганська і Донецька має відкривати щороку ногою двері в український православний простір із своїми безумовно "неполітичними" промовами? Тому що є Путін з ФСБ, який всіх силою об"єднає? Тому що є керований росіянами телеканал "Інтер" з багатомільйонним бюджетом, який подасть правильну картинку? Отже Бог в силі, а не в правді?

admin | 2010-04-05 16:41

sofokl
Досить гасел і політичних образливих дражнилок кремлівського розливу. Їх тут не буде.
"з якої радості Філарета повинні запрошувати до Росії?"
Приблизно з тієї ж радості, з якої ми тут бачили минулого року предстоятеля церкви, яка ніким не була визнана протягом 141 року (починаючи з 1448 року). Напевно, "негорді" і "неполітичні" промови цього діяча з часто згадуваним словом "розкол" разом з "непорушенням" діячами РПЦ 34-го апостольського правила якимось дивним чином мають сприяюти церковній єдності українського православ"я? Навряд. На неофіційному рівні делегації КП давно і радо приймають у багатьох помісних церквах. Бо є така держава і є такий православний народ з кількома тисячами парафій. І ще більш радо приймуть у російських парафіях КП.
Тільки от як тому ж патріарху Ілії визнати автокефалію української церкви, якщо Москва тримає н агачку визнанням незалежності Абхазької? Як тільки Варфоломій визнав незалежність маленької Естонської церкви, Алєксій йому ледь не анафему проголосив. Щоправда, дочекався швидше анафеми від власного єпископа Диоміда за "злягання" із владою і "немаргінальними політиками" типу Путіна. Воно й не дивно...
Але коли ці згадані тисячі парафій ймовірно повернуться у канонічне підпорядкування, припустимо, Константинополя, до "обговоренння" вас вже навряд запросять.

sofokl | 2010-04-05 15:44

Ця стаття - суцільна *** і софістика. Насамперед, треба дати відповідь на питання: а з якої радості Філарета повинні запрошувати до Росії? Для всього православного світу***. Тому і його церква, *** Київського Патріархату, ніким і ніде в православнім світі не визнана. Філарет ***, бо *** ніде не шанують. А байки про Філарета - видатного борця за незалежність України та ії церкви, залиште при собі. Нічого, крім гордині і особистих амбіцій, цим паном ніколи не керувало. Але, нехай це буде виключно на його совісті. Тому, ні до Москви, ні до інших центрів православ"я ні Філарету, ні його церковникам ***. Коли буде його визнання очільниками православ"я, *** політиками, тоді можна буде щось обговорювати.


































































































































закрыть

Добавить комментарий:

Фотоновости

  Собака унюхал даже игрушечную гранату

SVOBODA.FM

Загрузка...
RedTram
Загрузка...