Останнє оновлення: 18:08 четвер, 16 січня
Влада і громада
Ви знаходитесь: Економіка / Україна / Об'їзну дорогу проґавили!
Об'їзну дорогу проґавили!

Об'їзну дорогу проґавили!

Як „громадські слухання” стали „громадським обговоренням” або Чому депутати і влада знають Статут Чернігова?

14 квітня в Чернігові не відбулися громадські слухання на тему питання будівництва в районі вулиці Савчука.

Участь в них взяли близько 150 чоловік.

Більшість з них - жителі мікрорайону. Але на слухання прибули також депутати місцевих рад, представники ЗМІ, громадських організацій тощо.

Деякі з них були частиною „оркестру”, яким „диригували” політики, а не жителі вул. Савчука.

Міську владу на слуханнях представляли заступник міського голови Олександр Сердюк та головний архітектор Людмила Павлінська.  

 

Слухання проводилися згідно з Статутом…

Громадські слухання відбувалися згідно з процедурою, передбаченою Статутом територіальної громади м. Чернігова.

Їх проведення регулює стаття 50 цього документу.

Слухання були скликані згідно з процедурою – з ініціативи міського голови, який підписав відповідне розпорядження, як і передбачає Статут за 10 днів до дати проведення заходу.

За Статутом, відкрив і проводив слухання секретар міської ради, а на захід були запрошені відповідальні за вказаний напрямок посадовці.

Незважаючи на все це, громадські слухання були зірвані.

Захід, рішення якого мало б бути винесене на розгляд міської ради, перетворився на звичайне „громадське обговорення”, яке не має жодної юридичної сили.

…Якого депутати і влада не знають

Чому так сталося?

А тому, що деякі депутати міської ради, що приймали Статут, неправильно трактують його положення. Не будемо судити, робилося це навмисно чи через необізнаність, але…

На початку заходу начальник відділу зв’язків з громадськістю міськради Ірина Соломаха оголосила, що на слухання зареєструвалися 157 осіб.

Відразу після цього голова фракції БЮТ Світлана Глущенок сказала в мікрофон, що ці громадські слухання будуть недійсними – не можна приймати жодного протоколу і офіційного рішення, адже воно буде оскаржене

Представники влади, очевидно, врахували це зауваження.

Більшість людей в залі були налаштовані проти будівництва.

Тому коли б приймався протокол, то головна теза владі не грала б на руку. Влада не могла не використати такого подарунку від БЮТ!

Ірина Соломаха (яка так само не знає Статут, або просто вирішила використати цю ситуацію?) погодилася зі Світланою Глущенок і гарантувала, що жодного протоколу не вестиме і рішення за підсумками слухань прийматися не будуть.

Все!

На цьому громадські слухання закінчилися і перетворилися на „громадське обговорення”. Без жодної юридичної сили! Хіба не це потрібно було владі? Незрозуміло лише одне, чому ініціатором стали депутати від БЮТ, які уже під час обговорення виступали категорично проти забудови?

Аргументуючи неможливість проведення громадських слухань, Світлана Сергіївна посилалася на Статут.

Вона сказала, що цей документ передбачає: для того, щоб слухання відбувалися, потрібно зареєструвати не менше 500 осіб. 14 квітня було 187. Отже, слухання недійсні! Красиво! Але неправда.

Якщо прочитати Статут територіальної громади, то картина стає зовсім іншою. Цей документ складається з 58-ми сторінок, на більшості з яких нічого важливого немає. Відкриваємо статтю 50 – „Громадські слухання”.

Вона складається аж з 18 статей. Вперто шукаємо норму, що регламентує мінімальну кількість учасників громадських слухань. Нема такого пункту!

До-речі, Закон України „Про місцеве самоврядування” у статті 13 так само не регламентує кількість учасників громадських слухань, а покладає цю функцію на Статут територіальної громади.

Звідки ж тоді взялася інформація, яку озвучила вельмишановна лідер фракції БЮТ, яка брала активну участь у вдосконаленні Статуту?

