Останнє оновлення: 22:05 понеділок, 17 лютого
Нам сонця не треба – нам партія світить!
Ви знаходитесь: Політика / Регіон / Куровський дав гарячу воду?! - Та ну!
Куровський дав гарячу воду?! - Та ну!

Куровський дав гарячу воду?! - Та ну!

У поштових скриньках ніжинців з’явилися дивні листівки. Якщо вірити їхньому змісту, то городяни, які ціле літо просиділи без гарячої води, мають завдячувати її несподіваній появі кандидату-мажоритарнику по округу 209 Івану Куровському.

І, аби ніхто не сумнівався у причинно-наслідковому зв’язку, під листівкою поставили авторитетний підпис «Адміністрація ВАТ «НіжинТеплоМережі».

Цікаво, що листівку (на фото) виявили у поштовій скриньці на окрузі депутата міської ради Сергія Охонька, який йшов до міськради від партії «Батьківщина». Нещодавно він став довіреною особою кандидата у депутати Івана Куровського.

На прохання прокоментувати факт розповсюдження відвертого піару депутата за підписом «НіжинТеплоМереж» пан Охонько нам відповів:

– Це ініціатива тепломереж. Якщо підписано «Тепломережами», то вони і розносять ці листівки. Я в курсі, що Іван Іванович займається цим питанням. Дай Бог, з його допомогою буде відновлене постачання гарячої води.

На запитання, яким чином Куровський допоміг відновити гаряче водопостачання, довірена особа не відповіла, але зазначила, що «питання він повирішував» і «Тепломережа» йому завдячує».

– Це не є агітаційний матеріал і займається цим «Тепломережа», - запевнив Сергій Охонько.

На «лобове» запитання про роботу на кандидата Куровського незважаючи на перебування у «Батьківщині» (інформація була озвучена журналістами під час візиту до Ніжина Бориса Тарасюка – ред.) ми отримали трішки дивну відповідь:

– Автори провокаційних запитань більше зацікавлені у розвалі опозиції, аніж в якійсь роботі на благо цієї опозиції. Це місцеві сутички, які йдуть на шкоду загальній справі.

Яку загальну справу мав на увазі пан Охонько, нам наразі невідомо. Але, як виявилося, депутат міської ради «нічого не знає» про домовленість між об’єднаною опозицією і ВО «Свобода», кандидат від якої балотується по округу №209. Нагадаємо, що під час візиту до Ніжина Борис Тарасюк закликав голосувати за кандидата-свободівця Валерія Боровика.

– Не знаю про Боровика. Перший раз чую про нього. Хто це такий? – відповів запитанням на запитання депутат ніжинської ради від «Батьківщини» Сергій Охонько і пообіцяв «перевірити інформацію».

І все-таки, звідки листівка і хто автор? За коментарем ми звернулися до керівника «НіжинТеплоМереж» Сергія Чепурного:

– До цієї листівки ми ніякого відношення не маємо. Я так розумію, починається «гаряча пора»… Ми розвісили відповідні оголошення про те, що з 13-го серпня будемо проводити випробування мереж по гарячій воді. Це зроблено для того, щоб не було затоплень. А сьогодні розвішуємо оголошення, що відновлюємо подачу води з завтрашнього дня, - сказав Сергій Чепурний.

За словами керівника, борги не погашені і досі через відсутність такої можливості:

– Але ми гасимо борги за газ, хоча погасили їх ще не в повному обсязі. Чесно кажучи, ми зверталися до депутата Куровського з проханням надати сприяння у вирішенні питання про погашення різниці у тарифах. Листа ми направляли, такий самий лист направляв і Ніжинський міськвиконком. Але я не знаю, мало це якусь дію чи ні. Відповіді я не отримав ані від нього, ані від його оточення. Тому сказати про це нічого не можу.

