Останнє оновлення: 10:57 вівторок, 18 лютого
Жити не означає страждати
Ви знаходитесь: Культура / Архітектура / В сім’ї не без насилля: Результати дослідження
В сім’ї не без насилля: Результати дослідження

В сім’ї не без насилля: Результати дослідження

Вважається, що здавна українська жінка більш сильна та емансипована, і має більше прав у сім’ї, ніж російська. Так це чи ні, але сьогодні українські жінки часто стають жертвами насилля у родині.

Статистика свідчить, що за 8 місяців цього року в Чернігівській області до адміністративної відповідальності за вчинення насилля у сім’ї притягнуто 1671 особу. Загалом на профілактичному обліку в органах міліції перебуває 4334 особи, які вчинили насильство.

Кількість таких випадків з кожним роком не меншає.

Про це повідомив старший інспектор відділу дільничих інспекторів міліції управління громадської безпеки УМВС області Генадій Киричок. Проблему насилля розглядали вчора під час круглого столу прес-клубу реформ.

Кожна десята чернігівка потребує захисту від насилля в родині?

Під час засідання Анна Романова, керівник організації «Громадська думка», оприлюднила результати соціологічного опитування жителів Чернігова на тему насильства у сім’ї. Серед опитаних 14% жінок і 9 % чоловіків повідомили, що вони зіштовхувались з насиллям. Більше 7% жінок і більше 2% чоловіків сказали, що вони зіштовхувались із фізичним насиллям. Більше 6% жінок і чоловіків – з моральним насиллям.

55% чоловіків і 42% жінок схильні покладати відповідальність за насилля в сімї на суспільство. Таким чином, саме жінки стають найчастіше жертвами насилля.

Хто винен?

За словами психологів, прихованою метою насильства є досягнення влади і контролю з боку однієї людини в сімейних чи близьких стосунках. Крім фізичного побиття насиллям вважається прагнення ізолювати партнера від спілкування з оточуючими, емоційне насильство, приниження, залякування, економічне насильство (тобто привласнення коштів, заборона працювати), погроза відняти дітей чи вчинити самогубство.

Під час круглого столу називались різні причини насилля. Так, Ніна Тимощенко, спеціаліст управління у справах сім’ї та молоді облдержадміністрації, сказала, що більше випадків фізичного насилля в нашій області трапляється на селі. «Причина цьому – безробіття. Жінка починає крутитись, яку б професію вона не мала, вона намагається заробляти. А чоловікові може бути соромно працювати десь-інде, якщо він інженер. Тому жінка знаходить собі роботу, а чоловіки часто бувають безробітні». От вони і виміщають зло і образу на жінці.

Сприяє цьому вживання алкоголю. За словами Ніни Тимощенко, у третині сімей, де було скоєно насилля, спостерігався жіночий алкоголізм. У таких сім’ях страждають і діти.

А от Ірина Дорожкіна, голова Чернігівської обласної організації жінок України, вважає, що на селі більше вкорінені стереотипи, що побиття – це звичайна сімейна ситуація, «б’є – значить любить»:

«Там сильно діє стереотип, що дідусь бив бабусю, батько бив маму, значить і чоловік має право бити дружину. Такі жінки – вже готові жертви. Вони вважають це в принципі нормою життя».

До речі, науковцями доведено, що якщо дитина бачить, як батько б’ється, або дивиться таку сцену по телевізору, вона вже формується як потенційний насильник. Доньки, у яких батько бився, виходять заміж, і в них чоловіки теж б’ються. Вони не протистоять, не відстоюють себе, свої моральні чесноти і свої права, тому що вважають, що це – норма поведінки.

Вважається, що дружин б’ють тільки алкоголіки і патологічні ревнивці, і що насилля відбувається найчастіше у незабезпечених сім’ях. Частково це так. Але лише частково. Тому що жінки з низьким соціальним статусом не так «комплексує» викликати участкового і розказати, що її побили. У той час як дружини депутатів, професорів та інших важливих осіб намагаються не псувати кар’єру своєму чоловікові і замовчують випадки насилля.

Як врятувати і як покарати?

Виявляється, що дуже часто покарати насильника і врятувати жінку буває не так вже й просто. Часто жінка прощає кривдника (у більшості випадків це призводить до того, що агресивні випади повторюються знову). Часто спрацьовують економічні фактори: подружжя не може розлучитись, бо живе у маленькій квартирі, і тому навіть після розлучення вони змушені співіснувати разом. За статистикою, жінка-жертва в середньому сім раз намагається кинути чоловіка, доки не розлучиться з ним остаточно.