Скоріше за все з пункту 7 статті 50 Статуту. Ось цитата:

„Громадські слухання з ініціативи жителів міста проводяться за наявності колективного звернення з відповідною вимогою, яке підписане не менш як п’ятьмастами жителями міста – активними суб’єктами міського самоврядування”

Подарунок міській владі… від БЮТ

Коментарі, як то кажуть, зайві. Якщо навіть депутати міськради не можуть відрізнити проведення громадських слухань з ініціативи міського голови та жителів міста, а також кількість підписів з кількістю присутніх, то про що можна говорити?

Таким чином, у Чернігові були зірвані громадські слухання, що були оголошені та проведені згідно зі Статутом. Резолюція слухань однозначно заперечувала б будівництво по Савчука. Але вона не була прийнята.

На кращий результат міська влада і не могла б сподіватися! Дивно, що такий „подарунок” зробила фракція, що позиціонує себе як опозиційна до виконкому. Представники влади, звичайно, не могли не використати таку „медвежу послугу”.

Чим керувалися БЮТівці, коли фактично зривали слухання? Важко сказати. Можливо, це проста наївність та незнання Статуту, а можливо, епізод якоїсь багатоходової комбінації.

Але факт лишається фактом. Найбільші борці зі „знищенням Горсаду” та „будівництвом дороги життя” обдурили самі себе і не використали шанс прийняти резолюцію, яка на 100% грала б їм на руку.

Дивне якесь у нас місто, що тут скажеш…

„Громадська болтологія” з елементами PR

Описувати події, що відбувалися після згаданого інциденту, немає ніякого сенсу. Бо вони вже не мали ніякого значення. Тим більше, що те, що відбувалося в залі Палацу культури ніяким іншим терміном, як „болтологія” назвати не можна.

Першим слово взяла Людмила Павлінська. Свою розповідь головний архітектор розпочала з історії розробки Генерального плану (добре, що не згадала історію типу: «…когда земной шар был еще тепленьким, и по нем бегали мамонты и слоны…») і неодноразово підкреслила, що вона особисто ніякого відношення до розробки цього плану не має.

Але постійно наголошувала, що там і тільки там потрібно будувати нові будинки, торгово-розважальні центри, дороги тощо.

Бо майданчиків для будівництва у місті просто катастрофічно не вистачає. Будувати вільно можна, на сьогодні лише на Масанах. А зносити приватний сектор чомусь інвестори не бажають. Тому потрібно завершити забудову цього мікрорайону, яку не змогли завершити ще в часи СРСР.

Головний архітектор розповідала доволі довго та цікаво, але люди не дуже її слухати хотіли (деякі з них були спеціально «заряджені» на скандальчик) і перебивали, задавали (іноді й «некрасиві») питання, що не відносились до її компетенції.

Це дало змогу тій же Світлані Глущенок наголосити, що «люди не вірять жодному вашому слову» і запропонувала «звільнити такого архітектора, як ви». Хоча це питання доцільно було б, мабуть, виносити на сесію.

Доречно звернути увагу, що жоден з депутатів міської чи районних рад від БЮТ чомусь, представляючись, не наголосив на своїй партійній приналежності.

Цікаво, що рішення щодо будівництва на Савчука, 7б, було прийнято депутатами в листопаді минулого року. Значить, за нього було віддано не менше 26 голосів. Якщо послухати народних обранців зараз - всі вони голосували проти. Як таке може статися, також незрозуміло.

Барон Мюнхаузен винуватий?

А невдовзі дійшла черга й до заступника міського голови Олександра Сердюка, який посилаючись на фільм про барона Мюнхаузена, звинуватив і громадські організації, і партії, і журналістів, в тому, що слова перекручують, хто як хоче.

І не розповідав він під час сесії щодо «об’їзної» дороги (сам власними вухами чув), і що буде вона 15 метрів вширшки, і що так вона потрібна для розгрузки центру міста від легкових автомобілів.

Та цього разу він ще й зазначив, що будівництво такої дороги (хоча й не об’їзної) потрібно для розвитку туризму.

Тобто, автомобілі з туристами повинні проїздити по цій дорозі, аби не заїжджати на Вал, не заглядати в музеї, а їхати зразу ж до вулиці Молодчого (мабуть, якраз там знаходяться всі всесвітньовідомі історичні  пам’ятки Чернігова).

