Последнее обновление: 09:51 вторник, 4 ноября
Загрузка...
Найкращі тести
Образование / Скандал
Вы находитесь: Культура / Архітектура / Письмо: Как обдирают студентов "Регионалки"
Письмо: Как обдирают студентов Регионалки

Письмо: Как обдирают студентов "Регионалки"

Уважаемая редакция “Высокого вала”! На вашем сайте я сегодня прочитал материал"Скандал:"Регионалку"заштормило"и не удержался от того, чтобы не написать всю ту правду, которая накипела.

Я студент 5-го курса Черниговского государственного института экономики и управления, в будущем году заканчиваю аграрный факультет. Но после всех тех событий уже и не знаю, закончу ли.

Дело заключается в том, что в 2006 и 2007 году я с группой студентов ЧДИЕУ ездил на заработки в Англию. Там мы работали на уборке урожая клубники.

По большей части все работали по 12 часов в сутки и получали около 800 фунтов в месяц. И как для студента, который проживает в общежитии, это не так уж и плохо. Если бы не одно но!

Анатолий Москаленко, которого вы вспоминаете в материале, действительно протежировал наше трудоустройство за рубежом. Но это происходило не даром. Потому что каждый из нас, по возвращению, платил ему до 1500 долларов. Это была плата за то, что у нас не было никаких проблем в учёбе и ни одного из нас из института не отчислили.

Хочу сказать, что деньги, которые мы отдавали, будто бы шли в фонд развития факультета. Но это у меня вызывает очень большие сомнения.

В следующем году я выпускаюсь, и у меня за время моего отсутствия возникла задолженность по определённым дисциплинам. Я обратился к Анатолию Москаленко, чтобы тот помог мне всё уладить, а он сослался на то, что сегодня находится в опале и данные вопросы решать не может. Я напомнил ему о деньгах, которые мы сдавали на определённых условиях. А он мне ответил, что ничего не знает.

По этому поводу я уже общался с теми, кто ездил со мной на заработки, и у них то же самое.

Но письмо осмелился написать потому, потому что не знаю, что и делать. Хочу просто рассказать всё об этом декане и открыть ту правду, о которой в институте все знают, но никто не хочет об этом говорить. Возможно, это письмо -- просто мой крик отчаяния. Но всё равно, прошу редакцию разместить его.

По определённым причинам я не называю свою действительную фамилию.

С уважением ко всем, Андрей Сытый.

Комментарии (31)

Роман Данилевський | 2009-03-21 11:36

Ну тепер у вас Андрію вже заборгованостей, я впевнений, немає. Ще кілька таких "правдивих" статейок, бажано зі сльозинкою і сесію здасте. Можливо навіть на "відмінно".

Мешканець Чернігова | 2009-01-20 08:35

Ситий ( Правдолюбець ) скільки коштує твій "крик відчаю"? Не забувай: всі ми ходимо під богом, а заповідь божа гласить :" Не произноси на другого ложного свидетельства". Рано чи пізно за заказну брехню, шельмування людини придеться відповідати, якщо не перед земним, то перед небесним судом! В одинаковій мірі це стосується і антихристів - замовників цього пасквіля...

Выпускники аграрного факультета | 2009-01-06 10:44

Анатолий Михайлович не расстраивайтесь. Все кто знает Вас понимают, что это лживая заказуха. С рождественскими праздниками Вас и преподавателей кафедры, которые учили нас!

Выпускник | 2009-01-05 15:38

    Да кому не известно, что проректора и Мельник и Кирилюк самые большие взяточники в регионалке? Да и много других там одним тестом мазаны..., машины как перчатки меняют, за какие шиши?

Випускники аграрного факультету | 2008-12-26 15:54

Ситий А. не попадайся нам на очі. За брехню...

Холмс | 2008-12-26 15:53

Реаліст, постанову КМ України тобі не не Кирилюк дав? Запитай у нього, по якій постанові він зробив лаборанта Пшеничну викладачем, чи за які заслуги(?) дав їй читати економіку в якій вона не бум-бум...Реаліст чи може ти і є Кирилюк?

