Останнє оновлення: 14:09 п'ятниця, 9 травня
Бєспрєдєл
Ви знаходитесь: Кримінал / Пригоди / Чи брати гріх на душу, або "Свободу педофілам!"
Чи брати гріх на душу, або Свободу педофілам!

Чи брати гріх на душу, або "Свободу педофілам!"

Педофіли, танцюйте! Досить тремтіти в кущах під дитсадком! Відтепер усе дозволено! Пачку морозива всучив у маленькі рученята, посюсюкав і веди - лапай, хапайся за ніжне дитяче тільце.

І нічого за це не буде! Днями один з ваших замість строку в решту життя, «петушиного» закутку на зоні і як результат зашморгу з трусів був відпущений на всі чотири сторони.

А що? Дітвора в його селі ще не перевелася!

З лялькою в залі суду

Потерпіла в зал суду ввійшла... з лялькою – поролоновою, руки-ноги мотузками висять, очі з ґудзиків. Як видно, улюблена бо затерта до блиску.

«Потерпіла»? Якось ненормально. Неприродно, як... не знаю - квіти в солярці - звучить це слово стосовно дівчинки, що ледве видряпується на лаву й саджає біля себе поролонову подружку.

«Потерпіла», - говорить прокурор, а сам нагинається під стіл, щоб відшукати її. У свої-то неповних п'ять - що ж вона могла потерпіти? Поки мама остудить кашу й дасть ложечку. Або поки дядько-лікар зробить укольчик?

Тут все неприродньо для неї: неопалюваний зал засідань, де ламаються долі й калічаться життя, клітка підсудного з лавою, на якій відморозки з нудьги матірні слова дряпають, прокурор, суддя, купа незнайомого народу.

... допит потерпілої

- ...Коли дядько Льоша засовував... мені болів животик. І я кричала, тоді дядько Льоша закривав мою голову подушкою... Я не хотіла його брати в... тому що він був кислий і смердючий, - маля заплітало поролонові коси й продовжували розповідати, іноді піднімала голівку й посміхалася, коли мова зайшла про банани й шоколадки, іноді морщилася, очевидно згадуючи заподіяну їй біль.

Плакала навіть інспектор дитячої кімнати міліції, що побачила, здавалося б, на своїй роботі багато чого. Правда, соромливо відвернулася до стіни - погони не дозволяють розкисати. Кілька разів мамі дівчинки ставало погано - її намагалися вивести із зали.

А заодно, громадяни судді, і мене виводите. Зв'яжіть і виведіть! Інакше я його зараз сам придушу (прости Господи)! У мене самого така ж - ще «р» не вимовляє і з такими ж кучериками.

Ух, і чешуться руки...

Переполох у селі

Перший тривожний дзвінок для батьків Віталіни продзвенів в один весняний день минулого року. Дівчинка пропала. У селі воно як: гуляє дитина по вулиці, до сусідської дітвори забігає, на дорозі грає, а коли треба додому – батьки гукають і прибіжить.

 Однак кричали, за хвіртку виходили, батько по вулиці пройшовся, у двори заглядав: ніде немає маля. Вона частенько через дорогу забрідала до сусіда - у того зазавжди цукерки або яблуко для дітвори найдеться.

Але й Олексій Демидович, років шістдесяти, тодішній начальник пилорами, лише розвів руками: «До мене не заходила... Але чуєш, Володька, - з ґанку навздогін закричав сусід, - бачив я, як мала твоя на гору по дорозі подалася». Володя насторожився: Віталіна ще ніколи без дозволу так далеко не заходила.

Лихо! У дворі Ісакових начебто пожежа трапилася. Батько завів мотоцикл й, вибиваючи колесом ворота, погазував у глиб села. Із хвіртки у хвіртку, з хати в хату металася мама дівчинки, Надя. Її лементи «Віталіна!.. Доця!» дотепер стоять у вухах односельців.

Село переполохане. Давай шукати гуртом... Про найгірше думати не хотілося, але страшні думки самі лізли в голову - пройшло чотири моторошних години, а дочка не знайдена. Володя розгорнувся й погнав додому дзвонити в міліцію. Вбігає у двір, а там... копошиться маленька господарка.

- Де ж ти, донечка, була? - батько плакав і сміявся, цілував і лаяв Віталінку одночасно. - Що ж ти з нами робиш?

- У дядька Льоши... Я чула, як ви з мамою кликали, але він закрив мене в кімнаті й не випускав.

«От старий шкарбун - знову, мабуть, напився, заснув і забув, що в нього в будинку дитина грається», - вирішили батьки. Володя навіть вийшов на дорогу й, жартуючи, але грізно крикнув сусідові: «Дивися мені, Демидович, ще таке повториться - яйця відірву!»

Не знав ще тоді батько дівчинки, що вже не до жартів – треба було відривати. Нічого б тоді не сталося...

У барлозі

Минуло чотири дні. І знову кудись пропала дочка. Але цього разу Надя знала напевно, де дочку шукати. Так і є – сидить на дивані в дядька Льоши, їсть банан. Хотіла, було, мама забрати Віталинку додому, та Демидович каже: «Хай дитина вітамінчиків поїсть - потім сам її приведу». «А й справді, чого це я розхвилювалася? - заспокоїлася Надія - Демидович-то тверезий».

«Тільки не затримуйся, доця», - ідучи, сказала мама. «Мамо, дядько Льоша почистить мені сажу, і я прийду». Сині скрипливі двері в старому будинку захлопнулися.

