Останнє оновлення: 09:23 вівторок, 20 серпня
моя політика
Ви знаходитесь: Політика / Регіон / Фаріон оголосила війну за мову. Підтримую
 Фаріон оголосила війну за мову. Підтримую

Фаріон оголосила війну за мову. Підтримую

Називаю її нотою «фа» в українській політиці.

Фаріон приїздила до Чернігова 7 жовтня цього року і інформаційний привід, здається пройшов. Але...

Відзняв близько 2 годин її виступу. Оприлюднив тільки один. Міркував так: навіщо так багато ноти «фа» чернігівцям? І, мабуть, би не оприлюднив.

Але сталася оказія.

Матеріал Фаріон про Путіна, наші імена та матюки продовжують бомбардувати негативними коментарями із-за кордону та іще з кількох антиукраїнських центрів – це видно по ай-пі.

На Ютубі продовжують нагнітати пристрасті, що, мовляв, вона - ненормальна жінка.

Це для мене неприйнятно. Адже, все, що вона говорила на лекції-зустрічі в Чернігові – мені близьке. Вона говорила і про мого земляка, чернігівця Всеволода Ганцова. Шкодую, що не встиг з ним познайомитися в Чернігові за часів його життя. Дошка на його будинку знаходиться між готелем «Україна» і бібліотекою ім. Короленка.

Фаріон говорила і часто цитувала мого земляка Володимира Дрозда і його роман «Листя землі». Вона задувала під час виступу Тичину і Сосюру, Шевченка і Коцюбинського. Тобто моїх духовних наставників.

Фаріон, як мовознавець, і політик з тих людей, які прагнуть зберегти українську та європейську Україну.

Можу зрозуміти кількох високоосвічених політиків-«регіоналів», які прагнуть до Європи. Але їх така мізерна кількість, що мої політичні симпатії не на їх боці. Шаную інтелект нації, її еліту. І нота «фа», це одна з духовних нот в українській політиці.

Саме тому, оприлюднюю її лекцію і поділюся нею з усіма вами.

І чим більше нападок буде на ноту «фа»… Чим більше буде затискання нашої мови в освіті, культурі та повсякденному житті – тим більше буде розпрямлятися пружина опору.

Юрій СТРІЛЯНИЙ

Коментарі (65)

911 | 2013-11-23 15:11

Експерт
бачу, тут зібралися самі праведники...
але крильця ангелам тиснуть, тому вони злі...
а ви впевнені, що самі все робите правильно???

Александр | 2013-11-23 14:34

Бывшая коммунистка борется за новую идеологию. Ну это в их стиле.

& | 2013-11-21 22:06

Експерт
А цікаво що треба щоб вступити і в кпсс і в свободу? Бо мене ні туди ні туди не запросили й не прийняли!

Експерт | 2013-11-21 16:22

Ну, нехай - була комуністкою, формально, через обставини.
!????
У 22 роки в універі,тим більше Львівському, вступити в кандидатом в члени КПРС.
Це справжній подвиг! це вам скаже будь-який номенклатурщик.
Хиба що по завданню оунівсько-бандерського підпілля для розвалу клятих совітів як Зоя Космодем'янська.

911 | 2013-11-21 15:43

Люди, чому ви такі прямолінійні??? Ну, нехай - була комуністкою, формально, через обставини. Але перестала нею бути, переросла, переродилася. А хіба з вами такого не буває??? Сьогодні ви переконані в одному, а з часом маєте іншу думку. Лише ІДІОТИ не міняються протягом життя! Нормальні люди повинні розвиватися й мінятися. Тільки ДЕБІЛИ все життя несуть одне переконання.

гость | 2013-11-21 13:41

Гость
Любомир
А где написано в статье 14 программы свобода про ВИСОКУ партийную должность??? не надо передергивать, там написано про любую должность в партии, уточнения нет, а то начали включать задний ход, мол была, но мелкой сошкой. Ее уличили во лжи публично и это главное. И еще интересно, она вела курс марксистко-ленинской эстетики, ну знаток расскажите нам, что такое марксистко-ленинская эстетика и чем она отличается от обычной эстетики. Я думаю что в архивах если порыться там много чего интересного про наших политиков найти можно в прошлом, жаль архивы КГБ закрыты.

