Останнє оновлення: 12:03 четвер, 13 березня
Акція / Анонс
Ви знаходитесь: Політика / Україна / Чернігівці закликають підтримати незалежну Грузію. Анонс
Чернігівці закликають підтримати незалежну Грузію. Анонс

Чернігівці закликають підтримати незалежну Грузію. Анонс

Пікетування Почесного консульства Російської Федерації відбудеться в Чернігові у вівторок, 12 серпня. Початок акції о 9 годині 45 хвилин.

Пікетування проходитиме під гаслом: «Зупиніть інтервенцію проти незалежної Грузії» («Остановите интервенцию против независимой Грузии! STOP RUSSIA!»).

Мета пікетування - висловити позицію небайдужих чернігівців щодо агресії Росії проти Грузії.

Пікет відбудеться біля Почесного консульства Російської Федерації в Чернігові за адресою Кирпоноса, 7 (поряд з обласною прокуратурою).

Учасники пікетування планують передати звернення російському консулу в Чернігові – Вагіфу Ахмедовичу Алієву. В ньому буде заклик до російського керівництва припинити агресію на Південному Кавказі.

Запрошуємо всіх небайдужих чернігівців взяти участь в пікетуванні.

Акція планується без жодної партійного чи організаційного забарвлення. Тільки українська та грузинська символіка.

«Грузія сьогодні, Україна завтра!? – Зупинемо агресора!»

Ініціативна група небайдужих чернігівців

Ілюстрація: intv-inter.net

Коментарі (28)

brutal | 2008-08-12 21:24

Scuns
Я не буду утверждать что действия Грузии были полностью оправданы, потому что правдивой информации о том что произошло очень мало. Но давайте вспомним события происходившие там последние несколько месяцев. Задержаные на територии Грузии несколько грузовиков с боеприпасами непонятно куда и зачем перебрасываемыми " причем надо заметить что это были не какиенибудь патроны, это были реактивные снаряды". железнодорожные войска рф которые занимались подготовкой подьездных путей. Наконец резкое усиление войск рф в раене конфликта. Не нужно быть военным аналитиком чтобы понять что готовиться войсковая операция. Кто превым открыл огонь мы точно утверждать не можем. Вполне возможно что Грузию просто спровоцировали огнем по грузинским териториям.Такая схема старая как мир много раз срабатывала в том числе и в нашей истории. Тем более что некоторые росийские шовинисты прямо об этом говорят. Если не ленитесь откройте сайт КАВКАЗ ЦЭНТР. Я там сегодня очень интересное интэрвью посмотрел с господином Дугиным это и Украины очень касаеться. Там прямо на главной страницэ в правой части ПОСМОТРИТЕ ЭТО ВИДИО ОЧЕНЬ ПОУЧИТЕЛЬНО

Геополітик | 2008-08-12 18:24

Scuns
Угу. Тільки Пунктег 1 пропустили:
Озброєння під виглядом "миротворців" осетинських банд-формувань, легітимізація сепаратистського режиму, тотальна паспортизація осетин як громадян Росії, стрілянина бандитів в бік грузинської армії. І це все на суверенній території Грузії!

Критег | 2008-08-12 18:11

надежда
Ага.
и в это же время журналисты спокойно снимали мечущегося Мишико на камеру. наверное у нас журналисты из стали и кремня, раз е бояться авианалетов