Повернувшись додому, Надя узялася молоти зерно: потрібно було нагодувати з десяток свиноматок, ще й молодняк. «Як уплітають п'ятачки, - замилувалася недавнім 18-головим приплодом господарка, - особливо той - чорний як сажа... Сажа?! Стоп!.. Що за сажа?.. Яку таку сажу чистити?.. Із чого раптом вона це сказала?!»

...Надія не пам'ятає, як добігла до сусідського будинку. Скоріш долетіла. У хаті їй назустріч вискочила людина. Надя відразу й не впізнала Олексія. Так у морзі впізнають спотворений труп добре знайомого людини. Весь трясеться, начебто не сусідку, а кончину свою побачив, але в очах замість страху якась дика ейфорія. Як у наркомана, що тільки но прийняв дозу.

Відіпхнувши його, Надія вбігла до спальні... П'ятирічна дівчинка, улюблена папина дочка, розумник і щебетуха дуже спокійно (вдома від неї не доможешся!) лежала на ліжку. Без штанців. На задертій маєчці - мокра жовта пляма.

Волю педофілам!

Напевно, знаєте, що на зоні роблять із ґвалтівниками? Де-небудь у цеху включають на всю котушку верстати, щоб лементи заглушити, збирається кілька бригад, а то й цілий загін, і на середину виводять його. Потім п'ять-шість «півнів» витворяють із ним те ж, що й він затворів зі своїми жертвами. Але, як говорять слідчі, у більш «грубій і неприродній формі».

Це - із ґвалтівниками. А коли в колонію попадає гвалтівник дітей, то звичайно після першої вечірньої повірки його знаходять із заточеною арматуриною у животі. Таке от відношення до "дядь Льош" у світі, де в пошані злодії, бандити й навіть убивці. Бо у сидячого люду теж є дочки, онуки, братики й сестрички.

Ну й хай там у себе за колючкою хоч усіх до єдиного педофілів передавлять! Нехай хоч порох їх над колоніями розвіють. У нас на волі всі по-іншому. Дільничний цілий місяць не приймає від батька дівчинки заяви про зґвалтування. Слідчий, що веде справу Віталіни, «допитує» дядька Льошу в місцевому шинку. А суддя виносить вирок педофілу - 3 роки УМОВНО. Гуляй на волю - до дітей!

Судді – намилити!

Довести провину жителя с. Понорниця Коропского р-ну на Чернігівщині Ветохи Олексія нічого не варто. Доказ у плюшевій шапочці бігає по коридорах суду. І слідчому, і на суді вона докладно розповіла, що з нею відбувалося в барлозі Ветохи.

Причому експерти-психологи єдині в думці: «...виключено, щоб дитина сама могла придумати сказане їм на слідстві, або ж батьки змогли навчити розповідати про все так детально».

До того ж у матеріалах справи є два медичних висновки.

Гінеколог: «...натертості внутрішніх і зовнішніх геніталій... в області малих полових губ білосуваті фляки (після загоєння ран)».

Хірург: «...гіпертонус анального отвору. Ампула прямої кишки розширена».

Слідчі, міліціонери, судді, відповідайте мені: що ще вам потрібно, щоб відправити дядька Льошу... якщо вже не на арматурину, то як мінімум туди, де гучно запускають верстати?! Ну, Христа на вас нема, але ж діти у вас є! Він же завтра, чого доброго, і на них буде заглядатися.

Вийти всім – суд іде!

Я був присутній на судовому засіданні, знайомився з матеріалами справи, розмовляв із сусідами, лікарями, психологами, і... раптом так стало страшно. Ні, не від того, що вся правоохоронна братія області, починаючи від дільничного й закінчуючи суддею, узялася оберігати педофільську дупу.

Це було зрозуміло із самого початку: син дядька Льоши (у той час) - начальник районного карного розшуку. І папаша на нарах означав крах його кар'єри.

Страшно від того, як вони це роблять! Грубо, незграбно, плюючи на всі й на всіх.

Прибігає до дільничного батько - сам не свій і повідомляє, що його чотирирічну дочку зґвалтували. А той кивнув... і через півмісяця надіслав цидулку: «Повідомлення... розглянуте, у порушенні кримінальної справи відмовлено за відсутністю в даному діянні складу злочину».

Хоча прийди до нього навіть повія "на голці" й заяви про зґвалтування, зобов'язаний мобілізувати всі сили й негайно заарештувати підозрюваного в особливо тяжкому злочині.

А тепер ще раз заглянемо в зал суду. Останній раз, тому що буде оголошено вирок.

Отже, фінальний, найважливіший акорд цієї п'єси, що грає більше року. Розв'язка близька, але усі ще в невіданні. Поглядає на годинники прокурор, нервово смикаючись на лаві, очікує своєї долі підсудний, у коридорі одну за іншою курять родичі, от-от... Ага. Розмріялися.

Порожній зал, один батько дівчинки стоїть - увійшов суддя й монотонно промурмотав вирок.

Все вже давно вирішено. У сенсі «засіяно».

P.S. У Віталіни дуже тривожний сон - зривається посередині ночі, кричить. Батькам по черзі доводиться чергувати біля ліжка. До яких лікарів і шептух не возили, усе безглуздо. Сходити в туалет – ціла мука для дівчинки, тому й у садок перестали водити – діти насміхаються.

