Останнє оновлення: 09:51 вівторок, 4 листопада
Армія / Фінансування
Постійне посилання: http://newvv.net/economic/ukraine/207632.html
На армію в 2011 виділено 13,6 млрд. гривень

На армію в 2011 виділено 13,6 млрд. гривень

Уряд визначив обсяг фінансування Збройних Сил України на наступний рік у розмірі 13,6 млрд. гривень.

Про це сьогодні повідомив Віце-прем'єр міністр України з силових питань Володимир Сівкович, відповідаючи на запитання журналістів під час візиту в 1 окрему танкову бригаду в Гончарівському на Чернігівщині.

- Це рішення не є остаточним. Вирішальне слово буде за Верховною Радою, - зазначив він. - Я наполягаю, щоб у військовому бюджеті був ліквідований спецфонд. Заробляти кошти комерційною діяльністю на своє утримання - не властиві функції для такого державного інституту, яким є армія. Фінансування має відбуватись виключно через соціально захищенні статті загального фонду, - наголосив він.

Володимир Сівкович повідомив, що розробляється урядова програма, щодо будівництва житла для військовослужбовців:

- Щоб вирішити цю проблему нам потрібно протягом трьох років закласти 50 тисяч квартир.

Як надалі зазначив Віце-прем'єр міністр, одним з елементів реформування Збройних Сил передбачена оптимізація вищих військових навчальних закладів. А саме планується зменшення набору курсантів до військових інститутів.

За повід. регіонального медіа-центру 
МО України у м. Чернігові 

Коментарі (42)

самурай | 2010-10-22 18:30

поповоду зарплат ( учителей и врачей) хоть и получаете как младший состав офицеров но врачи берут взятки а учителя занимаятся репетиторством 35гр в час

маршал Тито | 2010-09-30 08:59

Вован ВсевидючийАбсолютно погоджуюсь із КОЛЕГОЮ, ВОЇНОМ, ВОЄННИМ і ЗАПАСНИКОМ!!! Якщо так далі піде, то "сосатимемо" ми увесь той арсенал совковський, а натівська матросня гулятиме понаших казармах із нашими дів... прос... не знаю як і назвати матерів "нєсостоявшывся героєв"!!! До речі, годі триндіти про гроші: якщо навіть копійка є і кілька звивин у бошці - можна "гори звернути" і "моря поколіно перейти"!!! а щодо слів віце_према, то говорити можна багато, а от зробити язиком можна хіба-що пе...інг!!!
Дивно читати про "натівську матростню". Особливо від громадянина держави, яка не має і не збирається мати військову доктрину, і отже готується воювати з усім світом (або не воювати ни з ким). Ніколи не чув про плани НАТО захопити Україну. А якщо (суто теоретично) припустити таке захоплення, то чи обов’язково воно піде на шкоду Україні?
Хочу сказати про інше. Україна єкзотична держава, яка поєднує і ще довго поєднуватиме елементи капіталізму і соціалізму. Йдеться, в першу чергу про існування виплати натуральних благ. Візьмемо житлові субсидії. Їх отримують власники квартир. А безквартині офіцери? Не тільки не отримують грошової допомоги на винайом житла, але що й платять квартировласникам із своєї мізерної зарплатні. Якщо ми будуємо капіталізм, до єдиним мірилом мають бути ГРОШІ. Куди людина їх спрямує, це її справа. Хтось ладен жити у гуртожитку, накопичуючи кошти на навчання дітей, чи для інших потреб, а хтось хоче мати житло негайно. Натуральні виплати (на відміну від ГРОШЕЙ)позбавляють людину СВОБОДИ. Натуральні виплати ОБОВ’ЯЗКОВО, АВТОМАТИЧНО тягнуть за собою зловживання, це живильне середовище для всіляких зловживать чиновників (як у погонах, так і без).