Scuns | 2008-08-12 17:45

Оце читаю я статті з коментарями і бачу: які ж дурні наші націоналісти! Нічого не хочуть бачити такого, що йшло б супроти їхніх переконань. То може спочатку пригадати хронологію подій, а вже потім щось казати? (Подивіться хоча б http://www.ua-reporter.com/novosti/35603/)
08.08.2008
00:06 Починається обстріл Осетинських селищ та столиці.
02:08 ГРУЗІЯ ОГОЛОШУЄ ВІЙНУ Ю.Осетії та починає обстріл Цхінвалі з "Граду", мінометів та гаубиць.
04:20 На штурм міста йдуть піхотні та танкові частини.
04:33 Росія скликає СБ ООН з приводу нападу Грузії на Осетію
07:23 Грузинська авіація наносить бомбові удари по Осетії
08:56 Починається обстріл позицій російських миротворців, що знаходяться в Осетії під мандатом ООН
11:10 Грузинський президент оголошує загальну мобілізацію
12:37 Парламент Ю.Осетії звернувся до Росії з проханням допомоги
Вже після того, як Росія ввела свої військові частини на прохання керівництва Ю.Осетії та згідно мандату ООН Грузія почала голосити про агресію та напад на незалежну країну з боку Росії.
Тому, перш ніж поливати брудом когось, подивіться будь-ласка уважніше на себе - а чи не обливаєте ви тим самим брудом самих себе. Всі, хто зараз підтримує грузинське керівництво - є такими самими провокаторами, як і вони.
Доречи ВСІМ хочеться нагадати ситуацію з Югославією (а точніше з Сербією та Косово). Коли Косово проголосило про незалежність, а Сербія почала вводити туди свої війська, то вся так звана "світова спільнота" підтримала Косово, розбомбила Сербію, а Мілошевича передали Гаазькому трибуналу. Сценарій 1 до 1 такий, як зараз на Кавказі. Як кажуть "знайдіть 10 відмінностей"! Коли знайдете - можете далі виступати, а ні - то не гавкайте.

Костян | 2008-08-12 16:04

Костян
brutal
Он не полезет в вашу комнату пока вы не помочитесь ему в окно.
Живите мирно и все будет ок.

brutal | 2008-08-12 13:08

Костян
Костян вы помните наш разговор о "соседском парне". Наглеце и хулигане который может в любое время суток ногой открыть дверь в вашу комнату нахамить, сломать мебель и уйти в полной уверенности что он был прав просто потому что он сильный. Вы тогда сильно переживали за своих.Говрили что нельзя этот образ подгонять под всю россию. Я думаю что я тогда как в воду глядел.

надежда | 2008-08-12 12:55

Уважаемые! Для того, чтобы анализировать ситуацию и делать правильные выводы наддо глубоко владеть темой. Анализировать местные СМИ и зарубежные невозможно: много противоречий. Забираться сейчас в прошедшие времена считаю не подходяще для ситуации. Ничего для анализа сегодняшней ситуации не почерпнешь. остудите головы! Выводы представителей Европы последуют уже сегодня. А они были на месте и надеюсь искажать ситуацию не станут. А лично я испытала шок, когда увидила удирающего Саакашвили и догоняющих Мишико телохранителей...И это на своей территории.

ВВС.ua | 2008-08-12 08:59

ВВС.ua
Так вот, продолжу мысль. Если у руководства Украины на уме не только улики с мёдом, то она должна вынести уроки из происходящего и вплотную заняться своими ВВС. Здесь можно выделить 3 основные составляющие:
1. Модернизация сущуствующей и закупка новой авиатехники. Стоит денег конечно немалых, но надо помнить поговорку о том, КТО кормит свою и чужую армии. Надо честно себе сказать, насколько мы богатая страна. Это, поверьте, очень хорошо стало видно в последнее время. И это очень резко контрастирует с состоянием жизненно важных для страны вещей, которыми являются в т.ч. и ВС.
2. Реанимация системы образования и подготовки летчиков. Без налета часов летчику нечего делать в кабине пилота. Это тоже очень и очень дорого, но делать это нужно, буквально по крупицам собирая специалистов со всего бывшего СССР и не только. Причем, нужно возрождать, а не пускать под нож такие учебные заведения как ЧВВАУЛ. Не говорю уже о зарплатах и условиях жизни специалистов.
3. Реанимация всей инфраструктуры, строительство надежных ангаров, возрождение системы наземных комуникаций и четкая отладка взаимодействия со всеми родами войск.
К сожалению армия за один день не появляется. И это только было сказано о ВВС. Если серьезно взяться за вопрос, то выстроить мобильные боеспособные вооруженные силы можно лет за 5. Конечно, заделы определенные есть, но нужно огромное напряжение сил народа. Иначе угроза очень реальна.

