Останнє оновлення: 17:51 неділя, 15 червня
Чернігів / Молодь
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Молодь залишає Чернігів?
Молодь залишає Чернігів?

Молодь залишає Чернігів?

Оскільки напрямок молодіжної політики у Чернігівській міськраді координує заступник міського голови Оксана Тунік-Фриз, то саме вона відповіла на запитання редакції "Нового Чернігова".

– Насамперед, дякую за можливість висловити свої думки на сторінках вашого видання. Далі хотілося б дізнатися статистичні дані, на підставі яких зроблено висновок, що молодь залишає місто і це є масштабною проблемою.

На мою думку, питання, порушене журналістами, мало місце завжди і воно сьогодні не настільки гостре, аби бити на сполох.

В обласному центрі Чернігівщини знаходяться два університети і два інститути. У жодному з них за останні десятиріччя не було проблем з недобором студентів. Навпаки, маємо конкурс і бажання навчатися у Чернігові.

Так, є чимало студентів з районів, але переважна більшість студентів наших вузів – саме чернігівська молодь. Взагалі у нас працюють 11 місцевих вищих навчальних закладів І-IV рівнів акредитації та 16 філій вузів, у яких здобувають вищу освіту понад 17 тисяч студентів. До речі, три вищі навчальні заклади Чернігова, за рейтингом ЮНЕСКО, входять до 200 кращих вузів України.

Звичайно маємо ситуацію, коли чернігівські випускники вступають до Києва, Харкова, Одеси чи Львова. Я теж навчалася у Львові, але повернулася до рідного міста. Так роблять й інші. Приміром, керівник міського палацу культури Надія Барабаш працювала у Києві, а потім обрала Чернігів.

У сучасному житті ми вільні обирати місце, де бажаємо жити і навчатися, де прагнемо реалізувати себе як особистість і професіонала. Це і є однією з ознак демократії та особистої свободи.

У нас є випадки, коли випускники чернігівських шкіл навчаються за кордоном – у Польщі, Росії, Німеччині, Канаді. Будьмо горді, що ми маємо настільки потужний інтелектуальний потенціал, котрий високо оцінюють за кордоном. Для когось це є мрією.

Наприклад, цього року четвертокласники однієї із чернігівських шкіл на випускному із початкової школи писали побажання. Хтось написав – хочу мати кішку або собаку вдома, а один школяр побажав… навчатися в Оксфорді. І якщо дитина втілить свою мрію, то за неї усім варто лише радіти.

Крім того, важливе значення має почуття патріотизму. Комусь із наших випускників пропонують навчання за кордоном, але він відмовляється, обираючи український університет. Хтось погоджується. Це право вільних людей у вільній державі.

У Чернігові немає критичної ситуації з безробіттям. Протягом останніх років рівень безробіття не перевищує 1,5%. Щороку в обласному центрі створюються до 7 тисяч робочих місць. На мою думку, у сучасної молоді набагато більше перспектив і можливостей, ніж 30-40 років тому. Адже вона працює в органах влади, розпочинає власну справу, досягає успіхів у спорті і культурі.

Я часто спілкуюся з молоддю і дуже поважаю молодих людей, адже вони цілеспрямовані, ставлять завдання і досягають їх. У свою чергу, міська влада підтримувала і буде підтримувати молодь. І це не випадкові епізодичні ситуації, а систематична робота.

З повагою,
заступник Чернігівського міського голови
Оксана Тунік-Фриз

Коментарі (57)

Полина | 2008-07-04 11:15

Полина
КостянОчень "слушне" замечание. 700 грн.- не деньги или деньги, которые не позволят стать профессионалом, потому как при такой зарплате нужно или висеть на шее родителей, или иметь собственный огородик, или выходить на большую дорогу.
А вот модернизировали бы аэропорт в Шестовице (Киев, как никак рядом -бориспольский ангарчик с его воровством и теснотой многих не устраивает) , забрали бы часть потоков начиная от туристов и заканчивая челноками- понадобились бы квалифицированные специалисты (пилоты , диспетчеры и т.п)с соответствующим уровнем оплаты труда.. Но это ж работой жить надо- это не шалашики с пивом ставить.
Сама после окончания 4 курса(закончив с красным диломом) столкнулась с проблемой безработицы.Да,необходимо самой добиваться всего, развиваться дальше...и ведь не хочется как то идти работать курьером или продавцом (а таких обьявлений большинство в газетах по трудоустройству)." У Чернігові немає критичної ситуації з безробіттям."-де-юре,де-факто получается,как в старом анекдоте "Рабам давали еды и одежды ровно столько, сколько бы им хватило для того, чтобы они смогли продолжить работать.
Ничего существенного, в принципах формирования зарплаты, с тех пор не изменилось."

Костян | 2008-07-03 15:37

Полина
Очень "слушне" замечание. 700 грн.- не деньги или деньги, которые не позволят стать профессионалом, потому как при такой зарплате нужно или висеть на шее родителей, или иметь собственный огородик, или выходить на большую дорогу.
А вот модернизировали бы аэропорт в Шестовице (Киев, как никак рядом -бориспольский ангарчик с его воровством и теснотой многих не устраивает) , забрали бы часть потоков начиная от туристов и заканчивая челноками- понадобились бы квалифицированные специалисты (пилоты , диспетчеры и т.п)с соответствующим уровнем оплаты труда.. Но это ж работой жить надо- это не шалашики с пивом ставить.