Володя подав апеляцію на рішення суду й сподівається, що «хоч там розберуться». А ні - «доведеться таки взяти гріх на душу - сокиру з першого дня тримаю». Я не знав, що йому відповісти.

Мент педофила не обидит

Коментарі (67)

www.mwcom.ru | 2010-06-22 18:27

Сільські ж реалії зооовсім інші насправді. (!!!!!!!!!!!!!)

студент | 2009-06-25 23:24

Убивать их нужно всех сволочей, ещё и мучительной смертью! Статья в самом начале По Тупейшему написана... понятно что с иронией, но ппц - тут шутки нафига???

Павло | 2009-02-02 12:07

Вбийте тварину самі, закопайте живим.

410 | 2009-01-13 09:42

да этот безбожник уже покаран навеки... только он, наивный, этого еще пока не понимает!

Олександр Підгорний | 2009-01-12 21:42

Джонік
Деякі уточнення стосовно "Героїв" Основний це суддя - Кропивний, корюківській суд. Прокуратура Сосницька та Корюківська надала максимальну допомогу у відстоюванні честі дитини - це прокурори Котенок та Карась - молодці, чого гріха таїти.
Слухання справи у Апеляційному суді Чернігівськоої обл. 29.01.09 о 10. 00.

abc | 2009-01-12 20:39

Хочу подякувати Високому Валу, Олександу Підгорному, Центру Доброчин та Чернігівському Центру Прав Людини, Viki та всім іншим, хто допомагав і буде допомагати всановленню законності та справедливості на нашій землі. Чим більше з"являтиметься таких людей і організацій, тим краще буде наше життя.
Хочется сподіватися, що люди зрозуміють - умови їх життя залежать в першу чергу від їхнього вміння відрізнити і підтримати тих, хто безпосередньо бореться за їх права. Гідне майбутне зароджується саме через громадську відповідальність і активність, а не через читання з високих трибун PR-шпаргалок.
==========================================================
СВА, до педофілії у нас з Вами, судячи з усього, однакова відраза - тема не цікава. А от про політику і нинішню владу, Ви б могли висловитися значно конкретніше. Я свою точку зору на владу чітко висловив у коментарях, висловіть і Ви свою.

Джонік | 2009-01-12 20:29

имена героев:
  судья - Кропивный В.И., прокурор, - Карась, Коропской райсуд, Черниговской обл.

Олександр | 2009-01-12 17:52

телефон 67-75-75 або 67-71 -81 в м. Чернігові
Суд відбувався у м. Корюківка

СВА | 2009-01-12 17:30

-їнкаВсі слова від душі, але не сказано головне. В якому суді відбувався цей процес, як прізвище судді, хто вів слідство, який прокурор так самовіддано захищав інтереси дітей? Батьківщина повинна знати своїх героїв. Якщо педофіл отримав умовний термін, то його провина доведена, які ж тоді обставини пом"якшили покарання?
abc
А ви не педофіл? Бо якось плутаєте політику з педофілією...а це речі різні...зовсім різні...

начальникам управлений МВД | 2009-01-12 17:27

Просто МАМА
"моральный облик у работника правоохранительных органов" .... А вам повезло, если Вам хоть раз встретился нормальный сотрудник МВД. Первый раз моя семья столкнулась с ними, когда их 2 работника избили моего брата (сразу были уволены), 2 моих бывших однокласника, самые тупые естественно, пошли работать именно туда. Соседу (академия МВД) я, студент Нежинского филфака, помогала писать курсовую, ибо он ни бум-бум. Когда мой близкий родственник был избит вымогателями-картежниками и было написано заявление в милицию (так, для формальности - уже этим вопросом занимался УБОП), миллиционер чуть ли не со слезами на глазах умолял забрать заявление, так как не может пойти в отпуск. Вопрос был решен местным "авторитетом".
По работе приходилось встречаться с бывшим (и сейчас снова действующим) начальником райотдела. За ним тоже есть грехи.
вполне достаточно примеров, чтобы делать выводы. В том охвисе максимум 5 % без отклонений (паспортистки).

Viki | 2009-01-12 16:26

abc
Олександ Підгорний
Пане Олександре, як можна з Вами звязатися? Можливо чимось зможу допомогти. Бажання є.

Олександ Підгорний | 2009-01-12 13:29

abc
З самого початку цієї справи адвокати та юристи Центру Доброчин та Чернігівського Центру Прав Людини надавали і надають якісну правову допомогу цій сім,ї. І будемо вести її до справедливого закінчення. Стосовно "захисників" від політичних сил це звучить смішно. Трагедія сталася під час однієї влади а розбираються при іншій. Система підпорядкування певних силових структур сьгодні знаходиться під певним політичним впливом і дії їх завжди будуть не узгодженні. І магічне слово ЗАКОН для всіх один - для України ніяк не підходить. Маємо надію на інші судові інстанції. Певний час ми не надавали інформації по цій справі, так як проходили певні слідчі та судові дії. Та і нашіх місцевих газетярів ця тема чомусь не цікава, хоча я пропонував деяким написати. Але .....

Вероніка | 2009-01-12 12:33

architektor
Сергій
Я бачу Ви більш менш обізнані у справі, а чи є у Вас інфо хто там є головою РДА?