військовий антикриз | 2010-09-28 12:11

protektor
говнюкСтрана говно, люди какашки. Уезжайте все за границу!
Тікати куди? Той хто тікає з країни, той вже не патіот! А розбудовувати власну державу можна і своїми силами, не залучаючи іноземних фахівців! Хоча закордоном військові отримують велику зарплатню! Там армію шанують і виділяють необхідні кошти... В нас, нажаль, цього не розуміють!

опозиціонер | 2010-09-28 10:44

побачимо яку зарплату отримають моряки і льотчики, а яку всі решта військовослужбовців. Обіцяли, що з жовтня? Хай отримують. Подивимось на реакцію армії. Останнє слово за людьми, все ж таки. Якщо хочуть протестувати, тоді хай покажуть своє "Я", а якщо ні, то хай мовчать і посасують лапку "втіхаря"

говнюк | 2010-09-28 08:53

protektor
Страна говно, люди какашки. Уезжайте все за границу!

protektor | 2010-09-28 08:52

Наше государство так географически расположено, что нельзя делать каких-то резких движений. В НАТО - ссора с Российской Федерацией. В Союз со странами Ближнего Востока - ссора с Европой. Поэтому мы постоянно болтаемся как гов..о в проруби. А наше руководство ничего сделать просто не может, ведь оно ищет выгоду там, где будет выгодно именно им а не всей стране. Этому есть яркий пример о Российском газе и нашем Черноморском Флоте. А ведь хотелось, чтобы было как лучше, а получилось как всегда.

алдкаш | 2010-09-27 23:47

алкаш наш

Сочуствующий армии | 2010-09-27 21:40

Андресюка к ответу! Ляпнул за все руководство минобороны, наобещал с три короба: мол поднимут зарплату, контрактников за счет государства бесплатно кормить начнут. На поверку оказался - врун. Но кто то же сказал Андресюку такое ляпнуть. И этот кто( можна не сомневаться)- министр обороны Ежель. Складывается такое мнение, что наша псевдоукраинская власть делает все в угоду Кремлю. Специально чмырят свою армию, чтобы не была круче росийской. То, что росий ская армия - это колос на глиняных ногах и ничего больше, говорят факты. Проиграли все войны в Чечне, сокращают набор в свои военные училища( никто идти туда не хочет). А все росийские фильмы про свою росийскую армию не больше чем банальная пропаганда и блеф. Если твоя армия сильна- чего ее в кино пропагандировать?

Отставник | 2010-09-27 14:01

Интересно, а Боря Андресюк подумал перед тем, как обнадежил сотни тысяч военнослужащих?! Почему же он теперь не прокомментирует сложившуюся ситуацию с повышением зарплаты только для плав и летного склада?!!! Было же четко им сказано: "... збільшити посадові оклади військовослужбовців до рівня посадових окладів державних службовців, тобто на 55 відсотків". Теперь у нас моряки и летчики, получается, приравниваются к госслужащим, а сухопутчики не заслужывают на это!!!!! Не продуманные действия безалаберного заместителя!!!!

прохожий | 2010-09-27 13:49

військовий антикризСтопудово! Дуже сумніваюсь, що довгоочікуване підвищення зарплатні все ж таки настане в наступному році. Міністр оборони сказав, що це буде у вигляді преміювання, тобто той хто добре служить отримуватиме ще 1000 грисвень зверху. А той, хто цілими днями сидить на полігоні і отримує одні догани від командирів? Він, получається, не бачитиме цього підвищення як своїх вух. Найбільше ж на цьому нагріються фінансисти і самі командири, адже їм вирішувати, давати премію чи положити собі в кишеню...
гонд..ны всеа что ты хотел? это так называемое постсоветское эхо! Как там научились цирк устраивать, так теперь его надо передавать младшим. Это цепочка, которую прервут только истинные патриоты государства сего!
Нашей власти не прикажешь! Она решает кому стоит поднимать социальное состояние, а кому нет. Сами, небось, кармашки понапихали, что их внуки будут обеспечены до конца жизни. А зачем смотреть на остальных, они же серая масса, которую только надо использовать. Что и делает сегодняшняя власть.