Любомир | 2013-11-21 08:36

Гость
Ви ж уважно читайте те, що цитуєте. Позаяк бути на партійній посаді і бути членом партії - це не одне й те саме. Чи, може, ви ще й високу компартійну посаду для Фаріон швиденькр вигадаєте?

Експерт | 2013-11-20 22:20

Дивно якось.
Невже за 25 років усі колеги Фаріон померли або забули ким була пані Фаріон?
Про що йде дискусія?
Чому можна брехати коли ще стільки живих свідків?
Це жах!
Що може нас чекати при владі сформованій з нахабних проффесійних брехунів?
Двічи несудимий президент показав....

Гость | 2013-11-20 17:19

Имеют работу свободоненависники из медведчуковско-промосковских и антинационалистических сайтов найти скалку в глазу Ирины Фарион. Колоды же под своими ногами не видят. Вроде бы была я членом КПСС. Говорю вам, плебеи и лакеи, московские прихвостни, региональные наемники, от кипиянских до монтянско-шельмо-мокрицких - НЕТ. Той, за кого вы меня пытаетесь выдавать, никогда не была", - цитирует Фарион пресс-служба "Свободы".
Итак ее вранье налицо

Гость | 2013-11-20 17:12

Програма ВО "Свобода" (чинна)
14. Зобов'язати кандидатів на всі виборні посади вказувати в офіційних біографіях національну приналежність, усі попередні (від совєцьких часів) партійні та державні посади і судимості – не лише непогашені, але й погашені. Знімати кандидатів з реєстрації через приховування біографічних фактів або позбавляти депутатів мандату, якщо приховування виявиться після виборів.
С нетерпением жду когда Свобода начнет выполнять свою программу в отношении Фарион, если не выполнит, то станут такими же брехунами как и регионы.

Людмила | 2013-11-20 14:52

Miguel
Мовна дискусія - може й штучна річ (особливо, коли її ведуть люди зовсім далекі від мовознавства). А ось мовне законодавство, як і будь-яке інше, має бути чітким, усім зрозумілии, і (що головне!!!) ВИКОНУВАТИСЯ!

Людмила | 2013-11-20 14:46

Пане Юрію! Вельми вдячна Вам за викладене відео - ще раз із превеликим задоволенням послухала свою улюблеу І. Фаріон. Це була зустріч із тих, що й для розуму, і для серця.

Любомир | 2013-11-20 14:22

Але ж Фаріон насправді одна з найяскравіших жінок нашої політики!!!Дивіться, скільки "доброзичливців" взялося за коментарі! Це зайве підтвердження того, що Ірина Дмитрівна робить усе правильно!!!

Експрет | 2013-11-20 10:06

ФУ! ФУ! Хву!
Майже все на "Ф" - це чужинське: фашист, футбол, фанат, фалос.
Інше справа наше автентичне "ХВ".
Про пані Хваріон чомусь промовчала...

Жук | 2013-11-19 19:52

Якби ти був здатен подивитися до чого тебе привела насільствєнная русіфікакація и вааще ти москаль мабуть чи перевертень

Miguel | 2013-11-19 17:34

Про що сперечаємося і чубимося, шановні? Немає на вас Ліни Костенко, котра ще у своїх знаменитих "Записках українського самашедшего" слушно зауважила, що українці у ХХІ століття входять з тим самим набором дрімучих стереотипів, сперечакютьсчя про речі, нікому не цікаві. Стосовно мови... маєте свою мову - говоріть. Нікого ваші проблеми не цікавлять. Ось так і пані Фаріон. Втім, як і всі інші так звані інтелектуали. Мовна дискусія - штучна річ. Ще Мирослав Попович зауважив, що, коли Україна стане цивілізованою, багатою і справежливою, тоді й українс ькою розмовляти стане модно.

маршал Тито | 2013-11-19 12:12

гостьВсе стремяться в Европу, а готовы ли вы принять новомодные евро ценности, такие как гомосексуализм, однополые браки и усыновление такими парами детей. Как вы считаете, ваши духовные наставники Шевченко, Сосюра и т.д приняли бы такие ценности?
А ще кажуть, в Америці негрів линчують.