Отакої! :) І, аби остаточно впевнитися у притягнутості за вуха теми гарячої води, ми звернулися до заступника міського голови з питань ЖКГ Олександра Мороза:

– Чи допоміг Куровський, не знаю. Сьогодні я був у Чернігові на міністерській селекторній нараді. Завтра з 6-ї ранку гаряча вода буде по всьому місту. Міністр сказав, що гаряче водопостачання буде відновлене по всій Україні.

Просто дали наказ включити воду?

– Так. Ніякі борги не списані, нічого не погашено. Просто дали наказ.

Коментарі (34)

Семен Палій | 2012-08-17 08:29

Страшний сон КуровськогоПро що мають знати всі!
-
1. КУРОВСЬКИЙ - НЕ ОПОЗИЦІОНЕР, А ТУШКА "РЕГІОНІВ".
2. КУРОВСЬКИЙ НЕ ДАЄ, А ЗАБИРАЄ. ПАЇ - ЖАЛЮГІДНА ЧАСТИНА ВІДІБРАНОГО У СЕЛЯН МАЙНА, ЗА КОРИСТУВАННЯ ЯКИМ НІХТО НЕ ПЛАТИТЬ, А ЗАСТАВЛЯЄ В БАНКИ ПІД КРЕДИТИ ДЛЯ ВИПЛАТИ ПАЇВ.
Куровський повиставляв на окрузі 7 технічних кандидатів, з них трьох зрадників, яких не встигли виключити з Батьківщини. Подобається комусь чи ні, єдиний кандидат від опозиції - Валерій Боровик. Цн підтвердив на зустрічі з ніжинцями у понеділок Тарасюк.
Будьте обережні! Роздрукуйте цей коментар і передайте далі.
Підтримую! Окрім В. Боровика. Давайте дочекаємся всіх кандидатів по цьому округу.

Патриот | 2012-08-16 23:54

ПатриотНародный депутат, который не подготовил ни одного законопроекта и ни разу не выступил с трибуны ВР. Полезно гражданам страны будет знать, что в Советском Союзе все средства были государственными, и часть денег от прибыли шло на социальное развитие. Школы, садики, больницы были построены за эти деньги.Сейчас, когда средства приватизировали такие господа, они только дают только подачки и на этом пиарятся. А в это время все рушится, так как не за что даже ремонты производить. Справедливо было если эти помещики отдавали свою прибыль хотя бы в половине той части, которая оставалась во время Союза, при чем на законных основаниях. Но став народным депутатом они никогда не проголосуют за этот законопроект.
Семен Палій
я
Сегодня помоешся, а завтра опять отключат. И проси или соси у господ, а воды не дадут. Должна быть система, что бы эти господа отчисляли из своих надприбылей часть денег в бюджет, а из бюджета деньги ишли на вот эти потребности. Но для этого должны прийти в ВР те, кто не имеет этих надприбылей. А так я сочуствию - Вам нежинцы: за Ваш выбор.

Страшний сон Куровського | 2012-08-16 23:15

Про що мають знати всі!
-
1. КУРОВСЬКИЙ - НЕ ОПОЗИЦІОНЕР, А ТУШКА "РЕГІОНІВ".
2. КУРОВСЬКИЙ НЕ ДАЄ, А ЗАБИРАЄ. ПАЇ - ЖАЛЮГІДНА ЧАСТИНА ВІДІБРАНОГО У СЕЛЯН МАЙНА, ЗА КОРИСТУВАННЯ ЯКИМ НІХТО НЕ ПЛАТИТЬ, А ЗАСТАВЛЯЄ В БАНКИ ПІД КРЕДИТИ ДЛЯ ВИПЛАТИ ПАЇВ.
Куровський повиставляв на окрузі 7 технічних кандидатів, з них трьох зрадників, яких не встигли виключити з Батьківщини. Подобається комусь чи ні, єдиний кандидат від опозиції - Валерій Боровик. Цн підтвердив на зустрічі з ніжинцями у понеділок Тарасюк.
Будьте обережні! Роздрукуйте цей коментар і передайте далі.