ВВС.ua | 2008-08-12 08:30

Давайте оценим состояние хотя бы ВВС Грузии и зададимся вопросом. А почему Грузия не решилась нейтрализовать военные аэродромы на российской территории, с которых бомбится вся Грузия?
Итак, приступим.
Грузинские ВВС – это:
16 штурмовиков СУ-25Т советского производства; 5 СУ-25 Scorpion (производство СССР, модернизирован в Грузии израильской компанией “Elbit system”); 2 истребителя МиГ-21 (производство СССР); 33 легких штурмовиков L-159 ALCA (Advanced Light Combat Aircraft, производство Чехословакии, вооружение довольно таки ничего: http://img345.imageshack.us/img345/4397/l159b3tp4.jpg); 6 десантных Ан-2 (производство СССР); 2 грузопассажирских Як-40 (производство СССР); 10 учебных легких штурмовиков Л-29 “Дельфин” (производство Чехословакии); 4 учебно-тренировочных Як-52 (производство СССР).
На вооружении грузинских ВВС состоит 25-26 боевых вертолётов, из них: 3 вертолета Ми-24 (производство СССР); 6 вертолетов “Ирокез” (производство США); 3-4 транспортных вертолета Ми-6 (производство СССР); 13-14 транспортных вертолета Ми-8 (производство СССР).
В составе ПВО: 7 зенитно-ракетных комплекса (ЗРК) С-125 (“Нева”) (CCCР); 35 зенитно-ракетных комплекса (ЗРК) “Стрела-10” различных модификаций (CCCР); зенитные самоходные установки ЗСУ-23-4 “Шилка” (CCCР); зенитные установки (ЗУ)-23-2 (CCCР); переносные зенитно-ракетные комплексы (ПЗРК) “Игла” и “Стрела” (CCCР), а также ПЗРК “Стингер” американского производства.
Не так чтобы много, но вполне достойно при грамотном использовании. Из увиденного на телекартинке можно сделать вывод:
Грузинские летчики либо очень слабо подготовлены, либо Грузия чересчур миролюбивая страна при таких раскладах со стороны России.

abc | 2008-08-12 06:44

Костян
Костян, мова йде про два підходи у забезпеменні міжнародної безпеки:
1. Перший походить ще з доісторичних часів. Полягає у прагненні знайти чи створити великого і страшного звіра, котрий "порве" будь-кого хто незгоден чи проти. Ні про які права мова не йде, діє одне право - сили і нахабства. З великим сумом відмічаю, що такого підходу до визначення свого місця у світі притримується Росія і, ще на більший жаль, ряд громадян України. При чому ці, формально громадяни України, бачать центр сили поза межами країни свого громадянства. Навіть більше - прагнуть протидіяти та послабити силу України, як фактор, котрий спрямований на забезпечення своєї сили і безпеки, та відповідно захисту від тієї сили, на котру вони роблять ставку. Тобто в системі, побудованій на праві сили, дані громадяни України поводять себе як вороги України і її народу.
2. Другий, порівняно новий, сучасний підхід, котрий прийнято називати системою колективної безпеки. Він полягає в тому, що виробляються єдині і обов"язкові для всіх "правила гри". При порушенні цих міжнародних законів, усі держави об"єднують зусилля на те, щоб поставити порушника на місце, а злочинців судити. І в цій системі цінностей ті, хто виступає за право сили, а не силу права, діють як недоброзичливці українського народу, бо наступним об"єктом нападу має бути саме Україна.
Отака Вам, Костян, відповідь. Думаю що і не сприймете, і не зрозумієте. Бо тому, хто робить ставку на право сили, вища, більш досконала система забезпечення загальної безпеки з допомогою сили права є недоступною. Коли зграя тварин починає рвати один одного, то там діє одне право - сили. Але ж ми люди, ми прагнемо створити і створюємо таку систему, котра забезпечить безпеку кожному, незалежно від самодурства і сваволі всіляких тоталітарних диктаторів.

М.Боюра | 2008-08-12 00:50

 Ну що переливати з пустого в порожнє? Вперше! каспійські енергоносії пішли поза Росією, до цього все йшло через руки Москви, хіба вона це потерпить? А ще дві нитки через Грузію в стадії пректу, а як це терпіти? Мишика зпровокували, а його аналітики зхибили. Он американський високопосадовець заявив, що ще два місяці тому Росія почала готувати залізницю перед Абхазією і далі. Раніше московські владці такого не могли зробити, а тепер, обіжравшись нафтодоларами та роз'ятривши апетит, пішли на цю авантюру. А ось як бути далі Україні - велика заковика, бо Росія надто зазіхає на наше. Залишається одне - слізно проситися до НАТО, переконуючи наших забамбулених громадян та придушуючи п'яту колону. Все.

