Останнє оновлення: 08:22 вівторок, 18 лютого
Журналістів - за двері!
Ви знаходитесь: Політика / Україна / Мер попросив не знімати сесію. Без ліцензії
Мер попросив не знімати сесію. Без ліцензії

Мер попросив не знімати сесію. Без ліцензії

Чернігівський міський голова Олександр Соколов перед початком 26-ї сесії міської ради попросив ТРК "Gold Future" не знімати сесію.

«Компанія не має ліцензії Нацради на трансляцію і мусить прибрати телекамери із зали», - сказав він.

Керівник ТРК "Gold Future" Віталій Гриць відповів, що його телерадіокомпанія офіційно зареєстрована і, відповідно, має право на телезйомку.

Однак Соколов наполіг на тому, що всі журналісти мають право бути присутніми на сесії, а ТРА "Новий Чернігів" та обласне телебачення – ще і мають ліцензії на трансляцію. Тому "безліцензійне" ТРК "Gold Future" мусить припинити зйомку.

Оператори телерадіокомпанії разом з камерами покинули залу сесії міськради.

 

 

Раніше було таке:

Коментарі (59)

Sirko | 2008-03-23 00:38

Oper
[]Якщо робітник не здатен чи не бажає виконувати обов'язки або ж краде, його звільняють. А може й сажають...

  По опросу 5-го канала 65 процентов им позвонивших хотят немедленно снять своих мэров. Жизнь - эта баланс между правдой и неправдой в понимании разных людей (так как у каждого свое понятие о правде). В прошлом году покончили с парламентаризмом в Украине, заодно с Конституционным судом и с Контситуцией. Сегодня - идет уничтожение местных властей. Что дальше? Царство справедливости? Неподкупные судьи. Святые мэры?
Хроупкий баланс в обществе можно сохранить только законным и демократическим путём - путём обычных, а не досрочных, выборов.

Сергій | 2008-03-22 20:27

Гість
простите, но на этот комент можно рассмеяться автору а лицо ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА !!!это ж надо сколько ЗАВИСТИ, КОМПЛЕКСОВ, ЗЛОСТИ!!!поработайте над собой!!УЖАС!!НЕ ДАЙ БОГ

"І хоч очі боялись, та руки все робили..." ©

Гість | 2008-03-22 18:02

Гість
простите, но на этот комент можно рассмеяться автору а лицо ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА !!!это ж надо сколько ЗАВИСТИ, КОМПЛЕКСОВ, ЗЛОСТИ!!!поработайте над собой!!УЖАС!!НЕ ДАЙ БОГ
Да уж, истерика, плавно переходящая в агонию. Больше комментировать нечего. А я уже было подумал - ребята с горсовета наконец поняли, что лучше жевать, чем что-то глупое писать. А вот от фразы, что бабки в обмен на понижение собственной планки до уровня плинтуса - это "работа над собой", я плакалЪ ;)) Если по себе чувствуете что не безнадежно еще дело, то лучше выпейте валерьянки и ответьте на вопрос Федора!

Гість | 2008-03-22 16:58

Доля
По-моему, дело вовсе не в том, есть у кого-то лицензия или нет... Все прекрасно понимают в чем дело: те, кто сейчас у власти в нашем городе НАСТОЛЬКО зажрались и обнаглели, настолько чувствуют себя ХОЗЯЕВАМИ... Под зад им надо и посильней!

простите, но на этот комент можно рассмеяться автору а лицо ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА !!!это ж надо сколько ЗАВИСТИ, КОМПЛЕКСОВ, ЗЛОСТИ!!!поработайте над собой!!УЖАС!!НЕ ДАЙ БОГ

Доля | 2008-03-22 16:02

По-моему, дело вовсе не в том, есть у кого-то лицензия или нет... Все прекрасно понимают в чем дело: те, кто сейчас у власти в нашем городе НАСТОЛЬКО зажрались и обнаглели, настолько чувствуют себя ХОЗЯЕВАМИ... Под зад им надо и посильней!

abc | 2008-03-21 18:31

А почему бы Соколову не расказать всему городу сколько
город денег заработал на аукционах по продаже земельных участков?


