Останнє оновлення: 12:32 п'ятниця, 4 липня
ФОТО і ВІДЕО
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Як у мерії Чернігова вночі двері бронювали
 Як у мерії Чернігова вночі двері бронювали

Як у мерії Чернігова вночі двері бронювали

Ви собі, шановні чернігівці, не можете уявити, що серед ночі у суботу,5 жовтня творилося під стінами Чернігівської мерії. Звідти виносили двері.

Напевне міняли на броньовані! Після досвіду Полтави, коли там не витримали двері народного натиску.

Гарні двері, дубові, міняли. А може у когось на дачі не вистачає дубових дверей?

До цього часу шукають гранітні бордюри, які зникли під час реконструкції міста у 2000-му році.

А може в мерії зараз кожен кабінет чиновника перетвориться на броньований сейф і шпаринкою для звернень громадян?

Чи це депутати стільки грошей виділили на реконструкцію своєї зали засідань, що грошей вистачить на все? Як справедливо сказали люди в сюжеті – на школи і дитсадки чернігівці свої гроші збирають, а депутати собі на ремонт виділили з бюджету.

І чому серед ночі у мерії такі роботи проводяться?

Старі двері, а ви куди побігли? Хто вам ноги приробив?

Остап БЕНДЕР

Фото і відео автора

Постскриптум. Як з'ясував "Високий Вал", це у мерії старі двері на нови міняли поночі. Наша автор Остап Бендер надіслав нам 3 сьогодніші фото (останні). Але просив нагадати, що питання стосовно старих дверей не знімається.

Коментарі (43)

Глядач | 2013-10-11 09:12

АвторуА чего автор съемку вел за 100 метров от двери? Или испугался у ремонтников комментарий взять? Только к женщинам-кондукторам можем приставать и их несовершеннолетним дочерям? Там - авторы герои, а тут даже на утро не удосужились комментарии взять у компетентных людей.
Тупой комментарий...

Автору | 2013-10-10 17:21

А чего автор съемку вел за 100 метров от двери? Или испугался у ремонтников комментарий взять? Только к женщинам-кондукторам можем приставать и их несовершеннолетним дочерям? Там - авторы герои, а тут даже на утро не удосужились комментарии взять у компетентных людей.

Lee | 2013-10-10 14:13

Олег
Пояснюю - Стрижень почистити і відкат отримати

адмін-Вал | 2013-10-10 08:12

Г. и т.
Останнє попередження - не викорстовуйте НІКИ РЕКЛАМНОГО ХАРЕКТЕРУ. Всі дописи будуть видалятися.

Г. и т. | 2013-10-09 21:38

Так-с адмыны, какого уя комменты трете?

Олег | 2013-10-09 16:14

Вкрасти гроші з бюджету неможливо! І не спекулюйте на цьому. Жоден чиновник не отримав при скороченні або виході на пенсію сотні тисяч. Максимум, якщо десятки років пропрацював дадуть декілька тисяч разово і все.

Олег | 2013-10-09 16:01

Ти не навів жодного факту. Назви хоч одне прізвище і суми. І скрізь звинувачують нещасних чиновників.

Алекс | 2013-10-09 15:23

ОлегДля Алекса - бюджет міста на кожен рік є на сайті міської ради у розділі з рішеннями відповідної сесії, там всі витрати зазначені. Для Пусі - не треба судити по собі. А щодо Хоменка, Шеремета, і т.д. в тебе є докази, свідки... чи тільки власна уява малює картинки з казнокрадами. Поясніть мені "нерозумному" як можна з бюджету вкрасти хочаб копійку. Відповідь - ніяк.
Як украсти? ЕЛЕМЕНТАРНО! І це зараз в Чернігові повсякденно практикується як в міській так і в обласній ланці казнокрадів! Один із способів :Схема проста: посаду скорочуюить, казнокраду, що сидить біля корита з БЮДЖЕТУ виплачуюють десятки, а то і сотні тисяч вихідного, а назавтра вводять посаду, назва якої на одну літеру відрізняється від попередньої і цього ж казнокрада на неї ставлять. А сотні тисяч грошиків з бюджету леглди йому в кишеню. А якщо порахувати кількість скорочених і введених нових посад в цьому році, в тому числі і в міськраді, то це не сотні, а мільйони !!!!!

Олег | 2013-10-09 14:26

Багато коментують про те, що не можливо у міськраду влаштуватися. А хто з вас намагався? Хто прийшов у відділ кадрів і поцікавився про вакантні місця і професійні вимоги для того що б зайняти їх. На мізерні зарплати спеціалістів держслужби ніхто йти не хоче, тільки хлопці та дівчата з села, які закінчили інститут і окрім міліції з'явилась перспектива стати чиновником. У селі це "почьотно"

Олег | 2013-10-09 14:21

Для Алекса - бюджет міста на кожен рік є на сайті міської ради у розділі з рішеннями відповідної сесії, там всі витрати зазначені. Для Пусі - не треба судити по собі. А щодо Хоменка, Шеремета, і т.д. в тебе є докази, свідки... чи тільки власна уява малює картинки з казнокрадами. Поясніть мені "нерозумному" як можна з бюджету вкрасти хочаб копійку. Відповідь - ніяк.