гонд..ны все | 2010-09-27 13:36

військовий антикризСтопудово! Дуже сумніваюсь, що довгоочікуване підвищення зарплатні все ж таки настане в наступному році. Міністр оборони сказав, що це буде у вигляді преміювання, тобто той хто добре служить отримуватиме ще 1000 грисвень зверху. А той, хто цілими днями сидить на полігоні і отримує одні догани від командирів? Він, получається, не бачитиме цього підвищення як своїх вух. Найбільше ж на цьому нагріються фінансисти і самі командири, адже їм вирішувати, давати премію чи положити собі в кишеню...
а что ты хотел? это так называемое постсоветское эхо! Как там научились цирк устраивать, так теперь его надо передавать младшим. Это цепочка, которую прервут только истинные патриоты государства сего!

військовий антикриз | 2010-09-27 13:32

Стопудово! Дуже сумніваюсь, що довгоочікуване підвищення зарплатні все ж таки настане в наступному році. Міністр оборони сказав, що це буде у вигляді преміювання, тобто той хто добре служить отримуватиме ще 1000 грисвень зверху. А той, хто цілими днями сидить на полігоні і отримує одні догани від командирів? Він, получається, не бачитиме цього підвищення як своїх вух. Найбільше ж на цьому нагріються фінансисти і самі командири, адже їм вирішувати, давати премію чи положити собі в кишеню...

ЛИСИЙ | 2010-09-27 13:23

СОЛОВЕЙ РАЗБОЙНИК
Да, только хрен уже кому повысят зарплату в следующем году. Сосите лапку пехотинцы - сказал Ежыль.

СОЛОВЕЙ РАЗБОЙНИК | 2010-09-27 13:19

Такое уже было несколько лет тому назад, когда мореманы и летуны получали больше остальных. Возвращаемся к старым событиям... Что это дало? Не уч то контрактники сейчас массово пойдут служить на флот или в ВВС? Тогда будут стоять наши танки и гаубицы, А это подрыв боеготовности ВСУ.

яюэ | 2010-09-26 20:20

обещанного ждут три года, как говориться! Военные на повышение зарплаты ждут, если я не ошибаюсь, уже три года. С 2007 года ни на копейку ничего не повышали. А тут на тебе. Такой облом. Вообще государство в первую очередь должно следить за силовиками, ведь они охраняют мир, спокойствие и безопасность каждого гражданина Украины. это получается, что моряки или летчики несут службу лучше, чем, допустим танкист или солдат механизированного подразделения. Не стоит раздражать самих военнослужащих, а то мало не покажется...

ЛИСИЙ | 2010-09-26 16:59

ВасильЧерговий ляп антинародної влади. Влітку по всіх телеканалах пригадую обіцяли покращити становище військових. А тепер -- немає коштів. У Ахметова і Фірташа є. Не дивлячись на кризу, коли народ став ще більшими жебраками, лише вони ще більше збільшили свої статки. Та власне кого Янукович призначив міністром оборони? Колишнього горе-флотоводця Ежеля, якого навіть Кучма власноручно вигнав геть за розпродаж кораблів.
Вась! А ты попроси у Фирташа, он те даст! Я лучше одни макароны да сухари жрать буду, чем у этих задниц просить буду. Я он на трех работах вкалываю, при этом успеваю родине служить, отдыхать и жене с детьми время уделить...

гонд...ны все | 2010-09-26 16:38

terminator
бей ***ов, спасай Украину!!!!!!

Василь | 2010-09-26 16:38

Черговий ляп антинародної влади. Влітку по всіх телеканалах пригадую обіцяли покращити становище військових. А тепер -- немає коштів. У Ахметова і Фірташа є. Не дивлячись на кризу, коли народ став ще більшими жебраками, лише вони ще більше збільшили свої статки. Та власне кого Янукович призначив міністром оборони? Колишнього горе-флотоводця Ежеля, якого навіть Кучма власноручно вигнав геть за розпродаж кораблів.