Схоже не розказувати, а писати потрібно. В деталях, в прокуратуру. Явка з повиною називається...
Фёдор
Меня интересует конретный вопрос. Сколько денег город поднял на земельном козырном участке напротив Этуаля? За сколько он достался депутатке Чичикало? Где депутатка эти деньги заработала? Почему о продаже участка лично мне ничего не было известно? Уверен, больше бы дал. Сколько бабла депутатка Чичикало наварила после кулуарного решения вопроса в свою пользу и после перепродажи участка третьим лицам? Сколько налогов заплатила? Коментаторов из Горсовета заранее благодарю за ответ.

Дуже гарне запитання. Пряме звинувачення у злочині. Якщо чиновник щось без конкурсу (тендеру) купить, чи допустить порушення під час його проведення - зразу прокуратура звинувачення пред"явить. А Соклову все з рук сходить. Губернатор, СБУ і прокуратура добросовісно зображують відому статуетку: не бачу, не чую, і нічого Соколову не скажу. Все схоплено, всі куплені? Ну Соколов зрозуміло, намагається відтянути відповідальність якнадалі, тому й виганяє журналістів. А от як розуміти ОДА і олбраду? В їх же інтересах, якщо тільки не одну з Соколовим справу роблять, направити перевірки (те ж КРУ, прокуратуру, створити депутатську комісію з залученням запрошених з інших регіонів фахівців, ну як ДАЇ запрошують для простих смертних), перевірити все до копійочки та надати людям повну інформацію - яка була ринкова вартість, за скільки віддав Соколов, і куди ділася різниця.

Ніжинський журналіст | 2008-03-21 15:30

Пану меру Соколову. Чи знаєте ви, пане мер на що видається ліцензія Нац. радою телекомпаніям? Не знаєте. На право мовлення. Тобто, на право вести трансляцію своїх програм на визнченому телевізійному каналі. Яке відношення має це до зйомки сесії міськради? Якщо ЗМІ зареєстроване - має право знімати. Транслювати в ефірі - ні. Але це вже інше. Наочно маємо тоталітаризм який обертається на чиновницьку тупість. Вибачте, але подібні тупоголові чиновникі мене і в Ніжині дістали.

Гість | 2008-03-21 11:47

Фёдор
Спасибо за вопрос;)) Он похоже риторический.

Фёдор | 2008-03-21 11:32

Гість
Много разговоров ни о чем А почему бы Соколову не расказать всему городу сколько город денег заработал на аукционах по продаже земельных участков? В прошлом году и какие планы на этот год? Все разговоры затихли бы.Никто бы никого не обвинял

Меня интересует конретный вопрос. Сколько денег город поднял на земельном козырном участке напротив Этуаля? За сколько он достался депутатке Чичикало? Где депутатка эти деньги заработала? Почему о продаже участка лично мне ничего не было известно? Уверен, больше бы дал. Сколько бабла депутатка Чичикало наварила после кулуарного решения вопроса в свою пользу и после перепродажи участка третьим лицам? Сколько налогов заплатила? Коментаторов из Горсовета заранее благодарю за ответ.