Також недосконалим є законодавство. Через абсурдність наших законів жінки подають заяву в міліцію, а потім забирають її. Чому?

«Заяви жінки забирають часто, - говорить Ніна Тимощенко, - Бо чоловік побив дружину. Він ніде не працює. А одна з найбільш поширених мір покарання – штраф. Раз чоловік ніде не працює, значить жінка платить штраф. Якщо другий раз звернулася – то другий раз платить штраф. Тобто, державі нібито вигідно, щоб чоловіки били дружин. Дружина може «під гарячу руку» зателефонувати, а тоді, коли опам’ятається і подумає, що потрібно платити штраф, відмовляється від звинувачення.

У пропозиціях, які надсилали до Міністерства у справах сімї та молоді, ми писали, що штраф повинен бути як виняткове покарання для тих сімей, для яких це не буде впливати на матеріальне становище в сімї. А для всіх інших повинні бути хоча б примусові роботи. Тож заяву жінка забирає тільки через те, що страждає не тільки фізично, а й матеріально».

На думку Ніни Тимощенко, Закон України про попередження насильства в сімї дуже недосконалий, особливо стаття про відповідальність. В залежності від випадку, спершу йде попередження, потім штраф, адмінарешт, адміністративний припис, крайній ступінь – виправні роботи. Ця міра покарання здійснюється рідко. Також недавно прийнята постанова Верховної Ради про зміни до Кримінального кодексу України. Тому вже є кримінальна відповідальність за здійснення насильства.

Як Управління у справах сім’ї та молоді може допомогти?

Відповідаючи на це питання, Ніна Тимощенко сказала: «У крайньому випадку вилучаємо сімю і дітей. У нас в Чернігові є центр «Дитина і батьки разом». Ми поселяємо сім’ю у цьому центрі. Там іде харчування і все необхідне для життя, поки не вирішиться питання, куди діти жінку далі, як, що робити з чоловіком, де влаштувати дітей і так далі. Якщо це психологічне насильство, то працюють обов’язково психологи центрів сім’ї, дітей та молоді, громадські організації можуть надавати юридичні, психологічні консультації».

Ще дещо зі статистики

За інформацією УМВС, у цьому році в області здійснено 2430 виїздів на сімейні конфлікти. Виклики надходили по телефону від сусідів чи від самих постраждалих. З них підтвердилось 1941.

Статистика збільшується. За 8 місяців цього року до відповідальності за вчинення насилля у сім’ї притягнуто 1671 особу. З них попереджено 52, оштрафовано 1548, направлено на виправні роботи 59 осіб, піддано адмінарешту 24 правопорушники.

Коментарі (36)

Серьога | 2008-12-14 22:41

В семье богобоязненных мужа и жены не бывает скандалов, ибо уаждый знает свое место...

Sirko | 2008-12-05 21:25

Sirko
ВалентинаЧто-то у Вас проблемы, дружок, и заметные. Такой мутный ернический текст. Если Вы вроде как "провоцируете", то на кого работаете? На самого себя? Тогда Вы просто не реализовали свои амбиции. А ежели хоть что-то из Вами написанного серьезно воспринимаете, то у Вас проблемы и с образованием, и с воспитанием. Уж извините за нравоучения.
Не удержалась.
Sirko
ВалентинаУ Вас и правда проблемы - с совестью и мозгами. Одна радость - запятые расставляете правильно. А содержание - псевдоинтеллектуальный флуд.
И какая-то яростная одержимость всенародного признания просматривается. Что, недодало общество любви и восхищения?
Бедняжка.
Можете не отвечать. Мнение бессовестного болтуна мне неинтересно.
Чао!
[CENSORED]
_____________________________
Цікаво, нащо строчити БРЄД? Ясно ж - не пустять

Валентина | 2008-12-04 08:23

Sirko
ВалентинаЧто-то у Вас проблемы, дружок, и заметные. Такой мутный ернический текст. Если Вы вроде как "провоцируете", то на кого работаете? На самого себя? Тогда Вы просто не реализовали свои амбиции. А ежели хоть что-то из Вами написанного серьезно воспринимаете, то у Вас проблемы и с образованием, и с воспитанием. Уж извините за нравоучения.
Не удержалась.
Sirko
У Вас и правда проблемы - с совестью и мозгами. Одна радость - запятые расставляете правильно. А содержание - псевдоинтеллектуальный флуд.
И какая-то яростная одержимость всенародного признания просматривается. Что, недодало общество любви и восхищения?
Бедняжка.
Можете не отвечать. Мнение бессовестного болтуна мне неинтересно.
Чао!