Олександр Підгорний | 2009-01-12 12:24

Справа "Коропськог педофіла" викликала неоднозначну реакцію у суспільстві. По різному можна судити про відношення батьків до виховання малолітньої доньки. Але факт був і ПЕДОФІЛ Є! Не може дитина видумати сама таку історію. Неодноразові бесіди психологів, причому різних, не ставлять під сумнів скоєнне злодіяння. .Вже пройшло лизько 40 засідань суду в цій справі. І потрбно оцінити діяльність рокуратури, як позитивну, яка робила все належним чином. Але суддя на те і суддя, щоб приймати рішення. Він вирішив так. Да і БОГ йому суддя. Є ще суди вищої інстанції і маємо надію на справедливе рішення. Ми вже бачимо реакцію ЦГЗ від УМВС України в Чернігівській обл. Там теж є спеціалісти журналісти, але вони завжди будуть писати тількі по факту сприйняття інформації в позитивній формі для міліції аж ніяк супротив. Служба і погони на плечах. Писати завжди легше чим щось робити.

abc | 2009-01-12 11:48

По суті відбулося два гвалтування.
Перше - побутове. В одному з населених пунктів збочинець згвалтував дитину.
Друге - суспільне. Правоохоронна та судова системи, виконавча та самоврядна влади, подальшим розвитком подій згвалтували нас усіх. І вибачати їм це стає все важче, і нагліють вони день від дня все більше.
Показовим є те, що політичні партії, і їх представники у владі, всіляко намагаються пропіаритись з щонайменьшого приводу. Але не в даному випадку. Чому не потрапити на сторінки видань у якості захисника народу? Такий безкоштовний піар вітали б усі. Відповідь проста, політичні партії і їх представники у владі зацікавлені у одному - зберегти свою безконтрольність і вседозволеність.
Що робити? Думаю ВВ нагадає про черговий суд, щоб народ зміг туди прийти, та розкаже про тих, хто конкретно допоміг потерпілим.
Ну а ми, робимо висновки і вчимося на тому, як нас же гвалтують...

Oper | 2009-01-12 00:51

Квант
ZoyaShu
Гарні юристи, а тим більш якісь-там Тиржзбурзькі суди у Європах цій родині не по кишені. Ніяких свиней, на жаль, не вистачить.

-їнка | 2009-01-11 18:11

До неба високо, до царя далеко, що робимо конкретно в межах своєї області? Саме ми.

Читач | 2009-01-11 15:53

Звертаюсь до начальника УМВС України в Чернігівській області :
 - Іване Петровичу,візьміть,будь ласка,цю справу під свій контроль. Допоможіть батькам дівчинки. Дякую!

ZoyaShu | 2009-01-10 23:27

Квант
действительно просто нужен очень хороший юрист.
и родителям нужно не сдаваться.
дай Бог им сил

ZoyaShu | 2009-01-10 23:16

Ребята, если местные власти делают такие невероятные вещи, есть еще Страсбургский суд по правам человека.
http://www.espch.ru/
Были позитивные решения по нашей стране.
Насколько мне известно, это последняя инстанция - после нашего Верховного Суда.
Пускай отец подает аппеляцию, итд итп...
  Могу помочь с переводом.

Абзац | 2009-01-10 22:20

architektor
Какой микрорайон? В нашей пятиэтажке максимум вежливости - здрастье. У людей нет времени, желания и умения общаться - пожинаем плоды урбанизации. А люди из глубинки такие иногда вещи рассказываеют, что ... И про педофилов в том числе. Вы не знаете, сколько таких ублюдков живет и дальше в мире, потому как родители не хотят позорить свою кровинку - а сделать ничего не могут. Кроме как убить и оставить свою семью без кормильца. Единственное средство напугать - хоть одного такого урода наказать, чтобы хоть кто-то, хоть как-то испугался и остановился. Ведь родители девчонки этой пошли на немыслимое унижение свое и дочери - напрасно?

Сергій | 2009-01-10 14:38

architektor
Пишуть, що "Слухання має відбутися 29 січня в Чернігівському обласному апеляційному суді."

architektor | 2009-01-10 12:28

Половина комментариев свелись к вопросу, кто лучший родитель, только это все равно переливание из пустого в порожнее.
Открытый судебный процесс - вот что поможет хоть как то добиться справедливости.
.
Искателям правды из серии "А был ли мальчик?", рекомендую идти в сад со своими изысканиями. В селах, да и небольших микрорайонах обычно жители как минимум в лицо знают друг друга, и подозревать соседа в чем-либо предрассудительном, если за ним не было ничего замечено, может только законченный параноик. И запугать малыша взрослому проще простого, т.к. дети перед ними беззащитны, независимо от того как их родители инструктировали. Ребенок очень доверчив по своей сущности, чем такие падлы и пользуются.
.
Повторюсь еще раз: что бы дело опять не слили на тормозах, надо добиваться открытого процесса, иначе толку от аппеляционного суда будет нуль.

Доля | 2009-01-09 21:10

В мене немає сумніву в тому, що ці всі коментарі читають і в обладміністрації, і в міліції... Тому звертаюсь тільки до них. Совість ваша - ДЕ??? На що ви її, совість, проміняли? Ні для кого не є тайна, що наші суди ЖОДНОГО рішення без указівки зверху не приймають! Тож не забувайте, що терпіння людей інколи закінчується...