Гість | 2008-03-21 11:11

Гість
Много разговоров ни о чем А почему бы Соколову не расказать всему городу сколько город денег заработал на аукционах по продаже земельных участков? В прошлом году и какие планы на этот год? Все разговоры затихли бы.Никто бы никого не обвинял

Согласен частично. Хорошо бы меру с голого пиара и нервной реакции на телекамеры переключиться на отчеты с решением конкретных вопросов. Тем более есть о чем спросить и есть за что ответить. Хотя бы та же земля. Но что касается этой темы, то незнание Соколовым законов не освобождает его от ответственности. Тут обиженным, казалось бы, и карты в руки. И не надо громких акций устраивать как в Киеве, где посаженных нет, уголовных дел нет, а мера снимают. Тоже голый пиар, который уже просто задолбал! Все должно быть по закону! Хотя может кого-то и рассмешу такими мыслями. И дерибан должен сопровождаться не криками и откатами тем с кем не поделились, а конкретными, подчеркиваю, уголовными делами. Может опять таки наивность и может с кем надо уже давно поделились.

Гість | 2008-03-21 10:55

Много разговоров ни о чем
  А почему бы Соколову не расказать всему городу сколько
город денег заработал
на аукционах по продаже земельных участков?
В прошлом году и какие планы на этот год?
  Все разговоры затихли бы.Никто бы никого не обвинял

Oper | 2008-03-21 00:08

Sirko
Вы хотите его сместить раньше срока, в виду революционной целессообразности. Есть выборы. Есть их сроки. Выбрали - терпите. Новый "соколов" будет ничем не лучше нынешнего.
Якщо робітник не здатен чи не бажає виконувати обов'язки або ж краде, його звільняють. А може й сажають...

Oper | 2008-03-20 23:46

FANAT Красному Сергею
Слышишь ты, ..., в лоб можешь получить ты, если будешь позволять себе оскорблять девушку.
Еее... Девушка - це хто така? Тунік-Фриз? А тоя чув, що одружена. Та й по віку якось на поняття дівчина не тягне вже
Соколов О.В.
Шановні друзі!
Уважно читайте закон і жодних проблем зі свободою слова не буде!
З повагою!
Ну, повагою тут і не пахло. Як і відносно інших мешканців міста.

До речі... За моїми розвідданими, Соколов О.В. в цей час не сидів за компом. Хоча... Може вискочив із зали "по нужде" та десь в неформальній обстановці з лаптопа відписався...

abc | 2008-03-20 21:31

Sirko
Есть выборы. Есть их сроки. Выбрали - терпите. Новый "соколов" будет ничем не лучше нынешнего.

Ага, значиться бабло вклав, людей обіцянками служити їм вірою і правдою обдурив, тепер нехай бабки відбиває і бонуси стриже весь термін? Якщо на суконку найняли робітника, а він замість роботи від начальства ховається, оборудки з майном крутить, виключно на свої особисті інтереси працює, то його що, до пенсії терпіти будуть? Звісно ні, по статті вмиг звільнять...

А відносно того, що новий не кращий буде, то це питання контролю. В коментарях декілька разів звучало, мовляв влада псує людей. Ні, невірно, не влада псує, а безконтрольність і вседозволеність. Дії мера, і мерії вцілому, повинні контролювати й спрямовувати на діяльність в інтересах виборців депутати. Вони це роблять вкрай незадовільно (думаю їм це аукнеться під час наступних виборів). Що в таких умовах робити людям, на кого сподіватися, хто їм допоможе? Перша влада (облрада)? Друга влада (ОДА)? Третя (суд)? Ні, не торопляться вони допомагати людям. То хто ж тоді допоможе людям? Правильно, на захист прав, свобод і інтересів людей піднімається четверта влада - ота сама Тетяна Пекур, "Gold Future", Високий Вал... Повний респект і велика вдячність їм за це!

Дуже сподіваюся, що журналісти зможуть об"єднати зусилля й взяти під повний контроль усю діяльність мерії. Сесії (як пленарні засідання, так і засідання комісій, котрі, до речі є частинами сесії), засідання виконкому (ой, скільки ж там відбувається цікавого, але прихованого в т.ч. і від депутатських очей), різних суспільно-важливих нарад.

MayFlower | 2008-03-20 20:43

Гість
Гість
так цікаво дивитись, як маленька, необуздана..MayFlower тішиться сама того не розуміючи, в яку халепу вляпалась.....сумно.....