Алина | 2008-12-03 15:52

Каждому - свое. Не зря говорят:"Какой шел - такую и нашел" Если даже и "вляпалась" в замужество с садистом и терпишь - значит, заслуживаешь. Иначе давно бы или удрала, или удавила. Поэтому изначально мозги должны быть у женщины, чтобы находить человека достойного, любимого и любящего. И уважение друг к другу не сваливается с потолка. Не унижать своего мужа, не доводить до белого каления и до рукоприкладства - от слов раны не видны. А муж должен быть действительно мужем, а не жалким подобием, вымещающим свои проблемы на жене и детях. Ведь не только жены гибнут в семьях: сколько пьяниц допекают своих родных и доводят до греха? И психоаналитиком, и феминисткой, и женоневистником быть легко, когда не сталкиваешься с таким ужасом. А терроризируют своих обычно слабаки, чужим ответить бояться - что вы, на работе они примерные и послушные лизоблюды и успешные бизнесмены с напряженным графиком, из коего с удовольствием выкраивают время на мордобой родных. Все действительно зависит от "культурних, материальных, интеллектуальных возможностей" людей. И если человека бьют - он не лезет в инет искать исторические корни или философскую подоплеку поведения насильника. Он или плачет, или отвечает, или зовет на помощь. Хорошо, если кто услышит - а то ведь в Украине половина хат з краю...

Sirko | 2008-12-03 13:26

Sirko
ВалентинаЧто-то у Вас проблемы, дружок, и заметные. Такой мутный ернический текст. Если Вы вроде как "провоцируете", то на кого работаете? На самого себя? Тогда Вы просто не реализовали свои амбиции. А ежели хоть что-то из Вами написанного серьезно воспринимаете, то у Вас проблемы и с образованием, и с воспитанием. Уж извините за нравоучения.
Не удержалась.
О! Дожили, баба мужика учит! Да, проблема есть - я, к сожалению, не мусульманин и не князь Владимир до принятия христианства. У него много жён было, как у правоверного мусульманина. Зачем Русь крестил? Не логично поступил. Антинародно. Чуяли это наши казаки. Ох, чуяли! Не зря носили языческие, как у Святослава, оселедци и мусульманские шаровары. А что наша церковь? Она ведь к смирению призывает. И одне только бабы туда и ходят. А вы зайдите в настоящую мужскую церковь - в мечеть. Там одни мужики - дети, внуки, деды и отцы. А женщин мало и оне сидят в стороне на балконе. Культурно сидят и рожают НАРОД. А наша церковь бабская. Одни там бабы, и молятся они тому, кто детей вообще не имел. Почему украинское село рожало НАРОД? Потому что, не смотря на православие, село сохраняло в себе язычество. Через костёр прыгало, и под видом христианских свят праздновало языческие праздники. Эх, как хорошо в это укладывается демообещающее мусульманство! И как не вкладывается в это бабская религия - христианство!

abc | 2008-12-03 12:41

Коментарі значно слабші від самого матеріалу. Проблема зводиться до культурного рівня подружжя. Все залежить від того, який його культурний рівень, який її, хто який спосіб поведінки обирає, як на це реагує інший. Яким ресурсом інтелектуальних, моральних і матеріальних можливостей володіють члени подружжя для вирішення конфліктних ситуацій.
Автор матеріалу хоч трошки окреслив ці питання, а коментуючі звели їх до вузьких примітивних суджень. Прикро.

Ирина | 2008-12-03 12:18

В моей жизни все так и происходит как написано в статье. Еще добавилось насилие по отношению к моей старшей дочке. В настоящий момент ее прячут друзья от садиста. Милиции все безразлично. Муж требует вернуть ему все наши документы и деньги потраченные им на нас за 16 лет совместной жизни. Угрожает всеми мыслиыми и немыслимыми средствами уничтожить меня и старшую дочь. Я очень его боюсь. Никто не может нам помочь. Дочь из-за него уволили с хорошей работы. Теперь он добивается того же и для меня.