Сергей | 2013-11-19 11:24

Высокий Вал во всей своей красе -*** И потом не ждите поддержки ли сострадания со стороны народа.

Юлія | 2013-11-19 10:03

Сергей
Огидно читати коментарі псевдоукраїнців... стільки ненависті до так званих "кацапів"... важко уявити собі, що Україна зможе колись розквітнути, коли у соціумі стільки агресії... ксенофобія... де ж ваша толерантність... українська доброзичливість та привітність? жахливо... можливо, Фаріон говорить розумні та необхідні речі, однак це не привіт так ненавидіти одне одного... ганьба псевдонаціоналістам!

Сергей | 2013-11-19 02:46

Фарион нужно любить, и причем принудительно

Валерий | 2013-11-18 21:59

Іван
Валерий Кузнецов
Если б ты знал как мне стал противен русский язык!!!!!!!Несмотря на то, что с детсва выучен на нем разговаривать!!!!!

комьюнист | 2013-11-18 16:27

И чем же её так коммуняки обидели? ведь она была ЧЛЕНОМ КПСС....

Валерію Кузнецову | 2013-11-18 12:34

Іван
Валерий Кузнецов
Тебе ніхто не чіпав і не чіпає. Белькочи як хочеш. У нас до хворих і розумово відсталих та алкашів ставляться гуманно. А чим більше будеш ненавидіти - тим швидше вріжеш дуба.

Валерий Кузнецов | 2013-11-18 12:28

Іван
Попытка насильственной укранизации приводит к обратному.После войны на новый год наряду с русскими песнями мы пели украинские,хотя ни разу не были в Украине.Сейчас мне стал противен украинский язык.Вот.

Семен Палій | 2013-11-18 11:21

ВетеранЗ молодого Гітлера теж сміялася вся Європа і вважала його клоуном Що з цього вийшло потім спитайте,хоча б,жителів Корюківки.
та ніУ жителів Корюківки краще запитати, хто і як їх підставив, а потім споглядав з-за кущів. А у Європи разом з Кремлем краще спитати, хто тому клоуну допоміг аж до спільного параду у Бресті. Дешевих фокусів у цьому світі не буває.
Парад то ще дрібниці. Кремлівські "стратеги" впродовж багатьох років готували льотчиків, танкістів для вермахту гітлерівської Німеччини. І готували напевне краще за своїх (втрати вермахту 4 000000 солдатів, цивільного населення 2 800000 чол. втрати Красної Армії 26 000 000 солдатів, цивільного населення 17 000 000 чол.) А "ветеран" повинен знати, що коли знищували Корюківку, то партизани Федорова стояли табором за півтора кілометри від міста і цілий тиждень спостерігали за трагедією.

чернігівець | 2013-11-18 11:06

гость
Не вір, хто тобі не дозволяє, а за всіх не розписуйся, риг.

гость | 2013-11-18 10:37

После истории с коммунистическим прошлым-Фарион нет веры

С.Соломаха | 2013-11-18 09:28

ВетеранЗ молодого Гітлера теж сміялася вся Європа і вважала його клоуном Що з цього вийшло потім спитайте,хоча б,жителів Корюківки.
та ні
Головний злочин сталінського режиму у ров"язуванні Другої світової війни: забезпечення стратегичною сировиною Німеччини (зокрема, мідь, марганець, поліметали, залізна руда, зерно, нафта, бавовна тощо) з вересня 1939 по червень1941 р., що дозволило Німеччині підготуватися до великої війни, незважаючи на економічну блокаду збоку Британії і Франції.

та ні | 2013-11-18 09:14

ВетеранЗ молодого Гітлера теж сміялася вся Європа і вважала його клоуном Що з цього вийшло потім спитайте,хоча б,жителів Корюківки.
У жителів Корюківки краще запитати, хто і як їх підставив, а потім споглядав з-за кущів. А у Європи разом з Кремлем краще спитати, хто тому клоуну допоміг аж до спільного параду у Бресті. Дешевих фокусів у цьому світі не буває.

Вчитель | 2013-11-18 09:05

С.Соломаха
А от тут я згоден з паном Соломахою.

Ветеран | 2013-11-18 09:02

З молодого Гітлера теж сміялася вся Європа і вважала його клоуном Що з цього вийшло потім спитайте,хоча б,жителів Корюківки.