маша-давалка | 2010-09-26 16:32

ваши эмоции итак ничего не дадут. Делу это не поможет. Пишите письмо сразу Президенту или премьер-министру. Хотя последнему лучше писать на русском языке, а то не так что-то поймет! Предприниматели "Чезары" так давно делают.

Читатель | 2010-09-26 16:32

Некий обьэктивист, вижу, пытается повернуть тему. Уважаемый - это принцип падлючей власти разделяй и властвуй. Другими словами посеять вражду в среде нищих, мол одни получчают больше, другие бюджетники менше. К Вашему сведению лейтенант армии с выслугой 5 лет, командир взвода, получает 1600- 1800 грн. Ох и на много больше он получает учителя! Следуя вашей логике тоже можно сравнить : учитель имеет кучу выходных каникул, а лейтенант не вылазит с полигонов и отпуск 30 дней как правило зимой. Но так сравнивать нельзя, если вы конечно не сторонник существующей власти.

Субьэктевист | 2010-09-26 16:19

ОБЪЕКТИВИСТВоеннослужащие итак много получают, хотя такие же бюджетники, как и врачи, учителя и т.п. Если повышать, так всем. А не дай бог настанут тяжелые времена, так мобилизоваться будут все, и страну отстаивать будут не хуже военных.
К вашему сведению молодой врач, учитель получает столько же, как и молодой контрактник -- 850-1000 грн. Начальник поликлиники, горбольницы получают столько же как и директор школы. Одинаково с ними получают командир батальйона, полка. Так что не надо звиздеть. Чем больше стаж, а у военных выслуга -- ровно настолько и больше зарплата.

Прикордонник | 2010-09-26 16:12

Мій сусід служив на острові Тузла, коли Росія прагнула загарбати його собі. Він росказував, що наші прикордонники у гучномовці попереджали на той берег, що це українська земля. Звідти нагло посміхалися, матюкалися і продовжували насипати дамбу. Сусід казав, як гидко вони , наші прикордонники тоді себе почували. Як у кіно "Холодное лето 53-го", коли персонаж -начальник пристані попереджав у гучномовець про заборону заходити на пристань нахабніх зеків, що втікли. Сусід казав було бажання покласти автоматною чергою падлюк з російського боку. Начальство втримало. Від того випадку у сусіда стійка ненависть до Росії. Адже друзі, а саме таку пропаганду нам навязують комуняки, вітренківці, регіонали -- так не повинні поступати.

ОБЪЕКТИВИСТ | 2010-09-26 16:09

Военнослужащие итак много получают, хотя такие же бюджетники, как и врачи, учителя и т.п. Если повышать, так всем. А не дай бог настанут тяжелые времена, так мобилизоваться будут все, и страну отстаивать будут не хуже военных.

интерн | 2010-09-26 16:03

Уволился 2 года назадКогда еще служил одна моя знакомая задала мне вопрос: а будеш ли ты воевать за народ и страну, если на нас нападет Россия? Конечно, ответил я, ведь моя страна Украина и присягал я нашему украинскому народу. Под впечатлением вопроса знакомой я попытался затронуть эту тему в военном кругу. Контрактники и офицеры звания до подполковника ответили как и я. Но вот полковники... Иуды советской закваски
ха, а причем здесь полковники? речь в статье идет о зарплате, а не о полковниках... читайте внимательно материал..

Уволился 2 года назад | 2010-09-26 15:53

Когда еще служил одна моя знакомая задала мне вопрос: а будеш ли ты воевать за народ и страну, если на нас нападет Россия? Конечно, ответил я, ведь моя страна Украина и присягал я нашему украинскому народу. Под впечатлением вопроса знакомой я попытался затронуть эту тему в военном кругу. Контрактники и офицеры звания до подполковника ответили как и я. Но вот полковники... Иуды советской закваски

Администратору | 2010-09-26 15:47

Тема мне кажется давно вишла за рамки обсуждения рядовой новости. Предлагаю винести ее на обсуждение как одну из рейтингових.