преподаватель не родственник | 2008-12-15 18:06

Сколько можно писать о Москаленко и его родственниках? А что плохого, что на кафедре работала его жена – кандидат экономических наук. Других родственников я не знаю, наверное, все кто ушли с кафедры считаются администрацией его родственниками, чтобы хоть как – то объяснить общественности уход кафедры… Плохо это когда кум проректора Тополь учителя труда Мельникова проталкивают заведовать аграрной кафедрой, где он абсолютный профан! Плохо корда «подруге» проректора Кирилюка – лаборанту Пшеничной дают читать дисциплины, где она в этом году хоть что – то соображает, а в прошлом была ????? Плохо когда дочери проректора Мельника никто не видит на работе, и т.д и т.п. Вот это семейный бизнес, вот это плохо господа реалисты, андреи и т. д

Шеф | 2008-11-14 23:06

Я дивлюсь мяко кажучи одні не умні люди зібралися тут. На справді в інституті всі викладачі повисли в хабарництві це і стосується Мельника який бере за вступ на бюджет до 2000$ саме мої батьки платили йому і я зараз звернувся в правоохоронні органи щоб із цим питанням розібралися; Кирилюка який набрався кредитів а зараз довелося продавати квартиру куплену інститутом для їх поверненняі достроювання дому теж бере немалу копійку. Несвятий і Москаленко. Однак, останній просто погнався за кріслом. І я впевнений що він взяв можливо і не менше аніж інші, однак робить це умно без лишніх свідків. На мою думку якщо міністр освіти наш був людина дійсно з умом то гнав би в три шия всіх трьох із інституту. Ну тут можна говорити про те що мабуть міністр теж ум за бабло купив. Тому найближчим часом хаос і бардак буде тривати в інституті. Тому раджу бросити це гниле діло та поміняти тему розмови.

Реаліст 2 | 2008-11-13 21:48

Шановний «Реаліст», напрямку підготовки студентів аграрний менеджмент немає 2 роки тільки для очної форми навчання, чи і для заочної? Чому ж протягом цього періоду набір на заочну форму навчання по спеціалізації «Аграрний менеджмент» здійснювався? Чи не тому, що деканом аграрного факультету був Москаленко А.М., тому і не здійснювався набір на 1 курс очної форми навчання? Багато питань, але відповідь відсутня, ШАНОВНИЙ РЕАЛІСТ.

Реаліст | 2008-11-10 10:58

Який може бути факультет якщо такого напряму підготовки студентів вже 2 роки немає?