А потім повідомив, що дуже скоро якраз туризм стане основним наповненням міського бюджету.

Мабуть, якщо цю дорогу побудуємо та 21 мікрорайон (разом з «Горсадом») забудуємо, перекриємо шлях городянам до пляжу, збудуємо там Лас-Вегас чи Атлантік-Сіті тощо, і тоді грошики до бюджету міста від грошовитих туристів потечуть такими бурхливими ріками, що не потрібно в місті навіть буде працювати.

Правда, в це не дуже віриться. Тим більше, що у відділі туризму міської ради працює лише дві особи. 

А щодо будівництва на Савчука, то всі дозволи є, підкреслив Олександр Сердюк. А у дороги все ще попереду, хоча вона існує у всіх (давно затверджених) міських програмах.

Екологи кажуть: „Будувати не можна!”

А от люди таких пояснень слухати чогось не захотіли, почали вимагати конкретики. І тут, з’явилась біля мікрофона представник державної екології та повідомила присутнім, що будувати в цьому мікрорайоні (навіть, Савчука, 7б) НЕ МОЖНА. І назвала відповідні статті та терміни чинного законодавства. І почалось.

Головний архітектор навіть звинуватила еколога в поганому знанні теми предмету, і в тому, що чому ж не передали ці документи на виконком тощо.

А народ почав звинувачувати владу, в тому числі міського голову Олександра Соколова, що «бреше прямо на камеру на міському телебаченні, кажучи що на Савчука ростуть не вікові дерева, а лише чагарники…» тощо. А потім дісталося й всім присутнім представникам міської влади, яких звинуватили в тому, що вони не є корінними чернігівцями, тому й займаються таким «беспределом».

Та ще й роблять це все таємно (в кулуарах) і тому потрібно змінити склад депутатського корпусу, що вже сам себе вичерпав. І потрібні позачергові вибори. А ще…

Взагалі, говорили ще дуже багато і не завжди щодо суті питання. Згадували і повінь, і екологічні катастрофи, і природу (мати нашу), і котеджну забудову, і Ялівщину, і незаселені готові будинки на Єськова та Родімцева, і музичну фабрику, і інші підприємства, і дуже багато всякого різного, що на думку кожного окремого виступаючого, відноситься до прорахунків влади міста.

В кінці-кінців три години розмов, взаємних образ, криків, заяв, відвертого самопіару тощо завершились, практично, нічим – всі розійшлися не знайшовши спільної думки чи конкретного рішення.

Тільки мучить й досі питання – чому ж наші міські партійці й досі не подали до суду на рішення міської ради (якщо воно дійсно незаконне) щодо забудови в цьому районі. Чи ці питання потрібні їм просто для підвищення свого рейтингу (авторитету) в місті та для проведення мітингів біля міськради під час сесії.

От якраз завтра й відбудеться чергова сесія. Можливо, знову щось агітаційне й побачимо. Але ж хочеться конкретики та депутатської (партійної) рішучості, аби життя у місті дійсно поліпшувалося…

P.S. Просимо не розцінювати даний матеріал як спробу дискредитувати фракцію БЮТ чи її окремих депутатів. Автори з великою повагою ставляться до політично сили, яка користується повагою 40% жителів міста. Але описані події не могли пройти повз увагу нашої громадської організації, яка наполягає на тому, що депутатам міської ради та посадовцям потрібно більш відповідально ставитися до своєї роботи.

 

Коментарі (57)

Кислий А.Б. | 2008-12-07 00:57

я этого не писал..но я действительно против застройки

Правий погляд (не БЮТ) | 2008-04-19 11:16

Згідно Статуту Чернігова громадські слухання проводяться без визначення кворуму.
Отже, громадські обговорення за ініціативою міського голови і пасивності громадськості є чудовий (цілком законний) спосіб "розчавлення" позиції і думки неорганізованих і пасивних громадян та формування вигідної для влади "громадської позиції" з будь-якого питання.
ТОж, єднаймося і координуймо свої дії - інакше люди нічого не варті, якщо і праві.
Сергій Соломаха

Гість | 2008-04-18 14:20

А ведь осенью
А.Ломако проводил сбор подписей.
Неужели тогда меньше 500 подписей насобирали?
  „Громадські слухання з ініціативи жителів міста проводяться за наявності колективного звернення з відповідною вимогою, яке підписане не менш як п’ятьмастами жителями міста – активними суб’єктами міського самоврядування”

Sirko | 2008-04-18 11:14

А нельзя фотку более крупно дать, чтоб можно было рассмотреть, что тма к чему?

