Последнее обновление: 18:29 понедельник, 17 ноября
Загрузка...
Найкращі тести
SOS!!!
Вы находитесь: Политика / Чернигов / «Швидка» залишила дітей помирати ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ!?

«Швидка» залишила дітей помирати ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ!?

Чернігівська міська станція "Швидкої допомоги" 8 листопада відмовилася виїхати до двох маленьких хлопчиків, постраждалих при пожежі. Хлопчики померли.

"Ми діяли ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ!" – запевняють медики.

Не дай Боже нікому!

Увечері 8 листопада в селі Старий Білоус трапилось лихо. Мати лишила вдома двох синів – 2-річного Кирила та 1-річного Данилка – і пішла нагодувати хвору родичку.

Біля ліжка стояла запалена свічка – у домі за несплату відключили електроенергію.

За версією МНС, старший хлопчик граючись скинув свічку. Зайнялося ліжко.

Діти сховалися від вогню в дальній кімнаті.

Мати повернулася через 20 хвилин і вже не змогла дістатися до дітей.

Витягли, але не врятували

Центр пропаганди МінНС повідомив: виклик надійшов о 17 годині, вже через 8 хвилин пожежники були на місці.

Вони дісталися до хлопчиків, але ті надихалися диму.

Викликали "Швидку".

Але міська станція відмовилася приїхати за викликом. Старий Білоус не входить у зону їх обслуговування.

Районна станція "Швидкої" аж на Бобровиці, в іншому кінці Чернігова. Медики їхали більше 20 хвилин.

"Всі ці 20 хвилин пожежники робили дітям штучне дихання та чекали. Ми не медики, і не можемо сказати, чи могли лікарі врятувати хлопчиків. Ми намагалися до останнього", - розповіли в управлінні МінНС.

Немає крайнього?

"Головного лікаря зараз немає", - відповіли на дзвінок журналіста в "Швидку допомогу".

Жіночка додала, що пан Яновський пішов до адміністрації, розбиратися з випадком на пожежі.

"Диспетчери діяли за інструкцією. Старий Білоус не обслуговує міська станція", - додала вона та відмовилася запросити до телефону когось із заступників чи лікарів.

Інструкція дорожча за Кирилка і Данилка?

 

P. S. Із власного досвіду…

Буквально вчора одна з чернігівок намагалася викликати "Швидку" перевезти до лікарні маму. Хвора не могла ані встати, ані сісти через нестерпний біль у спині. Мали направлення від лікаря.

"Ми не приїдемо. Хоча б устигти надати допомогу тому, хто її дійсно потребує. Добирайтеся до лікарні самі", - відрізав телефоном лікар "Швидкої". Представитися він відмовився.

Лікаря не розчулили ні слізні прохання, ні стогони хворої.

Їхали, лежачи, в таксі. До машини хвору несли на руках. Жінка плакала від болю всю дорогу…

Комментарии (49)

Ірина | 2006-11-24 21:58

 Я розумію , що всяка праця має бути оплаченою.Лікар - це не професія ,а покликання.Ганьба лікарям , які набивають кишені за допомогою хворих. Сьогодні , якщо в тебе немає грошей/щоб покласти в кишеню лікарю/ - замовляй музику... Ганьба таким лікарям ! Можливо треба було запропонувати їм гроші і трагедії не сталося б...

Olia | 2006-11-20 18:45

Блін, ну і мама. Це її провина у першу чергу.

ЯК можна залишити таких малих дітей в приміщенні із запаленою свічкою?! В мене дворічний син, я НІКОЛИ не залишаю його без нагляду, навіть щоб вийти до поштової скриньки, навіть якщо він спить, навіть якщо сірники заховані і газ перекритий. НІКОЛИ. А просрати безпеку власних дітей і нарікати на те що швидка не доїхала - блін, судити таких батьків, щоб інші хоча б боялися, якщо розуму не вистачає.