Анатолий | 2012-08-16 22:05

Да, «доверенное лицо» — сергей охонько , — это круто. Каков поп, — таков приход. охонько ворует не платя в пенсионный фонд у пенсионеров почти «лимон» каждый год, да уже более 6 лет ( это около 6 лимонов). , да из каждого жильца за вывоз твердых отходов ( при отсутствии мусоровозов, ни одного не купил.) только капусту из каждой квартиры и дома рубит), да за стоянки не вложив в их обустройство ни копейки. Всего доверенное лицо куровского и.и. за год с нас с вами срубает около 15 лимонов. А таких депутатов как серега в горсовете 45 шт. вот вам и дебет с кредитом городского бюджета... ОППОЗИЦИЯ, — ЭТО СИЛА!!!

юра | 2012-08-16 17:55

Марія Івану
ну і що чувак от другого чувака бумажку написав і що. притом сомневаюсь шо той куровский про то знав. головне щоб гречку не давав. чи давав.
  а на рахунок законив. ви спитаете ельбркс тедеев, лукьянов то вообще без мозгов. а для чого виступать головне правильно голосувать

адмін-Вал | 2012-08-16 16:57

" Ніжинець" та " Марія" - це один і той же користувач, який пише з сервера: server.zhytlobud.com
Ніки "зоя" і "я" - теж один користувач з однієї авторитетної фірми, соромно навіть називати.

Марія Івану | 2012-08-16 16:29

Від партії помитих людей)

Я | 2012-08-16 16:29

ПатриотНародный депутат, который не подготовил ни одного законопроекта и ни разу не выступил с трибуны ВР. Полезно гражданам страны будет знать, что в Советском Союзе все средства были государственными, и часть денег от прибыли шло на социальное развитие. Школы, садики, больницы были построены за эти деньги.Сейчас, когда средства приватизировали такие господа, они только дают только подачки и на этом пиарятся. А в это время все рушится, так как не за что даже ремонты производить. Справедливо было если эти помещики отдавали свою прибыль хотя бы в половине той части, которая оставалась во время Союза, при чем на законных основаниях. Но став народным депутатом они никогда не проголосуют за этот законопроект.
Семен Палій
яКакая на фиг разница подготовил или нет??? Толку от долбоебов Кармазина и Ко, что они строчат эти никому не нужные законопроекты. Я живу в Нежине и если сегодня я смогу нормально помыться, то мне похер Если Куровскому мне нужно кланятся за это, то пойду и поклонюсь, потому что другие козлы ничего не сделали... Хай лучше он еще че нибудь намутит хотя б перед выборами, и хрен с ним, пойду голосну за него. Мы даже с женой пойдем)))
я- ти *** малоумний. Таких, як ти ї купляють пере виборами ті хто нагріб собі міл'ярди, а тепер кидають копійку, як собаці кістку.

иван | 2012-08-16 15:51

Марія
Скажите, Мария, а Черт лысый, он от какой партии балотируется? Непременно проголосуем...))

Ніжинець | 2012-08-16 15:48

Гарача вода це класно! Почуваєш себе нормальною людиною. Не бачу нічого поганого в тому, що депутат це зробив. Він зробив за нього проголосуємо. Зробить хтось інший проголосуємо за іншого.

Марія | 2012-08-16 15:31

Люди добрі, про що сперечаєтеся? Ви без гарячої води жили??? А нам довелося кілька місяців!!! І я буду підтримувати і Куровського, і чорта лисого, аби гаряча води в домі була.

иван | 2012-08-16 15:26

О! Проклюнулись водопроводчики. А что, слабо народу писульки разослать, что мол закат и восход солнца при личном участии кандидата осуществляется. Может и найдется какая Зина, пойдет и проголосует по слабоумию...))