гонд...ны все | 2010-09-26 15:45

ЛИСИЙНастанет время, когда мы вернемся к тем временам, когда военные получали сухпайки в части, носили это все добро в сумках мешках... Моряки или летчики чем лучше общевойсковиков. Несправедливо поступил Министр обороны. Он доиграется, когда будет уебывать от военных, чтобы подсрачника не хватануть!
посмотрим... надобно сюда и погранцов подключить!

Петренко | 2010-09-26 15:43

ЛИСИЙНастанет время, когда мы вернемся к тем временам, когда военные получали сухпайки в части, носили это все добро в сумках мешках... Моряки или летчики чем лучше общевойсковиков. Несправедливо поступил Министр обороны. Он доиграется, когда будет уебывать от военных, чтобы подсрачника не хватануть!
Його будуть відстоювати моряки і льотчики. ))) В крайньому випадку настане просто неприязнь між військовослужбовцями, адже одні будуть отримувати більщу зарплату ніж інші. Хоча з одного казанка харчуються...

ЛИСИЙ | 2010-09-26 15:40

Настанет время, когда мы вернемся к тем временам, когда военные получали сухпайки в части, носили это все добро в сумках мешках... Моряки или летчики чем лучше общевойсковиков. Несправедливо поступил Министр обороны. Он доиграется, когда будет уебывать от военных, чтобы подсрачника не хватануть!

Служил в штабе-дембель | 2010-09-26 14:58

Да, полная правда. Знал лично названых персонажей и еще полковника КАЗ.. МИРА. Ох как он радовался Харьковским договоренностям, когда отдали Севастополь. А в это время,нормальные офицеры чувствовали себя как польские под Катынью. Долой С Украинской армии проросийских гнид-пердунов!

Майор | 2010-09-26 14:44

Если с 1-го октября правящая власть нам не поднимет размер денежного содержания, как обещала, я предлагаю забирать в качестве обещаного повышения и делить между собой зарплату агитаторов -полковников -януковцев. Будем дожидаться, когда у банкоматов они получатымуть свои 30 серебренников. Пусть теперь боятс гнева настоящих военных-патриотов. Гриценко их не устраивал. Сколько помоев гады на него в своих кулуарах вылили. Теперь пусть отдуваються за брехливую донецкую власть, за которую рвали ж...пу. Кроме матушки Росии, Сссра в ихних мозгах нет ничего. На Украину им наплевать. Холуи!!!

Петро Стодоля | 2010-09-26 14:17

А це в першу чергу, значно зекономить оборонний бюджет України. Тоді буде і порядок в армії, і на цирк дивитись не прийдеться. Хоча, люди бувають різні... Багато йде до війська лише за ради грошей і отримання пільгового житла. Навіть це грошове підвищення, на яке чекали всі армійці, не викоренить старих полковників-пердунів. Для молодих - цебула би хороша копійчина для того, аби одружитися, народити дітей і т.п..

Петро Стодоля | 2010-09-26 14:11

terminator
Проблеми таких "квазіполковників", як Гон..ар, Ков...к і багато інших не лише в Чернігові, а й по всіх Збройних Силах України. Вони тримаються армії тому, що більше нічого не вміють робити, а гроші то заробляти десь треба... У багатьох давно уже за пазухою пенсійний вік. Так ні, вони мусять командувати, вчити своєму армійському совєтскому маразму... Росія матушка для них рідніша ніж Україна... Їх давно уже гнати треба не лише з армії, а й з України...

Макс | 2010-09-26 13:57

согласен на все сто....

terminator | 2010-09-26 13:49

нет на полковников Анатолия Гриценко, умного человека.с 2005 по 2007 он почистил чуть армию от воров и корупцеонеров, но не закончил, не успел. поднимал молодых офицеров, давал квартиры всем. был у нас в Чернигове, а "черная маса черниговских офицеров постаршых" воспитаных на: "есть", "так точно", "ударами каблуков", "Москва-мать" поддержали правящаю партию. стидоба. идите на пенсию. сидите на рыбалке...оставте дайте дорогу молодым. у нас нет армии...я правильно сделал что ушел два года назад....просто за друзей-офицеров больно на душе.

