Последнее обновление: 08:30 четверг, 13 ноября
Загрузка...
Найкращі тести
З життя "слуг народу"
Вы находитесь: Политика / Чернигов / Депутати-вигнанці звинуватили Яценюка в дискредитації демократичних цінностей. ФОТО
Депутати-вигнанці звинуватили Яценюка в дискредитації демократичних цінностей. ФОТО

Депутати-вигнанці звинуватили Яценюка в дискредитації демократичних цінностей. ФОТО

Про свій вихід з політичної партії «Фронт змін» та складення повноважень голови Чернігівської міської організації цієї партії заявив сьогодні, 24 листопада, Віталій Косих.

Причину свого рішення він пояснив під час прес-конференції: «через незгоду з принципами керівництва партією її лідера Арсенія Яценюка та дискредитацію демократичних цінностей».

Як пояснив журналістам Віталій Косих, 16 листопада відбулося перше засідання сесії міської ради 6-го скликання, на якому секретарем міської ради було обрано Олега Шеремета. «За» цю кандидатуру проголосували також і депутати від «Фронту змін».

Наступного дня Бюро цієї політичної партії повідомило через ЗМІ про виключення з «Фронту змін» депутатів міської ради В.Білогури, О.Мороза, Н.Осіковської, П.Гармаша на підставі того, що вони підтримали кандидатуру від Партії Регіонів, запропоновану міським головою.

– Мотивували таке рішення тим, що ця дія суперечить перебуванню партії в опозиції, –продовжив Віталій Косих. – У мене виникає запитання: що є зрадою на думку лідера «Фронту змін» – співпраця заради добробуту жителів міста? Чи діяльність депутата повинна базуватися на догоджанні політичним амбіціям керівництва партії? Я категорично не погоджуюся з такою позицією партії та з трактуванням діяльності фракції партії «Фронту змін» у міськраді.

На думку екс-керівника міського партійного осередку «Фронту змін», сьогодні в Чернігові є ряд проблем, які потребують першочергового вирішення. Це прийняття бюджету на наступний рік та програми соціально-економічного розвитку. Саме тому не можна гаяти часу за політичними іграми.

«Міська рада – не Верховна рада, нам не потрібна конфронтація, нам потрібна конструктивна співпраця всього депутатського корпусу», – підсумував свій емоційний виступ Віталій Косих.

Присутні на прес-конференції депутати, виключені з рядів «Фронту змін», повідомили, що складати свої депутатські повноваження вони не збираються. «Ми обіцяли жителям міста відстоювати їх інтереси і будемо це робити, оскільки дотримуємося свого слова», - запевнили вони представників ЗМІ, а через них – своїх виборців. 

Комментарии (50)

Світлана | 2010-11-30 11:57

СвітланаЗавжди настає момент істини , і те що ховалось чи то було приховане стає вочевидь! Маємо те що маємо, панове. Колись українське суспільство одужає, але це далека перспектива.
У Европі наприклад депутат не кичиться своїм положенням , а тільки має на увазі що його посада потрібна місцевій громаді, вони можуть їздити на сесії на велосипеді і нічого страшного. Вони поважають свого виборця.
На відео з прес конференції Білогура заявив що за них проголосували виборці і вони підняли рейтинг самотужки з 2,5% до 7,8% без використання імені Яценюка - повна несінітниця, маніпуляція !!!! Пройшли по партійним спискам..... За нього і гроша ломаного на дала б у базарний день, ганьба !
DenСвітлана, а чому ви не висунули свою кандидатуру на виборах. За це не треба було платити гроші, але невеличке но - передвиборчу кампанию роби за свій рахунок. Ми працювали і знаємо це. І в комісіях людям заплатити треба і спостерігачам. А Яценюк приїхав до нашого містечка? Ні. А працювали на рейтинг його партії -ми. І з людьми розмовляли- ми. Я не хочу захищати п. Василя, бо особисто його не знаю. Але на окрузі, на якому ми працювали відсотки голосів за списки від партії у міськраду та облраду складали 10.5 та 11.5. І це була наша праця і ви навіть не чули, як люди говорили про її лідера. Але він у Києві і робити на міськраді буде не Арсеній, а ці депутати. Так нехай спочатку попрацюють, а вже по їх справам будемо лити на них лайно.
Світлана
FZ
Дякую за Вашу тактичність та пораду на майбутне. З Вашого коментарія можно зробити деякі висновки: Слова пронизані злістю та відчаєм.... чому?
Про які чотири роки іде мова, якщо з самого початку люди не знають куди бігти і що шукати до поки йм не намалюють "план дій".
Так на жаль фінансова сторона завжди відіграє вирішальну роль і що важливо , у всіх галузях держави .....
Дуже добре ,що існує "четверта влада" з допомогою якої суспільство дізнається про такі локального масштабу сенсації.