Геополітик | 2008-08-11 23:36

Костян
"Ну че вы шлангуете? Че разводите словоблудие?"
О! Да я смотрю, любезнейший, у нас прям таки великосветский раут на тему полутонов в политике))
"теперешние радиоинтервью укрполитиков"
О! Как мило! Если Вам непонятно, уважаемый, почему Германия аннексировала Судеты в 1938-м и почему Россия делает то же самое с Осетией, то не вижу смысла в этом высокоинтеллектуальном споре)) "Шлангуйте", как вы выразились, и дальше.

Костян | 2008-08-11 23:23

Геополітик | 2008-08-11 23:00
++
Ну че вы шлангуете? Че разводите словоблудие? А на конкретные вопросы ответить не можете..
Это все похоже на теперешние радиоинтервью укрполитиков, как те на прямые вопросы о том "зачем Грузия бомбила Цхинвал и вводила туда войска" начинают нести такую ахинею, что становится непонятно : или это они сами идиоты или нас считают таковыми.
А вы дорогой геополитик- верьте. Верьте в то, что во всем виновата Россия и кацапы, а все вокруг белые и пушистые общечеловекии И обязательно сходите на митинг-петтинг флажками с английскими словами помахать. Надеюсь Алиев знает русский язык.
   

Геополітик | 2008-08-11 23:00

ЧерниговецДа о чем вообще базар? Останови сейчас любого непожилого горожанина и услышишь кучу мата в торону России. Такой наглости еще свет не видел. Кавказ - дело тонкое, Америка далеко, нам она глубоко по барабану. Грузия - вот она, рядом! И живут там наши бывшие сограждане по одной нашей некогда большой и дружной стране. Это ж какой надо иметь воспаленный мозг, чтобы на Кавказ вот так безцеремонно совать свой нос?! Это ж ненависти на века не оберешься! Да и против кого? Против такой культуры и традиций переть! Руки вам там в кремле поотсыхают, нацисты паганые!
Приду.
Гость
abc
Костян
Да, да, любезнейший. Именно неадекватная любовь к безпрецендентным "демократам-цивилизаторам", каковых еще поискать, отрицательно сказывается на вашей несомненно интеллигентной лексике)). Особенно в месте "Россия огрела надоедливо лающую шавку плетью". Что ж, наверное вам неведомо, что Россию особо то и не звали в то место, где на нее обычно лают. А если бы России не было там, где ее не должно быть по определению, то сомневаюсь, что "шавка" стала бы кого то кусать. Тем более, что кусать-то "демократы-цивилизаторы" с помощью "плети" вынуждают... собственный "хвост". А может речь идет об обычном живодере, издевающимся над "животными"?

Костян | 2008-08-11 22:39

ЧерниговецДа о чем вообще базар? Останови сейчас любого непожилого горожанина и услышишь кучу мата в торону России. Такой наглости еще свет не видел. Кавказ - дело тонкое, Америка далеко, нам она глубоко по барабану. Грузия - вот она, рядом! И живут там наши бывшие сограждане по одной нашей некогда большой и дружной стране. Это ж какой надо иметь воспаленный мозг, чтобы на Кавказ вот так безцеремонно совать свой нос?! Это ж ненависти на века не оберешься! Да и против кого? Против такой культуры и традиций переть! Руки вам там в кремле поотсыхают, нацисты паганые!
Приду.
Гость
abc
Дорогой мой.
Бомбить мирных жителей Цхинвали это демократично и цивилизовано?
Паспорта осетинам насильно всучивали при пытках?
  Геополітик | 2008-08-11 17:06
Не надо мне приписывать то, что я не гворил. Я люблю исключительно своих близких.
А то, что Россия огрела надоедливо лающую шавку плетью, ибо та уже кусаться начала. Так поделом. Все уважающие себя страны так делают. По праву сильного.

