Останнє оновлення: 10:13 четвер, 24 липня
Політика
Ви знаходитесь: Політика / Регіон / Хто водичку каламутить?

Хто водичку каламутить?

До місцевих виборів залишилося менше 80 днів. Незважаючи на короткий термін виборчої кампанії, яка осо-ось стартує, більшість політичних сил, що претендують на владу у місті, досі не поспішають відкривати свої карти.

Чергова спроба журналістів добитися від політиків конкретних відповідей не увінчалася успіхом. Чиї прізвища стоятимуть у бюлетенях під назвою партії , та кого саме вона висуватиме на міського голову – це намагалися з’ясувати у вівторок в експертному клубі «Чиста політика».

Поділитися інформацією прийшли не всі учасники цьогорічних місцевих перегонів. Серед сміливців були представники Батьківщини, Партії регіонів, Соціалістичної партії, Комуністичної партії, , ВО «Свобода» та Народної партії. Нагадаємо, що останні дві сили поки що не представлені у міській раді.

Досі єдиною партією, яка відкрито задекларувала свої наміри щодо міського голови, залишається Народна партія. Її лідер Олександр Кириченко повідомив про своє бажання балотуватися на цю посаду ще на початку літа. На жаль, інші політсили, присутні на засіданні, зізналися лише у тому, що така кандидатура напевне буде, але громадськість дізнається про неї пізніше.

Кожна присутня партія посилалася на різні причини такого затягування. Партія регіонів, Комуністична партія та Соціалістична партія обргунтували це наявністю певної процедури у середині структури. В Батьківщині збираються влаштовувати так звані «праймеріз» - попередні вибори, на основі яких і будуть затверджені прізвища тих, хто увійде до списків усіх рівнів (Проте в експертів виникли сумніви щодо можливості об’єктивного проведення даної процедури зважаючи на те, що залишилося мало часу до подання цих даних до окружної комісії).

Насправді, основною причиною затягування як завжди залишається наявність кулуарних домовленостей і не лише в середині самих політичних сил, а і між різними, іноді офіційно ворогуючими, сторонами. По місту ходить безліч чуток, щодо приналежності публічних осіб до того чи до іншого табору, наявності тих чи інших політичних розкладів.

Судячи з усього конкретні прізвища ми зможемо дізнатися лише в останній момент, тобто в кінці вересня або на початку жовтня. В цьому експерти вбачають ряд загроз.

По-перше, залишається під сумнівом свідомий вибір громадян. У пересічного чернігівця просто не буде часу розібратися з тим, кого пропонують партії і кандидати, і у чому їх регіональна специфіка. Таким чином вибір знову ж таки базуватиметься на ставленні до політструктури на всеукраїнському рівні. Також під час здійснення вибору роль випадкових факторів буде дуже високою.

Усвідомлюючи це, у партій не буде мотивації зважати на думку громадськості під час формування списків. Тому той факт, що після виборів у міській раді опиниться багато перебіжчиків або не дуже популярних особистостей, нікого не здивує. Це по-друге.

По-третє, можна говорити про низький рівень особистої готовності кандидатів на посаду міського голови до своєї можливої роботи на користь Чернігова. Це саме стосується і кандидатів в депутати. Адже зрозуміло, що під час переговорів до висунення, а потім виборчих перегонів, подумати про місцеве господарство, скласти стратегію роботи, намітити перші кроки вже не буде коли. 

Таким чином ілюстрацією принциповості, послідовності та відповідальності наших політиків продовжує слугувати прислів’я: «Найкраще рибка ловиться у каламутній воді». Нам, звичайним чернігівцям, залишається або дивитися, як доїдають нашу «рибку», або виганяти тих, хто водичку каламутить. Тобто намагатися розібратися та голосувати на підставі конкретних пропозицій за цілком конкретні місцеві особистості. Адже ще п’ять років такого господарювання як зараз, то ні рибки, ні вудок не залишиться.