Кирил | 2010-11-26 21:58

Лана
Кирил
???
Посочувствовать со стороны гражданина Украины или человека живущего где-то за ребежом? Сочувствие может быть разным.....
Приведите пример для подрожания "умного" комментария с Вашей точки зрения.

??? | 2010-11-26 20:22

Лана
Кирил
Прочитав Ваш глупый комментарий Украине можна только посочуствовать!

FZ | 2010-11-26 20:17

СвітланаЗавжди настає момент істини , і те що ховалось чи то було приховане стає вочевидь! Маємо те що маємо, панове. Колись українське суспільство одужає, але це далека перспектива.
У Европі наприклад депутат не кичиться своїм положенням , а тільки має на увазі що його посада потрібна місцевій громаді, вони можуть їздити на сесії на велосипеді і нічого страшного. Вони поважають свого виборця.
На відео з прес конференції Білогура заявив що за них проголосували виборці і вони підняли рейтинг самотужки з 2,5% до 7,8% без використання імені Яценюка - повна несінітниця, маніпуляція !!!! Пройшли по партійним спискам..... За нього і гроша ломаного на дала б у базарний день, ганьба !
DenСвітлана, а чому ви не висунули свою кандидатуру на виборах. За це не треба було платити гроші, але невеличке но - передвиборчу кампанию роби за свій рахунок. Ми працювали і знаємо це. І в комісіях людям заплатити треба і спостерігачам. А Яценюк приїхав до нашого містечка? Ні. А працювали на рейтинг його партії -ми. І з людьми розмовляли- ми. Я не хочу захищати п. Василя, бо особисто його не знаю. Але на окрузі, на якому ми працювали відсотки голосів за списки від партії у міськраду та облраду складали 10.5 та 11.5. І це була наша праця і ви навіть не чули, як люди говорили про її лідера. Але він у Києві і робити на міськраді буде не Арсеній, а ці депутати. Так нехай спочатку попрацюють, а вже по їх справам будемо лити на них лайно.
Світлана
Уважаемая Светлана! Вы могли баллотироваться по округу-желающих реально не хватало, только и это достаточно не дешевое удовольствие! А делать выводы базируясь только на финансовых расчетах... Не вкладывайте свои мысли и мечты в чужие головы , а тем более свою модель поведения как депутата, через 4 года у Вас будет возможность продемонстрировать всем свои успехи, удачи!

FZ | 2010-11-26 20:02

Лана
Лана, будьте внимательней! Один из них мажоритарщик и прошел по своему округу, вторая вообще не баллотировалась и только двое действительно не набрали нужного количества голосов, а писать комменты не зная элементарных фактов как минимум глупо!

черниговчанин | 2010-11-26 19:50

аналитик
Назовите, уважаемый аналитик адрес фабрики,завода который Вы создали и куда приглашаете на работу перепродающих!

Правдоруб ("Глибокий рів") | 2010-11-25 16:42

Ну, почитав сей "божий дар",
Тому, я дам й свій коментар:
Якщо пройшли від політсили,
То, будьте добрі й будьте милі,
Йти в розрізі партійних дій,
А своє Я, ти десь посій.
Якщо ж гординя обуяла
І тобі простору замало,
То, не шукай тут ворогів,
А вибирайсь від округів.
Та, що я Вам тут про галушки,
Насправді, все це братці ТУШКИ.
Нема Політиків у нас
І все це є насправді ФАРС.
І "Вы, друзья, как не садитесь,
Все ж в музыканты не годитесь!"
  

прилучанин | 2010-11-25 15:17

поражаюсь работоспособности дубелят в комментировании статьи. ясно же, что дюбель зачищает город для своей единоличной оппозиционности на 2012 год. только не могу понять депутатов, почему на прессухе они прямо не заявили Сене о целях, причине и истинном виновнике события!? а как не по-прилуцки тонко сыграл валера, радует парниша - вырос, время в раде время зря не терял!)))

аналитик | 2010-11-25 12:53

Факт выборов сегодня оспаривать нет надобности - все сделано по максимуму для удержания власти в городе и области. Только в западных регионах Украины не хватило у бело-голубых сил и возможностей - люди сами рельно сделали свой выбор. И всякий административный напор не смог ничего поднлать. Черниговщина всегда славилась своим админ. ресурсом ( главы администраций). Далеко не ушла и городская власть. Дико, конечно, было видеть ярых борцов (Косых, Обушного и иже кампания) за справедливость и изменения в списках Партии Яценюка, но ДЕНЬГИ делают все.Поэтому своим будущим партнерам по коалиции и разрешили пройти в совет. Но особенно паниковать не стоит - простые люди получат за свой выбор по полной. И дело не Налоговом Кодексе - действительно пора работать, а не перепродавать товар, привезенный их Одессы, Хмельницкого .Вот подорожание рынка услуг, бензина, кварплат, товаров первой необходимости - хлеб, сахар, крупы все расставит на свои места.