Полина | 2008-07-03 12:07

цитата: У Чернігові немає критичної ситуації з безробіттям. Протягом останніх років рівень безробіття не перевищує 1,5%. Щороку в обласному центрі створюються до 7 тисяч робочих місць.
  ...Ну да, работы с зарплатой 700 грн. хоть отбавляй....о какой безработице может идти речь?:)))

Сергій Соломаха | 2008-07-02 11:25

Розлогість коментарів свідчить про актуальність проблеми.
Пропоную "ВВ" ініцювати "круглий стіл" на тему "Яке майбутнє у Чернігівської молоді ?" і запросити найактивніших коментаторів взяти в ньому участь.
Підчас дискусії обов"язково з"являться нові ідеї, а головне постане рейтинг питань, які потрібно розв"язувати щоб просунитись вперед
Формат "КС" може бути як очний, так і net.

Наталия | 2008-07-01 22:43

sterva
1. Каким образом с вами, а точнее против вас борются наши местные чиновники (в первую очередь, названная вами Оксана Владимировна). Уж если берете на себя смелость - то оперируйте фактами или подберайте лексику (может, вместо "бороться против" вы хотели употребить "не включила в число своих приближенных");
2. Посудите здраво - как один чиновник может заниматься молодежью? Можно курировать определенные процесы, представлять интересы. А вам бы лучше прильнуть к молодежным организациям и "заняться" молодежью тоже, ведь одна пара-тройка чиновников ничего сделать без нашего желания не смогут.
Пустые комменты, подобно вашего, просто угнетают. Вы предлажиди обсудить - "Молодежь уезжает. Это очевидно. Можно обсуждать только один вопрос - ПОЧЕМУ?". вот и давайте свои предположения и наблюдения. А относительно работы властей - задавайте конкретные вопросы и требуйте конкретные ответы, обратите внимание - это был не "звіт роботи заступника міського голови за рік перебування при владі", а всего лишь ответ на флеш-вопрос редакции.

sterva | 2008-07-01 19:05

Как я вижу, здесь есть несколько тем для обсуждений:
1. Молодежь уезжает. Это очевидно. Можно обсуждать только один вопрос - ПОЧЕМУ?
2. Кто занимается молодежью, кто взял на себя эту ответственность и как он с этим справляется? Практика показала, что это тоже очень важный вопрос, который нас волнует. Он включает в себя многие аспекты, начиная от менеджмента и заканчивая Savoir vivreu.
  Я посоветовала бы (все таки взяла бы на себя такую смелость) нашим чиновникам (Оксане Владимировне в том числе) не бороться с нами, хорошо учиться и прислушиваться к нам. Вы работаете для всех нас и благодаря нам. Это напоминание должно быть всегда с Вами: на работе и дома, ночью и днем. Такую работу Вы сами себе выбрали. И можете не сомневаться, мы с Вас обязательно будем спрашивать: "Как дела? Как там молодежь, уезжает? Значит, плохо работаете. Давайте думать вместе, что же делать дальше". Так происходит во всем цивилизованном мире. А в не цивилизованном - как у нас - есть КУЧКА приближенных, для которых власть работает много и успешно.

Костян | 2008-07-01 13:38

Наталя
Опять повторюсь, сложно спорить-когда нет предмета спора.
Вот вы пишите- "что-то делается", "активно працюють" "позитивні кроки зроблено", но так можно писать вечно и если бы подобным способом отчитывались управленцы в крупных корпорациях их бы выгнали на следующий день. Нужны четки планы и пути их реализации и отчет по этой реализации- многие тут этого не видят, а видят каких-то завхозов-политиков на управленческих должностях, которые рассказывают о том, что у них уже есть в хозяйстве и как они этим хозяйством распоряжаются, без планов развития и путей реализации этих планов.
Я не знаю поймете ли вы , что я имел в виду, потому как не знаю видите вы различие в завхозе и управленце(руководителе)
  Глорія | 2008-07-01 12:41
+++
Уважаемая Глория, каждый работает на своем месте и у каждого своя ответственность. Если городские руководители доборовольно взвалили на свои плечи управление городом- они за это должны отвечать и действовать в рамках своих полномочий, но мы (жители города) должны об этом хотя бы знать. Понятное дело, что критиковать всегда легче чем , что-либо делать- об этом никто и не спорит, но зачем тогда браться за то, что тебе не под силу, что бы реализовать свои личные амбиции? Ну тогда это называется авантюризмом..

Олег | 2008-07-01 13:16

Глорія
"Невпевненому" Глорія раджу ставитися з повагою до інших коментаторів і робити власні коментарі більш змістовними і більш по темі.
Кожен має робити краще насамперед те, що від нього вимагається (див. Олег | 2008-06-28 16:55 пункт 2). Від цього всім одразу стане більше користі.
Впевнений, що молоді коментатори, які на власній шкурі відчули прєлєсті ведення дрібного та середнього бізнесу в Чернігові, ще й отримали непоганий результат, мають повне моральне право "теревеняти" про ситуацію.

Олег | 2008-07-01 12:59

Наталя
Я з Вами погоджуюся, але... Людей, про яких ви пишете, можливо на щастя навіть багато. Але чи довго вони витримають, коли система створює для них несприятливі умови? Навпаки, сприяння таким людям має бути на рівні державних програм. Виховання патріотизму, всебічного розвитку особистості потрібно переносити з радянських часів. Але уникати ґвалтування, яке було притаманне тим часам. Замість ґвалтування створювати для дітей і педагогів всіляке сприяння, механізми заохочення з використанням громадських організацій, елементів громадянського суспільства. Все це, до речі, неможливо без участі соціально відповідального бізнесу.