Коментарі (22)

Назар | 2010-08-14 08:35

вапитаптатптаптапКириченко.. это кто вообще такой?))
нада после выборов людям реально влиять ну хоть на что-то.. ато главная проблема - выбори..
Кириченко - это пока единственный кандидат в мэры. Не слыхали что-ли?

вапитаптатптаптап | 2010-08-13 15:04

Кириченко.. это кто вообще такой?))
нада после выборов людям реально влиять ну хоть на что-то.. ато главная проблема - выбори..

Сергій Соломаха, ЮРКУ | 2010-08-12 14:44

Сергій Соломаха
Юрій
Сергій Сломаха ЮРІЮ
Юрій
Сергій Соломаха
Юрій
Скажіть, а сам третій тур Президентських виборів - це не було ігноруванням Закону, тобто тим, що для Вас є фальсифікацією?
  Шановний, Юрію!
Нагадую, 8 грудня 2004 року Верховна Рада України внесла зміни в Закон про вибори ПУ. Ці зміни узаконили проведення так званого "третього" туру, а Л.Кучма підписав його, як гарант Конституцїї
ТАК ЩО все відбулося по закону
Крім того, в той же день ВРУ проголосовала законопроект №2222 - зміни до Конституції України.
До речі, наступного дня, 9 грудня, Л.Кучма видав указ про присвоєння Героя УКраїни голові ВРУ В.Літвину, звісно, що "не понятіям."

я | 2010-08-12 14:43

 Дійсно, крім Кириченка, ніхто так на увагу виборців поки що не заслуговує. Дивно...

"понятіє" | 2010-08-11 22:00

Степан К.
цілковито погоджуюсь! Закон, принаймі "Про місцеві вибори" і так написаний, що й перекручувати не варто, щоб обдурити виборців... А Кириченко правильно й робить, що прямий у заявах...

Степан К. | 2010-08-11 21:05

ВВажаю, що відкриту позицію повинні мати всі кандидати на посаду мера і не тільки Кириченко. А то, на даний момент про порядність можна говорити лише в контексті Кириченка.

Юрій | 2010-08-11 18:30

Сергій Соломаха
Юрій
Сергій Сломаха ЮРІЮ
Юрій
Сергій Соломаха
---Живіть, Юро, "по-понятіям" і далі.- цей вираз, доречі, так як і слово "фальсифікація" став дуже "модним" під час помаранчевої революції і вживається в лексиконі людей так як і "окей" та "все буде гуд"...
Скажіть, а сам третій тур Президентських виборів - це не було ігноруванням Закону, тобто тим, що для Вас є фальсифікацією?
Якщо Ви вважаєте , що я прихильник ПРУ, то Ви глибоко помиляєтесь, але і від "революціонерів" нічого кращого не чекав і не чекаю...

Сергій Соломаха | 2010-08-11 17:27

Сергій Соломаха
Юрій
Сергій Сломаха ЮРІЮ
Юрій
До речі, фальсифікація виборів це, на мою думку, не тільки маніпуляції з підрахунком голосів на користь когось...
Фальсифікація - це також і ігнорування-перкручування ЗАКОНУ під час підготовки і проведення виборів, в т.ч. і в діяльності виборчих комісій.
Якщо у ВАС інше уявлення про фальсифікацію виборів, я в цьому не винен.
Живіть, Юро, "по-понятіям" і далі.
Я збираюсь і далі вимагати щоб вибрчий процес проходив виключно по ЗАКОНУ.

Експерт | 2010-08-11 17:21

Сергій Соломаха
Юрій
Сергій Сломаха ЮРІЮ
Юрій
не може буди взагалі....
Юрію, не буди лихо поки тихо !

Юрій | 2010-08-11 14:11

Сергій Соломаха
Юрій
Сергій Сломаха ЮРІЮ
----"І коли це ЗМІ в Чернігові і не тільки піднімало проблему фальсифікацій після 2004 року ?"
А коли це крім , безпосередньо 2004 року, ЗМІ піднімало цю проблему??
----- Потрібно виховати у суспільстві такий настрії у громадськості і таку систему формування і діяльності виборчих комісій щоб факти фальсифікацій оприлюднювалися.
У нас вже так цей настрій виховавсь, завдяки 2004 року, що фальсифікації ми бачимо кругом, навіть там , де їх не може буди взагалі..