читатель | 2008-04-17 21:24

Прочитал "Семь дней" и немного ошарашен, До этого они писали более объективные статьи. Остался один "ВВ", держите марку!

Viktor | 2008-04-17 18:03

БЮТ б'ють...
Ви б краще про інфляцію написали - до чого Юля доурядувалася, що все повирастало. А те, що Куровський там будуватиме все і пояснює. Вони ж лише про власні гаманці всі думають. До-речі, ніхто мені не скаже, куди ВВ Ткаченко дівся? Ось хлопець правильний. Прикро, що його по його прикладу всі інші не зробили

Владислав | 2008-04-17 18:00

Макет я зазняв на сесії, де презентували цей проект депутатам міськради.
В. Савенок.

Гість | 2008-04-17 17:52

Гість
расскажите где вы взяли макет застройки который но фото?

  сли я не ошибаюсь, макет стоял на сцене во время слушаний. И Сердюк постоянно на него тыкал

Валерий | 2008-04-17 17:47

Мне больше всего понравилось P.S. :)
С етого надо было и начинать!

Гість | 2008-04-17 17:40

расскажите где вы взяли макет застройки который но фото?

Гість | 2008-04-17 17:02

Гість
Да нормальный у нас мер! Какие разговоры?

  Хапуга он может и нормальный, а мер - ...

Гість | 2008-04-17 16:02

Что-то говорить стало намного популярнее чем делать. Вот один болтун пиарится, а остальные радуются.

Гість | 2008-04-17 15:36

Ломако - +1. Респект

Гість | 2008-04-17 15:31

Да нормальный у нас мер! Какие разговоры?

Гість | 2008-04-17 15:27

Гість
стройка трассы и домов в лесу - это облагораживание ? Тогда давайте и стрижень спутим и заасфальтируем

  не повезло нам с меромВот почитайте.
Бывают же нормальные люди.
  http://delo.ua/news/communication/interview/info-52490.html
  – В 1997 году, когда я познакомился с мэром города, он сам не верил, что Каменец-Подольский вскоре станет одним из туристических центров Украины. К счастью, у нас это получилось. С 1998 года мы системно занимаемся популяризацией этого города. Те, кто приезжают спустя 7-8 лет, не узнают его, потому что город быстро меняется. Там появляются гостиницы, рестораны, бары, ремонтируются дороги, музеи. На сегодняшний день Каменец-Подольский является третьим по посещаемости городом в Украине.
  http://www.kam-pod.net/map/index.php
http://tovtry.forest.ru/ru/tur/misto_tur3.html

Гість | 2008-04-17 14:53

стройка трассы и домов в лесу - это облагораживание ? Тогда давайте и стрижень спутим и заасфальтируем

Гість | 2008-04-17 14:40

Да, на плюсах сюжетище...
На Сокола ясного может неприятности навести...

Гість | 2008-04-17 14:30

Правий погляд
  Правий погляд, це наскільки я розумію, БЮТ?
Ви навчіться розбиратися в документах - слухання організовує влада, а не "громадські організації". А вам ніхто не забороняв "скординувати дії"

Правий погляд | 2008-04-17 14:27

Шановні політичні партії, громадські організації, активні громадяни! Громадські слухання треба готувати... Для початку: створювати громадську координаційну раду по підготовці конкрктних слухань, до якої б входили представники зацікавлених в певному рішенні організації та особи. Саме така координаційна рада повинна взяти на себе тягар забезпечення належної чисельності громадян міста та якісь виступів і співдоповідей на слуханнях. Без чіткої організації підготовки слухань цей механізм впливу громадськості безперспективний. Сергій Соломаха.