Світлана | 2010-11-25 12:51

СвітланаЗавжди настає момент істини , і те що ховалось чи то було приховане стає вочевидь! Маємо те що маємо, панове. Колись українське суспільство одужає, але це далека перспектива.
У Европі наприклад депутат не кичиться своїм положенням , а тільки має на увазі що його посада потрібна місцевій громаді, вони можуть їздити на сесії на велосипеді і нічого страшного. Вони поважають свого виборця.
На відео з прес конференції Білогура заявив що за них проголосували виборці і вони підняли рейтинг самотужки з 2,5% до 7,8% без використання імені Яценюка - повна несінітниця, маніпуляція !!!! Пройшли по партійним спискам..... За нього і гроша ломаного на дала б у базарний день, ганьба !
DenСвітлана, а чому ви не висунули свою кандидатуру на виборах. За це не треба було платити гроші, але невеличке но - передвиборчу кампанию роби за свій рахунок. Ми працювали і знаємо це. І в комісіях людям заплатити треба і спостерігачам. А Яценюк приїхав до нашого містечка? Ні. А працювали на рейтинг його партії -ми. І з людьми розмовляли- ми. Я не хочу захищати п. Василя, бо особисто його не знаю. Але на окрузі, на якому ми працювали відсотки голосів за списки від партії у міськраду та облраду складали 10.5 та 11.5. І це була наша праця і ви навіть не чули, як люди говорили про її лідера. Але він у Києві і робити на міськраді буде не Арсеній, а ці депутати. Так нехай спочатку попрацюють, а вже по їх справам будемо лити на них лайно.
СвітланаДля того щоб висувати кандидатуру треба згода обласного керівництва партії від якої кандидат висувається. Де Ви бачили що хтось зі сторони може бути включений до списків ?, тількі "свої", або існує декілька інших способів висування...
Так по вашему виходить , що якщо хлопці вклали свої ресурси , час, і т.і. то зараз треба наздоганяти втрачене, тобто гроші, тому вони при першій нагоді зрадили ФЗ і підляли руки, тобто ПР заберіть нас будь ласка, дайте заробити!? А де поділась ідеологія партії ФЗ і їх обіцянянки виборцям по дотриманню опозиційності????
Дискусія доречна коли люди не запроданці, а коли в їх мріях живе тільки самоціль збагачення то їм все одно під якими прапорами заходити до органів влади.
  
Den
Ден, а ці чотири депутати зовсім не голодали, не голодають і не будуть голодувати, вигляд у них дуже таки "мажорний" .Мабуть вони зовсім не розмірковують що їм купути бо поїсти щоб з"економити :-)
Навіщо вони припхалися у депутатський корпус? Щоб заробити ще один мільйон або з два?

Кирил | 2010-11-25 12:22

Лана
Правильно поддерживаю Лану! Гнать их надо сраной метлой из горсовета! С такими "успехами" Украина никогда не подымется с 135 и 180 мест по рейтингам коррупции и демократических свобод . Кто будет создавать ВВП через 10-20 лет на Украине если молодежь полностью разочарована в государтсвенном управлении, которое свелось к популизму и обману? Если откроют границы для Украины в ЕС и Америку, то останутся только пенсионеры и чиновники. Кем они тогда руководить будут?

Лана | 2010-11-25 12:12

гнать ребят из горсовета и побыстрей!....
нарушили партийную дисциплину, грязью лидера облили -
видишь ли они "самостійні політики" - а в можаритарке тогда почему
обк..сь?!