Анна | 2006-11-19 14:00

Граждане! Прочитала все комментарии и не нашла ни одного, который бы обратил внимание на то, что мать оставила двоих малолетних детей без присмотра рядом с горящей свечкой! У Украины тогда будет цивилизованное будущее, когда каждый будет знать зону своей личной ответственности. Эта мать, которая и виновата, прежде всего, в смерти своих детей, всю оставшуюся жизнь должна вымаливать себе прощение. а не обвинять несовершенную систему медицинского обслуживания. Бездушные, непрофессиональные люди есть везде, но вот так огульно и злобно обвинять всех врачей в бездушности - это не от большого ума.И очень жаль, что нет никакой юридической ответственности для таких горе-матерей. .

Ігор 2 Держслужбовець | 2006-11-14 10:47

А якщо в тому ДТП у Варвинському районі постраждаєте Ви, або ж, не дай Боже, Ваші діти, а на станції швидкої допомоги Вам скажуть, що за інструкцією, це не їх територія? Що тоді?..

Адже відмова диспетчера була мотивована аж ніяк не браком вільних карет, а просто інструкцією. Від Центральної станції шв.доп. до Ст.Білоуса 10 хв. їзди, а то й менше, ну чому, скажіть мені, чому, не може вільна машина прийняти виклик, коли, по-перше, це майже поруч, а по-друге, питання ж стояло не в хворому горлі і не в радикуліті, а в житті двох маленьких дітей?!

Бюрократизм, блін...

Держслужбовець 2Ігор | 2006-11-14 10:00

Майже щодня в області трапляються випадки, коли гинуть люди. Невже всі карети швидкої допомоги області мають їхати наприклад у Варвинський район, де трапилося важке ДТП?

Чи може всі машини пожежної охорони міста мають виїжджати на одну пожежу, чи під час бойових дій всі військові частини країни мають бути перекинуті в одне місце???

А кожний факт загибелі людей можна розписати так (це я до В.ПУХа) що у людей сльози на очі будуть накатуватися. Гуманізм блін...

Ігор | 2006-11-14 09:12

Не розумію тільки одного: ВВ, чого мовчите? Шановна Віола Пух, де інформація? Пройшов майже тиждень, а на сторінках Високого валу самі тільки "Передвиборні вертепи" та ФОТОприколи... Невже ваші статті кожного дня набирають по 43 коментарі?! Чому усі мовчать? Де інша преса? Де радіо? Де телебачення? Іншим разом подивишся, так журналісти порсто з пальця висмоктують сенсації, а тут такі справи відбуваються і тихо...

Чи, може, насправді все було трохи не так, як нам подали?..

Ігор | 2006-11-14 09:01

Доки у нас будуть такі "лікарі з 30-літім стажем", нама на що розраховувати.

Шановний! Яка бабця? Який радикуліт?! Помирали дві дитини!!! Ви чуєте: ПОМИРАЛИ! І таки померли.... Та до біса ваші інструкції!

Як колись із офіцерів публічно зривали погони, так і з лікарів треба зривати халати! Так, згоден, держава дбає про лікарів не найкращим чином, але ж діти в цьому не винуваті... поясніть тепер це тій матері... Чи повернеться особисто у Вас, пане лікарю, язик, щоб ДИВЛЯЧИСЬ У ВІЧІ матері, що втратила двох дітей, сказати про оту вашу ІНСТРУКЦІЮ?..

EKSPERT | 2006-11-13 20:25

Действительно факт вопиющий,но..., кто следит за событиями наверняка знают, что "СКОРАЯ" не впервый раз опаздывает или не приезжает. Причин как всегда куча виноват кто угодно только не врачи.... плохая инструкция, поломаные машины, бензин, маленькая зарплата и т.д.- ТАК НЕ ИДИ РАБОТАТЬ , - иди на рынок реализатором и всё !