пуся | 2013-10-09 10:43

ОлегАлексу та іншим - я не чиновник, хоча пропрацював на держслужбі 5 років. Жодного там не зустрів хто заробляє великі гроші. Враховуючи, що 99% роботи - на папір, так побудована система, там розумній людині робити нічого. І той, хто звинувачує чиновника в хабарництві без жодних підстав - просто жертва бездарної пропаганди "апазіціі"
не бреши

пуся | 2013-10-09 10:42

Олег
не бреши невже за 5 років ні разу не бачив ні хоменка ні його замів ні соколова шеремета? і т.д.

Котя | 2013-10-09 09:46

ОлегАлексу - бюджет міста понад 1 мільярд (без дотацій), тому 44 мільйони про які ти розповідаєш - це ніщо, далі, вже до кінця року тільки на зарплати вчителям і медикам не вистачає майже 60 мільйонів, тому ті 44 не покриють і одного кварталу. Тому податок від "МИ" для бюджету ніщо. Всі гроші осідають в гаманцях представників бізнесу. Не чіпайте ви бідних чиновників. Оператору - тих тисяч осіб, що 400 грн. на місяць віддають у вигляді податку залишаються сотні тисяч бюджетних коштів.
Алекс
А что случилось в Сумах???
Там двери кто-то вынес в мэрии???

Алекс | 2013-10-09 08:57

ОлегАлексу - бюджет міста понад 1 мільярд (без дотацій), тому 44 мільйони про які ти розповідаєш - це ніщо, далі, вже до кінця року тільки на зарплати вчителям і медикам не вистачає майже 60 мільйонів, тому ті 44 не покриють і одного кварталу. Тому податок від "МИ" для бюджету ніщо. Всі гроші осідають в гаманцях представників бізнесу. Не чіпайте ви бідних чиновників. Оператору - тих тисяч осіб, що 400 грн. на місяць віддають у вигляді податку залишаються сотні тисяч бюджетних коштів.
По-перше 44 млн, це внесли тільки "спрощенці", тобто платники єдиного податку, а існує ще багато інших категорій, які вносять кошти до місцевого бюджету.
По-друге, будь які витрати бюджетних коштів повинні плануватись заздалегідь. А в Чернігові не тільки люди не знають скільки грошей в бюджеті, а й не знають куди і скільки їх витрачають казнокради. В пресі ще минулого року повинно було гадрукувати план витрат з бюджету, але цього ніхто не злобив і ніколи не зробить, бо це смерть для казнокрадів. А отже я впевнений. що ніхто не планував заздалегідь міняти і до того ще надійні і гарні двері міської ради. Просто Шакалов усрався, коли взнав, що трапилось в Сумах і вирішив прикрити свою задницю за рахунок таких як я і інші платників податку

Сергій | 2013-10-08 18:10

У міськраді немає жодної людини, яку б взяли на роботу чесно, на умовах конкурсу. Іншим можуть місяцями морочити голову. І це нормально? Чи хтось заперечить, що воно не так?

Олег | 2013-10-08 15:40

Алексу та іншим - я не чиновник, хоча пропрацював на держслужбі 5 років. Жодного там не зустрів хто заробляє великі гроші. Враховуючи, що 99% роботи - на папір, так побудована система, там розумній людині робити нічого. І той, хто звинувачує чиновника в хабарництві без жодних підстав - просто жертва бездарної пропаганди "апазіціі"

Олег | 2013-10-08 15:33

Алексу - бюджет міста понад 1 мільярд (без дотацій), тому 44 мільйони про які ти розповідаєш - це ніщо, далі, вже до кінця року тільки на зарплати вчителям і медикам не вистачає майже 60 мільйонів, тому ті 44 не покриють і одного кварталу. Тому податок від "МИ" для бюджету ніщо. Всі гроші осідають в гаманцях представників бізнесу. Не чіпайте ви бідних чиновників. Оператору - тих тисяч осіб, що 400 грн. на місяць віддають у вигляді податку залишаються сотні тисяч бюджетних коштів.

Operator. | 2013-10-08 10:57

Олег
"... перегляньте бюджет міста і побачите яка частка в ньому від податків, які ВИ сплачуєте"
Що ти ковзаєш, як вуж на сковорідці?
По-твоєму, якщо бюджет наповнюють сотня тисяч фізичних осіб, то ці гроші можна на хе*ню витрачати? Бо тіпа їх кожного окремо частка там мала?
Що, глуздом поїхав?