Гість | 2008-04-17 14:18

ак это что-же получается, для проведения слушаний достаточно и трех человек? Во вторых, звучала цифра мин. 200 человек. В третих, зачем ВВ пытается так настойчиво (уже вторая статья на одну и ту же тему) всех убедить в том, что все, слушаний больше не будет и это все? Если слушания не состоялись, должны быть назначены новые слушания, и сделаны соответствующие выводы по организации и рпроведению. Например - провести слушания в актовом зале второй школы в субботу.

Гість | 2008-04-17 14:09

Еще есть линк
http://www.1plus1.net/tsn_news
http://www.news.1plus1.ua/bin/video.php?media_id=62748§ion_id=2&article_id=22974#media_id

Сергій | 2008-04-17 13:49

Гість
Ось сюди ще виклав (бо з rapishare не зручно качати):
http://webfile.ru/1879764

Та його зразу можна забрати після перегляду в тимчасових файлах (кеші) інет-експлорера.

Гість | 2008-04-17 13:40

Ось сюди ще виклав (бо з rapishare не зручно качати):
http://webfile.ru/1879764

Гість | 2008-04-17 13:05

Сюжет по "1 + 1" про забудову в форматі avi можна скачати тут:
http://rapidshare.com/files/108174056/park.avi.html

Олександр | 2008-04-17 11:18

Да не буде ніякої дороги ("поступка" жителям хай радіють) але буде 21 мікрорайон, як ми (міська влада) і обіцяли стратегічному інвестору. Це ж принцип комсомольсько-радянських часів - проси багато - дадуть мало але саме стільки скільки і треба, тільки модернізований під псевдо демократію.

Гість | 2008-04-17 11:14

Немає де будувати? Зносьте халупи в центрі міста, де люди каналізації не мають у будинку. Дорога під Валом спаплюжить його, зараз там можна дихати чистим повітрям, а будуть вихлопні гази і шум від машин. Та й дійсно, не підуть тудою фури, не вивернуть вони з Молодчого на Шевченка. Усі чернігівці це розуміють, окрім міськради, отже справа дійсно не в дорозі, а в грошах.

Гість | 2008-04-17 09:16

Гість
Никакие фуры там не идут и идти не будут. Они по мосту пройти не могут.
Весь сыр-бор в том чтобы вырубать рощу и застроить ее. Ну и естественно
нехило денег скосить.

  Согласен что на дорогу денег не хватит. Построят дома и усугубят экологическую ситуацию там еще хуже. Ведь с тысячей квартир добавиться еще тысяча машин (люди там будут жить не бедные) А подземные гаражи там не построишь-вода.Места для парковок нет.
  А по поводу фур -они идут не по мосту а по Толстого со стороны Химволокно.

Гість | 2008-04-17 01:10

Ссылка для тех кто не видел Сашка Соколова и его перл про "чагарники" в ТСН:
http://www.news.1plus1.ua/bin/video.php?media_id=62748§ion_id=2&article_id=22974#media_id
  Чиновники с горсовета, вам тоже должно быть интресно

Axli-Avantaro | 2008-04-17 00:34

Того, що "нас побачили і почули" - мало. Зрозуміло, що "слухання" звели до безнаслідкового обміну емоціями, що й дозволило, як зазначила одна з виступаючих, пану Гольцю "похабно улибаться"... Громадським організаціям варто ОБ"ЄДНАТИ зусилля, змусити "слуг народу" провести повторні слухання і ПІДГОТУВАТИСЬ - чітко й фахово заперечити саму можливість будівництва... а ще не пагано було б документально підтвердити, що Голець і братва бреше - хоча б у питанні підпорядкування Ялівщини, адже в залі чітко пролунало, що "добра й пухнаста міськрада" ну ніяк не причетна - бо об"єкт обласного підпорядкування... типу...
Зрозуміло, що резулюція має бути негативною - слід тиснути на гоблінів - так, щоб не відкрутились: документально-бюрократично, з цифрами, підписами, обіцянками звернутись "вище" - нехій звідти в прокуратуру вказівку спустять і т.д.....
Пані архітекторка зітхнула в мікрофон: "як з вами тяжко...." Треба - щоб їм з нами неможливо стало! А "План" забудови (еее.... мішечок плану ;))) - в такому вигляді хіба що Соколову на згадку віддати - треба референдум!!! - нас в Чернігові багато, і влада не повинна "фахово-кабінетно" (ага - фахівці у них - фахово обгрунтують усе, що накажуть... ті, кому вже заплатили...) вирішувати стратегічні питання розвитку міста - такі питання -як до речі - і сумнозвісний Статут - слід обговорювати всією громадою.