Пошёл врачём ( а не вахтёром на завод) , принял КЛЯТВУ Гипократа помогать всем всегда и при любых условиях - выполняй !!! Врачи , доктора ( как и другие служащие на государственой зарплате) не надо сваливать с больной головы на здоровую , да не ценит ВАС государство не платит, не финансирует деятельность - так добивайтесь , а не прячтесь от Киевского начальства, не можешь работать и исполнять КЛЯТВУ - увольнейся и иди на рынок реализатором и не делай видимость работы.

ТАКАЯ работа никому не надо.

P.S. А в городе есть ещё честные врачи, хорощие доктора, и денег не берут.

Врач скорой помощи с 30-летним с | 2006-11-13 19:26

Вы все такие умные, когда ругаете врачей. А они действовали, не ухмыляйтесь, ПО ИНСТРУКЦИИ. У каждой подстанции и станции "скорой" есть свой район обслуживания, куда попало ездить нельзя, это же не такси. Если вы персонально вызовете к своему родственнику скорую, а Вам ответят, что выехать не можем, так как уехали в другой (район) город - что хорошего Вы подумаете и скажете? Каждый должен отвечать за свой участок работы, а не кивать на Ивана и Петра. Если Вы, допустим, вахтёр на заводе, то,наверное, не побежите помогать разружать снег, бросив свой пост. Так и в медицине. Катите бочки на власть предержащих: почему скорая и вся медицина вообще в ужвасающем состоянии и неуклонно разваливается. А так проще всего искать виноватого - типа врача скорой, который отказал в перевозке больной с радикулитом. А если в это время ДТП или тяжёлая травма - бригады нет, она везёт бабушку с радикулитом. Это гуманно?

Олексій Дашевський | 2006-11-13 17:49

Одному грошей не вистачає, іншому страхової медицини, третьому админреформу давай!

Ви підіть про це матері загиблих дітей розкажіть.

Якщо совісті у працівників "ножа і топора"(хочете назвіть їх лікарями) немає, то про шо можна казати.

Ниють, що їм мало платять, те, се.

Не подобається звільняйся, а як вважаєшь, що тебе дурня більш ніде не візьмуть, то працюй по-людські.

Козак | 2006-11-13 12:38

Ей, ВВ, чё молчим-то? Вы ж обещали "держатьт руку на пульсе"?

Алина | 2006-11-13 12:19

Ау, где вы, социальные службы? Почему не помогаете таким семьям, где мамы (вместе с папами) и малюсенькими детьми борятся за выживание? Какого рожна им отключают свет, воду, газ? Их тоже защищать нужно, а не только программы для наркоманов придумывать. Организовали, понимаешь, "естественный отбор" народу.

Couture | 2006-11-13 11:25

Из личного опыта.

Когда то, когда я ещё занимался танцами, на тренировке в очередной раз прыгав сальто- упал на руку и получил полный вывих руки(не буду впадать в подробности, дабы не травмировать психика слабонервных людей:)).

Мне как положено вызвали скорую...Время шло, рука синела, а я начинал терять сознание...Ещё раз позвонили в скорую напомнить о моём существовании. Там никто ничего не знал про вызо- странно!!! Ещё раз вызвали скорую...Опять ничего...прождал порядка получаса. За это время я уже перечувствовал всё что мог: и радость от того что полежу дома:), и горечь от того что долго буду нетрудоспособным (вывихнул правую руку), и слёзы (не знаю правда от чего, плакать не хотелось, наверное защита организма сработала).

Вообщем, если б меня не отвезли на машине в травмопункт, то пришлось бы мне худо.

Сейчас, я не верю в силу и защиту больниц. А слово "скорая помощь" у меня не вызывает ассоциаций со скорыми. Осталось лишь название.

А жаль...

Может хоть сейчас, когда идёт предвыборная компания хоть кто то ареагирует и примет какие то меры, возьмёт брозды управления здоровьем нации в свои руки?!!

Остаётся только надеятся...