держслужбовець | 2013-10-08 09:28

Юстас - Алексу
Підтримую, у системі міськради та його управлінь конкурси під конкретних осіб. Просто так там на роботу не влаштуєтесь, який й би не був розумний кандидит. Навіть комунальні підприємства(ЖЕки, бібліотеки, школи) - усі вакансії під контролем для потрібних людей. У ЖЕКи не влаштуєшся на посаду спеціаліста без дозволу Кривенка, у бібліотеки - без дозволу Васюти, у школи - Купріяненка і т.д.

Брюнетка | 2013-10-08 08:38

Олег
О, ну ви, Олеже, і надумали, що це моя фантазія) Я усього лише зробила висновки з припущень, посилаючись на Ваш коментар) Нічого більшого)))

Алекс | 2013-10-08 08:36

ОлегДля Брюнетки- я в мерії не працюю, це ваша фантазія (отакі фантазери там і працюють). Для оператора - перегляньте бюджет міста і побачите яка частка в ньому від податків, які ВИ сплачуєте.
Олеже, НЕ БРЕШИ!!!
Цитую : " Платники єдиного податку міста за 9 місяців цього року сплатили до місцевого бюджету більш ніж 44 млн. грн. Про це повідомив заступник начальника ДПІ у м. Чернігові ГУ Міндоходів у Чернігівській області В.М.Мехед.
 Зокрема, юридичними особами – платниками єдиного податку за січень -вересень 2013 року поповнено бюджет майже на 12 млн.грн. Це на 4,3 млн. грн. більше аналогічного періоду минулого року.
 Платниками єдиного податку – фізичними особами до бюджету сплачено більше 32 млн. грн., що більше ніж торік на 10,7 млн. грн.
ТО ВИ ТРАТИТЕ НАШІ МІЛЬЙОНИ СОБІ НА ДВЕРІ, А МИ СПОДІВАЛИСЬ, ЩО ВОНИ ПІДУТЬ НА ДІТОЧОК, ХВОРИХ ТА ТРІШЕЧКИ НА ДОРОГИ. ЩОБ ВИ, КАЗНОКРАДИИСЬ З ТАКИМ АПЕТИТОМ НА ЧУЖЕ!!!
    

Олег | 2013-10-07 23:43

Для Брюнетки- я в мерії не працюю, це ваша фантазія (отакі фантазери там і працюють). Для оператора - перегляньте бюджет міста і побачите яка частка в ньому від податків, які ВИ сплачуєте.

Вумный | 2013-10-07 23:43

вумный
911вот как раз чтобы острить - словарь читать не надо.
тем более русский. ибо нет в мире тупее языка. как же тут состришь?
На городі бузина, а в києві дядько.... Зачем влезать в разговор, если сути не знаете????

Operator. | 2013-10-07 23:13

Олег
О!
ОлегА ти намагався? За такі копійки які платять чиновникам там тільки невдахи одні і працюють. Тут ще пишуть , що за податки його двері поставили, це ж який ти податок сплачуєш, що б на двері вистачило?
"... це ж який ти податок сплачуєш, що б на двері вистачило?"
По-перше, не я, а МИ - жителі цього міста.
По-друге, якщо хочеться помірятися пісь... тобто податками, то наведи свої - я хоч посміюся.

911 | 2013-10-07 22:13

вумный
вот как раз чтобы острить - словарь читать не надо.
тем более русский. ибо нет в мире тупее языка. как же тут состришь?

Брюнетка | 2013-10-07 21:41

шановний Олег! Ви так сумно пишете , що, мовляв, працюють невдахи у місь.раді та ті, які нікуди, окрім міськ.ради, не можуть влаштуватись, отримуюючи 1400 гривень максимум. Я уявляю, з якою неохотою Ви ходите на роботу. Хоча міська рада - це, по суті, пульс міста. А виходить, що у вас ні бажання, ні ініціативи нема працювати.
  А хтось бі залюбки пішов би працювати у мерію у який-небудь відділ і гордо би виконував свої обов`зки. І був би толк з того.

вумный | 2013-10-07 21:14

Кто о чем, а мы о "памперсах". Если вы считаете, что горсовет и ога это одно и то же, то вы наверное не сюда попали...
И еще, почитайте словарь русский, перед тем, как острить...