Гість | 2008-04-16 22:39

Роспустить горсовет. Назначить перевыборы. Остановить дерибан. Как в Киеве!

Гість | 2008-04-16 22:19

Очевидец
Александр, ваша статья обьективная, но не очень. Я был на громадских слушаньях и слышал, как баба Света сказала то, о чем вы писали.
Но я также слышал в конце громадських слухань, как бизнеспен-политик Сергей Кнуренко выступал. Так вот, он тоже сказал, что ето не слушанья, так как сдесь меньше людей, чем нужно. Кнуренко тоже типа активное участие брал в написании статуту, входил в рабочие группы там всякие... Короче, шума было много. И продемонстрировал полное незнание етого документа.
Для обьективности нужно ето было вписать.

Кнуренко в очі цього статуту не бачив, про що ви говорите!
Він тільки попіарився на цьому питання та знову пішов у бізнес. І взагалі, він тут не до чого, адже грає під дудку БЮТ. Ви б ще про якогось заввіділу внутр політики написали - ефект був би більше.
А якщо по суті, то те, що слухання не відбулися, звісно погано. Але не смертельно. Прокуратура зробила протест з цього питання. Скоро справа буде в суді. Тоді і поставлять крапку. Не в Чернігові, так у Верховному суді.
А якщо там не допоможуть - люди фізично не дадуть будувати.
Головне, що місто знає про те, що депутати проти них. Що всі, хто проти будівництва лише піаряться. А БЮТ - так само.

Гість | 2008-04-16 21:36

Вот *уки они, что говорить, Глущенок бабло отработала, а Соломаха Павлинская и Сердюк пусть смотрят 1+1 с Соколовым в главной роли, мэр позорится на всю страну. Просто побоялись они что слушания примут решение, а в статуте про количество пристствующих не говорится. И вообще, если честно, то мерия перестаралась. Никто им строить не даст, все Савчука выйдет на митинг и тогда все они ус...ся.

Очевидец | 2008-04-16 21:22

Александр, ваша статья обьективная, но не очень. Я был на громадских слушаньях и слышал, как баба Света сказала то, о чем вы писали.
Но я также слышал в конце громадських слухань, как бизнеспен-политик Сергей Кнуренко выступал. Так вот, он тоже сказал, что ето не слушанья, так как сдесь меньше людей, чем нужно. Кнуренко тоже типа активное участие брал в написании статуту, входил в рабочие группы там всякие... Короче, шума было много. И продемонстрировал полное незнание етого документа.
Для обьективности нужно ето было вписать.

В'ячеслав | 2008-04-16 20:01

Бют - це провокатори. Всі про це знають.
Єсть одни невеличкий момент, який проллє очі на ситуацію, що сталася.
Наскільки мені відомо, плани на будівництво на вул. Савчука має... кампанія "Житлобуд". А очолює її Іван Куровський.
Народний обранець, депутут ВР, який очолює обласну організацію партії... ага, "Батьківщина".
Питання ще будуть?

Сергій | 2008-04-16 19:59

Иван Васильевич
Ломако - ты ...!
Я в этом убедился, хотя знал и раньше

Міняйте проФФесію...

Иван Васильевич | 2008-04-16 19:38

Ломако - ты ...!
Я в этом убедился, хотя знал и раньше

Гість | 2008-04-16 19:29

Александр, я бы на вашем месте был более внимательным. Вы неправдиво описали ситуацию, перекрутили факты, приписали людям слова, которых они не говорили...
За это можно понести ответственность.

Кстати | 2008-04-16 19:26

http://www.chernigiv-rada.gov.ua/news.php?news=1195


http://val.ua/politics/chernigov/190480.html

Олександр Ломако | 2008-04-16 19:21

Щойно подзвонила мені велмишановна Світлана Сергіївна.

Була дуже зла. Сказала, що я "пал в ее глазах". Прикро, звичайно, але що поробиш.