Глорія | 2008-07-01 12:41

Безумовно, можна багато теревеняти про ситуацію, що склалася навколо молоді, але ліпшим її становище від цього не стане. Цікаво, чи хто-небудь з цих дописувачів зробив що-небудь, аби тим молодим людям, що поряд з ними, жилося хоч як-небудь краще? Не впевнений. Бо в них часу немає. Весь час йде на написання ... коментів. Якщо людина хоч щось прагне зробити для молоді міста, то слід обов'язково її "забити" своїми ... коментарями. Можливо, не вся молодь в Чернігові живе, так як їх того хочеться... Але вже й самій молоді пора щось робити, і не чекати, що їй хтось повинен допомагати.

Наталя | 2008-07-01 12:34

Таке враження, ніби в нашому місті зовсім немає свідомої молоді і тих, хто прагне свідомо дбати про неї. Не можу з цим погодитися. Дійсно, на превеликий жаль, таких людей мало, але вони працюють і намагаються щось змінювати на краще. І представники місько влади (на жаль, деякі) - не виняток.
"У школі потрібні і скаутські-піонерські організації, гуртки за інтересами. Зрештою, потрібні дитячі табори..." І вони є! Більшість шкіл активно працюють у цьому напрямку, але важко боротися проти маштабного негативного впливу, який здійснюється ЗМІ. Можливо, зроблені кроки ще незначні, та принаймі - у правильному напрямку.
Нам слід більше говорити про те, які позитивні кроки зроблено, заохочувати і залучати до цієї справи інших. Адже певна частина молоді активно задієна у різноманітних клубах, організаціях і саме вони є прикладом того, що життя може бути іншим, і що вибір залежить саме від них самих. Адже погодьтеся - вибір є завжди.

Олег | 2008-06-30 10:06

Аналитик
Костян
"сделать карьеру благодаря личным способностям в Чернигове сейчас гораздо сложнее чем в советские времена"
Згоден з цим абсолютно. Причин багато. Корумпованість, клановість, для влаштування тепер скрізь потрібні свої люди. Але цінність влаштування молодого "кадра" за такою схемою сумнівна для суспільства.
Як наслідок - катастрофічне зменшення кадрового потенціалу в країні, до освіта потрібна лише для отримання папірця. Одна з причин зменшення потенціалу - відсутність державної політики і ідеології. Багато хто казав на початку 90-х, що ідеологія починаючи від школи шкідлива. На жаль, тепер ми бачимо згубні наслідки такого уявлення. Якщо взяти чи США, чи Ізраїль, то ідеологія оточує дитину скрізь від дитячого садочка. Якщо її немає, то порожнє місце заповнюється шкідливим сурогатом.
У школі потрібні і скаутські-піонерські організації, гуртки за інтересами. Зрештою, потрібні дитячі табори і професійно-технічні заклади, де юний член суспільства починає вчитися робити щось власними руками.
Розваливши цю систему, вважаю, було нанесено удар в самісіньке серце суспільства і закладена уповільнена міна під його розвиток. Крім того, потенційні спортмайданчики активно забудовуються.
У сусідній Білорусі усе з точністю до навпаки: будуються спортивні арени у найглухіших райцентрах, створюються умови для розвитку молодої особистості, активно діє БРСМ (Білоруський Республіканський Союз Молоді). Розвиток держави залежить від того, що закладається в молоді голови.
Років за 50 подивимося на результат і порівняємо Україну і Білорусь. Прогноз - як Мексика і Штати. Хоча це необ'єктивне порівняння. Бо у Мексиці принаймні народжуваність непогана. А в Україні буде мільйонів 35.

Костян | 2008-06-29 18:43

Аналитик
В принципе список профессий, которые будут востребованы по моему мнению неполон.
Если Украину окончательно не захлестнет финансовый кризис, то перспективными и востребованными можно считать так же профессии банковского клерка, профессии связанные с торговлей (мерчандайзеры, торговые представители, реализаторы и т.п.). и строительством. Но перспективными в том аспекте, что будут "требоваться", а то, что уровень оплаты труда в большинстве будет меньше чем в среднем по Украине-это точно..
А больше всего, по моему мнению, будут востребованы кладовщики и охранники. Это связано с перспективами Чернигова, как логистико-терминального центра при Киеве. Т.е. аренда складских помещений у нас достаточно низкая, уровень зп тоже с киевским несопоставим, зато есть инфраструктура и до Киева 2-3 часа езды.
Из негативных факторов ,
 в первую очередь- требуются специальности низкой проф.классификации, но большой физической и жизненной энергии. Т.е. после сорока лет, как наемный работник ты никому не будешь нужным и если ты не подкопил денжат- будешь влачить жалкое существование.
во-вторую очередь, из-за отсутствия потребности в высококвалифицированных кадрах и коррупции- низкая вертикальная мобильность в обществе. чтоб там не писала ОТФ сделать карьеру благодаря личным способностям в Чернигове сейчас гораздо сложнее чем в советские времена-все "теплые" места заняты надолго , а уровень образования, который сейчас можно получить- гораздо ниже советского, потому как не нужно это образование тут.