Гість
У вас там, видимо, клавиша точки заедает )
А запугивающие намеки в комментариях интернет-газеты от анонима - это действительно что-то новое даже для Чернигова )) Радует, что не стоим на месте. Считайте, что я приятно удивлен! Жаль, правда, что я пока не узнал, кто же это так осведомлен про мои перспективы вляпывания в "халепу". Все верно, интрига должна присутствовать!

Гість | 2008-03-20 20:37

сперечання???кому вони потрібні???Шановні, ви подивіться на свої коменти...теж мені філософи!!-цеж повний абсурд!!!!!хто про що..аби один одному підкинути Ге на Пе....
вже все ясно давно НАШІ ПЕРЕМОГЛИ 2:0 :))) вперед!!!!!!!!

Sirko | 2008-03-20 19:59

abc
SirkoСоколов - мэн. И на него накинулась куча ...
Ну дякую, Sirko... В мене таке враження, що Соколов думає так само як і Ви. Тобто Ви, Sirko, з Соколовим люди, а ті, хто його обрали, і ті, хто читає Ваші коментарі "куча ...". ...

  Вы правы. Соколов не сам пришел, а избрал его народ. А вы дуете против народа. Но у нас, вроде - демократия. Пройдёт срок - и мы выберем нового Соколова. Или рудьковского. Или авс...
А у Вас чисто большевистское мышление. Вам не нравится Соколов и Вы хотите его сместить раньше срока, в виду революционной целессообразности.
Есть выборы. Есть их сроки. Выбрали - терпите. Новый "соколов" будет ничем не лучше нынешнего.

abc | 2008-03-20 19:35

SirkoСоколов - мэн. И на него накинулась куча ...
Ну дякую, Sirko... В мене таке враження, що Соколов думає так само як і Ви. Тобто Ви, Sirko, з Соколовим люди, а ті, хто його обрали, і ті, хто читає Ваші коментарі "куча ...". Що ж, це не новина, це Ви з ним давно даєте нам зрозуміти... І саме за отаке відношення, все більше і більше зростає в мені повага і любов і до Вас, Sirko, і до Соколова. Дуже сподіваюся, що не тільки у мене...

Гість | 2008-03-20 19:19

MayFlower
Карась Днепра, +10.
Так их, так их!
_____
С нетерпением жду интернет-трансляции сейишнов городского совета со всеми подробностями!
Или репортаж о том, как ВВ в суде успешно защищает свое право вести такую трансляцию!
Респект!

так цікаво дивитись, як маленька, необуздана..MayFlower тішиться сама того не розуміючи, в яку халепу вляпалась.....сумно.....

MayFlower | 2008-03-20 19:02

Карась Днепра, +10.
Так их, так их!
_____
С нетерпением жду интернет-трансляции сейишнов городского совета со всеми подробностями!
Или репортаж о том, как ВВ в суде успешно защищает свое право вести такую трансляцию!
Респект!

Гість | 2008-03-20 18:58

Господа!льётся одна вода, давайте по существу!!
Читач і глядач
Звісно, що "Голд Фьюче" знімало для внутрішнього користування, але відсутність ліцензій на телечастоти - не клопіт мера. Щось сутужно устаннім часом у міськрадівської братії з дотриманням прав журналістів! Нєхорошо, нарушаєм, нарушаєм! Схоже, втрачають відчуття землі під ногами.

поповоду "сутужно", дорогой - повнимательней читать нда статьи!!!!и новости по поводу журналистки!!!проснись!!!! мы не об этом...

Sirko | 2008-03-20 18:54

Ну и шо оце? Прочёл всё. Соколов - мэн. И на него накинулась куча ... . А каков Соколов Мэн? Полохой или хороший? Дак это, звиняйте, личное. Может, плохой. Может, хороший. Но он - мэн, а не шавка.