Головним її аргументом було те, що я "брехун" і на громадських слуханнях вона цього не казала.
Уточнив у 5-ти людей, що там були (ну, буває, може мені привиділося :).

Всі підтвердили цю інформацію, що наведена в статті.

Крім того, підтверджує це і диктофонний запис, де чітко записаний виступ Світлани Сергіївни.

Офіційний сайт Чернігівської міської ради говорить теж саме.
Тому, моя совість чиста.
Сподіваюся, що з часом і сама Світлана Сергіївна зрозуміє, що ніхто нечого не "брехав", а просто описав ситуацію. Але це станеться, коли минуть емоції, що її переповнили (наслухався я про себе багато :)

Повторюю, що з великою повагою ставлюся до партії, що має 40% підтримки мешканців міста, але правда дорожче.

Щось мені не щастить останнім часом з жінками-політиками.

В свої вороги мене записали і керівник фракції БЮТ, і голова облради, і заступник міського голови з гуманітарних питань...

Олександр | 2008-04-16 19:01

Нормальна ситуація для сьогодення. Фракція БЮТ, яку обособлювала собою пані СС, красиво зіграла на користь міської влади. Тільки прикинулася, що не знає Статут. Вже давно пора провести перевибори в міськраду і поіменні - може менш дурнів там буде s ghbqlenm yjhvfkmys k.lb (і прийдуть нормальні люди)

Гість | 2008-04-16 18:57

свидетель
ответ по поводу БЮТ прост - если на сессии за вопрос по Савчукам депутам "кашляли" по 8т. уе. то и СС не осталась равнодушной к такой вот теме, вы посмотрите как она на прошлой сессии Багмуту, типа "Гена, голосовать за это или нет?"

  Вісім тисяч доларів за рішення по Савчука? Які ж вони дешеві, наші депутати. Представники найдревнішої в світі професії!
Мені соромно, що я голосував на виборах в 2006 році. Треба було проти всіх, якщо вони за 8 тисяч продають зелені зони, то за скільки продадуть рідну мати?

Валерій | 2008-04-16 18:48

Сашку Ломако респект! Молодець, ще є порох в порохівницях! :)
Гарно підмітив ситуацію, причому тонко зіграв на грані - влада та опозиція.
І на мою точку зору, це доводить той факт, що не в усьому винна влада - багато в чому винні ми, прості мешканці міста.

свидетель | 2008-04-16 17:59

ответ по поводу БЮТ прост - если на сессии за вопрос по Савчукам депутам "кашляли" по 8т. уе. то и СС не осталась равнодушной к такой вот теме, вы посмотрите как она на прошлой сессии Багмуту, типа "Гена, голосовать за это или нет?"

Гість | 2008-04-16 17:51

Ура! Пришел"капец" Соколову
Наш "космос" -лучший, наконец на 1+1 засветился :)
  

  НЕ дочекаєтесь!

Игорь | 2008-04-16 17:46

Ай да БЮТовцы! Ай да провокаторы...
Кричать на весь город, что мы против строительства, а потом взять и так технически завалить слушанья. И, стоит отметить, пресса повелась. Читайте сегоднешний номер "Семи дней".
Вот так вот кинуть весь город...

Ура! Пришел"капец" Соколову | 2008-04-16 17:33

Наш "космос" -лучший, наконец на 1+1 засветился :)
  

Гість | 2008-04-16 17:19

Андрій Кислий
Молодой человек - вы censored, господин "Андрей Кислый". Мне смешно вас видеть, а еще больше - читать

Андрій Кислий | 2008-04-16 17:12

Да, мы немного поступили неправильно.
Я не понимаю эту СС Глущенок. Она в горсовете с фракцией справиться не может, и вообще...
Такой вопрос провалить.
Хочу чтобы читатели знали - я был против!

Андрій Кислий | 2008-04-16 17:12

Да, мы немного поступили неправильно.
Я не понимаю эту СС Глущенок. Она в горсовете с фракцией справиться не может, и вообще...
Такой вопрос провалить.
Хочу чтобы читатели знали - я был против!

Гість | 2008-04-16 16:48

Браво "ВВ"!
Одни вы обратили внимание на то, что происходило на слушаньях и на этот фарс.
Держите марку! Так держать!