я | 2012-08-16 14:46

ПатриотНародный депутат, который не подготовил ни одного законопроекта и ни разу не выступил с трибуны ВР. Полезно гражданам страны будет знать, что в Советском Союзе все средства были государственными, и часть денег от прибыли шло на социальное развитие. Школы, садики, больницы были построены за эти деньги.Сейчас, когда средства приватизировали такие господа, они только дают только подачки и на этом пиарятся. А в это время все рушится, так как не за что даже ремонты производить. Справедливо было если эти помещики отдавали свою прибыль хотя бы в половине той части, которая оставалась во время Союза, при чем на законных основаниях. Но став народным депутатом они никогда не проголосуют за этот законопроект.
Семен Палій
Какая на фиг разница подготовил или нет??? Толку от долбоебов Кармазина и Ко, что они строчат эти никому не нужные законопроекты. Я живу в Нежине и если сегодня я смогу нормально помыться, то мне похер Если Куровскому мне нужно кланятся за это, то пойду и поклонюсь, потому что другие козлы ничего не сделали... Хай лучше он еще че нибудь намутит хотя б перед выборами, и хрен с ним, пойду голосну за него. Мы даже с женой пойдем)))

Зоя | 2012-08-16 14:44

Тю, вот вы странные))) Воду дали??? ДАЛИ!!! Сколько можно в тазике мыться!!! Отлично, буду голосовать за Куровского. Ясен пень, чувак решил вопрос, а все эти чинуши теперь пытаются сделать вид, что все само собой происходит))) ну и пусть под выборы, главное, что ВОДА ЕСТЬ.

Семен Палій | 2012-08-16 14:07

ПатриотНародный депутат, который не подготовил ни одного законопроекта и ни разу не выступил с трибуны ВР. Полезно гражданам страны будет знать, что в Советском Союзе все средства были государственными, и часть денег от прибыли шло на социальное развитие. Школы, садики, больницы были построены за эти деньги.Сейчас, когда средства приватизировали такие господа, они только дают только подачки и на этом пиарятся. А в это время все рушится, так как не за что даже ремонты производить. Справедливо было если эти помещики отдавали свою прибыль хотя бы в половине той части, которая оставалась во время Союза, при чем на законных основаниях. Но став народным депутатом они никогда не проголосуют за этот законопроект.
Підтримую! Не може бути депутатом людина яка через свій бізнес повністю залежна від влади. А на цих виборах ще й фінансує виборчу компанію ПР.

Bасилий | 2012-08-16 13:38

За такую дурость надо снимать с выборов,
примитивизм ужасный,
какой из него будет депутат,
если он сейчас так за себя агитирует.

ПРовокатор | 2012-08-16 13:14

Странный вопрос для Высокопрофессионала. ТАК! надо.

адмін-Вал | 2012-08-16 12:59

VAY
На сайті обговорюється виключно матеріал та його фігуранти, Їм надається право відповіді. Флуду не буде! Востаннє попередив.

Изяслав | 2012-08-16 12:58

Основной смысл Ваших сообщений -
защита К-кого, обвинение Г-ко и ВВ в отработке "заказа".
...
Встречные вопросы -
1) Вы факты, которые указаны в статье, опровергаете?
2) Вы предоставляли ВВ или Г-ко
    подобную информацию по Як-ну и Вам отказали в её публикации?
2) Вы сами кто
   (Г-ко прямо написал о своей зарплате,
    а где Вы получаете белую/серую/чёрную деньгу)

Високопрофесіонал | 2012-08-16 12:51

ПровокаторЕсли в кране нет воды,
Значит выпили коты,
Если в кране есть вода,
Значит я насцяв туда.
  
Провокатор
Чому у вас російський ІР?

Провокатор | 2012-08-16 12:37

ПровокаторЕсли в кране нет воды,
Значит выпили коты,
Если в кране есть вода,
Значит я насцяв туда.
  
В авторской (провокационной) версии
текст стишка был несколько другой -
упоминались семиты и Червь водопроводный (т.е. Іван Курок) -
но редакция изменила текст,
ещё раз доказав свой высокий профессионализм,
толерантность, безпристрастность и политкорректность.