Хоть я уже и не живу в Чернигове, но переживаю за родных, так как никогда не знаешь что может случиться...

Місцевий патріот | 2006-11-13 10:13

Треба думати і щодо адмінреформи !

На часі створення Великого Чернігова(у складі міста і навколишніх сільських громад радіусом 25-50 км залежно від транспортних мереж) і ліквідації Чернігівського району як такого.

Тоді таких проблем як ця не було.

bibaloon | 2006-11-13 09:55

Даешь Медицинскую страхочку и платную медицину...



Лишь по настоящему малоимущие чтоб имели право на бесплатные лекарства и лечение...



То же скажу о транспорте...

Лікар | 2006-11-12 21:35

А-ту лікарів гадів, на стовпи їх. І медаль та ще одну службову машину тим державним службовцям, що відключили в будинку з двома маленькими дітьми електрику. Вони ж державні гроші економили.

x | 2006-11-12 00:26

Пані та понове, господа, товарищи и прочие индивиды, населяющие нашу необъятную родину:



как всегда вопрос "Кто виноват?"



ответ: Вы. Мы.



т.н. "бесплатная медицина". Всем было и есть очень хорошо рассуждать, как хорошо, чтоб медицина была бесплатной.

Только почему-то никто не может поять "откуда ж взяться самим услугам, их качеству, оборудованию, лекарствам и т.д., если за это НИКТО не платит?"



Да зрасте коммунить, епрст, у нас бесплатная медицина! круто...

Місцевий патріот | 2006-11-11 10:22

Згоден з усіма. Але!!!!

Треба дивитися в корінь !

А почалося з того, що відключили за не уплату електроенергію.

Хто веде від влади облік тих не щасним кому щось відключили ?

Кто з благодійників надає їм допомогу ?

Де церква і попи ?

Душе спасителі - гроше загребателі ?

Вже після цього задовбана всіма медицина?

аноним | 2006-11-11 08:41

есть только одно решение:банк-телеграф-телефон и веревки на фонарях!

Марина | 2006-11-10 19:15

   ...В нашій країні живуть не люди, а тварини, місце котрим в клітках. Лише жорстокі нелюди без серця і мізків можуть посилатись на адміністративно-територіальний поділ, в момент, коли вирішується життя людини.

     Мати загиблих дітей - моя знайома. Дивлячись на неї можу сказати лише одне - не доведи Господь пережити комусь те, що переживає зараз вона...

   Хто буде відповідати за смерть дітей? Невже мати, яка винна в тому, що живе в селі, а не в місті???

Alx | 2006-11-10 16:27

"Ст. 136 КК України - Ненадання допомоги особі, яка перебуває в небезпечному для життя стані."

Именно так! И к юристу-адвокату давить "державних службовцiв" за подобные инструкции.

Станко | 2006-11-10 16:22

тдійсно. підтримую громадянина, окрім матів нічого іншого і голову не лізе... якийсь жах... здається, що це наче у ві сні якомусь, кошмари... Якщо прокуратура не порушить кримінальну справу і не посадить головного лікаря і того чергового лікаря, який (а) не поїхала на виклик (виклик, підтверджений пожежниками!) - можна плюнуть і забути, що в цій державі є медицина, органи влади, що вона взагалі є - така країна... Якщо держава не захищає громадян, громадяни мають право як мінімум ігнорувати таку державу... ВВ - тримайте на контролі, будь ласка...

громадянин | 2006-11-10 14:54

хотілося просто вилаятися матом, але нажаль адміністрація не дозволить. Якби ж це був хоч поодинокий випадок!

аноним | 2006-11-10 14:53

Обо всем надо думать, когда идете на віборы! ! А чем врачи собственно отличаются от Кабмина, президента, Ради?? Да и мы все такие же!!