Гість | 2008-03-20 18:50

карась днепра!!............ну тут по имени всё понятно, какие могут быть ещё коменты???...

Гість | 2008-03-20 18:28

Маша
А Туник-Фриз - это жена мэра? Как то они похожи по стилю поведения. Кто-то знает?

похоже ваше остроумие Маша, даёт сделать выводы, что вы реальная блАндинка))

Маша | 2008-03-20 18:02

А Туник-Фриз - это жена мэра? Как то они похожи по стилю поведения. Кто-то знает?

Адмін | 2008-03-20 17:51

Алла
Шановні модери-адміни! Що з поштою відбувається? ... влізти у скриньку - дзуські... Login Failed: Invalid user.
Подібне дійсно спостерігається в браузері Internet Explorer, коли користувач запам'ятовує себе на комп'ютері. Порядок дій: Після того, як побачили повідомлення про помилку, перейдіть за адресою http://passport.chernigiv.info/. Згори натисніть лінк "Вихід". Знов увійдіть. При цьому не ставте галочку "Запам"ятати"! Це важливо! Після входу на панелі сервісів натисніть на значок пошти (конвертик). Програмісти працюють над усуненням технічної проблеми.

Карась Днепра | 2008-03-20 17:16

Окунь Десны
Юрист Демогогика в этих комментах!!! Если нет лицензии, не снимай!!! ЗАКОН ОДИН ДЛЯ ВСЕХ!!!!!! А сайт "ВВ" стабильно проплачен и тем самым настроен против Соколова!!! ГАНЬБА!!!!

Уважаемая Оксана Владимировна! Безусловно! :) Но интересуют 2 вещи. 1. Куда подходить за деньгами? 2. Хотелось бы все-таки у Вас как у "юриста" по гуманитарным вопросам :) уточнить название, пункт и параграф закона, запрещающего Телерадиокомпании заниматься своей уставной деятельностью. Ибо ходит слух, что Телерадиокомпания "Высокий Вал" будет вести прямую Интернет-радиотрансляцию заседаний сессии горсовета. Естественно, руководствуясь Законом и Уставом, а не приватным мнением городского головы на этот счет. И ежели, упаси Бог, голова будет настроен учинить новый скандал, то: 1. "ВВ" будет действительно "стабильно проплачен". Но уже непосредственно городским головой и по решению суда. 2. Если такового не последует, скандал выйдет за рамки нашей области.
P.S. А за Державу все же обидно.

Гість | 2008-03-20 16:58

НЕФАНАТУ
Если нужно будет на место поставить заср...ца - НЕ ГНУШАЮСЬ! Поверь!

Ну угроза зафиксирована. И думаю перед свиньями бисера никто метать не станет.

abc | 2008-03-20 16:18

ГістьСоколов не читал статут Чернигова который сам подписал

Читав. Не до того йому вже, щоб про завтрашній день думати. Схоже починається агонія...

Sirko | 2008-03-20 16:08

Сергій
Не розумію, в чому проблема? Описана дія і аргументи Соколова. Подана думка того, Гриця з GF. Де тут можна намалювати упередженість?

Согласен. Материал сам по себе нареканий не вызывает. Я такие материалы отношу к чистым. То есть к профессиональным. Читателю дана информация о действиях (словах) обеих сторон.
Журналист всегда имеет две позиции. Журналистская позиция - давать чистый материал. Гражданская позиция у журналиста тоже есть. Но вовсе не обязательно навязывать её людям. Это было бы что- то типа "использования профессионального положения" в личных целях. Корпоративная (клановая) и партийная журналистика тоже имеют право на существование. Но оценка событий такими журналистами будет клановой или партийной. Но никак не чистой.