Олег | 2008-06-29 16:42

Аналитик
Майже з усім згоден. Хоча уточню:
1. Неадаптована якраз не гірша частина молоді. Адаптувати себе під це болото, точніше зробити щось з болотом у кращої частини поки не вистачає зусиль. Донкіхотство не в моді.
2. Ця ж сама не гірша частина дійсно їде з міста за власною ініціативою.
3. Згоден. Це наслідок п.1 і 2.
4. Молодь - це не лише споживачі реклами тютюну і пива. Це заручники низькоякісного інформаційного продукту вцілому, відсутності моральних орієнтирів і цінностей, відсутності державної політики, що позбавляє країну перспектив. Можна додати пропаганду нездорового способу життя, моралі, споживання неякісних харчів, гонитву за примарними життєвими ідеалами, сотворення потворних кумирів тощо. Загалом - створення такого середовища існування, яке формує особистість з тими рисами, які ми спостерігаємо.
5. Так, втеча до столиці - тимчасовий вихід, що не є панацеєю. Це насамперед відрив від коріння і тимчасове вирішення проблеми адаптації особистості до нав"язуваних стандартів. Тобто, тимчасове вирішення грошового питання, наприклад. Хоча і вдається це далеко не всім. Хоча б через вартість оренди столичного житла. У результаті дійсність у багатьох випадках ще більш сірішає, а молода людина перетворюється з особистості на машину для задоволення потреб системи.
6. Звичайно, у міліонниках молодь більш конкурентна з 2-х основних причин:
- її видатки значно менші у порівнянні з прибульцями з усіма наслідками, немає потреби вирішення багатьох "імігрантських" питань;
- та молодь має місцеве коріння.
7. Скільки виїхало і ще виїде з Чернігова - важко сказати. Але багато.
8. І так, і ні. Дивлячись яка мета. Переїхати до Мегаполісу можна з різних причин. Якщо, сповідуючи сучасні цінності, людина бажає заробити, то житло - стримуючий фактор. Якщо реалізуватися, то скоріш людина вже готова до вирішення для себе цього питання.
9. "Наш город - дотационная социальная среда - в такой обитают старики". Згоден.
10. "Инвестиции приходят в Чернигов умирать". Влучно! Через відсутність будь-якої можливості для нормальної конкуренції. Через унеможливлення її у будь-який спосіб. Перемагають не працьовиті, чесні і сильні. Перемагають слабкі і підступні.
Цілком ймовірно, що 5% - "те кто сражаются за город и свое будущее в нем". Але з такою критичною масою будь-які спроби "сражаться" безперспективні і наперед приречені. Хоча у них 2 шляхи - перетворитися на хижаків чи на інвалідів в залежності від успіху спроб.
Вихід - переконати потенційних імігрантів і можливо навіть спадкоємців приєднатися до тих, хто бореться.

Аналитик | 2008-06-29 15:13

    Проблема выезда молодежи? Несколько тезисов на эту тему.
   1. Молодежь не востребована и неадаптирована в Чернигове.
2. Инициатива выезда из города молодежи, ее односторонняя.
3. Нет стимулов и очевидных возможностей развиваться в Чернигове.
4. Нынешняя молодежь-это потребители рекламы табака и пива.
5. Выезд сегодня- это антидепрессивный побег в никуда.
6. В городах миллионниках молодежь более конкурентна.
7. Безвозвратно способны выехать 20 процентов молодежи.
8. Сдерживающим фактором всегда будет жилищная проблема.
9. Наш город дотационная социальная среда -в такой обитают старики.
10. Инвестиции приходят в Чернигов умирать.
     Далее в процентах: 45 - быдло; 10 - инвалиды; 15 - нищета; 5 - наследники; 20 - потенциальные эмигранты; 5 - те кто сражаются за город и свое будущее в нем.
    Из них: 40 - тепличные (мамкины да папкины); 30 - инкубаторские (стадные образования-праздинки, тусовки); 15 - потенциальные иждивенцы (альфонсы, динамы, семейные присоски и т.д.); 10 - дешевые тинейджеры (менеджеры, кредитчики); 5 - хищники.
    
Будущие профессии города: таксисты, госслужащие, врачи, фермеры, охранники.

мешканець )) | 2008-06-28 18:28

тiльки ))) уразлива й невдоволена собою особистiсть могла таке написати. Вам можуть подобатися бiлявки чи брюнетки, але лише цим не визначаэться привабливiсть людини. I писати, що дiвчина "ужасная" - це просто прояв слабкостi. Вiдносно Жабок- це взагалi вже не модна тема. ))) ну не цiкаво, правда. Ви, можливо все ж поцiкавтесь, а може Тунiк-Фриз працюэ нормально. А якщо нi, пiсля опрацювання цього питання, ваш коментар буде змiстовним. )