Тетяна | 2008-12-03 12:03

Sirko
Валентина
Сергій
Тетяна
Сергій
По собі судите? З приводу "красти і трошки розуму"? Йой, не паліться, шановний психолог .

Тетяна | 2008-12-03 11:58

Sirko
Валентина
Сергій
Тетяна
Сергій
Будьте внимательнее:
_Часто спрацьовують економічні фактори: ..._
Не семечки под забораем лузгаем и бла-блакаем, а статью обсуждаем.

Сергій | 2008-12-03 11:32

Sirko
Валентина
Сергій
Тетяна
Розум? На коні і при бабках? Ну то красти розуму багато не треба. Та й від статі в тій справі певно не багато залежить.
До речі, а що вас змусило тут кичитися абстрактними бабками? Комплекс неповноцінності?

Сосед Сирка | 2008-12-03 11:28

Ничего вы не понимаете. Сирко работает женщиной. Мазохистка, понимаешь. Сидить и дурь лепит.

Тетяна | 2008-12-03 11:26

Sirko
Валентина
Сергій
Склалося? Ті жінки, які вже мають власний розум(а не свого часто-густо недалекого чоловіка), це вже виправили. Ви й не помітили, шановні, що саме ви опинилися у халепі, в той же час, коли ми- "на коні" (залізному) і при бабках(зелених)

Сергій | 2008-12-03 09:19

Sirko
Валентина
Так, дійсно. Sirko - він хлопець такий, своєрідний...

Валентина | 2008-12-03 09:07

Sirko
Что-то у Вас проблемы, дружок, и заметные. Такой мутный ернический текст. Если Вы вроде как "провоцируете", то на кого работаете? На самого себя? Тогда Вы просто не реализовали свои амбиции. А ежели хоть что-то из Вами написанного серьезно воспринимаете, то у Вас проблемы и с образованием, и с воспитанием. Уж извините за нравоучения.
Не удержалась.

Іра | 2008-12-03 08:42

Іра
Сергій
Іра
вікторія
Погоджуюся! Поруч із такими нахабами залишаються або зовсім ніякі жінки, що здатні терпіти щоденне хамство, або сильніші за нього - за ким він бігатиме як цуценя.
Для мене особисто у стосунках головне - повна демократія та рівність прав. І у депутати чи начальство не рвуся, навряд чи виберу кар"єру замість сім"ї. Проте важливо знати, що я МАЮ це право вибору. І ніхто не вирішує за мене тільки тому, що він, бачте, народився з іншим набором хромосом.

Sirko | 2008-12-03 01:22

Ежели бабу бить - то детей будет много. А не бить - один, максимум два. И оба вырастут придурками. В "некультурных" сельских семьях детей было всегда больше, чем в "культурных" городских. А ежели бабу не бить, то как её небитую, потом жалеть? А ежели мужик не пьёт - то детей тоже мало. И ежели мужик со своей бабой - "благополучные", то детей тоже мало. А ежели "неблагополучные" - то детей много. А вот ещё и секс. Нету у народа секса - демография растёт. Как токо секс появится (в евросмысле) так уж и демография заканчивается. Равенство прав мужиков с бабами - вымирание нации. Неравенство - рост нации. А ежели серьезно, то нужна статистика: в каких семьях детей больше, там где бьет или там где не бьёт? И если окажется что в неблагополучных семьях детей больше, то стоит ли бороться за благополучие? Может наоборот, нужно бороться за неблагополучие? То есть, нехай бабы определятся для чего они живут? Для того, чтобы быть необразованными, но рожать Украину, или для того, чтобы стать депутатками и всё угробить? Вот хранцуженки стали все депутатками и Хранция стала прирастать исламо-неграми и исламо-арабами. Они баб бьют и заставляют работать, а сами не работают. Кофе пьют, в нарды играют. Беседуют. Возлежат на коврах и диванах. Зато пошёл по миру дисбаланс в цвете кожи, в вере и в культуре. Пошёл дисбаланс Родин. Пошёл процесс размывания исконных Родин. И вот если вы, украинские женщины (русские, польские, английские) смирились с этим, если у вас нету Родины (а когда у бабы была Родина? Родина бабы - её муж), то нехай так и будет - по вашему, по культурному. Тока зачем тогда все эти тризубы, двуглавые орлы, львы, двуколоры, триколоры и прочая чепуха? Чем менее культурен элемент, тем более он биологичен. А чем более он биологичен, тем естественнее он живёт: запрещает секс, бьет бабу, плодит уйму детей и захватывает весь мир без войны, чисто биологически.