Реаліст | 2008-11-10 10:42

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
     П О С Т А Н О В А
     від 13 грудня 2006 р. N 1719
     Київ
     Про перелік напрямів, за якими здійснюється
     підготовка фахівців у вищих навчальних закладах
     за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра
         Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
     1. Затвердити перелік напрямів, за якими здійснюється
підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за
освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, що додається.
     2. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Кабінету
Міністрів України від 24 травня 1997 р. N 507 ( 507-97-п ) "Про
перелік напрямів та спеціальностей, за якими здійснюється
підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за відповідними
освітньо-кваліфікаційними рівнями" (Офіційний вісник України,
1997 р., число 22, с. 42) в частині підготовки фахівців за
освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра.
     Взяти до відома, що студенти, які вступили до вищих
навчальних закладів у 2006 році, продовжують навчання за
освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра відповідно до обраних
напрямів.
     3. Міністерству освіти і науки визначити і подати Кабінетові
Міністрів України:
     з урахуванням пропозицій центральних органів виконавчої влади
і вищих навчальних закладів перелік спеціальностей для підготовки
фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого
спеціаліста - до 1 травня 2007 року;
     з урахуванням пропозицій центральних органів виконавчої влади
і вищих навчальних закладів перелік спеціальностей для підготовки
фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра - до
1 листопада 2007 року;
     за погодженням з Міністерством праці та соціальної політики
перелік кваліфікацій за освітньо-кваліфікаційним рівнем
бакалавра - до 1 березня 2008 року.
     ЗАТВЕРДЖЕНО
     постановою Кабінету Міністрів України
     від 13 грудня 2006 р. N 1719
     ПЕРЕЛІК
     напрямів, за якими здійснюється підготовка
     фахівців у вищих навчальних закладах за
     освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра
    ------------------------------------------------------------------
| Шифр | Найменування | Напрям підготовки |Код напряму|
|галузі| галузі знань | |підготовки |
|----------------------------------------------------------------|
| Освіта |
| 0305 |Економіка та |економічна теорія |6.030501 |
| |підприємництво | | |
|------+-------------------+-------------------------+-----------|
| | |економічна кібернетика |6.030502 |
| | |-------------------------+-----------|
| | |міжнародна економіка |6.030503 |
| | |-------------------------+-----------|
| | |економіка підприємства |6.030504 |
| | |-------------------------+-----------|
| | |управління персоналом |6.030505 |
| | |та економіка праці | |
| | |-------------------------+-----------|
| | |прикладна статистика |6.030506 |
| | |-------------------------+-----------|
| | |маркетинг |6.030507 |
| | |-------------------------+-----------|
| | |фінанси і кредит |6.030508 |
| | |-------------------------+-----------|
| | |облік і аудит |6.030509 |
| | |-------------------------+-----------|
| | |товарознавство і |6.030510 |
| | |торговельне | |
| | |підприємництво | |
|------+-------------------+-------------------------+-----------|
| 0306 |Менеджмент і |менеджмент |6.030601 |
| |адміністрування | | |
|----------------------------------------------------------------|
  Хто бачить в цьому переліку кабінету міністрів спеціальність аграрний менеджмент?