Den | 2010-11-25 10:53

СвітланаЗавжди настає момент істини , і те що ховалось чи то було приховане стає вочевидь! Маємо те що маємо, панове. Колись українське суспільство одужає, але це далека перспектива.
У Европі наприклад депутат не кичиться своїм положенням , а тільки має на увазі що його посада потрібна місцевій громаді, вони можуть їздити на сесії на велосипеді і нічого страшного. Вони поважають свого виборця.
На відео з прес конференції Білогура заявив що за них проголосували виборці і вони підняли рейтинг самотужки з 2,5% до 7,8% без використання імені Яценюка - повна несінітниця, маніпуляція !!!! Пройшли по партійним спискам..... За нього і гроша ломаного на дала б у базарний день, ганьба !
DenСвітлана, а чому ви не висунули свою кандидатуру на виборах. За це не треба було платити гроші, але невеличке но - передвиборчу кампанию роби за свій рахунок. Ми працювали і знаємо це. І в комісіях людям заплатити треба і спостерігачам. А Яценюк приїхав до нашого містечка? Ні. А працювали на рейтинг його партії -ми. І з людьми розмовляли- ми. Я не хочу захищати п. Василя, бо особисто його не знаю. Але на окрузі, на якому ми працювали відсотки голосів за списки від партії у міськраду та облраду складали 10.5 та 11.5. І це була наша праця і ви навіть не чули, як люди говорили про її лідера. Але він у Києві і робити на міськраді буде не Арсеній, а ці депутати. Так нехай спочатку попрацюють, а вже по їх справам будемо лити на них лайно.
СвітланаДля того щоб висувати кандидатуру треба згода обласного керівництва партії від якої кандидат висувається. Де Ви бачили що хтось зі сторони може бути включений до списків ?, тількі "свої", або існує декілька інших способів висування...
Так по вашему виходить , що якщо хлопці вклали свої ресурси , час, і т.і. то зараз треба наздоганяти втрачене, тобто гроші, тому вони при першій нагоді зрадили ФЗ і підляли руки, тобто ПР заберіть нас будь ласка, дайте заробити!? А де поділась ідеологія партії ФЗ і їх обіцянянки виборцям по дотриманню опозиційності????
Дискусія доречна коли люди не запроданці, а коли в їх мріях живе тільки самоціль збагачення то їм все одно під якими прапорами заходити до органів влади.
  
Світлана, а чому ви так судите про всіх? Мабудь проводите паралель, тобто, щоб ви робили на їх місці? Чи як? чому ви гадаєте, що регіонали кожному платили за Шеремета? І що таке зрада ФЗ взагалі? А ви наприклад знаєте, що у пана Арсенія спільний бізнес з регіоналами, це як на вашу думку, зрада ФЗ. Розумієте, виголосити цінності можна, але ці цінності треба підкріпляти. І голодна ідея довго жити не буде, а нинішні лідери звикли годувати тільки себе. Так партія не будується.

Василь | 2010-11-25 10:30

А що мені тепер робити . Я ж винен Олегу О. і Ко от і буду віпрацьовувати він мій вчитель і соратник по темникам. Ги Ги ги

ГАКу | 2010-11-25 10:18

КосДаааааа..... не думав, що Яценюк такий дятел....тільки що й вміє як віддавати свої вождіські накази, які просто не реально виконувати і при цьому жодного разу не подзвонив і не запитав:"А може вам чимось допомгти?"... ну виключив він їх з партії?!!! ну і що?!! у нас немає імеративного мандату, своїх повноважень вони не складуть, а Арсен втратив фракцію з під контролю...назавжди...
а хлопцям зара відкрита дорога - робити все як вони і обіцяли перед виборами, виконувати свої обіцянки!!! я впевнений, що в них виде!!! а Арсен нехай і далі виганяє з партіїї чернігівців, залишиться тут один сам з собою Демченков...буде цікаво подивитись, як він тут пролетить за кілька місяців... запал спаде і додому захочеться - до Яценюка під крило...
ГАК
Вперед і з піснею новобранці:)))))) не забудьте троки грошей підкопити, бо від Київа ви дулю отримаєте:)))

Світлана | 2010-11-25 09:57

СвітланаЗавжди настає момент істини , і те що ховалось чи то було приховане стає вочевидь! Маємо те що маємо, панове. Колись українське суспільство одужає, але це далека перспектива.
У Европі наприклад депутат не кичиться своїм положенням , а тільки має на увазі що його посада потрібна місцевій громаді, вони можуть їздити на сесії на велосипеді і нічого страшного. Вони поважають свого виборця.
На відео з прес конференції Білогура заявив що за них проголосували виборці і вони підняли рейтинг самотужки з 2,5% до 7,8% без використання імені Яценюка - повна несінітниця, маніпуляція !!!! Пройшли по партійним спискам..... За нього і гроша ломаного на дала б у базарний день, ганьба !
DenСвітлана, а чому ви не висунули свою кандидатуру на виборах. За це не треба було платити гроші, але невеличке но - передвиборчу кампанию роби за свій рахунок. Ми працювали і знаємо це. І в комісіях людям заплатити треба і спостерігачам. А Яценюк приїхав до нашого містечка? Ні. А працювали на рейтинг його партії -ми. І з людьми розмовляли- ми. Я не хочу захищати п. Василя, бо особисто його не знаю. Але на окрузі, на якому ми працювали відсотки голосів за списки від партії у міськраду та облраду складали 10.5 та 11.5. І це була наша праця і ви навіть не чули, як люди говорили про її лідера. Але він у Києві і робити на міськраді буде не Арсеній, а ці депутати. Так нехай спочатку попрацюють, а вже по їх справам будемо лити на них лайно.
Для того щоб висувати кандидатуру треба згода обласного керівництва партії від якої кандидат висувається. Де Ви бачили що хтось зі сторони може бути включений до списків ?, тількі "свої", або існує декілька інших способів висування...
Так по вашему виходить , що якщо хлопці вклали свої ресурси , час, і т.і. то зараз треба наздоганяти втрачене, тобто гроші, тому вони при першій нагоді зрадили ФЗ і підляли руки, тобто ПР заберіть нас будь ласка, дайте заробити!? А де поділась ідеологія партії ФЗ і їх обіцянянки виборцям по дотриманню опозиційності????
Дискусія доречна коли люди не запроданці, а коли в їх мріях живе тільки самоціль збагачення то їм все одно під якими прапорами заходити до органів влади.
  