abc | 2008-08-11 21:31

ЧерниговецДа о чем вообще базар? Останови сейчас любого непожилого горожанина и услышишь кучу мата в торону России. Такой наглости еще свет не видел. Кавказ - дело тонкое, Америка далеко, нам она глубоко по барабану. Грузия - вот она, рядом! И живут там наши бывшие сограждане по одной нашей некогда большой и дружной стране. Это ж какой надо иметь воспаленный мозг, чтобы на Кавказ вот так безцеремонно совать свой нос?! Это ж ненависти на века не оберешься! Да и против кого? Против такой культуры и традиций переть! Руки вам там в кремле поотсыхают, нацисты паганые!
Приду.
Гость
Що громадяни Росії роблять у Грузії? Якщо їм там не раді, то нехай їдуть додому. Хочуть жити в Грузії - нехай приймають її громадянство і живуть по її законах. А якщо прийшли туди як провокатори і завойовники, то треба допомогти Грузії їх звідти витіснити.
Чинячи такий "беспредел" і захищаючи злочинну поведінку уряд Путіна і Ви настроюєте людей проти Росії? Ви розумієте до чого це призведе? Радянський союз через ту кляту російську революцію вже сидів у міжнародній ізоляції. І лицеміри керівники їздили до ворогів купити собі ворожого магнітофона та чобітки жінці і доці...
У Вас вистачає наглості виправдовувати і пишатися агресією? Ще раз кажу - Ви риєте собі і Росії яму.
Втім Ви все дуже добре робите, ті, хто ще в Україні має хоч якісь надії на цивілізованість нинішнього російського уряду і її політики, повинні назавжди втратити ілюзії.
Позавчора їх втратили чехи і угорці, вчора прибалти, сьогодні - грузини і я. Завтра, я постараюся, щоб їх втратили і мої знайомі. Можете пишатися собою, Ви все правильно і дуже успішно робите!

Гость | 2008-08-11 20:49

ЧерниговецДа о чем вообще базар? Останови сейчас любого непожилого горожанина и услышишь кучу мата в торону России. Такой наглости еще свет не видел. Кавказ - дело тонкое, Америка далеко, нам она глубоко по барабану. Грузия - вот она, рядом! И живут там наши бывшие сограждане по одной нашей некогда большой и дружной стране. Это ж какой надо иметь воспаленный мозг, чтобы на Кавказ вот так безцеремонно совать свой нос?! Это ж ненависти на века не оберешься! Да и против кого? Против такой культуры и традиций переть! Руки вам там в кремле поотсыхают, нацисты паганые!
Приду.
Гість | 2008-08-11 17:35
Читайте внимательнее исторические документы.
США планировали напасть на СССР, но подсчитали,
что пробомбить атомными бомбами смогут только до Урала.
Ракет тогда у них не было. А военная промышленность СССР
после второй мировой была сосредоточена как раз за Уралом.
 Потому и не начали 3-ю мировую. А когда СССР создал свою бомбу,
планы США рухнули.
Черниговец | 2008-08-11 17:28
Нет у Грузии никакой культуры. Испарилась вместе с залпами
системы "Град" по Цхинвали. Руки у грузин поотсыхают, у нацистов проклятых! Головы уже поотсохли.

Шева | 2008-08-11 18:32

Чим більш рабів є в Україні,
Тим більше слави у Москви.
(Степан Горлач)

Гість | 2008-08-11 17:35

Якщо Росію не зупинити, то наступною буде Україна, а далі хто завгодно.
Сталін після 2 світової плануав напасти на США черех Аляску (теж колись Російську територію Чим не привід?)
Вільний світ має обєднатися проти Росії насамперед створивши програму енергозбререження та відмови від російських ресурсів.
Перемогти Росію можна лише визнажившиї її черговою гонкою озброєнь.
ВВП США та ЄС понад 20 разів більша за російський, тож Росія цього не витримая та розвалиться я СРСР

Черниговец | 2008-08-11 17:28

Да о чем вообще базар? Останови сейчас любого непожилого горожанина и услышишь кучу мата в торону России. Такой наглости еще свет не видел. Кавказ - дело тонкое, Америка далеко, нам она глубоко по барабану. Грузия - вот она, рядом! И живут там наши бывшие сограждане по одной нашей некогда большой и дружной стране. Это ж какой надо иметь воспаленный мозг, чтобы на Кавказ вот так безцеремонно совать свой нос?! Это ж ненависти на века не оберешься! Да и против кого? Против такой культуры и традиций переть! Руки вам там в кремле поотсыхают, нацисты паганые!
Приду.

Геополітик | 2008-08-11 17:06

надежда
Це і ніби трезвомислящого стосується. І Костяна - інтелігентного розумного хлопця, який чомусь сліпо кохає Росію і я кий думає, що хтось комусь платить.
Невже не ясно - сірник підносив злочинець Путін. У Буша при цьому був холодний цинічний розрахунок (інакше ми б не споглядали на те, як цинічно використали Грузію США), а у Саакашвілі - надто гаряча голова. Невже не ясно? Саакашвілі - не першопричина злочину. По-друге, не його особисто підуть підтримувати завтра чернігівці.