Гість | 2008-03-20 15:55

Стаття 55. Засідання міської ради проводяться гласно і носять відкритий характер,
за винятком випадків, передбачених абзацом п’ятим цієї статті.
На засіданні міської ради можуть бути присутніми громадяни, керівники виконавчих
органів міської ради та представники органів державної влади, представники засобів
масової інформації, органів самоорганізації громадян, трудових колективів та
громадських об'єднань.
Про питання, що розглядалися на сесії, і прийняті нею рішення населення повідомляється
через офіційне видання міської ради, міське телебачення, інші засоби масової інформації.
Контроль за правильністю і своєчасністю інформування засобів масової інформації
покладається на секретаря міської ради.
Міська рада вправі у порядку, визначеному законодавством, прийняти рішення про
проведення закритого засідання. У випадку проведення Громадських слухань обов’язкова
присутність особи, що їх ініціювала.

Гість | 2008-03-20 15:47

Соколов не читал статут Чернигова который сам подписал
  Стаття 55. Засідання міської ради проводяться гласно і носять відкритий характер,за винятком випадків, передбачених абзацом п’ятим цієї статті.
На засіданні міської ради можуть бути присутніми громадяни, керівники виконавчих
органів міської ради та представники органів державної влади, представники засобів
масової інформації, органів самоорганізації громадян, трудових колективів та
громадських об'єднань.
Про питання, що розглядалися на сесії, і прийняті нею рішення населення повідомляється
через офіційне видання міської ради, міське телебачення, інші засоби масової інформації.
Контроль за правильністю і своєчасністю інформування засобів масової інформації
покладається на секретаря міської ради.
Міська рада вправі у порядку, визначеному законодавством, прийняти рішення про
проведення закритого засідання. У випадку проведення Громадських слухань обов’язкова
присутність особи, що їх ініціювала.
Стаття 56. Міська рада здійснює контроль за виконанням

abc | 2008-03-20 15:01

Окунь Десны
Если нет лицензии, не снимай!!! ЗАКОН ОДИН ДЛЯ ВСЕХ!!!!!!

А в Соколова э ліцензія забороняти знімати без ліцензії? Який номер, дата, хто і коли видав?

abc | 2008-03-20 13:44

ЮристНазва закону ?
Стаття ?
частина ?
пункт ?
Інакше - це демагогія від соціалістки І.С.

Назва закону ?
Стаття ?
частина ?
пункт ?
Інакше - це демагогія від соціалістки І.С.

Юристу браво! Професійний підхід! А от Соколову не позаздриш, відчуває, що ситація виходить з під його контролю. По перше, слід чекати позовів до суду за порушення законів, в т.ч. і пов"язаних з свободою слова. По друге, якщо, хоча б два депутати від УНП в п"ятнию виступлять із звинуваченням його у зловживаннях, іншим партіям відмовчуватися буде не з руки. Слід чекати масового топтання мера представленими у міськраді партіями і ведення перемовин про майбутній перерозподіл керівних крісел. От хіба тільки конверти під розписку брали...

wind | 2008-03-20 13:28

теперь и я допёр! Когда бы снимали на видео, то можно бы было аргументировано говорить что неправильно считают голоса, показывать, кто дерибанихт землю, и подавать эти материалы в правоохранительные органы и суд, А так Сколов, убирает лишних свидетелей!!!! СЦ...

Окунь Десны | 2008-03-20 13:27

Юрист
Демогогика в этих комментах!!!
Если нет лицензии, не снимай!!! ЗАКОН ОДИН ДЛЯ ВСЕХ!!!!!!
  А сайт "ВВ" стабильно проплачен и тем самым настроен против Соколова!!! ГАНЬБА!!!!

Юрист | 2008-03-20 13:03

Соколов О.В.
Шановні друзі! Уважно читайте закон і жодних проблем зі свободою слова не буде! З повагою!

Назва закону ?
Стаття ?
частина ?
пункт ?
Інакше - це демагогія від соціалістки І.С.