Олег | 2008-06-28 16:55

Костян
Цього разу згодний з Костяном. Можна говорити про що завгодно:
1. Про жіночу вроду серед місцевого політикуму.
2. Про особисті професійні якості місцевого політикуму.
3. Нарешті, про молодіжну політику і про те, скільки молодих людей їде до Києва.
Відповім коротко за всіма пунктами:
1. Жіноча врода українського політикуму дійсно слідує за загальними ґламурними тенденціями і не має жодного стосунку до професійних питань. Звичайно, політик має бути симпатичним та слідкувати за фасадом, але не це має бути головною проблемою професійних піарників після того, як вони почали поєднувати власний біснес з владними коридорами. Власне таке поєднання і є проблемою української політики, де головним питанням є Я КОХАНИЙ.
2. Що стосується професійних якостей, то гонор повинен бути на другому плані. Але чомусь так повелося, що у більшості випадків те, що йде на користь справі, але не сприяє реалізації пункту 1 чи наступає на горло власному гонору, викликає у українського ґламуру велике ФЕ! Місцевий політикум - лише складова українського, як би він високо не стрибав. Тому...
3. По суті. Якщо суть взагалі когось цікавить у владних коридорах з числа тих, хто давно і успішно повирішував справи особисті.
Варто у неділю ввечері, повертаючись на своєму "бумері" з пікніка, під'їхати до готелю "Україна" і почергувати з 5-ї до 9-ї вечора, рахуючи молодих людей у черзі на київські маршрутки. І це лише верхівка айсбергу проблем. Бо багато хто поїхав і не повернувся. Не лише до Києва.
Інакше чинити молодій людині, яка хоче розвиватися, неможливо в принципі. Що вона тут забула після закінчення того ж чи не єдино престижного Політеху? Та нічого! На "ВВ" була чудова стаття про ринок праці:
http://www.val.ua/economic/region/191419.html
В Чернігові є кілька варіантів залишитися: а) якщо тато або мати впихнули своє чадо на престижну держслужбу за великим блатом чи родинними зв'язками; б) якщо сидиш на ресурсі, у владі і туди ж "підсажуєш" своїх "чад"; в) якщо якимсь неймовірним дивом та зусиллями тобі таки вдалося розкрутити власний бізнес у цьому обмеженому просторі.
Чому чернігівський простір обмежений? Виходячи з підпунктів а) і б) пункту 3 так званий "розвиток" - це ніщо інше як дерибан, перерозподіл та концентрація громадських матеріальних цінностей. Про капіталізацію та примноження цих цінностей, а відповідно і про розвиток ринку на регіональному рівні зовсім не йдеться. Чому? Ми повертаємося до того, на що спрямована думка жителів владних коридорів. Самопіар, перерозподіл ресурсу... Заробітки одним словом. Якщо Маркс писав про відчудження пролетаріату від результатів праці, то наразі можна говорити про відчудження громади від своїх слуг. Інтересів громади від інтересів та відповідних дій обранців і держслужбовців всіх рівнів. Чи можна говорити за таких умов про наявність держави? Ні! Бо рівень питань, які вирішують державні люди на свою користь, обумовлює відсутність будь-якої державної політики у державі.
І останнє. Можливо, найголовніше. Безперспективні ті держави, де немає розвитку регіонів. Концентрація життя лише у столицях свідчить про занепад території, про відсутність національної ідеї, про дегенеративні цінності суспільства і про повний занепад культурної складовоє. Тобто про відсутність стрижню будь-якої спільноти. Активна вимоглива громада, об'єднання громадян за інтересами, постійна капіталізація місцевої громади за рахонок залучення коштів у розвиток різноманітних бізнесів, сприяння малому і середньому бізнесу на рівні держполітики з особливими місцевими прохрамами та врахуванням місцевої специфіки... Нарешті свято громади чи не щодня, ініційоване знизу, а не згори. Це все лише необхідні складові. З'явитися вони можуть, коли є найголовніше - довіра. Розмінювати довіру на власні інтереси нашим державним мужам - це як мінімум дуже не розумно. Бо під час епохальних зламів в історії вони страждатимуть від цього найперші.
Приношу вибачення за довгий текст. Накипіло.

Костян | 2008-06-28 15:19

Брэк, граждане..
В чем предмет полемики?
 Конструктивной полемики тут не может быть - потому как нет предмета..
В итоге- вся полемика сводится к извечному "сам-дурак".
Хотя ежели разобраться...
Тут в начале статьи прозвучали слова "молодежная политика". Вот что должно было вызвать полемику в рамках статьи..
Ну дак а где у нас молодежная политика? Хотя бы основные "засады" и желательно в письменном виде.. План/ Факт, так сказать, примерно так же само как делала уважаемая ОТФ в известной пивной корпорации..
Хотя возможно молодежная политика и есть в письменном виде. Ну дак а где она? Почему пиарится не план/факт деятельности и причины из-за которых нельзя достигнуть плана, а внешний вид уважаемой ОТФ?
Хотя да , опять же вернемся к статье- "координатор молодежной политики"- это как? Во-первых непонятен термин "координатор"- за что отвечает координатор и кто вообще отвечает за молодежную политику? Во-вторых "молодежная политика"- есть ли у нас она?
В итоге получается - обсуждаем не дело и рамки ответсвенности, а личные достоинства уважаемой ОТФ.
Хотя она наверное не против, потому как в отличии от дела у нее все ок.

Горожанин | 2008-06-28 13:46

 Похмелилися - прослезилися. О красоте-не красоте чиновника судить смешно. Это уровень нашего черниговского "бомонда". Лично мне нравятся блондиночка, т.ч для меня Туник - просто ужасная.
А вот о работе чиновника и ответе на вопрос - актуальный говорить не лишне. Может что-то заставит задуматься власть имущих.
Молодёж ь действительно уезжает из Чернигова. Ни внешне, ни заработками город не прельщает.
Стыдно. в тако зелёном городе некгде отдохнуть с детьми; ни цветочных газонов, ни уголков отдыха (спокойных, тихих, семейных) Был когда-то сквер с "жабками", Теперь .ер Соколов строит себе там свето-музыкальный памятник . А Туник не думает, где молодым семьям лтдыхать, что сделать для молодёжи на перспективу. Стыдно за её ответ

Ozi | 2008-06-28 13:02

Не знаю, работает ли она, или не работает. Но о результате могу сказать. 29 школа! В нашем школьном бардаке не могли очень долго навести порядок. Оксана Владимировна лично принимала участие в этом конфликте. Я хочу сказать, что ни о каком высокомерии в ее стороны я сказать не могу. Как раз на оборот. И именно она разобралась в ситуации, сохранив нормальный климат в школе. Мы всегда рады ее видеть у нас. А женщина она действительно красивая. Но я так понимаю, что людям это не очень нравится. :-(