Вован Всевидючий | 2010-09-25 14:12

Абсолютно погоджуюсь із КОЛЕГОЮ, ВОЇНОМ, ВОЄННИМ і ЗАПАСНИКОМ!!! Якщо так далі піде, то "сосатимемо" ми увесь той арсенал совковський, а натівська матросня гулятиме понаших казармах із нашими дів... прос... не знаю як і назвати матерів "нєсостоявшывся героєв"!!! До речі, годі триндіти про гроші: якщо навіть копійка є і кілька звивин у бошці - можна "гори звернути" і "моря поколіно перейти"!!! а щодо слів віце_према, то говорити можна багато, а от зробити язиком можна хіба-що пе...інг!!!

коллега | 2010-09-25 09:21

ОфицерСивкович внятно сказал: заработную плату будет поднято на 50% только военным воздушных и морских сил. Остальные будут в расмотрении бюджета на следующий год ...
Можно представить, что будет на следующий год, если он же сам сказал, что финансирование планируется ужатым.
про квартиры - просто бред. читайте Белую книгу. Статистика финансирования раскроет Вам все карты правительства по- отношению к АРМИИ
"соси х..й пехота, гуляй матросня" - это так другими словами министр обороны и вся верхушка государственной власти показала свое отношение к армии (так сказал мой хороший друг на работе, когда прочитал о денежном жаловании).

Офицер | 2010-09-24 23:09

Сивкович внятно сказал: заработную плату будет поднято на 50% только военным воздушных и морских сил. Остальные будут в расмотрении бюджета на следующий год ...
Можно представить, что будет на следующий год, если он же сам сказал, что финансирование планируется ужатым.
про квартиры - просто бред. читайте Белую книгу. Статистика финансирования раскроет Вам все карты правительства по- отношению к АРМИИ

Запасник | 2010-09-24 21:26

Предлагаю военным считать признаком дурного тона стоять рядом с человеком, агитирующим за ПР, будь то полковник, будь то гражданское лицо. Пусть для начала власть выполнит свои обещания с 1-го июля бесплатно три раза в день кормить контрактников и с 1-го октября поднимет им зарплату. Судя из последних заявлений министра Ежеля этому бывать не скоро. .

Воин | 2010-09-24 21:11

А что мешает нормальным офицерам закрыть рот тем холуям полковникам-януковцам. Нормально так по-офицерски после службы?
Чтоб и вякнуть на этих выборах не могли? Украинской армии -- офицеров патриотов!

Военный | 2010-09-24 20:49

маршал Тито
Правящая партия нагло врет. И Президент, который лично урезал бюджет армии на этот год на 2 с лишним милиарда гривень показал свое отношение как Верховный Главнокомандующий к армии. Друзья расказывали, что в Черниговском штабе возле дома офицеров много было офицеров звания полковник и выше, которые с пеной у рта агитировали за Януковича. И в противовес им офицеры капитаны - подполковники отстаивали патриотический курс. Что ж, не видать с этой властью армии новых вооружений, достойного денежного содержания. В свое время римские легионеры делали бунт за бунтом, если им не платили жалования. Пока в украинской армии есть полковники, агитирующие за Януковича и поддерживающие партию регионов Украине как государству не состояться.

маршал Тито | 2010-09-24 20:34

Для страны без военной доктрины это много. Сколько это в процентном отношении от бюджета? В Великом Герцогстве Люксембург финансирование армии (примерно 450 военных) составляет 0,9 % бюджета страны.


































































































































закрити

Додати коментар:

Фотоновини

  Міс-Латвія приїздила в Чернігів. ФОТО

SVOBODA.FM