ГАК | 2010-11-25 09:45

КосДаааааа..... не думав, що Яценюк такий дятел....тільки що й вміє як віддавати свої вождіські накази, які просто не реально виконувати і при цьому жодного разу не подзвонив і не запитав:"А може вам чимось допомгти?"... ну виключив він їх з партії?!!! ну і що?!! у нас немає імеративного мандату, своїх повноважень вони не складуть, а Арсен втратив фракцію з під контролю...назавжди...
а хлопцям зара відкрита дорога - робити все як вони і обіцяли перед виборами, виконувати свої обіцянки!!! я впевнений, що в них виде!!! а Арсен нехай і далі виганяє з партіїї чернігівців, залишиться тут один сам з собою Демченков...буде цікаво подивитись, як він тут пролетить за кілька місяців... запал спаде і додому захочеться - до Яценюка під крило...
ЗЛЯКАЛИ !
     ЖАХ,
     ЗАМІСТЬ ВАС ХАПУГ,
     ЗАСРАНЦІВ
     ПРИЙДУТЬ
     ІНШІ НОВОБРАНЦІ,
     І ТО БУДЕ ТАК !
     ПРО ЦЕ КАЖУТЬ , ВСІ ТА ГАК,,,

ТВКА | 2010-11-25 08:36

Світлана
твк
Я тоже была членом комиссии,но с вами не согласна,и как вы можете предоставлять вообще какую-либо информацию в таком искаженном виде!

??? | 2010-11-25 08:29

родригес
Родригес, будьте внимательней, судя по вашей логике на подтанцовках у голубых большинство горсовета, но вы можете танцевать соло, вопрос в результате! Правда я думаю он Вам и не нужен,коммент у вас какой-то не конструктивный!

Fz | 2010-11-25 08:22

анастасія
Cоздается такое впечатление, что лично Вы Анастасия контролировали процесс продажи мест в списке ФЗ, но смею Вас разочаровать этим занимался обл.аппарат так что мне как желающему проходного не хватило! А чтобы кто-то прошел за какие-то заслуги-не поверю!

Алекс | 2010-11-25 05:59

Болото - воно і в нашому місті болото

Кос | 2010-11-25 01:51

Даааааа..... не думав, що Яценюк такий дятел....тільки що й вміє як віддавати свої вождіські накази, які просто не реально виконувати і при цьому жодного разу не подзвонив і не запитав:"А може вам чимось допомгти?"... ну виключив він їх з партії?!!! ну і що?!! у нас немає імеративного мандату, своїх повноважень вони не складуть, а Арсен втратив фракцію з під контролю...назавжди...
а хлопцям зара відкрита дорога - робити все як вони і обіцяли перед виборами, виконувати свої обіцянки!!! я впевнений, що в них виде!!! а Арсен нехай і далі виганяє з партіїї чернігівців, залишиться тут один сам з собою Демченков...буде цікаво подивитись, як він тут пролетить за кілька місяців... запал спаде і додому захочеться - до Яценюка під крило...