Стаття з сільських вістей | 2008-11-09 21:37

Наші читачі, напевно, пам'ятають публікації у «Сільських вістях» про діяння ректора Чернігівського державного інституту економіки й управління В. Борового, який заповзявся ліквідувати аграрний факультет цього навчального закладу, намагався розправитися з студентами та викладачами, котрі захищали своє право на освіту та працю, влаштував судове переслідування автора цих рядків. Була ціла епопея, яка тривала півтора року. Дев'ять публікацій знадобилося, щоб посадовці Міністерства освіти, обласної державної адміністрації усвідомили, що професор В. Боровий не відповідає займаній посаді. Скінчилося все тим, що він її позбувся.
НА РЕКТОРСЬКУ посаду навесні цього року обрано доктора економічних наук, професора Ірину Каленюк, яка до цього працювала в Київському національному економічному університеті. Колектив із полегшенням зітхнув: нарешті припиняться чвари, підозри, переслідування інакомислячих, поділ на «чужих» і «своїх». Була надія, що навчальний заклад завдяки оздоровленню атмосфери в колективі вийде із застою і стане швидко розвиватися. Усі спо¬дівалися, що новий ректор виправить помилки свого попередника.
Та не так сталося, як гадалося. Нова мітла стала мести по-старому. Тож протистояння залишилося: з одного боку — «свої»: проректори А. Мельник, Ю. Кирилюк і компанія, з іншого — «чужі»: колишній головний опонент В. Борового, завідуючий кафедрою економіки сільського господарства та аграрного менеджменту, виконуючий обов'язки декана аграрного факультету А. Москаленко зі своїм колективом. Лишилася і головна колізія колишнього протистояння - розбіжність поглядів цих угруповань на майбутнє аграрного факультету. Відтак його нищення продовжується. Так, цього року, як і попереднього, не було оголошено набір студентів зі спеціалізації аграрний менеджмент на денну форму навчання. Ще при В. Боровому більшість професійно орієнтованих дисциплін було передано з кафедри аграрного менеджменту на інші кафедри. Це, вочевидь, робилося для того, аби ліквідувати кафедру, яку очолює «дисидент» Анатолій Москаленко. Однак новий ректор, незважаючи на явну хибність такого кроку, фактично його узаконила. Окрім цього, А. Москаленко ще й досі не затверджений на посаді декана аграрного факультету. З точки зору сучасного кадрового менеджменту, логіка нового керівника зрозуміла: принципові люди, які сміливо відстоюють свою точку зору, йому не потрібні. Але ж ЧДІЕУ — це не приватна крамничка.
Не можна сказати, що керівництво ЧДІЕУ нічого не робить, аби навести лад. Але робить це тими ж методами Борового, які полягають у тому, щоб розгромити та викинути за стіни інституту неугодних. Для цього трапилася чудова нагода: закінчення трудового контракту А. Москаленка, згідно з яким він виконував обов'язки завідуючого кафедрою економіки сільського господарства та аграрного менеджменту. Оголошено конкурс на заміщення цієї посади. Документи для участі в ньому подали двоє: уже згаданий кандидат економічних наук, автор трьох навчальних посібників, близько сотні наукових праць із проблем економіки сільського господарства Анатолій Москаленко і колишній проректор Чернігівського педагогічного університету, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальнотехнічних дисциплін Сергій Мельников, який не має жодної публікації, котра безпосередньо стосувалася б сільського господарства. Зверніть увагу: на посаду завідуючого кафедри економіки сільського господарства та аграрного менеджменту претендує людина, яка не є фахівцем цієї галузі. Відкриваємо ліцензійні умови надання освітніх послуг у сфері вищої освіти, затверджені Міністерством освіти й науки. Там чорним по білому написано: відповідність науково-педагогічної спеціальності викладача визначається його спеціальністю за дипломом про освіту, науковою спеціальністю, науковим ступенем, ученим званням або проход¬женням науково-педагогічного стажування з відповідної дисципліни. Отже, за освітою та послужним списком Сергій Мельников, як на мене, не може претендувати навіть на посаду рядового викладача цієї кафедри, не кажучи вже про завідувача. Але щось давало йому впевненість у перемозі. Чи не покровительство ректора? Обидві кандидатури розглядалися на засіданні конкурсної комісії, на якій головував проректор ЧДІЕУ А.Мельник. В результаті до участі в конкурсі були допущені обидва: аграрний фахівець і педагог.
Далі, згідно з конкурсною процедурою, відбулося засідання кафедри, на якому був присутній і я. Виступили обидва кандидати. Про С.Мельникова склалося суперечливе враження: здібний педагог, від праці якого була б велика користь будь-якому педагогічному ВНЗ, але котрий водночас має поверхову уяву про аграрний менеджмент і сільське господарство. Тому подумалося, що його використовують, як інструмент у боротьбі з неугодним А. Москаленком. Прикро, що він погоджується з цим. Тому здивувала його впевненість у своїй перемозі, про яку він говорив як про доконаний факт.