? | 2013-10-07 20:55

Юстас - АлексуПідтримую! Ніхтло ніколи ніякихє конкурсів на вакантні посади не оголошує. А, якщо і оголошує то під конкретну людину. Олеже, не змішуйте державних службовців з посадовцями місцевого самоврядування, якими є працівники міської ради: оклади самі собі визначають, надбавки за ранг, вислугу, за "інтепнсивний" (як бачимо працюють і вночі) характер роботи до 120%, дві матеріальні допомоги (на оздоровлення і на покращення побутових умов). І набігає в середньому за місяць: сільського голови - 5-6 тис., голови райради- 8-9 тис. голови облради - 18 -20 тис. А в Соколова 12-15 тис. Але не це головне: отримуйте. Тільки чому ми платимо за ремонти покрівель в садочках, за облаштування внутрішніх туалетів? А в якому стані сьогодні Будинок дитячої та юнацької творчості (кеолишній Палац піонерів)? Це простожах!.
Приношу вибачення за помилки.

Юстас - Алексу | 2013-10-07 20:33

Підтримую! Ніхтло ніколи ніякихє конкурсів на вакантні посади не оголошує. А, якщо і оголошує то під конкретну людину. Олеже, не змішуйте державних службовців з посадовцями місцевого самоврядування, якими є працівники міської ради: оклади самі собі визначають, надбавки за ранг, вислугу, за "інтепнсивний" (як бачимо працюють і вночі) характер роботи до 120%, дві матеріальні допомоги (на оздоровлення і на покращення побутових умов). І набігає в середньому за місяць: сільського голови - 5-6 тис., голови райради- 8-9 тис. голови облради - 18 -20 тис. А в Соколова 12-15 тис. Але не це головне: отримуйте. Тільки чому ми платимо за ремонти покрівель в садочках, за облаштування внутрішніх туалетів? А в якому стані сьогодні Будинок дитячої та юнацької творчості (кеолишній Палац піонерів)? Це простожах!.

Gavrik | 2013-10-07 19:47

Пусть правоохранители (милиция, прокуратура) проведут проверку и дадут в СМИ результаты. Громада требует.

Алекс | 2013-10-07 18:28

АндрейА почему ночью-то? Кого там боятся так?
В ночную смену оплата двойная. Тариф строителям, а второй тариф на содержание малополучаемого клеррка Олега, который здесь пытается коментировать и жалуется как ему плохо возле "корыта " живется !

Вумный | 2013-10-07 18:01

В Мэрию!
Там уютно в новых креслах и тепло через дверь новую не выходит. Там, Олег писал, вакансии есть, специально для вас...
И тем более, действительно, кроме как корчить из себя умного, больше ничего не нужно делать....

Андрей | 2013-10-07 17:24

А почему ночью-то? Кого там боятся так?

Алекс | 2013-10-07 16:29

Олег
О!
ОлегА ти намагався? За такі копійки які платять чиновникам там тільки невдахи одні і працюють. Тут ще пишуть , що за податки його двері поставили, це ж який ти податок сплачуєш, що б на двері вистачило?
му ж в такому разі ви не зробите на своєму сайті сторінки, де зазначали б наявність вакантних посад, або оголошували конкурси на їх заміщення? Не напрягайтесь, відповім за вас! По-перше тому, що тоді прийшло б багато розу,мніших і працьовитіших ніж зараз там протирають крісла, по-друге, порушиться традиція чернігівських чиновників. Посади займуть не куми, свати, хрещені, кресники, брати чи племінники, а сторонні люди. А цього ваша братія казнокрадів не може допустити, особливо в нашій"чесній" Ченрнігівській мерії. Так що на рахунок вакансій і зарплат в мерії НЕ БРЕШІТЬ !!!

Олег | 2013-10-07 16:03

Олег
О!
А ти намагався? За такі копійки які платять чиновникам там тільки невдахи одні і працюють. Тут ще пишуть , що за податки його двері поставили, це ж який ти податок сплачуєш, що б на двері вистачило?

О! | 2013-10-07 15:53

Олег
к вам еще попробуй устроиться.

сахв | 2013-10-07 15:41

Бан**ты

Олег | 2013-10-07 15:35

Гарні двері, а якщо хтось вважає, що у чиновників мерії великі прибутки, то спробуй сам чиновницького хліба. На всіх рівнях є вакантні місця. Приходь і працюй спеціалістом за 1400 грн. в кращому випадку

Operator. | 2013-10-07 15:32

"Жлобство" - це замінювати нормальне на нове за рахунок наших податків. А на садки - збирайте, як собі думаєте.

Знаю | 2013-10-07 14:59

Ляшко пообіцяв на вилах винести міську раду, от мер і перестрахувався.
Тепло не скрізь включили !!

Галантерея и ткани | 2013-10-07 14:49

про местечковое верно сказано

жмурику | 2013-10-07 14:43

Zhmur
Вы наверное туда ходите, рас так говорите. Или "старые" двери, которые сняли, вам достались?

Zhmur | 2013-10-07 14:12

Ох уж это мистечковое жлобство, нормальные двери поставили и началось..
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Дороги в приватному секторі

SVOBODA.FM