Квант | 2009-01-09 20:31

Предлагаю! Надо найти грамотного (очень грамотного) юриста, адвоката или кого еще там, кто мог бы представлять интересы девочки и ее семьи в судебных органах, который не дал бы ни малейшего шанса педофилу & K (в лице чиновников, "правоохенителей" разного ранга) помешать родителям девочки добиться справедливости. А мы можем помочь оплатить работу этого адвоката. Интересно, Вероника согласится помочи материально?

Просто МАМА | 2009-01-09 17:43

Интересно,какое воспитание дал своему сыну (Охвисному работнику а не свинопасу) отец -педофил?Сын защитил отца-извращенца, не допустил, чтобы его посадили в тюрьму.Какой моральный облик у сына-работника правоохранительных органов? А не передается ли такое отклонение по наследству?

-їнка | 2009-01-09 16:42

Пропозицій мало, але й ті -нездійсненні, як на мій погляд.
Батько дівчинки подає апеляційну скаргу. Суд буде проходити в Чернігові, чому б не зробити його публічним? Необхідно знати дату та час суду і прийти до зали всім, хто не байдужий. Ми ж маємо право? Можливо, знайдуться адвокати, які допоможуть в суді встановити справедливість,захистять дитину і доведуть, що ми -не бидло.

abc | 2009-01-09 16:15

0770Да зробити з тим суддею та міліціонерами те що той мудак робив,да й і його під лід!
Семен Семеныч
Ви не праві, Семен Семеныч, відносно націоналістів і взагалі громадян. Самосуд - це протиправне діяння, не варто до нього закликати. А от навести порядок зі своєю владою, це священний обов"язок кожного громадянина. Ми ж, під обраною нами владою, з її правоохоронною системою, живемо гірше, ніж під окупантами.

Семен Семеныч | 2009-01-09 15:31

0770Да зробити з тим суддею та міліціонерами те що той мудак робив,да й і його під лід!
Мне интересно, а наши националисты, яростно борющиеся с разнообразными москалями прошлого, не могли бы навести порядок с собственными ублюдками в настоящем?

0770 | 2009-01-09 15:23

Да зробити з тим суддею та міліціонерами те що той мудак робив,да й і його під лід!

-їнка | 2009-01-09 14:40

джульєтта
Сергій
Вероника
Іра
Вероніка
Іра
Вероніка
Іра
Вероніка
Іра
Вероніка
ІраТобто як - неможливо? Тобто всі мами, що після роботи встагають до власних дітей - не дбають про їхнє майбутнє? І дітей повинні виховувати бабусі?
А як ви думаєте, чому жінка має такий досить недовгий репродуктивний вік? Може, тому, що для кожного віку - свої радощі і обов"язки? У молодої-мами - ростити власну дитину? А у літньої жінки - інше?
Чи вони зобов"язані не тільки вас виростити і у люди-оХВіси вивести, а ще і онуків?
А ви готові через 20 років сидіти вдома і відмовитися від власних амбіцій задля амбіцій вашої дитини? Сумніваюся.
А щодо "Все залежить від організованості батьків, їхнього уміння забезпечувати сімю та відносин у родині." - 100% погоджуюся! Якщо людина може себе організувати і налагодити власне життя - дитина не заважає кар"єрі і життю і не треба просити допомоги у батьків.
ЩОб не сумнівалися - у нас і батьками і свекрами чудові стосунки, онучку обожнюють. Але Я її мама, Я її виховую і МОЄ та чоловікове слово головне, а не батьків. Бо це моя дитина. А дітей, що живуть із бабусями-дідусями, хочеться погладити по голівці і пожаліти.
Ви не в одній, випадково, конторі працюєте? Зачекаємо, коли Ваш "робочий" день закінчиться.

Семен Семеныч | 2009-01-09 14:34

Планктон. Офисный планктон. Сидим в охвисе со всем импортным, потягиваем импортный кохвий, учим как чужих детей воспитывать. Эх, вашего брата, да в село, к свиньям, коровам! И никаких кризисов!

Іра | 2009-01-09 14:15

джульєтта
Сергій
Вероника
Іра
Вероніка
Іра
Вероніка
Іра
Вероніка
Іра
Вероніка
Тобто як - неможливо? Тобто всі мами, що після роботи встагають до власних дітей - не дбають про їхнє майбутнє? І дітей повинні виховувати бабусі?
А як ви думаєте, чому жінка має такий досить недовгий репродуктивний вік? Може, тому, що для кожного віку - свої радощі і обов"язки? У молодої-мами - ростити власну дитину? А у літньої жінки - інше?
Чи вони зобов"язані не тільки вас виростити і у люди-оХВіси вивести, а ще і онуків?
А ви готові через 20 років сидіти вдома і відмовитися від власних амбіцій задля амбіцій вашої дитини? Сумніваюся.
А щодо "Все залежить від організованості батьків, їхнього уміння забезпечувати сімю та відносин у родині." - 100% погоджуюся! Якщо людина може себе організувати і налагодити власне життя - дитина не заважає кар"єрі і життю і не треба просити допомоги у батьків.
ЩОб не сумнівалися - у нас і батьками і свекрами чудові стосунки, онучку обожнюють. Але Я її мама, Я її виховую і МОЄ та чоловікове слово головне, а не батьків. Бо це моя дитина. А дітей, що живуть із бабусями-дідусями, хочеться погладити по голівці і пожаліти.