За підсумками обговорення кандидатур колектив кафедри одноголосно ухвалив рішення рекомендувати на посаду завідуючого кафедрою економіки сільського господарства та аграрного менеджменту ЧДІЕУ Анатолія Москаленка. Думаєте, це «хепі енд»? Помиляєтеся. Остаточне рішення про затвердження завідуючого кафедрою має ухвалювати Вчена рада інституту, яка, згідно з діючим положенням, може й не враховувати думку колективу кафедри. Невже таке станеться?
  ОТЖЕ, на чому ми зупинилися, оповідаючи про ситуацію в Чернігівському державному інституті економіки і управління? Нагадаю: відбувся конкурс на заміщення вакантної посади завкафедрою економіки сільського господарства та аграрного менеджменту. Претендували на неї двоє: чинний на той час завідуючий цією кафедрою, декан аграрного факультету Анатолій Москаленко та колишній проректор Чернігівського педагогічного університету Сергій Мельников. Обидва успішно пройшли конкурсну комісію. Однак засідання кафедри віддало перевагу Анатолію Москаленку, оскільки С.Мельников є фахівцем у зовсім іншій сфері (трудове навчання) і не має найменшого уявлення про діяльність кафедри, яку мав намір очолити. Незважаючи на це, Вчена рада інституту затвердила на посаді завідуючого кафедрою С. Мельникова. Одночасно наказом ректора його було призначено виконуючим обов'язки декана аграрного факультету замість А. Москаленка. Новий керівник факультету й кафедри одразу ж зажадав від своїх підлеглих вибачитися за їхню нібито некоректну поведінку під час кадрового конкурсу. У відповідь більшість із них написала заяви про звільнення з роботи. Аграрний факультет фактично припинив своє існу¬вання...
Те, чого колишній ректор В.Боровий добивався два роки, його наступниця, І.Каленюк здійснила за два місяці. Цей бліцкриг відбувався за активної підтримки Міносвіти і науки України, двох поплічників В.Борового проректорів А.Мельника і Ю.Кирилюка та мовчазної згоди обласної державної адміністрації. У Чернігові подейкують, що головним стратегом цієї операції був все ж А.Мельник, мета якого — ректорство. Він свого часу «спалив» В. Борового, штовхаючи його на авантюрні дії, а тепер нібито взявся й за нового ректора.
Так це чи ні, а відповідати за все, що коїться у цьому навчальному закладі, доведеться І. Каленюк. Новий і колишній ректор поведінкою і стилем керівництва схожі, наче дві краплі води. Отже, й доля буде однакова? По-перше, обидва приїжджі (з Києва). По-друге, і він, і вона схильні ділити колектив на «своїх» і «чужих», по-третє, і колишній, і нинішня прагнуть до армійського «єдіноначалія», не терплячи тих, хто має власну думку. Та найголовнішу їхню спорідненість я відкрив, коли йшов коридорами інституту. Звернув увагу на картинну галерею під назвою «Видатні вчені інституту». Слово «видатні», наскільки я розумію, означає, що науковець досягнув рівня Менделєєва або Ломоносова. Саме таких світил я й розраховував побачити під тією рубрикою. Та раптом у центрі тієї галереї — портрети В.Борового й І.Каленюк. Отже, вони до всього ще й видатні. У чому ж їхні заслуги перед Батьківщиною і людством? Що позбавляють дітей права на освіту та переслідують інакомислячих?
Цікаво, чи знає про ситуацію в ЧДІЕУ міністр освіти І. Вакарчук, поставлений на цей пост демократичними силами? А якщо знає, то чи усвідомлює, що вона абсолютно дикунська з точки зору Болонського процесу, до якого нібито долучилася наша вища освіта? Бо цей процес передбачає не лише запровадження модулів та ступенового навчання, а й, насамперед, демократизацію життя ВНЗ, розвиток студентського та викладацького самоврядування. У ЧДІЕУ ж і досі панує старий радянський принцип: я начальник, ти дурень. А замість самоврядування — поліцейська муштра. А може, й у інших ВНЗ країни такі порядки?
У цій епопеї багато нових поворотів, але чимало й повторень. Повторюється те, що всі комісії МОНУ, які працювали в ЧДІЕУ, закривали очі на недоліки в роботі керівництва інституту, зате «виявляли» силу-силенну їх у роботі аграрного факультету і, зокрема, його декана А. Москаленка. Що це — кругова порука вищих освітянських чинів? А може... корупція? Чернігів — невеликий. Тут знають усе. Чхнеш в одному кутку міста, а з другого почуєш: «Будь здоровий!» Так от, чернігівцям достеменно відомо, де, коли, з ким «гуділи» оті комісії з Києва, відзначаючи закінчення своїх місій. Словом, не Болонський процес відбувався, а «оболонський», під час якого пропивалася й проїдалася істина.
Наче в рот води набрала Чернігівська обласна державна адміністрація, яка свого часу була ініціатором створення агрофаку ЧДІЕУ, але тепер кинула його напризволяще. Серед його захисників — лише колектив агрофаку, студенти, їхні батьки.
Цього понеділка студенти останнього курсу агрофаку пікетували Міністерство освіти. Вимагали скасувати рішення про реорганізацію аграрного факультету, поновити на посадах Анатолія Москаленка, зняти табу із закордонного стажування, повернути ряд предметів аграрного спрямування на випускну кафедру, дозволити набір на денне відділення за спеціальністю «аграрний менеджмент» тощо.
Свої вимоги пікетувальники вручили директору департаменту вищої освіти МОНУ Я. Болюбашу, який пообіцяв призупинити останні рішення Вченої ради інституту та прислати в ЧДІЕУ чергову комісію. Цікаво, як вона буде працювати: в межах Болонського чи «оболонського» процесу?