р ф | 2013-11-18 08:36

всюду российскоговорящие ***

Іван | 2013-11-18 08:16

Русскокосящєє населеніє України нищить українську мову. По типу "vova".

Євген Вінниця | 2013-11-17 21:23

мовникДва питання:
1. Хто така Фарион?
2. Що вона хоче?
громадянин Славутича
А хто, з так званої "еліти",не був "членом КПСС", коли навіть бригадиром було без цього важко стати ?!

Лезо | 2013-11-17 21:02

мовникДва питання:
1. Хто така Фарион?
2. Що вона хоче?
громадянин Славутича
Ви не слухали відео, коли говорите, що просто піариться

громадянин Славутича | 2013-11-17 20:54

мовникДва питання:
1. Хто така Фарион?
2. Що вона хоче?
Хто така Фарі*н? Згідно з інформації, які надають ЗМІ, Фарі*н - бувший член КПРС, секретар комсомольскої організації університету. На сьогоднішній день рупор партії "Своб*да". А що вона хоче? А Бог його знає. Мабуть просто піариться.

Юрій | 2013-11-17 19:48

ЛЕОНТІЙ
Малограмотним Леотіям важко зрозуміти різницю між суржиком, діалектом і говором. Діалект, говір, дифтоги - це все ознаки живої мови . Марш у школу, доучуватися, Леотію

ЛЕОНТІЙ | 2013-11-17 19:38

  Фаріон говорила і часто цитувала , та на привеликий жаль не УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ , а галицьким суржиком . І ШО ???

Operator. | 2013-11-17 19:27

гость
Юрій Ви бачите калюжу, а я в калюжі бачу небо, яке там відбивається. Ви бачите в Європі п...сів, а я - повагу до людини і культурних надбань. Кожному своє, вам - до п...сів, а мені - до культурних надбань. У вас нема коріння і моралі, і ви слабка маріонетка, раз п...сів боїтеся. А у нашому роду їх не було і не буде. А ви - перекотиполе більшовицького покрою
"Ви бачите в Європі п...сів, а я - повагу до людини"
А ти не плутай названу тобою повагу до людИНИ (окремої збоченої особини) з повагою до людЕЙ.
Що це за "повага до людини", коли виписують штраф за малюнок на футболці, на якому тато, мама і дитя? Штраф за те, шо на малюнку - НЕ два "тата" чи дві "мами"...

Operator. | 2013-11-17 19:22

Я не знаю, шо, хто і де нагнітає, а те що ця перефарбована комуністка явно не в собі трохи, то і сам бачу.

Чернігів | 2013-11-17 19:21

киев
ну, киев, що логіку розумної жінки нічим крити , окрім матюків? добре, що адмін поправив твою слабість щодо сильної жінки

mokko | 2013-11-17 19:20

mokko
аноним
анониму А як можно було вивчити украінську у школі,коли бидломову вивчали з першого класу. а солов"їну з третього?А окупаційна влада украіцям голову не давала підняти.Любиш Україну? Ти буржуазний націоналіст-фашист. І, взагалі, нормально
            
Аноним,кацап"южний ублюдок, твоя окупаційна влада змушувала мене вивчати твою бидломову з першого класу , а мою солов"їну тільки з третього, та й то дві години в неділю.І. взагалі для людини цілком нормально змінювати свої погляди після отримання потрібної інформації. Людина, що не змінює погляди напротязі життя зветься ідіотом і це вже клініка.
                        К

киев | 2013-11-17 19:03

старуха шепокляк недо...

гостю | 2013-11-17 18:16

гость
Вы говорите про гомосексуализм и все что связано с этим наверное это вам самому очень нравится.В эвропе кроме этого есть множество плюсов в отличии от России.И если вам так не хочется в Европу так езжайте на свою историческую родину и целуйтесь с пьянью,рванью и всяким бандитами,там их хватает.

С.Соломаха | 2013-11-17 17:36

Хамскими. методами богословських, германш, бондаренок проблем нашої мови не вирішити, пані Фаріон.
То чим Ви від цих монстрів гендеру власне відрізняєтися?
Що у вас власне українського, крім набору українських слів?
Все інше - холопське хамство.
Якщо такою буде і Україна, то чим вона буде відрізнятися від Московії?
Навіщо нам друга Московія?