надежда | 2008-08-11 16:50

Представители Украинской "Народной" Партии, как вы расцениваете вероломное ночное уничтожение от артобстрела Грузией Цхинвали после того, как Саакашвили объявил о прекращении огня? Кто ответит за убитых и раненных при артобстреле Цхинвали? Думайте, прежде чем объявлять о поддержке Саакашвили.

0770 | 2008-08-11 16:47

Я також черніговець, і не закликаю а думаю ,не треба лізти туди де голова не влазить.Це внутрішні справи держав.Воно й так видно що і до чого,людей не обдуриш. А ото піаритись- ганьба.В мирі живіть і думайте кому і що сказать.За все прийдеться платити нам з Вами .Політиків таких завтра не буде - осадок залишиться!

abc | 2008-08-11 16:45

Трезвомыслящий..., лучше бы пикетировали возле американского посольства. Буш вместе с Саакашвили и Ющенко пытаются развязать 3-ю мировую. Ближнего Востока Америке уже мало, дошла очередь и до Грузии с Украиной.
Росія напала на Грузію - це виявляється "Буш вместе с Саакашвили и Ющенко пытаются развязать 3-ю мировую".
Я вибачаюся, Трезвомыслящий, у Вас з бузиною в городі і дядьком у Москві все гаразд?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Заяву УНП перечитав. Задовга, але все правильно написано. А що скажуть БЮТ, Регіони, Вчорашні? Якщо можна - конкретно, офіційно і дуже стисло. Саму суть.

Костян | 2008-08-11 16:35

Трезвомыслящий | 2008-08-11 16:08
+++
Полностью с вами согласен.
Не там ребята пикитируют.
А акция то будет для картинки/фотоотчета в первую очередь, тому кто платит. Не зря ж все лозунги на английском.. Зачем на английском, кто ответит?

Зупиненемо рашизм | 2008-08-11 16:21

Аксіома: "Успішна агресія спонукає агресора до нових агресій."
Шкода , що про це це чомусь забули у Мюнхені-1938році Деладьє (Фр.) і Чемберлен (Брит.) коли здали Чехословаччину диктаторському режиму на чолі націонал-соціалістом з А.Гітлером.
В Європі ніхто не міг уявити після жахів Першої світової, що Друга світова війна буде ще більш жахливіша. Це сталося в першу чергу тому, що у владі були диктатори націонал-соціаліст А.Гітлер і комуно-соціаліст Й.Сталін.
Невже не зрозуміло, що ми є свідками народження спадкоємців комуноімперії і КГБ-ізму - рашизму, якому як повітря потрібні перемоги...
Період "Веймарської республіки" в РФ закінчився...
Грузія - це Чехословаччина 1938 року, а Україна - Польща 1939 року. Дрібні військові перемоги і безкарність за це, безсумніву, провокує московських рашистів на агресію проти України.
Хто наступний ?
  