Madonna | 2008-11-08 23:48

Люди! Остановитесь. Вы все в своей злобе уже перешли черту. Вместо того, чтобы где-то там и тут митинговать, сели бы за учебники да научились чему-либо. Конечно, пасквили писать да жаловаться большого ума не надо. Нормальный ВУЗ, нормальный коллектив, которые дают нормальные знания тем, кто хочет их получить, нормальные студенты. Встречаются, правда, отдельные писатели, которые считают, что они за правду сражаются. Писатели! Вы тоже остановитесь. Приложите свою энергию в созидательный процесс, а вы все рушите, рушите... Вы что цель себе поставили все рушить? Заколупали уже. И нечего институт грязью поливать. На себя посмотрите вначале, умники.

pravo | 2008-11-08 23:16

"листа наважився написати тому, бо не знаю, що й робити" а ты пойди к руководству и предложи дачу показаний в прокуратуре по данному факту, они тебе сами закроют сессию

milord | 2008-11-08 19:46

"Наступного року я випускаюся і в мене за моєї відсутності виникла заборгованість по певним дисциплінам. "
  Які можуть бути борги???????
На 5 курс з боргами не беруть!!! І це факт. Не вмієш брехати - не берись.

Oleksandr | 2008-11-08 11:03

Helen
Oleksandr
Helen
Ніяких проблем не відчував, коли влаштовувавсь на работу. І шось мені здається, що заробляю більше Вас :))))) А щодо образ - то Ви перші почали.

Helen | 2008-11-07 21:59

Helen
Oleksandr
От студента - согласна. Особенно в этом т.н. вузе, который на 4-ый уровень так и не вытянул. Вот и вся недолга.
И я прекрасно осведомлена о нежелании работодателей брать на работу выпускников этой точки. А Ваши оскорбления - ну, бросьте их себе в лицо.
  

AlexS | 2008-11-07 21:46

"Коли я навчався у цьому вузі, деякі викладачі кафедри економічної теорії, якою керує пан Кирилюк по жлобськи просили за здачу заліка банку кави і пачку чаю" назви прізвища цих викладачів, думаю всім буде цікаво, кому можна здати на шару іспити

kos1k | 2008-11-07 15:50

писар егживаше.....пеши есчо
скока заплатили за статью?
бред сивой кобылы...а половина коментов такие же