Den | 2010-11-25 00:47

СвітланаЗавжди настає момент істини , і те що ховалось чи то було приховане стає вочевидь! Маємо те що маємо, панове. Колись українське суспільство одужає, але це далека перспектива.
У Европі наприклад депутат не кичиться своїм положенням , а тільки має на увазі що його посада потрібна місцевій громаді, вони можуть їздити на сесії на велосипеді і нічого страшного. Вони поважають свого виборця.
На відео з прес конференції Білогура заявив що за них проголосували виборці і вони підняли рейтинг самотужки з 2,5% до 7,8% без використання імені Яценюка - повна несінітниця, маніпуляція !!!! Пройшли по партійним спискам..... За нього і гроша ломаного на дала б у базарний день, ганьба !
Світлана, а чому ви не висунули свою кандидатуру на виборах. За це не треба було платити гроші, але невеличке но - передвиборчу кампанию роби за свій рахунок. Ми працювали і знаємо це. І в комісіях людям заплатити треба і спостерігачам. А Яценюк приїхав до нашого містечка? Ні. А працювали на рейтинг його партії -ми. І з людьми розмовляли- ми. Я не хочу захищати п. Василя, бо особисто його не знаю. Але на окрузі, на якому ми працювали відсотки голосів за списки від партії у міськраду та облраду складали 10.5 та 11.5. І це була наша праця і ви навіть не чули, як люди говорили про її лідера. Але він у Києві і робити на міськраді буде не Арсеній, а ці депутати. Так нехай спочатку попрацюють, а вже по їх справам будемо лити на них лайно.

твк | 2010-11-25 00:25

Світлана
я був членом комісії і для себе зробив записи. так от додам що Білогура на своэму мажоритарному окрузі набрав аж 179 голосів, в той час як ФЗ 222, тобто такі горе-члени тільки знизили рейтинг партії.

vaau | 2010-11-25 00:11

не чіпайте Васю

містянин | 2010-11-24 23:31

Дурдом "Веселка"! Нам треба пишатися, що ми живемо в такій развеселій і унікальній країні. З одного боку: депутати обрані народом, з іншого - виборці голосували за партійний бренд. Чи є ці депутатамии не законними, але легітимними, або чи є вони не легітимними, проте законними? Задача для підручників з логіки, логіки для божевільних.

Світлана | 2010-11-24 23:22

Завжди настає момент істини , і те що ховалось чи то було приховане стає вочевидь! Маємо те що маємо, панове. Колись українське суспільство одужає, але це далека перспектива.
У Европі наприклад депутат не кичиться своїм положенням , а тільки має на увазі що його посада потрібна місцевій громаді, вони можуть їздити на сесії на велосипеді і нічого страшного. Вони поважають свого виборця.
На відео з прес конференції Білогура заявив що за них проголосували виборці і вони підняли рейтинг самотужки з 2,5% до 7,8% без використання імені Яценюка - повна несінітниця, маніпуляція !!!! Пройшли по партійним спискам..... За нього і гроша ломаного на дала б у базарний день, ганьба !

родригес | 2010-11-24 23:08

Світлана
+100%.Варнакова реально дискредитировала себе как активно сотрудничающая с администрацией Рынка.

Світлана | 2010-11-24 22:58

Варнакову найняв Мороз для агітації підприємців. Маніпулявання фразами , вичитування статей закону а потів їх трактування у потрібному контексті - всім цім вона володіє дуже гарно...
По новому кодексу ринковий збір буде відмінено а також з оренди треба платити відсоток у держбюджет.... думайте самі , чому вони підтримують підприємців- у кожного своя правда.

родригес | 2010-11-24 22:39

Или таже Лена Варнакова-после того как пролетела с депутатством от Фронта Змин в гор совет-теперь мстит протестному предпринимательскому движению-бегая по ринку Нива и по 10-ть раз в день крича в мегафон-Что предпринимателям нет смысла ехать в Киев на протесты -так как -ТАм-"могут и убить"-и надо протестовать только под гор советом а сама когда была в Киеве со своей колегой из Винницы-через каждые полчаса бегала в Раду в кабинет к Хомутинику-получать инструкции..Итог вышесказаного-Варнакова настоящий троянский конь -в среде Черниговских предпринимателей.

родригес | 2010-11-24 22:27

Давно пора было этого дятла Косых Сене выгнать.Старый пердун на подтанцовках у голубых.!!

Світлана | 2010-11-24 21:30

Мороз не буде відстоювати права підприємців ніколи. Навіщо йому рубати сук на якому вони сидять, підприємці для них Вассали- які винні сплачувати оренду та ринковий збір справно і за першою вимогою. Взагалі- чому в нашій країні люди зовсім не поважають один одного..... ?
Наскільки я пам"ятаю то ФЗ починався з громадської організації, але всіх "ідейних" прибрали технічно і що ми бачимо на виході- повна дисткридитація самої ідеї, поплюження шансу України ставати ближче до Европи з кожним роком.

Николай | 2010-11-24 21:11

ЕкспертВзагалі "ФЗ" створював в області секретар обкому КПСС по ідеології зразка 1990 року, дружбан П.Шаповала, і міністра Табачник особисто Микола Рудько, який потім опинився(!) у обласному списку СПУ.
  Зараз М.Рудько депутат облради в одній партійній кампанії з М.Рудько_ ВСЬКИМ і В.Мельничуком.
Невже, треба бути сліпим і глухим (саме таких у нас більшість виборців) щоб не розуміти, що роблять у таких липових фронтах беззмін пенсіонери на зразок В.Косиха чи М.Рудька та проходімці обушні?
  