Провокатор | 2012-08-16 12:09

Если в кране нет воды,
Значит выпили коты,
Если в кране есть вода,
Значит я насцяв туда.
  

Головатенко - панам з трьох літе | 2012-08-16 11:35

VAY
Головатенко офіційно на білій зарплаті працює у Ніжині з 15-го лютого на тижневик "Чернігівщина". Куровський і його команда, як публічні особи, тулять останнім часом надто багато дурості разом з колаборантами з "Батьківщини", аби це все залишилося в тіні. У фріків Куровського є претензія до точності фактажу? Чи до прямої мови фігурантів? Ні? Тоді бан в поміч вашому флуду))))

Изяслав | 2012-08-16 11:21

VAY
У Вас есть документальные доказательства,
что "Яковишин, зробив заказ і Головатенко його відпрацововує"?
.
Если нет - то это пустой трёп.
С таким же успехом можно сказать,
что Ваш коммент. проплачен дельцами от Куровского.
...
А чтобы проверить "неупередженість та журналістська совість "чесного" пана головного редактора" - предоставьте ВВ компромат на Яковишина.

VAY | 2012-08-16 11:06

До цього часу Головатенку та "ВВ" було не до Ніжину, ні до Куровського. Але з'явився Яковишин, зробив заказ і Головатенко його відпрацововує Ось і вся турбота, вся неупередженість та журналістська совість "чесного" пана головного редактора))))

Охоньке | 2012-08-16 10:46

Охонько обокрал жителей Нежина, будучи руководителем депутатской комиссии по земле. Нам чём и заработал себе капитал для открытия фирмы такси и своих магазинов...
За что и был изгнан из БЮТ лично Юлей!!!

Тот-кто-в-курсе | 2012-08-16 10:42

Вообще-то НежинТеплоСети - это ООО, а не ОАО. К тому же, нынче акционерные общества - либо публичные, либо частные, открытые-в прошлом. ***

иван | 2012-08-16 09:57

В рядах бравых водопроводчиков пополнение. К двум киселевским деятелям прибавился нежинский. Господа кандидаты, кто там следующий на очереди трубы починять...?))

Охоньке-Петру | 2012-08-16 09:43

ПетрА я знаю Охонька, отличный депутат. Много помогает простым людям, одна у него проблема - много завистников
Сам написал про себя, сам себя и похвалил :)))

Петр | 2012-08-16 00:15

А я знаю Охонька, отличный депутат. Много помогает простым людям, одна у него проблема - много завистников

Патриот | 2012-08-16 00:05

  Сергiю Миколайовичу Охонько...Мені все це зрозуміло. Сильних опонентів відстрілюють першими. Це робить Вам честь. Але трішечки знаючи Вашу натуру і Ваш знак зодіака, впевнена, що у них ні хріна не вийде! Ви ж дожмете ситуацію до кінця?!!... Перемога за Вами!

Патриот | 2012-08-15 23:05

Народный депутат, который не подготовил ни одного законопроекта и ни разу не выступил с трибуны ВР. Полезно гражданам страны будет знать, что в Советском Союзе все средства были государственными, и часть денег от прибыли шло на социальное развитие. Школы, садики, больницы были построены за эти деньги.Сейчас, когда средства приватизировали такие господа, они только дают только подачки и на этом пиарятся. А в это время все рушится, так как не за что даже ремонты производить. Справедливо было если эти помещики отдавали свою прибыль хотя бы в половине той части, которая оставалась во время Союза, при чем на законных основаниях. Но став народным депутатом они никогда не проголосуют за этот законопроект.

он же | 2012-08-15 22:46

Охонько и на сегодняшний день ЧЛЕН Батькивщини. Он один из рулевых. Но работает на мера. И на себя - родимого.

Анатолий | 2012-08-15 21:16

Охонько был исключен из БЮТ еще 2 года назад за махинации с Нежинской землей. Еще тот аферист!!!
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Пан Усмішка і його позитив - фоторепортаж

SVOBODA.FM