не стерв | 2008-06-28 12:48

Уважаемая стерва. Вы очень много на себя берете, делая выводы о безрезультативности. К вам вопрос, насколько вы знаете работу Туник-Фриз? Я уверен, что совсем не знаете. Относительно ее высокомерия я с вами категорически не согласен. Уважение к себе и высокомерие- несколько разные вещи! Почему вы не обсуждаете "достойного вас" чиновника Вихрова или Белоусова и т.д? Они , по вашему мнению, хорошо работают? ))) И в отношении одежды. Не знаю о каком именно откровенном наряде вы говорите, но я такого не видел. Возможно, вам виднее, я ни разу не заметил в ее одежде вульгарности. Красота ли ее или что-то другое в ней вам мешает. Но человек она достойный. И я рад, что у нас такой представитель власти.

Сергей | 2008-06-27 21:25

sterva
Полностью поддерживаю. Скромнее нужно быть этой дамочке. Я не агитирую ее ходить чумазой в мерию но всеже. Вы представте себе ситуацию "преподаватель в институте будет ходить к студентам на занятия в гламурном виде, миниюпка, глубокое декольте и все остальное" во что превратится лекция? Вот так и в мерии, мужики только пялятца на Фриз, бабы её обсуждают и завидуют, а народ страдает. Потому как мерия не работает. А Оксанка наша радуется, что она такая неотразимая. И до одного места ей образование и молодежь

андрей | 2008-06-27 17:25

Наведите в театре порядок
будет куда молодёже ходить

sterva | 2008-06-27 15:19

Оксане Владимировне присуще заниматься всем и везде стараться быть первой. Напрасно. Эффективых результатов практически никаких. Ее должность предполагает объединение вокруг себя людей и организаций, умение вести с ними диалог, с уважением относиться к тому, что они делают. А на самом деле она людей обижает своим высокомерием. Никого мы не видим, хотим все сами. Это просто глупо.
Чиновники европейского типа ведут себя и одеваются гораздо скромнее. А те, кто пытаются вывести разговор на тему: "Она красивая и поэтому ей завидуют и т.д." ошибаются. Вопрос не в зависти, а в стыде, который мы испытываем потому, что у нас такие во власти люди работают. Ну что ж. Других пока мы не заслужили. А жаль...

Сергій | 2008-06-26 13:02

Складається певне враження, що у данні коменти влазять лише особи, які люто ненавидять всіх, окрім себе. Тому що будь яка інформація про будь яку конкретну людину завжди тягне за собою купу прокльонів. Нешановні чорнороті дописувачі. Поставте себе на місце людини і подумайте, а що саме ви б змогли зробити краще? І чи взагалі змогли б? А то тут всіх собак (маю на увазі загальнодержавні негаразди) навішали на конкретну людину і вимагають публічної страти... Сумно. Пан Соломаха - у бутність Вами депутатом міської ради молодь менше виїздила за кордон??? Не збрешіть! А безробіття зменшувалось? А горілку не пили (не про пиво кажу навіть)? А на "районах" голови одне одному не проломлювали? Ото ж бо й воно...
Гарно сидіти дома чи на роботі біля монітора і хаяти весь світ. Не роблячи нічого, нічого не пропонуючи. Чи тут вітренківці всі? Досить хаосу в державі - беріть приклад и просто працюйте...
Невеличка байка. Українці кажуть:"Я кохаю тебе!", росіяни:"Я тебя люблю!", американці:"I love you!" і лише китайці мовчки займаються справою... Sapienti sat

410 | 2008-06-26 12:27

МасяДа...согласитесь: а жаба-то все-таки страшная сила. Господа, давайте признаем, что большинство из тех, кто принимает столь активное участие в написании комментов на даную статью, даже понятия не имеют о том, как обстоят дела в системе образования в нашем городе и тем более на рынке труда. Хлеба и зрелищ! ) Оксана, да вам только позавидовать можно - столько внимания, наших людей хлебом не корми - дай ток Туник-Фриз пообсуждать))) - что сказала, что одела, где и с кем была замечена... А давайте -ка создадит сайт - Туник-Фриз: за и против)))) Самый посещаемый блог выдет)
Господа все в Париже! (с) Полиграф Полиграфович Шариков

Мася | 2008-06-26 11:32

Мася
Сергій
Якби цю пісню заспівав хтось інший, вона б не мала такої шаленої популярності. Тут, здається, не так важливо про що співають, а хто)))

Сергій | 2008-06-26 11:21

Мася
Дивно, а мені здалося що обговорюють чиновницьку пісню про те як все добре.