Хотелось бы спросить всех, голосовавших за фронтовика-Сеню и его команду: ребята, а где были Ваши глаза? Вот, Експерт, по полкам разложил, кто есть кто у Сени. От себя добавлю, что Косых - в прошлом, комсюк, затем мэр, затем, замголовы облрады, затем (когда пришла пора выбивать пенсию) замнач ГНИ в Чернигове. Что от него хотел Сеня? Змин?)))))))))) Да, то, что Осиковская - дочка Косых, то брехня.,конечно. Разве, что очччень внебрачная.

Експерт | 2010-11-24 20:50

Взагалі "ФЗ" створював в області секретар обкому КПСС по ідеології зразка 1990 року, дружбан П.Шаповала, і міністра Табачник особисто Микола Рудько, який потім опинився(!) у обласному списку СПУ.
  Зараз М.Рудько депутат облради в одній партійній кампанії з М.Рудько_ ВСЬКИМ і В.Мельничуком.
Невже, треба бути сліпим і глухим (саме таких у нас більшість виборців) щоб не розуміти, що роблять у таких липових фронтах беззмін пенсіонери на зразок В.Косиха чи М.Рудька та проходімці обушні?
  

Тарас | 2010-11-24 20:46

Просто волосся дибом стає коли бачиш яких "незаангажованих" людей голова ФЗ Обушний поставив у список на перші місця. Василь Білогура- ну точно Ад"ютант його Превосходительства Пана Гриціяна Атамана Обушного.... ( Свадьба в Малиновке) - точнісінька копія , реготати можна без зупинки :-)

Вітер | 2010-11-24 20:46

Саме найгірше в нас, те що ми добре навчилися рахувати чужі гроши. А самі не ходимо навіть на громадські слухання комунальних підприємств, коли йде обговорення підвищення тарифів. Ми можемо писати коменти і балакати на кухнях, на більше нас не вистачає. Я підтримую цих людей в тому, що не злякалися і не пішли назад, і не сидять мовчачки, а вийшли і заявили про свою позицію. Ви б подивилися на бютівців, що сиділи на сесії немов стадо під наглядом. Мабудь краще так, але вони у партії. Будемо винуватити людей, коли будуть голосувати проти, у прийнятті принципових рішень. Вони не виторговують жирні місця для себе. Нехай працюють, а далі буде видно. "Удар" теж підтримав Шеремета, але на них не ллється бруд, бо там лідер партії адекватний, без опозиційної корони на голові.

предприниматель | 2010-11-24 20:33

Люди выбрали Соколова, депутаты Шеремета бог им судья, но в тот же день был вопрос: поддержать акцию протеста предпренимателей горсоветом? Нет!!! - ответило большинство, в том числе и депутаты от ФЗ. Это тогда когда тысячи людей воюют за свое выживание, я уж не говорю что и Гармаш и Осиковская сами представители бизнеса, а Мороз вообще директор рынка.Из заявления: «Ми обіцяли жителям міста відстоювати їх інтереси і будемо це робити, оскільки дотримуємося свого слова» Ну как избиратели вопросы есть? Вопросов нет!!!

Тарас | 2010-11-24 20:32

Фронт не посипався, все простіше, з самого початку обласне керівництво ФЗ було "політичними колобками", тобто міна уповільненої дії ,яких тільки піклувало тільки їх персональний добробут та заможне життя без проблем..... зрадництво було ї є присутнім у їх крові.
Пристосуванці завжди хочуть бути першими на розподілі національного продукту. Про які зміни можна говорити якщо майже все українське суспільство пронизане корупцією, депутат в Україні -це як клондайк для дільців.....
Зрозуміло - що проскочивши у міську раду на хвилі популярності Яценюка , тепер їх нічим не змусиш пійти геть, тому що -це і була їх найголовніша ціль- голосувати, розподіляти і гріти руки на бюджеті.
Дуже боляче за Україну, куди йдемо панове?

анастасія | 2010-11-24 20:17

У нас такі гарні депутати, що хоч до болячки притуляй. Бюджет міста їх переймає, а доля виборців ще більше - СМІШНО!!! Особливо коли йдеться саме про цих депутатів: Мороз - зрозуміло, купив собі місце в списку і молодець. Білогура - що за видатний діячь, чим він забезпечив собі місце в міськраді? Помічник Обушного, який змінив півдесітка партій за 10 років та розглядає політику і вибори лише як засіб заробити.
Осіковська - донька Косих, навіть з повагою до колишнього мера, питання - де ж її особисті заслуги перед виборцями? Щось я не бачила пресконференцій від Косих і компанії ні за останній рік, ні в ході передвиборчої компанії, напевно не потрібно було, доки особисте не припекло!