Павло Борисенко | 2008-11-07 13:58

Чесно кажучи ця стаття мене шокувала, до чого тільки докотився пан Кирилюк з його друганом Мельником. Хлопці ви просто смрад цієї регіоналки. Всім хабарницьким колективом напали на Москаленка. А справа в тому, що він сильний, а ви глисти. Починаючи з 2006 року висмоктували з нього своїми наглими мордами останні соки і у вас це не вийшло, мало того і не вийде. Факультет, котрий ви з Боровим розвалили, ми відбудуємо на славу нашого поліською краю. Зрозумілим є лише одне, дружній факультет керівництву не потрібний, бо там студенти із села, горою стоять за деканом, за тими викладачами, які їх навчали до 2006 року. З аграріїв не витягнеш хабара, бо вони просто його не дають, а це в свою чергу лягає на кишеню Кирилюка, Мельника, Борового і всієї нечистоти котра осіла в стінах регіоналки. Коли я навчався у цьому вузі, деякі викладачі кафедри економічної теорії, якою керує пан Кирилюк по жлобськи просили за здачу заліка банку кави і пачку чаю, а не впісяєтесь?
Я хочу шоб всі читачі Високого Валу знали, що на моєму факультеті, котрий я закінчив у 2006 році цілковита гармонія, порядок, дружба і дисципліна. Звичайно в кожній сім’ї є урод такі як Андрій Ситий і чомусь на 100% я впевнений, що цей урод, і є хтось один з трьох вище мною названих.
 Як і більшість моїх колег студентів я їздив у Англію і збирав полуницю, за це Клянусь перед Богом декану Москаленку не заплатив жодної копійки, про що пише псевдостудент випускник факультету, це все брехня, от нічим достать неугідного декана, давайте будем лить на нього помої. Справді вчена рада інституту ці помої добре варить.
Я хочу звернутися до ректора інституту економіки і управління спиніть це будь ласка, не розвалюйте нашу дружню сім'ю, проведіть анонімне опитування між студентами, кого вони хочуть бачити керівником факультету, саме цього і боїться пан Мельник. Невже думка 350 студентів для їх ніщо, чи тільки хабарі і спокуса влади цікавить цих людей. Не може так більше бути.
Павло Борисенко випускник аграрного факультету 2006 року. Голова профбуро факультету, член профспілкового комітету інституту економіки і управління.

olesmamai | 2008-11-07 13:48

Только вот не надо говорить что в Технологическом универе взяток не берут. Не смешите. Берут так же само. Это зависит от специальности. На немодных и "умных" специальностях может и меньше берут. Потому что неского брать. Там люди учатся не за деньги. А возможности учиться абсолютно одинаковы. Кто хочет учиться тот учится. Кто за дипломом пришел тот его получит, если денег хватит.
А коррупция сейчас везде. Зайдите только в больницу или поликлинику, дай Бог чтоб Вам надобности небыло.

Костян | 2008-11-07 13:41

А в прокуратуру слабо заявить?

Oleksandr | 2008-11-07 13:34

Helen
to Helen:
  Ви дуже помиляєтесь. Я закінчив ЧДІЕУ - за надані знання велике ДЯКУЮ. І в більшості випадків все залежить від студента а не від вузу. Ваші висловлювання свідчать, що ви самі убогі :)

Павел Демьяненко | 2008-11-07 11:52

уважаемый Андрей Сытый!
Интересно кто вам заплатил, чтоб написать такое откровенно заказное письмо против декана Аграрного факультета?
Я сам закончил этот факультет, и ничего плохого не могу сказать в ад рес нашего декана. Наоборот - он человек очень отзывчивый и понимающий, причем совершенно не за деньги. Все это наглое вранье.
Я также как и мои сокурсники ездил в Англию на практику. Все расчеты за оформление поездки (билеты, виза и т.п.) мы производили сами непосредственно в посольстве или туристической фирме. Анатолий Михайлович не "нажился" на этом совершенно никак. По приезду никто ни с кого не требовал никаких денег. Причем большинство студентов, которые ездили за границу были из сел. Люди увидили другой мир своими глазами, заработали себе немного денег. А кто куда их потратил - это другой вопрос.
     "Наступного року я випускаюся і в мене за моєї відсутності виникла заборгованість по певним дисциплінам. Я звернувся до Анатолія Москаленка, щоб той допоміг мені все залагодити та він зіслався на те, що сьогодні знаходиться в опалі і дані питання вирішувати не може."
     Наверняка прогулял половину семестра, а теперь хочешь все враз решить. Так не бывает. Учится нужно.
     И писем таких больше не пиши.