Гість | 2008-03-20 12:35

Сергій
Сергею с красной ...)))) так в том то и дело - работаем. А ты тоже займись работай, а не коменты шрайбай. Тебе же на Валу за это не платят. Почитай должностную инфтрукцию!!! Или заходи, попьем чаю! Пообщаемся.
Кому муляє очі червоне, можете зареєструватися на ВВ і бути червоним. Я цього матеріалу не писав. Претензії прошу спрямовувати кудись в іншому напрямку.
Да посылайте вы этих гавриков из горсовета далеко на ЙуХ! Работнички, блин. Которым ВВ наверное платит за их коменты. Хе-хе! Пусть тихо радуются жизни до первой сушки сухарей!

Сергій | 2008-03-20 12:31

Сергею с красной ...))))
так в том то и дело - работаем. А ты тоже займись работай, а не коменты шрайбай. Тебе же на Валу за это не платят. Почитай должностную инфтрукцию!!! Или заходи, попьем чаю! Пообщаемся.
Кому муляє очі червоне, можете зареєструватися на ВВ і бути червоним. Я цього матеріалу не писав. Претензії прошу спрямовувати кудись в іншому напрямку.

Гість | 2008-03-20 12:28

Даешь Черновецкого в мэры Чернигова!!!

Гість | 2008-03-20 12:19

Зто не мало грошей вклав в компанію проти чинної міської влади! А все почалось з Пекур - не то журналістки не то професійної провокаторки. Я дума, що скоріше за все друге.

Юрист | 2008-03-20 12:18

Житель
А Вас, люди добрі ,розумію щось я не дуже добре. То кричите, що влада порушує та не виконує Закон, а коли діє згідно з Законом, то також - не права. Немає ліцензії - ідіть отримате і ласкаво просимо, знімайте! Набридло вже читати цюю бридотину. Займіться справою , Панове!

Так. З цього місця - детальніше! Назва закону, коли прийнятий, стаття, параграф. А поки що скажу так: ТРК виконує свою роботу згідно пунктів Статуту. Відсутність ліцензії на частоти, як тут сказали, жодного стосунку до теми не має. Адже ТРК може і не здійснювати трансляцій, а передавати (продавати тощо) готовий продукт своєї діяльності, що здійснюється згідно Статуту, іншим ТРК які мають ліцензію на трансляцію. Поки що бачу брутальне порушення закону з боку міського голови і тему вважаю закритою. А ГФ рекомендую подати до суду.

Гість | 2008-03-20 12:10

А вот и разгадка:
"Чернігівська міськрада 20-го ділитиме наші бюджет, майно і землю"
Причина во всем - "земельный дерибан".
У Соколова сдают нервы, потому что город восстает против незаконных операций с землей, и страшно ему, что народ узнает еще одну правду, зафиксировав этот дерибан на пленку. И в следующий раз, ему, как мэру, никто уже не поверит.

Гість | 2008-03-20 12:09

Сергею с красной ...)))) Ты того, не завидуй чудо сайту, а зарегистрируйся. Тоже будешь крутым красным чуваком. То есть полный фарш согласно должностной инструкции. А кому и куда писать тебя в последнюю очередь спросют.

Сергею с красной ...)))) | 2008-03-20 12:05

так в том то и дело - работаем. А ты тоже займись работай, а не коменты шрайбай. Тебе же на Валу за это не платят. Почитай должностную инфтрукцию!!! Или заходи, попьем чаю! Пообщаемся.

Сергій | 2008-03-20 12:05

Не розумію, в чому проблема? Описана дія і аргументи Соколова. Подана думка того, Гриця з GF. Де тут можна намалювати упередженість?

Сергій | 2008-03-20 12:01

Соколов О.В.
Шановні друзі!
Уважно читайте закон і жодних проблем зі свободою слова не буде!
З повагою!

Ха-ха! Панове, не відволікаємося від сесії! На робочому місці треба роботою займатись!