Дмитрик | 2010-11-24 19:15

А чого Арсеній не приїхав на виборах до Чернігова, як це зробили Юля чи Кличко. Бо партія мала низкий рейтинг. А хто бажає стати членом міського осередка, той хай вступає і за власний рахунок робить себе партійним рабом. Дуже просто приїжжати з Києва і волати біля мікрофона про опозиційність, відробляючи місце у партійному списку до Верховної ради та коли ще ті вибори. Подивимося на скільки вистачить запалу.

М.Боюра | 2010-11-24 18:44

 Коли Арсеній з таким захватом розповідав, як буде відбирати молодих інтелектуалів до своєї партії, тоді подумалося,- а може й правда. Після його "відбору", а вірніше підбору - подумалося інше. Тепер бачимо, що з такими косими "ітелектуалами" зміни можуть бути тільки на гірше. "Фронт" посипався.

Лера | 2010-11-24 18:34

Патриот
ПатриоткаВ городской организации уже и так некому работать, чистить некого, там всего было 50 человек максимум-вот Вам и бренд, а ревизию надо начинать с Киева!
Полностью с вами согласна. Городская и областная организация финансировались и работали благодаря местным членам партии. Доходило даже до абсурда, партийную газету они покупали, а потом распространяли в Чернигове. Нынешние партийные лидеры политику превратили в бизнес, а членов партии делают безголосыми рабами, которые рот могут открывать, лишь при озвучивании директив сверху.

Патриотка | 2010-11-24 18:22

Патриот
В городской организации уже и так некому работать, чистить некого, там всего было 50 человек максимум-вот Вам и бренд, а ревизию надо начинать с Киева!

Патриот | 2010-11-24 17:52

Я думаю, что депутатам надо сложить свои полномочия, но они это не сделают. Во-первых почему сложить, так как население проголосувало за бренд партии, а не за Мороза и других депутатов. Во-вторих, почему они это не сделают, так как у этих людей отсуствует совесть и мораль. Они использовали партию как презарватив. Арсению надо набраться мужества и провести ревизию в партии, особенно на местах. Чтобы в будущем партию опять не использовали для своих потребностей. А городской организации от чистки будет только польза. А с ISC я на 100% согласен.

Горожанін | 2010-11-24 17:44

   http://www.gorod.cn.ua/news_18110.html
  Чернігівські чиновники відхопили земельки.....
    Зате Василь Білогура на роботі. Його й запитала:
— У списку власників ділянок у садовому кооперативі «Олімп» є Білогура Михайло. Чи не ваш родич? Як він туди потрапив?
— Родич, мій. (Наскільки близький родич, не вточнив).
— Кажуть, у тому списку є і Олег Обушний.
— Обушного точно немає! Передзвоніть до керівництва ТОВ «Олімп», там розкажуть.

555 | 2010-11-24 17:40

ISC
Решение о включении депутатов в список партии Фронт Змин принималось исключительно областным и Киевским штабом, а чем сможет помочь один Билогура непонятно.

Fox | 2010-11-24 17:34

Косых и депутатам - респект и уважуха, молодцы, не струсили.

Ніна | 2010-11-24 17:29

    Белогура !
  Володя казав, ти був засранцем у НУНС, таким і залишився.
  У тебе нема совісті. Треба було йти на вибори по мажоритарному округу, тоді і сперечайся, а так ви на горбу Яценюка, його авторитеті
  стали депутатами. Що ви гарного зробили з Обушним для області, міста ???? На виборах пропіарилися та розкрали гроші, як Яценюка так і спонсорів, у яких вимагали.
  Покайтеся, через вас сидить невинна людина, і не одна.

ISC | 2010-11-24 17:22

А Демченков, что там делал? Его Яценюк исключил из партии за излишнюю оппозиционность? ...))) Или Ярик пришел последний гвоздик забить?

ISC | 2010-11-24 17:19

Косых устроил свою дочь Наташу Осиковскую в депутаты и теперь ушел из партии, т.к. она ему больше не нужна, теперь нужно с дочкой бабки зарабатывать.
Кому и что сделал Билогура, что стал депутатом? Он человек Обушного, судя по всему Обушний специально сохранил за Билогурой депутатство.
Мороз рыночник, ему нужно бизнесом заниматься, ему не до политики. Понят депутатов можно, всем же хочется кушать...)))
закрыть

Добавить комментарий:

Фотоновости

  Собака унюхал даже игрушечную гранату

SVOBODA.FM

Загрузка...
RedTram
Загрузка...