Експерт | 2013-11-17 17:26

Вікторе Молочко, логічно як для представника Марчука і газети "День"

аноним | 2013-11-17 16:44

mokko
Чучело чего же ты при комуняках *** лизала,а не была украинкою на своей земле.***

Анонім | 2013-11-17 16:32

И чего это автора так прет от этой казашки? Достаточно увидеть ***, когда кто то выступает в раде на русском, а оно тупо голосит и лупит по столу, и тут же возникает рвотный рефлекс.

Cемен Палій | 2013-11-17 16:25

Підтримую коменти Юрія! Особливо відповідь 9999.

Анонім | 2013-11-17 16:03

mokko
да,да,надо выбирать Свободу,это ж единственная нормальная партия=)там одни щиры патриоты =)

Vova | 2013-11-17 15:43

Если верить фарион кроме "мовы" и коммунистов у нас в стране просто нету проблем. Не удивляюсь тому что уже даже Кличко назвал их ***

mokko | 2013-11-17 15:30

Жрати вам *** нічого?А ви обирайте зеків, наперсточників, гопників та голосніше волайте. Мені це,до речі,бальзам на душу.щоб ви всі повиздихали від голоду.Читаючи усі публікації Ірочки з задоволенням почала розмовляти у російськомовному Харкові украінською. Низький уклін Фаріон,Тепер я перебуваю у повній гармонії-украінка на украінській землі,розмовляю украінською,Бачу як у кацапьюг клацають зуби,але відкрити свої щербаті пельки не сміють, Слава Україні!

мовнику | 2013-11-17 15:11

мовник
слухай відео, там все сказано

Юрій | 2013-11-17 15:09

9999
Що ж ваш народ, якому жрать нічого, привів до влади тих, хто його обдирає, як липку і ще більше. Бо щелепами працює, а не головою

mokko | 2013-11-17 14:57

немовник
бидломова то у кацапів, "великий могучий язык "у корови а корова-то бидло

9999 | 2013-11-17 14:34

Народу жрать нечего а у Фарион окончательно крыша поехала

мовник | 2013-11-17 14:27

Два питання:
1. Хто така Фарион?
2. Що вона хоче?

немовник | 2013-11-17 13:34

Якщо націоналісти будуть і далі силомить насаджувати свою мову у південно-східних регіонах України, то ярлик бидломови ніколи не відчепиться від їхньої солов’їної, яка не користується попитом серед більшості громадян нашої, в цілому, двомовної країни.

Натотак | 2013-11-17 13:24

Хорошего мужика с хорошими параметрами ей не хватает. Был бы - все проблему у этой тёти пропали бы сами по себе!!!

Какашкин | 2013-11-17 13:21

р ф
Пидорастия от языка не зависит...

р ф | 2013-11-17 13:11

много знаю российскоговорящих п***сов

Юрій | 2013-11-17 13:07

Натотак
Будете бухтіти, знайду відео в Чернігові, де вона сама розказала без запитань, як сама пішла з кпрс і розказала все чому. Майте терпіння, а то швидка настя вас замучить .

Юрій | 2013-11-17 13:04

гость
Ви бачите калюжу, а я в калюжі бачу небо, яке там відбивається. Ви бачите в Європі п...сів, а я - повагу до людини і культурних надбань. Кожному своє, вам - до п...сів, а мені - до культурних надбань. У вас нема коріння і моралі, і ви слабка маріонетка, раз п...сів боїтеся. А у нашому роду їх не було і не буде. А ви - перекотиполе більшовицького покрою

Натотак | 2013-11-17 13:01

Вчера Фарион была коммунистом и боролась за русский язык, сегодня она наци и борется за украинский язык. Если будет выгодно - завтра станет сионистом и будет бороться за иврит.

гость | 2013-11-17 12:51

Все стремяться в Европу, а готовы ли вы принять новомодные евро ценности, такие как гомосексуализм, однополые браки и усыновление такими парами детей. Как вы считаете, ваши духовные наставники Шевченко, Сосюра и т.д приняли бы такие ценности?
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Шевченківці вшанували...

SVOBODA.FM