Мася | 2008-06-26 11:17

Да...согласитесь: а жаба-то все-таки страшная сила. Господа, давайте признаем, что большинство из тех, кто принимает столь активное участие в написании комментов на даную статью, даже понятия не имеют о том, как обстоят дела в системе образования в нашем городе и тем более на рынке труда. Хлеба и зрелищ! ) Оксана, да вам только позавидовать можно - столько внимания, наших людей хлебом не корми - дай ток Туник-Фриз пообсуждать))) - что сказала, что одела, где и с кем была замечена... А давайте -ка создадит сайт - Туник-Фриз: за и против)))) Самый посещаемый блог выдет)

Сергій Соломаха | 2008-06-26 11:09

 Цитата: "... абсолютно нормальна ситуація, коли молоді люди їдуть здобувати освіту в інші міста або й закордон. Багато з них там і "осідаюсь", але певний відсоток повертається до рідного міста."
Головне завдання місцевої влади робити все можливо і неможливе щоб повертався не просто "певний відсоток", а була тенденція зростання цього відсотку як кількісно, так і якісно.
Завдання кожного місцевого патріота тиснути на владу щоб вона створювала умови для повернення кращих з кращих на батьківщину, а не тільки тих хто потерпів невдачу в пошуках "манни небесної" в інших світах.
Саме про ці заходи, програми повиина, в першу чергу, хотілося почути від влади, шановна, пані Оксана.
Чому не говорять про це ?
Бо треба почати говорити про відсутність чесної конкуренції, хабарництво, корупцію, блат, родинні клани на всіх рівнях і в усіх сферах місцевого життя(і не тільки), а головне - про жлобство та кугутство....

Наталя | 2008-06-26 11:07

Oksanochka
Я працюю у сфері освіти нашого міста вже 5 рік і хочу вас запевнити, що серед вищезазначених слів Тунік-Фриз ніякої дурні (ваша "чушь") немає. Щодо "абсолютно антиукраїнського уявлення про ситуацію на ринку праці і освіти", шановні, більшіть спеціалістів, бакалаврів та магістрів, які навчалися за державні кошти, принаймі на педагогічних спеціальностях, згідно законодавтва мають відпрацювати за фахом три роки у нашій країні. Молоді люди прагнуть здобути високоякісну освіту щоб бути конкурентноспроможгими і мають на це повне право. І чому б нам за них не радіти?

Наталя | 2008-06-26 10:50

Як на мене, то це абсолютно нормальна ситуація, коли молоді люди їдуть здобувати освіту в інші міста або й закордон. Багато з них там і "осідаюсь", але певний відсоток повертається до рідного міста. Головне - реалізувати себе. Принаймі більшість моїх учнів, отримавши диплом в інших містах, все одно повернулися і працюють у рідному Чернігові. А якщо ти народився "громадянином світу", то щасливої дороги, весь світ відкритий перед тобою. Цього року серед моїх випускників лише двоє випробовують свої сили у столичних вузах, решта наразі є абітурієнтами ЧДПУ ім.Т.Г.Шевченка. Адже наші ВНЗ роблють усе задля того, щоб привернути увагу випускників. Так, порівняно молодий філологічний факультет тому доказ. На мою думку, кожен з нас, не лише влада, може зробити принаймі щось, аби молодь поверталася до рідного міста.

женечка ))) | 2008-06-26 10:41

Уважемая, так вызовите Туник-Фриз на дебаты. Может вы все же ошибаетесь! Всем режет глаз, как она выглядит. Но не путайте это с работой.

леня космос | 2008-06-26 10:36

высокий вал, вы почаще ставьте фотку Туник-Фриз и увидите, как посещаемость сайта увеличивается вдвое!!!

410 | 2008-06-26 10:30

Разве молодые люди из Щорса, Нежина, Прилук и остальных городов области не покидают свои города в надежде получить образование в чернигове и тут же остаться работать???

Коран | 2008-06-26 10:30

Я не вижу в словах вицемэра глупости. Дана позиция городской власти. Каждый из нас выбирает свой путь. Не лейте грязь. Это ваш город и ваша власть. Имейте уважение к себе!

sXe xXx | 2008-06-26 10:26

Сергій
Все залежить від нас самих - хочемо піддаємося, хочему - тримаємося обраного шляху. Ніхто силоміць не може змусити вас пити "гидоту", або витрачати гроші на автоматах. Вам пропонують, бути чи не бути - рішення за вами! І в нашому місці є чимало свідомої молоді. Go Vegan!

болик | 2008-06-26 10:25

В киев ехали ВСЕГДА! просто с его динамикой развития последние годы эта тенденция стала очень заметной!
а для того что бы конкретно утверждать кто куда едет, нужно оперировать СТАТИСТИКОЙ, про которую Туник-Фриз сказала в первом же абзаце!!!

Тарас Н. | 2008-06-26 10:19

У кого есть возможность, тот едет в Киев, у кого, к сожалению, нет, учится здесь. Такова ситуация сейчас, таковой она была 5-7-10 лет назад и таковой она и останется. И ни нынешняя, ни будущая власть не сможет остановить это динамическое развитие. Разве виноваты молодые люди, разве виноваты чиновники, что Чернигов не дает широких возможностей в выборе профессий? Настолько широких, насколько дают эти возможности другие города Украины. Возьмите тот же Харьков 280-300 тысяч студентов в городе. Естественно что, получая диплом в другом городе, человек стремится там же и остаться, ведь уровень зарплат в том же Киеве гораздо выше по сравнению с черниговскими. Молодому человеку проще работать там, а деньги тратить здесь.

аршавин | 2008-06-26 10:17

гыгыгы. сразу видно, что коммент женщина писала. жаба так и прет! а мужчины любят красивых женщин! и это факт! так что сидите уважаемая jhjh, и ищите дальше подходящие кандидатуры для ваших сайтов.

Fashion | 2008-06-26 10:13

jhjh
А в чому, власне, вульгаризм? У стриманому чорно-сірому? (до речі - колір цього сезону).Чи у відсутності декольте? Чи, можливо, прізвище Вам здалося вульгарним?)))

tip-i-tip | 2008-06-26 10:05

киев это мегаполис, равных которому нет в северной части украины. понятное дело что все пытаются выехать в столицу что-бы заработать, а потом спустить их в нашем городе. И никто не заставит людей не ехать туда, даже если здесь будет возможность зарабатывать хорошие деньги, там этих возможностей будет гораздо больше!