Вероніка | 2009-01-09 13:58

джульєтта
Сергій
Вероника
Іра
Вероніка
Іра
Вероніка
Іра
Вероніка
Іра
Дитина - це не проблема, яка відбирає здоровя (у наших батьків теж). Все залежить від організованості батьків, їхнього уміння забезпечувати сімю та відносин у родині. А сидіти вдома і не дбати про майбутнє дитини (суміщати одне й інше неможливо) - найлегша і найбезвідповідальніша справа.

Іра | 2009-01-09 13:24

джульєтта
Сергій
Вероника
Іра
Вероніка
Іра
Вероніка
Іра
Вероніка
Які б чудові стосунки не були, сім"я - це сім"я. І якщо дружина бозна де - даруйте, але у наявність сім"ї як такої не вірю. Там більше не вірю у неможливість мами жити з дитиною. Якщо вона хоче з нею жити.
А дідусі-бабусі - це чудово. Тільки вони мають свої проблеми і своє особисте життя. Якщо ви цього не розумієте, не цінуєте і не бережете їх здоров"я - ще раз співчуваю. Ваша дитина - це ваше щастя, ваше піклування і ваші проблеми. Перекидати все це на когось - інфантилізм.

Джонік | 2009-01-09 13:20

Прізвище судді та назву суду скажіть( Це Коропський районний? ) А також ПІБ прокурора району і слідчого?

Вероніка | 2009-01-09 13:12

джульєтта
Сергій
Вероника
Іра
Вероніка
Іра
Вероніка
Іра
Ви зі своєю дитиною спілкуєтеся на 2-3 години більше ніж я. цей час не вирішує питання відповідальності/безвідповідальності.
Невже вихователю дитсадка ви довіряєте більше ніж власним батькам? Співчуваю, якщо дитина в садку щасливіша ніж з ними. А в мене з моїми та чоловіковими батьками чудові стосунки і саме вони не дають забрати доньку до Києва (щоб Сергій не думав, що я "всадила дитину на плечі своїм батькам" (напевне теж не найкращі стосунки в сімї).

-їнка | 2009-01-09 13:02

Зберігти дитині батька

Іра | 2009-01-09 12:56

-їнка
Так усі ми тільки за те, щоб зробити щось хороше цій дитині. Питання: ЩО ми реально можемо зробити для неї? Пропонуйте.

-їнка | 2009-01-09 12:50

Джульєтта, ви харошая, Вероника, ви тоже харошая і Іра тоже харошая, але маленький Віталіні дуже пагано І БУДЕ ЩЕ ГІРШЕ.
Прошу Вас , припиніть смітити словами заради всього Святого.

вікторія | 2009-01-09 12:46

джульєтта
Сергій
Вероника
Іра
Вероніка
це ж добре, що ви така крута та успішна. але що це за зверхність і снобізм? "хто за свинями на своєму подвірї нічого більше не бачить, хто - в офісі.Дитина перш за все буде пишатись розумною і успішною мамою, ніж тою яка провела свій час біля свиней і свій досвід передасть дитині. Люди обирають собі той шлях, який вони хочуть і для своїх дітей".
ви впевнені, що це ви обрали офіс, а не свиней, а не життя за вас обрало? сільські жителі не винні, що вони не мають змогу чимось іншим заробляти на життя. і не всі можуть виїхати з села, так само як не всі можуть виїхати з Чернігова в столицю. але це не дає підстав так зверхньо про них говорити. тим більше, коли йдеться про працю. і не відомо, де більше бруду - у хліві, чи в офісі. бруд просто різний. і не відомо, де розуму треба більше - виростити живу худобину, чи правильно оформити документ.
особисто я працюю також в офісі. але я проти снобів, які пишаються своїми білими ручками і престижною роботою і вважають когось меншовартіснішими. так мене виховували.

Сергій | 2009-01-09 12:32

Сергій
Вероніка
"А що для Вас є знайомою ситуацією? Сільське життя? .......... В моєму випадку 5 днів на тиждень вихованням займається моя мама-педагог. "
Так, для мене знайоме.
А коли люди роздають поради, то слід в першу чергу цікавитися, чи є під тим основа. В даному ж разі "радник" всадив дитину на плечі своїм батькам. Так хоч би не радив вже...

Іра | 2009-01-09 12:28

джульєтта
Сергій
Вероника
Іра
Вероніка
Іра
Вероніка
Уявіть собі! Відпускаю. Але відповідальність за її виховання несу Я та чоловік, а не хтось - мамка-нянька-педагог чи ще хтось.

Вероніка | 2009-01-09 12:12

джульєтта
Сергій
Вероника
Іра
Вероніка
Іра
Невже Ви відпускаєте свою дитину в дитячий садок? Якщо так, то скільки часу Ви ефективно проводите зі своєю дитиною? На 2 години більше?

Вероніка | 2009-01-09 11:51

Сергій
"судження про незнайому для себе ситуацію дещо недоречні". А що для Вас є знайомою ситуацією? Сільське життя? Вам пофартило найбільше, якщо у себе в селі Ви можете дозволити собі нічого не робити і більше того - ввесь час сидіти в інтернеті. Звичайнісінька справа для села?
І щодо виховання дітей: в невихованих батьків не будуть вихованими діти скільки над ними не сиди. Головне не "усугубить" ситуацію.
В моєму випадку 5 днів на тиждень вихованням займається моя мама-педагог. Тому за моє особисте життя і виховання моєї доньки не переймайтеся. Коментуйте краще статтю. І виховуйте своїх дітей так, щоб вони в житті ніколи і ні в якому ракурсі не опинилися в описаній ситуації.

abc | 2009-01-09 11:47

-їнкаВсі слова від душі, але не сказано головне. В якому суді відбувався цей процес, як прізвище судді, хто вів слідство, який прокурор так самовіддано захищав інтереси дітей? Батьківщина повинна знати своїх героїв. Якщо педофіл отримав умовний термін, то його провина доведена, які ж тоді обставини пом"якшили покарання?
abc
-їнка
Звісно що влада мовчатиме. Прикольно читати про те, як ЄЦ тербується про діток, інколи подаруночки їм, разом з підприємцями, відвозить. І очі, такі добрі - добрі... Хіба такими очима побачиш, як торжествує педофілія?