Сергій Сломаха ЮРІЮ | 2010-08-11 12:30

Сергій Соломаха
Юрій
Шановний пане-товаришу Юрію, мені не набридло нагадувати про фальсифікацію усіх виборів.
І коли це ЗМІ в Чернігові і не тільки піднімало проблему фальсифікацій після 2004 року ?
Скільки публікацій було про вибори 2010 року?
Щодо довіри до когось при підрахунку голосів, то її при монополії однієї групи олігархів її не може і бути.
Потрібно виховати у суспільстві такий настрії у громадськості і таку систему формування і діяльності виборчих комісій щоб факти фальсифікацій оприлюднювалися, а учасники цих злодійств притягивалися до відповідальності.

Юрій | 2010-08-11 11:55

Сергій Соломаха
Не набридло ще про фальсифікат при підрахунку голосів базікати?Чи це зараз модне слівце?І чи не вважаєте Ви , що якщо ЗМІ не піднімало цієї проблеми, то може її і не було?Якщо маєте варіанти вирішення цієї "проблеми"-висвітлюйте! І ще, якщоб Ви підраховували голоси, реєстрували і знімали з пергонів кандидатів, формували виборчі округи, Вам можна було б довіряти як самому собі?:)))

111 | 2010-08-11 11:30

Сергій Соломаха
Багато експертів на це закривають очі, бо працюють на ПРУ.

Сергій Соломаха | 2010-08-11 10:53

Шановні експерти, шкода що Ви не звернули уваги на заяву ПРУ(В.Вініченко) про загрозу (точніше "стурбованість" ПРУ) формування виборчих комісій тільки двома (реально однією партєю влади!) партіями, у яких переважають представники великого бізнесу.
Всім відомо, що головне не як голосують, а ХТО і як підраховує голоси, реєструє і знімає з пергонів кандидатів, формує виборчі округи.
Чому ці проблеми усі проффесіонали від політики обходять ?
нагадаю, що на останніх виборах Президента жодне ЗМІ навіть не намагалося висвітлювати проблему підрахунку голосів: роботу ОВК і ДВК під орудою ПРУ.
Тож курс на фальсивікат взято остаточно, а базікання щодо кандидатів це суцільний фарс, гаспада.

Юрій Рикін | 2010-08-11 01:05

Виола
певно, що так) у О.Кириченка просто вибору нема (у протистоянні нинішній міській верхівці), крім швидкості прийняття рішень, можливо навіть на випередження...

Дух | 2010-08-11 00:58

Оксана
это делать будут или делают представители партий, что сейчас есть в горсовете (как ни как админ ресурс)... а к Кириченку и пока что непредставленому кандидату от ВО"Свобода" эти процеси ни с какой стороны прилипить нельзя (невыгодно ни Соколову ни другим)...

міщанин | 2010-08-11 00:48

иваив
Народна партія - всеукраїнський голова Литвин, Костенко - УНП (Українська Народна Партія...) їх часто плутають...

иваив | 2010-08-10 22:39

Народна партия? Это Костенко или Литвин?

Виола | 2010-08-10 21:25

Очевидно Кириченко умеет быстро принимать решения - редкое качество.

Оксана | 2010-08-10 21:18

Точно що мутять - якісь комбінації. Або домовитися між собою не можуть, кого будуть висувати.

Журналіст | 2010-08-10 20:19

Точно, що воду мутять. Типу на дурачка зіграти - нам голову затуманити. Нехай не тягнуть, а оголошують хто чого хоче.

Степан К. | 2010-08-10 20:15

"Досі єдиною партією, яка відкрито задекларувала свої наміри щодо міського голови, залишається Народна партія. Її лідер Олександр Кириченко повідомив про своє бажання балотуватися на цю посаду ще на початку літа." - чесно і прозоро.
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Про що розповів протест. Фоторепортаж

SVOBODA.FM