УНП проти агресії | 2008-08-11 16:08

  Заява
Української Народної Партії
з приводу військової агресії Росії проти Грузії
  Українська Народна Партія розцінює бомбардування російською авіацією населених пунктів і життєво важливої інфраструктури Грузії та введення на її територію російських військ як військову агресію Росії проти Грузії. Такі дії російської влади є зазделегідь спланованими і нічого спільного з миротворчою діяльністю не мають.
Цією військовою агресією Кремль переслідує кілька цілей, які виходять за формат миротворчості і рамки російсько-грузинських відносин. Через вторгнення російських військ на грузинську територію Москва розпочала, передусім, практичну реалізацію своєї агресивної військової доктрини та зовнішньої політики, що нині спрямовані не тільки на відновлення російського політичного впливу на нові пострадянські держави, але й на анексію їхніх територій та повномасштабну реінтеграцію в новітню російську імперію.
Через багаторічну підтримку різноманітних сепаратистських рухів в пострадянських країнах, прикордонні провокації, зокрема на українській Тузлі, та інші спецоперації російська влада вже тривалий час відпрацьовує механізми своєї експансіоністської політики. Тож нинішня російська військова агресія створює реальну загрозу не тільки грузинській державності та миру і стабільності у кавказькому регіоні, але й іншим сусідам Росії та й усій Європі. Українська Народна Партія рішуче засуджує військові дії Кремля в Грузії і закликає всіх людей доброї волі рішуче зупинити агресора.
Військова агресія Росії стала до певної міри результатом політики «умиротворення агресора» з боку деяких урядів «старої Європи» щодо Росії, що виявилось, зокрема, у блокуванні керівництвом Німеччини та Франції процесу приєднання України та Грузії до Плану дії щодо членства в НАТО.
Другою ціллю, яку переслідує Москва в цій війні, є прагнення унеможливити через анексію частини території Грузії появу нових додаткових шляхів транспортування енергоносіїв з регіону Каспію до Європи, зокрема і до України. Довготривала антиєвропейська та антидемократична політика Кремля логічно вивела на вістря російського енергетичного тиску в міжнародних відносинах військові засоби.
Ще однією причиною вторгнення військ Росії в Грузію є дедалі зростаючі апетити російського військово-промислового комплексу. Для випробування і оновлення зброї та одержання надприбутків російський ВПК і російські генерали потребують нових військових конфліктів. Відсутність широкомасштабних військових операцій після «зачистки» Чечні (Ічкерії) створює для них нестерпний дискомфорт.
Пошук зовнішнього ворога також традиційно використовується Кремлем для посилення авторитаризму всередині Росії. Агресія проти Грузії потрібна Кремлю й для посилення ура-патріотичних імперських настроїв серед тих російських громадян, які не мислять інакшого способу просування російських інтересів окрім військових «операций по принуждению к миру». Безсумнівно, що вона спрямована й на консолідацію та мобілізацію «п’ятих колон» Росії в сусідніх державах.
Військова агресія Росії проти Грузії створює потенційну загрозу і для безпеки України, яка прагне мати по всьому периметру своїх кордонів зону миру і стабільності. Особливу небезпеку для України несуть плани Росії з використання в конфлікті сил Чорноморського флоту РФ. Громадяни України неодноразово були свідками підтримки російською владою сепаратистських рухів на території пострадянських держав.
Інформаційна кампанія окремих українських ЗМІ, політичних сил та політиків з безпідставної галасливої критики легітимного продажу зброї суверенній демократичній державі – Грузії – є також проявом антиукраїнської діяльності і спрямована на «відбілювання» «п’ятою колоною» Кремля сепаратизму, на «пацифікацію» та дискредитацію української держави. Спроби поставити на один щабель сепаратистів та суверенну демократичну державу лише підривають міжнародне право, провокують міжнародний безлад і військові конфлікти.
Українська Народна Партія вимагає від Росії вивести свої інтервенціоністські війська з території суверенної держави Грузії, припинити підтримувати сепаратизм та руйнувати територіальну цілісність і суверенітет Грузії.
Українська Народна Партія закликає громадян України, європейську та світову громадськість, ООН та міжнародні безпекові структури (НАТО, ОБСЄ) засудити військову агресію Кремля і виявити всебічну солідарність з грузинським народом.
Українська Народна Партія вимагає від міжнародної спільноти замінити так званий «російський миротворчий контингент» в Грузії, який став безпосереднім учасником конфлікту та своєю тривалою заангажованістю на боці сепаратистів дискредитує статус міжнародних миротворчих сил.
Українська Народна Партія закликає Президента України та Уряд України активно сприяти на міжнародній арені мирному врегулюванню конфлікту та вжити заходів щодо невикористання Росією у війні сил Чорноморського флоту РФ, що тимчасово дислокуються в українському Севастополі.
Українська Народна Партія закликає українські ЗМІ та журналістів об’єктивно висвітлювати трагічні події на Кавказі та не допускати використання себе для ретрансляції російської імперської пропаганди.
Українська Народна Партія закликає увесь демократичний світ та людей доброї волі надати допомогу грузинському народу у відновленні миру, конституційного ладу та територіальної цілісності держави. Це той випадок, коли принцип «За вашу і нашу свободу!» найповніше реалізує інтереси української нації, європейської спільноти та всієї людської цивілізації.

Трезвомыслящий | 2008-08-11 16:08

..., лучше бы пикетировали возле американского посольства. Буш вместе с Саакашвили и Ющенко пытаются развязать 3-ю мировую. Ближнего Востока Америке уже мало, дошла очередь и до Грузии с Украиной.
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Новий дім у Німеччині - що українці думають про своїх співвітчизників, які втекли

SVOBODA.FM