Іра | 2009-01-09 11:45

джульєтта
Сергій
Вероника
Іра
Вероніка
Ще раз кажу - хто хоче - знайде можливість, хто не хоче - привід. Жодні матеріальні блага ніколи не замінять нормального життя поруч із мамою. Ви не думали, що у зоопарку дитина отримує задоволення перш за все від того, що ви пішли туди РАЗОМ? Не вірите - спитайте у своєї дитини, що вона хоче - шоколадку чи щоб мама ввечері приготувала свіжу вечерю, розпитала про справи у дитсадку і почитала книжку про тих же тварин. Якщо вибере перше - щиро співчуваю.

просто МАМА | 2009-01-09 11:31

джульєтта
Сергій
Вероника
Іра
Вероніка
Я не понимаю - это что - в нашем государстве виноваты и достойны осуждения те гражлане кот не могут нанять охранников себе и своим детям? Тогда зачем милиция прокуратура? И зачастую преступники кпжутся милыми людьми эдакими волками в овечьей шкуре. Правоохранительные органы обязаны защищать права всех граждан а не только уголовников. Теперь выходит педофилам нечего боятся?

Сергій | 2009-01-09 11:29

Все просто насправді.
Ви вважаєте, що дитина має отримувати задоволення. А я вважаю, що дитина має отримувати виховання.
Що з чого виходить - побачите пізніше. Але буде піздно.

Вероніка | 2009-01-09 11:22

джульєтта
Сергій
Вероника
Іра
Цікаво, що ви пропонуєте?
маючи 1000 з/п сидіти з дитиною на дивані і розповідати їй про тварин, з наочним прикладом - домашніх, чи повести її в зоопарк чи цирк? Поки я працювала в райцентрі - могла дозволити собі тільки перше, але тепер я точно знаю, що від другого дитина отримує більше задоволення.
  

-їнка | 2009-01-09 11:13

-їнкаВсі слова від душі, але не сказано головне. В якому суді відбувався цей процес, як прізвище судді, хто вів слідство, який прокурор так самовіддано захищав інтереси дітей? Батьківщина повинна знати своїх героїв. Якщо педофіл отримав умовний термін, то його провина доведена, які ж тоді обставини пом"якшили покарання?
abc
Дійсно,цікаво, чи буде публічна реакція на таке рішення суду з боку прокурора області, начальника УВС, УСБУ тощо... Чи, як завжди, відмовчаться або прикриються заяложеною фразою "про Закон рівний для всіх".

Сергій | 2009-01-09 11:07

Ну раз "пофартило", то судження про незнайому для себе ситуацію дещо недоречні.

Вероніка | 2009-01-09 10:55

джульєтта
Сергій
Вероника
Іра
Маму треба? Згодна. Але життя є таким, що працювати треба всім. Тільки кому як пофартило. хто за свинями на своєму подвірї нічого більше не бачить, хто - в офісі. І нехай я бачу доньку дві години на добу, але вона не дивиться на чужі банани, чи шоколадки, і до школи не пішки сама буде ходити, і освіту буде за що здобувати, буде жити, працювати і відпочивати в нормальних умовах і мати можливість захищати свої права. Дитина перш за все буде пишатись розумною і успішною мамою, ніж тою яка провела свій час біля свиней і свій досвід передасть дитині. Люди обирають собі той шлях, який вони хочуть і для своїх дітей.
Але не в тому справа. Справа у вихованні дитини і забезпеченні її безпеки. Адже батьки знали, що сусід пяниця .... . Чи для них це було не важливо? Чи їм було байдуже, що їхня дитина знаходиться з пиякою?
"ми такі герої, убила б" - а хто сказав про це?

abc | 2009-01-09 10:25

-їнкаВсі слова від душі, але не сказано головне. В якому суді відбувався цей процес, як прізвище судді, хто вів слідство, який прокурор так самовіддано захищав інтереси дітей? Батьківщина повинна знати своїх героїв. Якщо педофіл отримав умовний термін, то його провина доведена, які ж тоді обставини пом"якшили покарання?
Цікаво, а кого ми не знаємо? Не знаємо прокурора області, начальника УВС, УСБУ, голову обласного суду, губернатора, обласних керівників ЕЦ і БЮТу?
Невже хтось може вважати, що рядовий суддя зважиться на такий вирок без їх відкритого чи прихованого схвалення? Лаврик почав наводити порядок, вони його прибрали з області.
З владою все зрозуміло, вона просто банально нецікава, так само, як і той збочинець. Цікава позиція людей, як іще повинна знущатися над ними влада, щоб вони почали наводити елементарний порядок у країні?