вікторія | 2008-12-02 17:05

Іра
Сергій
Іра
а ось у мене є знайомий - аспірант філософії у Києво-Могилянській академії. одружений, до речі. так він знаєте що говорить? говорить: "Жінки не на що не годяться, крім як на те, щоб любуватись ними". а сам же так багато на що "годиться"! таке враження, що його все життя оточували якісь безхарактерні дурепи, які дозволили так про себе думати і говорити.
іноді краще самотність, ніж бути поруч з таким самовпевненим "розумником"!

Сергій | 2008-12-02 17:04

Іра
Сергій
Іра
Ну це загальне питання відмінності понять "тіло" і "людина" ;)

Іра | 2008-12-02 16:47

Іра
Сергій
На жаль, це не примітив! Подібні судження чую часто. Причому від чоловіків освічених та тверезих. І щодня дякую Богові, що мій чоловік такого не виказує!
А починається все з дитинства. Спочатку хлопчики списують у дівчат домашні завдання - не всі, звичайно, але більшість. Потім у інституті вони ховаються за дівочі спини. Потім вони одружуються з думкою: нафіг мені кухонний комбайн, у мене є універсальна модель "дружина". Потім вони вимагають котлет тільки домашніх і фекають на напівфабрикати. Не вважають за потрібне виховувати власних дітей, і синів ростять мами. А потім... все повторюється і росте у геометричній прогресії! Чоловіки стають усе більш тлусті. За розмовами про політику та економіку вони розучуються тримати у руках сокиру, молоток і взагалі - жити реаліями.
І раптом... ба! Так я ж цей-то як його - МУЖЧИНА! Шо ж ті баби за мене вирішують?! :) Смішно звучить, але так часто зустрічається... Можу розказати безліч випадків із життя! Знаєте, жінки також уміють аналізувати, як це не дивно.... :)

Сергій | 2008-12-02 16:36

Іра
Посміхнуло, як то кажуть :) Не треба примітизувати до дрібного жлобства.
Мені глибоко паралельно, хто виконує скажімо керівні фукнції в органах чи на підприємствах. Але так вже склалося тисячоліттями, що ці функції виконують чоловіки і на те є серйозне підгрунтя. Тут же за кілька років виникають "розумники". які хочуть виправити Природу... А коли її виправляють - чекай халепи.

Іра | 2008-12-02 16:27

Чекатиму! Проте впевнена, що ви думаєте: ах падлючі жінки, я страждалець працюю допізна, а вони ідуть додому о 5-й і ще й хочуть такої ж зарплати! Поки я тут переймаюся долею батьківщини - вони там серіали тупі дивляться! Вгадала?

Сергій | 2008-12-02 16:24

Сергій
Іра
Сергій
Іра
Сергій
Іра
Іра
Анаізувати будемо, коли буду працювати за аналогічним графіком... ;)

Іра | 2008-12-02 16:17

Сергій
Іра
Сергій
Іра
Сергій
Іра
Правильно! Погоджуюся - вибирати треба за принципом професійності, а не гендерної рівності. Тобто - якщо жінка є профі, вона має рівні з чоловіками права. Насправді нічого подібного немає.
Щодо статей - давайте спочатку проаналізуємо ваші геніальні політичні та економічні. :) Чекаю посилань!

Сергій | 2008-12-02 16:08

Сергій
Іра
Сергій
Іра
Сергій
Іра
"Просто чоловіки бояться конкуренції, тому і намагаються..."
І багато з Вашим підписом статтей на економічні та політичні теми, га? :)))

Вікторія | 2008-12-02 16:08

Сергій
Іра
Сергій
Іра
Сергій
Іра
підтримую. є дурні жінки, а є розумні. і багато жінок можуть принести користь суспільству, працюючи на тих же посадах, що й чоловіки. хоча для жінки це дуже важко: і про сім"ю дбати, і про кар"єру, і про власну зовнішність. щоб не втратити чутливість і в погоні за суспільним визнанням на престижній роботі не перетворитись у бездушну стерву, яка вважає чоловіків слабкими... бо таке буває.