патриот | 2006-11-10 14:05

А что Вы хотите, медицына на сегодняшний день прогнила полностью. Все знают что гражданин Великой Украины медицыне платит трижды: налогами, в ликарняную кассу и за наличные самому врачу, а качество услуг медицинских только ухудшается. Все это знают и ничего не делают. Жаль детей, но наказания врачам в этой стране не будет никакого, может я и ошибаюсь. Но жизнь и опыт говорит другое. Ворон ворону глаз не выклюет.

Epika | 2006-11-10 13:22

А теперь представьте,что с нами будет через несколько лет, когда и этих врачей не будет. Ведь ни для кого не секрет,зарплата врача. А также учителя.ит.д. Скажите,кто с нормальных людей может жить на такие деньги. Классные специалисты уходят на вольные хлеба, а "серая масса" остается. Вот они-то нас и лечат. Они-то к нам и ездят. В детской городской поликлинике не хватает терапевтов. Это же касается и гор.поликлиник.Заболеваешь, вызываешь врача и ждешь несколько дней, потому, что придти некому.... Давайте подумаем, куда мы приехали....

аноним | 2006-11-10 11:38

Надо было Ющенке собирать меценатов не в Батурине, а в Черниговской горболнице!

аноним | 2006-11-10 11:04

Обидно, и не притно что в скорой работают такие сволочи... ведь быть человеком в белом халате должет тот, кто имеет призвание, а что получила страна, когда у нас ввели платное образование в медицинских вузах? теперь медитки в рот заглядывают и без копейки делать ничего не хотят.. мудачье.... Министру образования: рассмотреть вопрос об отмене платного образования в медицинских вузах, Министру здравоохранения: выдать инструкцию- скорая едет та, которой ближе, Прокурору - возбудить уголовное дело, Редакции - копию статьи направить в Минимтерство здравоохренения

Віола ПУХ, Високий Вал | 2006-11-10 10:48

Щановні панове! Дякую за увагу до матеріалу.

Другий день намагаюся додзвонитися до головного лікаря "Швидкої".

Відповідь одна: його немає і невідомо, коли буде.

- А навіщо він вам? - цікавляться.

- Хочу запитати, чи нестиме хтось відповідальність за невиїзд на пожежу.

_ А ЗА ЩО ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ? Хіба були якість порушення? Втім, поговоріть з Яновським.

Як? Коли з ним поговорити - жіночка не уточнює...

Державному службовцю | 2006-11-10 10:42

Ви шановний подумади, що написали, до чого тут адмістративний поділ. Бездарні чиновники строворили нерпавильну ситему, це ж очевидно, що на виклик має виїзджати щвидка з найближчої станції.

Aня | 2006-11-10 10:37

Мое мненеие... В данный момент такая ситуация обстоит и с другими инстанциями, крайних ни где не найдешь.

Хотелось бы надеятся, что наша власть будет бдительней, а люди более ответственными.

горожанин | 2006-11-10 10:34

Англійці і американці використовують термін "місія", який дуже доречно застосувати у даному випадку.

Тож якою є місія наших злодюжок-вбивць у білих халатах? Отримати якомога більшого хабаря? Здати прострочені ліки і ті ліки, які призначені хворим, знайомому продавцю в аптеку для подальшого дерибану? Навиписувати дорогих рецептів з вказанням де потрібно купувати? Такою є місія тих, хто купує за сало диплом медінституту? Так до чого тут ми із своїми хворобами і податками? Чому не притягують за злочин і невідповідність своїй місії? Лікар має рятувати людей, оператори зв"язку надавати якісний та доступний зв"язок, судді встановлювати справедливість. А гендлюють на базарі. Про все тут написано-переписано і питати "а судді хто?" навіть якось недоречно вже. Здається, вирішення проблеми людей просто змушують шукати геть зовсім в іншій площині.

Козак | 2006-11-10 10:20

2 Ігор

Однозначно поддерживаю такой ход мыслей! Такой вопиющий случай должен быть под постоянным вниманием общественности. "Высовий Вал", прошу Вас, следите за ситуацией и сообщайте все новости в этой связи. Сам я сейчас всем своим знакомым шлю линк на статью. Народ надо поднимать.