Іра | 2009-01-09 10:02

джульєтта
Сергій
Вероника
Ага, і ще не втримаюся: як мама мамі. Є тільки два бажання:
перше - жити з дитиною
друге - жити без дитини.
І ВСЕ! Все інше - деталі! Якщо є бажання бути зі своєю кровинкою - обов"язково знайдеш можливість. Якщо нема - знайдеш відмовку, причини і привід. Можу розповісти море таких прикладів. Тож не треба ля-ля здалеку.

Сергій | 2009-01-09 09:55

джульєтта
Сергій
Вероника
І що - "це чмо"?
Гадаєте, зробили б "знижку" за стан афекту? А я думаю, зовсім би не сиділи. З таким синочком замочать вас, шановна, ще у відділку. Без суду і слідства. Прецеденти у нас на Чернігівщині імєютца.
І повторюся.
Добре балакати здалеку, особливо зі столичного офісу. Біля свиней та хазяйства не побалакаєте. І педофіли не ставлять табличок перед будинком, що вони педофіли.

Іра | 2009-01-09 09:49

джульєтта
Сергій
Вероника
Ну да, я така супер-пупер мама, живу далеко від своєї дитини і умію давати поради. Аякже, це ж криза, я повинна працювати. Фигня це все, шановна! Не треба дитині багато грошей, їй МАМУ треба. І не треба тут виправдань грошима і т п.
І з іншого боку - ми такі герої, убила б. Ага. І зробила б іще краще для дитяти, якби пішла у місця віддалені. От би доця порадила героїзму! тільки поділитися радістю їй ні з ким було б - мами ж нема.

Вероника | 2009-01-09 08:54

джульєтта
Сергій
При чому тут сільські реалії? Моя 5-річна донька теж живе в селі з моїми батьками (я працюю і живу в Києві), але вона знає з ким можна спілкуватися, а з ким ні, з чиїх рук можна щось брати а з чиїх ні. І саме батьки дитини повинні давати їй уявлення про сусідів і про сенс спілкування з ними, адже якщо людина неадекватна, то для нормальної людини це помітно.
Все залежить від батьків.
А що зробила мати, коли зрозуміла що сталося? чи батько? Я б краще відседіла решту свого життя, але це чмо ...
  

черниговец | 2009-01-09 08:39

А как делишки начальника районного карного розшуку,сынка подсудимого, может ему тоже надо Макошин посетить на несколько лет, за укрывательство.Вроде бы в УК есть статья.

-їнка | 2009-01-09 08:24

Всі слова від душі, але не сказано головне. В якому суді відбувався цей процес, як прізвище судді, хто вів слідство, який прокурор так самовіддано захищав інтереси дітей? Батьківщина повинна знати своїх героїв. Якщо педофіл отримав умовний термін, то його провина доведена, які ж тоді обставини пом"якшили покарання?

Просто МАМА | 2009-01-08 22:41

джульєтта
Ну ты джульетта редкая дура.Тебе хватило ума только на защиту извращенца и заодно его сыночка -мента поганого.Наверное была адвокатом мерзавца.А может ты вообще мамой никогда не была?

АНАРХИСТ | 2009-01-08 20:20

В общем капут ! В этой стране скоро вообще страшно будет ЖИТЬ
Педофилов на волю отпускают, ментам всё по барабану , судьи вообще уже и не светскими и не божьми законами не руководствуются. Ну вот свершилось событие страшное - надругались над ребёнком , и что пока журналисты не подняли хай то и заявление менты не приняли. Вот я почитал статью и пришёл к одному простому выводу - на зоне, среди преступников , и то больше порядочности и того же можна сказать благорордства да и воле к решительным поступкам чем просто в жизни , чем у ментов и судей.

Сергій | 2009-01-08 17:42

джульєтта
Знаєте, пані, ніхто не ставить під сумнів що за дитиною потрібен догляд. Але балакати про все це добре, сидячи у теплій міській квартирі, накупивщи всього що треба в "супермаркеті". Сільські ж реалії зооовсім інші насправді.

Сергій | 2009-01-08 17:40

Влад
І правда - була!

Олександр | 2009-01-08 17:31

Як на мене така "хвороба" не лікується.
Їм треба допомогати іти з життя! Страчувати, а якщо із "органів" то ЛІНЧУВАТИ.

Влад | 2009-01-08 17:14

На Валу була публікація "Мент педофила не обидит", де показувалися всі обставини "вчинку" і , по суті, за цією статтею - відчіпного- і було порушено кримінальну справу. Потрібно було мало не втручання колишнього губернатора Миколи Лаврика.

джульєтта | 2009-01-08 16:44

Стосовно педофіла, то немає що коментувати, якщо ж суд все-таки вирішить справу на його користь, то власною смертю не помре, прости, Боже.
Але ж як можна було це не помітити батькам, матері? Це ж дівчинка, її мити двічі на день треба. Куди вона дивилась? Чи у 4—5 років дитина здатна підмитись сама? А одяг дитини? Невже на ньому не було жодних слідів?
Педофілу нема прощення і виправдання, винний. А матір? Якби вона не свиньми замиловувалась, а дбала про свою дитину, то, можливо, наслідки цієї трагедії були не такі страшні. Я не звинувачую цю жінку, ні, мені її шкода і я їй співчуваю. Але хочеться звернути увагу всіх: якщо народжуєте дитину, то вона має бути найголовнішою вашою роботою і турботою. Їй ви маєте приділяти час і їй все відддавати.
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Профорієнтація для підлітків під час війни

SVOBODA.FM