Helen | 2008-11-07 11:44

Ну и нытики эти студенты из регионалки...
Как будто не знали, куда шли. РЕГИОНАЛКА никогда не славилась качеством знаний. В том числе и на указанном факультете. Такая же убогость, как и на других факах. И взятки - в том числе.
Бачили очи, шо купували...

українець | 2008-11-07 11:43

Радив би автору-студенту навчитися грамотно писати - безліч помилок у цій анонімці. І як тільки вони іспити здають...

Читач | 2008-11-07 11:39

Опять анонима пронесло...

Анонім | 2008-11-07 09:56

Шановна редакція “Високого валу”! На вашому сайті я сьогодні прочитав матеріал "Скандал: "Регіоналку" заштормило" і не втримався від того, щоб не написати всю ту правду, яка накипіла.
Я студент, мені 25 років. Але після всіх тих подій вже й не знаю чи доживу до смерті.
Справа полягає в тому, що в 2000-2008 роках я їздив за кордон. Там я згвалтував англійську королеву, підірвав торгівельний центр і організував міжнародну фінансову кризу.
І як для студента, який проживає в гуртожитку то це не так вже й погано. Якщо б не одне але!
Анатолій Москаленко, якого ви згадуєте в матеріалі протежирував мої поїздки за кордон. Але це відбувалося не за дарма. Бо кожен раз , по моєму поверненню, він отримував від бен Ладена, Кадаффі та Володимири Жириновського почесні грамоти. Це була платня за те, щоб в мене не було жодних проблем в навчанні і з інституту не відрахували.
Наступного року я випускаюся і в мене за моєї відсутності виникла заборгованість по певним дисциплінам. Я звернувся до Анатолія Москаленка, щоб той допоміг мені все залагодити та він зіслався на те, що сьогодні знаходиться в опалі і дані питання вирішувати не може. Я нагадав йому про грамоти від Кадафі. А він мені відповів, що ні чого не знає, хоча про це у нас в інституті знають всі.
Та листа наважився написати тому, бо не знаю, що й робити. З певних причин я не називаю своє дійсне прізвище. Тому жодна з газет, посидаючись на якісь дурні закони та ідіотську журналістську етику не захотіла друкувати мою бездоказову анонімку на першій сторінці. Не знаю, щоб я і робив, якби не було "ВВ".
P.S. Якщо хочете, я ще розповім, хто з керівництва нашого інституту п"є кров християнських немовлят, а хто після роботи підробляє сексуальним маніяком.
  З повагою до всіх, Андрій Голодний

Педагог | 2008-11-07 09:44

У ВУЗі потрібно саме і тільки _навчатися_, а не працювати казна де на збиранні валютних прибутків. (Між іншим - ДПА в курсі, впевнений?)
  Або заробляти гроші, а диплом, якщо дуже вже хочеться, відверто купити тим чи іншим чином. І невже в цьому питанні дипломний світ зійшовся клином на якомусь _одному_ педагогічному працівнику або, навіть, на цьому чудовому ВУЗі?! Їх «тама і тута» ще дуже багато! Зроби свій вибір...
  Заціни розклад силового педагогічного поля, прикинь на власні кошти, та хутко йди домовлятися за погашення акдем.заборгованості, як наявної, так і майбутньої. От і всі питання.
  Звичайно, бабла шкода, жаба давить, розумію...
Але така форма «навчання» має певну ступінь ризику. Це казино - і перший раз ти зробив не вдалу ставку. Спробуй ще - і тобі має пощастити! Багато владних педагогів вже чекають на твої бабки!

миша | 2008-11-07 09:18

геть хабарника з вузу

Фу. | 2008-11-07 09:17

Да выйдите вы на задний дворик своей рыгианалки, да один другому в глаз, а тот ему - в ухо, другое, третье, и разойдитесь. Заколупали уже своими "письмами турецкому султану".
закрыть

Добавить комментарий:

Фотоновости

  Собака унюхал даже игрушечную гранату

SVOBODA.FM

Загрузка...
RedTram
Загрузка...