2 OLEKSANDER | 2006-11-10 09:55

Не буде. На жаль. Бо на цій території здатність мати зиск і лишаися безкарним зведено в ранг особливого достоїнства. Взірці дегенератства. Цей приклад показує так звана "еліта", яка такою не є. Вона повинна займатися своєю справою - прибирати сортири. Справжня ж еліта для такого складного періоду має являти пиклад скромності, пасіонарності та особливої самопожертви заради майбутніх поколінь. І не важливо - чи то урядовець, чи медик, чи сільський вчитель. Зараз все навпаки - ситуація поставлена з ніг на голову і з кожним роком все гірше все стає не на свої місця. Ще на початку 90-х, як казав Хазанов, країну почали покидати золоті руки і золоті голови. Зараз залишилися лише золоті зуби.

І приклад дегенератства наостанок. Близькій людині у Чернігівській лікарні стало зле з серцем. Ліків немає. Санітарки поруч немає і ще 2 години просила не турбувати. Аптека в лікарні закрита, довелося кидати все, їхати і оббігти всі аптеки "через дорогу". Я розумію, що зараз у нас "гораздо более трудное мирное время", але хіба у ТАКОЇ країни є майбутнє? Як ЩЕ потрібно розізлити українця, щоб він закатав рукава, вирізав всю гниль та викинув її на смітник історії?

Ігор | 2006-11-10 09:05

Велике прохання до Високого Валу: не кидайте цю ситуацію на призволяще. Висвітлюйте, будь ласка, розвиток подій стосовно неї, адже НЕ МОЖЕ така ситуація пройти безслідно! Винні мають бути покарані, навіть не заради помсти та справедливості - заради попередження майбутніх трагедій.

Звертаюсь до держ. службовця, що не наважився підписатись в коментарі: шановний, Ви кажете, існують межі компетентності? В чому?! Ви, взагалі, в своєму розумі?! Людина ж звернулася не з питанням поламаного даху чи незаасфальтованої вулиці! "Для того і існує адміністративно-територіальний поділ в країні" - можна ділити територію, але ж не людські життя!

Якщо прокуротура залишить це питання, то абсолютно згоден з другим коментарем: П-дець нам, "великій нації"!

Козак | 2006-11-10 08:21

Довелось не раз общаться с медиками. ОНИ ДАЖЕ ЗА ДЕНЬГИ НЕ МОГУТЬ КАЧЕСТВЕННО ЛЕЧИТЬ!!! На куй с меня брать налоги, если я даже на скорую медпомощ не могу рассчитывать? Руководство страны и, в первую очередь, области виновно в смерти детей. Именни из-за них все медики-профи ухали работать за рубежь, а на "03" сидят тупые, бездушные скоты! Не их теритроия? Не их место работы!!!

Чичен | 2006-11-09 22:45

В Славутиче молодая дама сопровождала свою бабушку в поликлинику. Бабуле стало плохо прямо в поликлинике - давление подскочило. Барышня минут 20 пыталась привести доктора к бабуле. НИКТО (!) не согласился подойти на два этажа вниз. В итоге была вызвана "Скорая", которая приехав через 4 минуты после вызова оказала бабушке помощь. Не анекдот ли: вызов "Скорой" в... поликлинику! Врачи, мля...

OLEKSANDER | 2006-11-09 20:52

VSIH VYNNYH NEGAJNO DO SUDU!TAKYM NELYUDAM NE MISCE U TAKIJ SLUZHBI!GNATY IH U SHYYU PO DALI!!!!!

Наталия | 2006-11-09 20:41

Клятва Гиппократа уже давно стала для медиков ни к чему не обязывающей формальностью, атрибутом торжественного собрания для новоиспеченных студентов. Горько, очень горько понимать, что сейчас для медиков главный стимул –деньги. Если бы пообещали хорошо заплатить, вот это другое дело, тогда помощь была бы оказана немедленно.