Сергій | 2008-12-02 16:07

Сергій
Іра
Сергій
Іра
Сергій
Іра
Це пара стереотипів (здається так це явище називається).
Тут вже не до класиків дорога, а до висновків вчених, краще без "редакторських правок", особливо жіночих... Я про будову, устрій мозку і т.д. :) Про аналітичне та емоційне сприйняття дійсності. Про довгострокову та короткострокову переспективу. Можна продовжувати...
Якщо можуть краще - будь-ласка, за принципом професійності, досвіду і вміння. Але тільки НЕ "гендерної рівності".

Іра | 2008-12-02 15:55

Сергій
Іра
Сергій
Іра
Сергій
А я перечитала у дорослому віці. Перші кілька сторінок. Далі не змогла, бо Тарас Бульба починається з прощання з матір"ю. Щось типу "Іди геть, дурепа! Справжні козаки з бабами не водяться. І син, що проміняє січ на матір - недостойний називатися чоловіком". Не цитую, звісно, але далі читати не змогла - стало гидко від чоловічого шовінізму. Раджу і вам спробувати поглянути на класиків дорослим критичним поглядом.
Стосовно 1-2 дітей - а скільки їх у вашій сім"Ї?
І щодо половини депутатських місць. Я далеко не феміністка, але впевнена: дуже і дуже багато питань жінки розрулять краще або принаймні так само добре. Просто чоловіки бояться конкуренції, тому і намагаються обмежити жінок за принципом "кухня, церква, діти". ну треба ж підтримувати віру в себе, коханого! :)

Сергій | 2008-12-02 15:46

Сергій
Іра
Сергій
Іра
Справа не в байдужості, а в пошуку першопричин.
Тараса Бульбу читав, можливо не уважно, бо просто треба було прочитати. Нічого особливого не помітив. Що б там не було, а в ті часи був порядок і в сім'ях було не по 1 дитині і не по 2, чи не так?
Зараз же - подавай їм половину депутатських місць і половину почад адміністрацій тільки на підставі кимось вигаданого та імпортованого в Україну "равноправія полоф"... Цю заразу ще по-модному бува називають "гендерна рівність".

Сава | 2008-12-02 15:44

Йдеш до жінки? Візьми канчука! (не Достоєвський)

Іра | 2008-12-02 15:41

Сергій
Іра
Сергій
Погоджуюся - п"янство - одна з головних причин сучасного насилля. Але почитайте Гоголя "Тараса Бульбу" - знущання з жінок було й тоді. Що, винувате пиво під політехом? Чи може суспільна зневага до проблеми, зокрема, і з боку освічених тверезих чоловіків типу вас? Як там у радянському фільмі: не так страшні убивці чи злодії, як люди байдужі.

0770 | 2008-12-02 15:37

Дана проблема була завжди і бореться ,як вміє одна міліція, бо в неї звітність висить.Періодично зверху спитають - нате да відчепіться! А жінка з дітьми з тими придурками залишається сама. Штраф на сімю. Збирати їх і на 15 суточок на вулицю і їсти не давать. Строго з цим треба і конкретно.Голова сільський,районний,депутати - всі повинні боротися!

Сергій | 2008-12-02 15:21

Сергій
Іра
Це не сама проблема. Це лише один з багатьох насліднків реальної проблеми - масової дебілізації та наркотизації населення.

Іра | 2008-12-02 15:15

Сергій
Не розумію, пане Сергію, ви не вважаєте насильство у сім"ї проблемою? Чому така іронія? Насправді це дуже страшно. Я як жінка навіть не можу уявити, що робитиму, якщо раптом чоловік підніме на мене руку? Жити далі? Іти і лишати дитину без батька? І дуже-дуже співчуваю жінкам, що мають вирішувати таку дилему. Тож подібна іронія мені як жінці видається знущанням.

Сергій | 2008-12-02 15:14

Ред
Я глибоко переконаний © що у Вашому висновку переплутані причини з наслідками.

Ред | 2008-12-02 15:10

якби в житті не було стільки безвиході, люди б те пиво не купували. а так забороніть його продавати - будуть пити тройной одіколон. бо на тих роботах, на яких вони працюють, да з такими зарплатами одна радість в житті: ввімкнути телек і випити пиво.

Сергій | 2008-12-02 15:02

Насилля у сім'ї? Діти-дебіли? Криза в економіці?
Ай-ай-ай!
Пиво продається у їдальні політехнічного університуту, при вході в дитячі садки, під театром на центральній площі... Хто ж винен? Що ж робити? От задача!
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Коли закохався в фотографію

SVOBODA.FM