Гість | 2008-04-16 16:46

Никакие фуры там не идут и идти не будут. Они по мосту пройти не могут. Весь сыр-бор в том чтобы вырубать рощу и застроить ее. Ну и естественно нехило денег скосить.

Гість | 2008-04-16 16:42

Олександр
  Большинство люедй были против строительства. Такая же и была бы резолюция

Гість | 2008-04-16 16:34

  http://www.1plus1.net/tsn_news
   Земельний скандал у Чернігові
    Автор: Олексій Маслов
    Оператор: Олександр Довбенко
Історичному серцю міста - Валу Дитинця - загрожує нова автомагістраль, яку планують збудувати для транспортного розвантаження центру. А ще - побудувати в рекреаційній зоні житловий мікрорайон.
  Гармати на Валу, звідки відкривається чарівний краєвид на Десну - ця візитівка Чернігова незабаром може зникнути. Проект об’їзної дороги загрожує відрізати Вал від Десни. Міська влада, даючи дозвіл на будівництво, розраховує на приплив інвестицій і забуває про спотворений образ Дитинця. Одинадцять гектарів лугопарку, депутати, змінивши цільове призначення, віддали під забудову. Не пройшов проект і екологічну експертизу - будівництво знищить зелену зону і зруйнує природний баланс між річками Десна і Стрижень.
  Людмила Івашко, заступник начальника Чернігівського обласного управління охорони навколишнього середовища: "Дорога не передбачена, отже є незаконною. Будівництво там дороги суперечить як природоохоронному законодавству, санітарному законодавству, так і не відповідає Генеральному плану".
  Олександр Соколов, Чернігівський міський голова: "Це спекуляції. Це просто-напросто спекуляції. Ніхто ж не буде будувати з порушенням норм, порушенням екології… Ми будемо будувати. Якщо ж хтось каже, що ось ліс порубали - нема там лісу, там є чагарники".
  Критикує проект і головний архітектор Чернігова, вважаючи його й економічно недоцільним. Для будівництва автомагістралі знадобляться як мінімум додатковий міст через Десну на трасі Київ-Чернігів, новий міст через Стрижень, а користі це не дасть: транспортний потік все одно спрямовується в центр міста.
  Віктор Устинов, архітектор: "Я считаю, это афера чистейшей воды… Допустим, это удастся сделать: построить два моста, пробьются с этой магистралью под Валом – хотя, говорят, туриста привлекать – как привлекать: зашел на Вал, смотришь – тут транспортная магистраль".
  Незважаючи на протести екологів і місцевої преси, міська влада продовжує працювати над проектом, очевидно, сподіваючись «забалакати» проблему.

Гість | 2008-04-16 16:18

Интересно а как будут на перекрестке Молодчого -Шевченко
поворачивать фуры приехавшие по Савчука (автопоезда TIRa) которые сейчас идут там круглосуточно по валу и Шевченко??
Если у них - радиус разворота 12,5 м
а ширина всей дороги (всех полос) все те же 12м ?
По тротуару и по встречной полосе?.

Гість | 2008-04-16 16:10

И на углу Молодчого -Шевченко будет
то что сейчас в Киеве на Московской площади.
А нашей власти все до лампочки
(или после них хоть потоп?)
потому что есть Ген План сделанный когда в Чернигове было машин в 100 раз меньше

Олександр | 2008-04-16 16:07

Був присутнім на цих зборах. Згоден з частиною вище наведеного. Але чи читав автор публікації заготоване раніше міською владою рішення слухань(мабуть ні хто не читав та його і не оголосили як обіцяла на початку слухань пані Соломаха вкінці зборів). Можливо (можливо я наголошую) там було зазначено про "врахування" побажань жителів мікрорайону при розробці планів будівництва мікрорайону.
P.S.Сьогодні пройшов сюжет по 1+1 про "дорогу життя" і будівництво у парку. Нас вже побачили і почули.

Гість | 2008-04-16 15:41

Интересный вопрос но на него никто так никогда и не ответил--
почему дорога должна идти на Молодчого?
  (а їхати зразу ж до вулиці Молодчого)
  Это перекресток и так уже перегружен как и вся улица Шевченко.
  
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Новорічна локація у Чернігові

SVOBODA.FM