Дяди и тети из “ скорой помощи”! Пусть до конца ваших дней вам снятся эти мальчишки, которых вы даже не пытались спасти!!!

С. С. | 2006-11-09 20:10

Ст. 136 КК України - Ненадання допомоги особі, яка перебуває в небезпечному для життя стані.



Ця публікація повинна стати сигналом для прокуратури.

Alex | 2006-11-09 17:51

Скорая все делает по инструкции. По инструкции помогает, по инструкции посылает ... У них видимо самим главврачом прописано, что делать с теми, кто не вписывается в инстркукцию. Газета "Семь дней" уже писала о том, как диспетчер "скорой" послала на три буквы людей, просивших оказать помощь умирающему парню... Тогда она тоже действовала по инструкции, ведь парень умирал в Ивановке (для скорой - максимум 12 минут езды!). И как вы думаете, где сейчас эта сестра милосердия? Работает и дальше на скорой. У Яновского нет инструкции, в которой было бы написано, что подобных людей к медицине нельзя подпускать даже на пушечный выстрел.

И еще вопрос к доктору Яновскому: А когда его зять попал в ДТП в Козелецком районе, то по какой инструкции туда было отправлено сразу аж две бригады скорой?

аноним | 2006-11-09 17:40

Як державний службовець я повністю підтримую рішення лікарів. В кінці кінців існують межі компетенції. Для того і існує адміністративно-територіальний поділ в країні, щоб кожен відповідав за свою територію.

аноним | 2006-11-09 17:34

 Гнать поганой метлой начиная с самого верха.

БАРИГА | 2006-11-09 17:34

КРУТИ-НЕ КРУТИ. А ВЖЕ СТАЛОСЯ ПРО ЩО І НЕ ГАДАЛОСЯ. ОТАКА У НАС КРАЇНА НА ЯКУ МИ ЗАСЛУГОВУЄМО, І ЯКА ЗАСЛУГОВУЄ НА НАС...

ОСЬ ВАМ І ПІКЛУВАННЯ ПРО НАРОД, ЗБІЛЬШЕННЯ НАРОДЖУВАНОСТІ...

ТАК-БІ МОВИТИ І КРАЙНЬОГО НЕМА І ВСІ МОВЧАТЬ...

аноним | 2006-11-09 17:30

У Украины есть будущее, если всяких козлов пересажать, которые дорвались до власти, вот только кто рискнет?

Ігор | 2006-11-09 17:18

Нехай той нелюдь, що приймав виклик на станції "швидкої допомоги" разом з головним лікарем і усіма, хто приймав ці безглузді бюрократичні рішення щодо "нашої" і "ненашої" зони обслуговування, подивиться тепер у вічі матері, що через їх жахливо байдужий бюрократизм втратила своїх дітей!

"Діяли за інструкцією..." Може, за законом, вони і праві, але на таких людей має бути свій суд - суд Лінча... Без жодних інструкцій!

Олексій Дашевський | 2006-11-09 16:53

Номер "03" для чого введено?



Невже для того, щоб одразу спитати: "Ви по яких районах їздите?" А вже потім сказати: "Рятуйте!"



Помоєму вибором машини повинен займатися диспетчер, а не хворий.



Треба судити цих "швидких на отмазки", може в інших від страху залишки совісті прокинуться!!!

аноним | 2006-11-09 16:00

Ну вот и все, приехали! П-дец нам, "великій нації"! Все, что требовалось доказать! Негодяи!

Oleg | 2006-11-09 15:45

СВОЛОЧИ, У УКРАИНЫ НЕ БУДУЩЕГО...
закрыть

Добавить комментарий:

Фотоновости

  Собака унюхал даже игрушечную гранату

SVOBODA.FM

Загрузка...
RedTram
Загрузка...