Житель | 2008-03-20 11:59

А Вас, люди добрі ,розумію щось я не дуже добре. То кричите, що влада порушує та не виконує Закон, а коли діє згідно з Законом, то також - не права. Немає ліцензії - ідіть отримате і ласкаво просимо, знімайте! Набридло вже читати цюю бридотину. Займіться справою , Панове!

masha | 2008-03-20 11:59

FANAT Красному Сергею Такого приступа бессильной агрессии давно не видала!

НЕФАНАТУ | 2008-03-20 11:57

Если нужно будет на место поставить заср...ца - НЕ ГНУШАЮСЬ! Поверь!

нефанат - слепому фанату | 2008-03-20 11:52

FANAT Красному Сергею
Слышишь ты, ..., в лоб можешь получить ты, если будешь позволять себе оскорблять девушку. А реально выгребли ВЫ, вешая субьективный материал! Вы так и не повелили на своем чудо-сайте позицию самой Туник-Фриз. Ксатии она полностью опровергает факты изложенные относительно Пекур! Так что смотри, акуратней с выпадами.
Мдя... Это не просто шиза! http://val.ua/politics/chernigov/189873.html Хотя мало кому известное мнение "их величества" откопали из мало кому известного сайта, сделанного за 25 тысяч общественных денег :). Похоже, Ксюха уже даже братками не гнушается? Ну тогда еще больше "выгребет" :) Хорошо, что админ пока пропускает такие вот комменты.

Зина | 2008-03-20 11:51

Достали уже эти камеры. Это явно БЮТ для себя провокации снимает.

Наблюдатель | 2008-03-20 11:48

Слушайте среди вас вообще ксть кто-то, кто знает законы. Мэр верно все сказал. Есть закон и он для всех один! И не в Соколове дело!!!
А фото Туник-Фриз хорошее, тут я не согласен. И вообще она за PR платить должна, столько внимания. :)

FANAT Красному Сергею | 2008-03-20 11:44

Слышишь ты, ..., в лоб можешь получить ты, если будешь позволять себе оскорблять девушку. А реально выгребли ВЫ, вешая субьективный материал! Вы так и не повелили на своем чудо-сайте позицию самой Туник-Фриз. Ксатии она полностью опровергает факты изложенные относительно Пекур! Так что смотри, акуратней с выпадами.

Гість | 2008-03-20 11:39

Сергій
Згоден. І навіть більше того. Схоже, що шиза косить стрункі ряди міськради. Царственна особа, замість вибачитися чи дати якийсь коментар, напустила анонімних коментаторів-ш...ків, які вчора заявили що сайт умисно поставив погану фотку Оксани поряд з Кільчицькою на банері. Схема класична: принижує бажання звеличитися і шлях широкий весь в граблях.

Бондарев Олександр | 2008-03-20 11:37

От вам відкритий та прозорий Соколов!!!
Свободу не спинити!!!!!!

Соколов О.В. | 2008-03-20 11:35

Шановні друзі!
Уважно читайте закон і жодних проблем зі свободою слова не буде!
З повагою!

Сергій | 2008-03-20 11:32

Як то кажуть - розумний вчиться на чужих помилках, а дурень - на своїх. Проте є унікали, що не вчаться взагалі! Навіть не знаю, як їх називати... Певно це нове явище і в народних мудростях для нього ще нема визначення. Скільки можна ставати на одні й ті самі граблі? Щойно, пару днів тому, Тунік-Фриз отримала по лобі граблями. І ось знову. Ще й попередні випадки вам нагадають, панове хороші.

Читач і глядач | 2008-03-20 11:26

Звісно, що "Голд Фьюче" знімало для внутрішнього користування, але відсутність ліцензій на телечастоти - не клопіт мера. Щось сутужно устаннім часом у міськрадівської братії з дотриманням прав журналістів! Нєхорошо, нарушаєм, нарушаєм! Схоже, втрачають відчуття землі під ногами.
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Погляд крізь час (фото)

SVOBODA.FM