Редакція газети "Новий Чернігів" | 2008-06-26 10:02

Першочергово з запитанням "Чому молодь залишає Чернігів?" наша редакція звернулася до міського голови Олександра Соколова. Дякуємо Оксані Володимирівні за її відповідь. Але все ж таки хотілось би почути думку на поставлене питання самого міського голови.

Sirko | 2008-06-25 21:57

Сергій
Из КБ Антонова 60 чел. молодёжи слиняло на Боинг и Эрбас. Им повезло. Будут работать и получать большие деньги. А Украина? Ведь она обучала этих людей за бюджетные деньги в школах и институтах...
Кидать бюджетные деньги в образование и готовить специалистов для заграницы.?
Катерина Ющенко по поводу 200 тысяч украинцев живущих и работающих в Португалии озаботилась засчитыванием этой работы в трудовой стаж. Пока молодые и здоровые - будут пахать на агросектор Португалии. А пенсию будет платить Украина... Тупик какой-то.

jhjh | 2008-06-25 21:50

Явно вульгарная ... С такими фотками нужно на ... сайтах рекламироваться.

Oksanochka | 2008-06-25 21:16

Ну и не умная же женщина, хоть и красивая... Такую чушь писать!

др | 2008-06-25 18:14

чем больше эта дамочка начинает умничать на людях, тем больше убеждаюсь в ее приземленности.

Сергій | 2008-06-25 17:50

))))))
До чого неграмотні коментатори на підтримку Т.Ф. та на обляпать когось! Це що, у міськраді такі сидять - багато зайвого часу на роботі та про орфографію не чули?
Якщо вже про "часовню развалил", то це не "Бриллиантовая рука", грамотєі.
А хто кому скільки платить... Як казав один мій знайомий - рахувать не встигаємо!

)))))) | 2008-06-25 17:34

Раз гавкают, значит уважуют)
К стати дней города она тоже не делала, меценатсвом тоже не занималась, в социальной сфере тоже ниФига не дела, даже маршрутки нанимала, что бы вывезти молодеж из города. В планах построить контрационные лагеря...
А новый хозяин десны совсем не васал Рудьковского и не копейки ***))) Ни копеечки. И общественная организация "За Чернигов" не имеет абсолютно ни какого отношения к старому мэру рудьковскому и при нем молодежь не выезджала из чернигова и тем более рудьковский не хочет своего ставленика (он самый главный "Десны") сделать мэром, потому что ему как не удобно уже). конечно же все что происходит в Чернигове это чистой воды демократия, а не атака на мэрское кресло. Все правда)
P.S. Смотрели фильм "Брилиантовая рука", так я могу с увереностью сказать, что часовню тоже Туник-Фриз розвалила)))

Ги-ги | 2008-06-25 16:29

Оксана-Космос! Похожа на Кильчицкую внешне, а на Черновецкого - за оторванность от земных проблем.

гость | 2008-06-25 16:03

да вы не поняли Это она про себя говорила у нее все ВСЕ КЛАСНО

Сергій Соломаха | 2008-06-25 13:49

Шкода, що людина, яка повинна мислити системно і патріотично щодо питань за які вона відповідає у владі,має абсолютно антиукраїнське уявлення про ситуацію на ринку праці і освіти.
Чого варте "право вільних людей у вільній державі", яке нахабно здійснюється за бюджетне гроши тих, хто залишається в обкраденій країні. Більш того О. Тунік-Фріз дає пораду: "усім варто лише радіти."
Радіють, на жаль, в інших державах від нашої недолугої державної політики в сфері освіти і не тільки цій сфері.
 

Глас народа | 2008-06-25 12:26

Туник Фриз приехала с Космоса? Ребята, у нас нет проблемы! Никто не едет в Киев, все у нас классно! Офигеть! Это зам мера? Это певица могилевская так говорила на последней Свободе о футболе. Но это не позиция ответсвтенного менеджера. Ганьба

Ира | 2008-06-25 12:01

Ну вот не понимаю, как можно так врать? КАК можно говорить, что молодежь от нас не едет? Мой муж закончил политех, электронщик. Так у них полгруппы уже в Киеве. Причем страдают семьи, т к остаются тут. А папа на выходные - это, сами понимаете, и не папа, и не муж. Семьи разваливаются. Это что, по-вашему, не проблема?! Тогде что вообще считать проблемой?!

Сергій | 2008-06-25 11:28

Хто може - залишає. Хто не може чи не хоче - сидить у Чернігові. Їх остаточно дебілізують пивною гидотою (Тунік-Фриз) та оббирають гральними автоматами (Соколов).

Виталий Гриц | 2008-06-25 11:16

Наше общество действительно сейчас дает больше свобод молодым. Если молодость подкреплена еще знаниями, способностями и желанием - можно достичь чего угодно. Тем не менее некоторый отток человеческих ресурсов происходит. Покидают нас скажем не худшие, возможно и не лучшие. Но это явно люди активные и с желаниями. Надо выстроить коммуникационную стратегию нашему городу как во внешнюю среду так и во внутреннюю. Город-то классный. Рекламировать нашим жителям тоже и особенно молодежи. Уровень лояльности поднимать, чтобы лучшие здесь оставались и любили наш Чернигов.

костян | 2008-06-25 10:57

Молодь залишає Чернігів?
-
Молодь п"є пиво!
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Чернігів: ворота і ноу-хау у … середньовіччі

SVOBODA.FM