Останнє оновлення: 17:05 четвер, 6 лютого
До 75-х роковин Голодомору / Імідж*
Ви знаходитесь: Політика / Регіон / Звернення Чернігівської обласної організації Єдиного Центру до жителів області
Звернення Чернігівської обласної організації Єдиного Центру до жителів області

Звернення Чернігівської обласної організації Єдиного Центру до жителів області

У цьому році Україна відзначає 75-річчя Голодомору, який у 1932-1933 роках забрав майже десять мільйонів українців.

Довгі роки злочини проти мирних українських селян замовчувалися. Загибелі мільйонів людей неначе ніколи й не було...

Понад 50 років знадобилося, щоб Україна нарешті порушила ганебне табу замовчування. Понад 50 років нічого не знав й увесь цивілізований світ про цю страшну сторінку в долі українського народу, оскільки радянська влада піклувалася про свій пристойний імідж в очах світової громадськості.

І тільки першого листопада 2007 року Генеральна конференція ЮНЕСКО, до складу якої входять 193 країни, прийняла резолюцію «Про увічнення пам'яті жертв Голодомору в Україні». Таким чином, практично весь світ офіційно приєднався до вшанування пам'яті мільйонів невинних жертв.

Як зазначив Президент України Віктор Ющенко: "Головне, ми довели світу – ця трагедія є не лише трагедією української нації, а й трагічною сторінкою світової історії, яку повинні шанувати й знати в усьому світі".

Нам потрібно знати правду, адже нас навчали іншій історії. Та якщо говорити, що це винятково турбота держави, то це помилкове твердження.

Це справа всіх громадян, якщо ми хочемо мати єдину націю, зберегти територіальну цілісність, суверенність. Оскільки всі трагедії в історії України відбувалися тоді, коли не було згоди всередині нації.

22 листопада, в останню суботу місяця, вже традиційно запалять свічки у пам’ять про жертв Голодомору 1932-1933 років, штучно спровокованого тоталітарним сталінським режимом, мільйони українців.

Чернігівська обласна організація Єдиного Центру звертається до всіх свідомих громадян, які прагнуть відновити історичну справедливість, глибоко усвідомлюючи причини і наслідки геноциду українського народу, приєднатися до цієї акції.

Нехай нас мине подібна доля, це не повинно більше повторитися ніколи!

Вічна пам’ять безвинно загиблим у страшні роки Голодомору!

Коментарі (118)

коментар | 2008-11-25 15:13

Дмитре ,але твої речі дуже змістовні ,, як кажуть *де ж ти був раніш* , І ОСЬ ПОДУМАВ : були у нас вернигори . кожемяки,вернидуби ,гаранти з прихватинками в тдітп ,чмо руде сіверське з комунізмом в окремо взятому хуторі ітеперішній пальцекрут . як він сказав "щоб наші діти ..........!!!!!!!!!!!!!!1 аА наші 46 мілліонні діти , куди їх ? подіти Поїду мабудь теж на Кіпр День народження ......Хотьби падло пригласило чмо руде Це ж треба Горбатий 1/6частину суші роз націоналізував а ця су....52 млн з землею зрівняла -з ггряззю, ну чім не 32-33 .А ну дай мені відповідь тепер , яка різниця між м32-33 і 92-08

abc | 2008-11-24 12:52

? до всіхЧому нас вже не 52 мільйони?
Хто може назвати причину?
abc
architektor
2architektor
Я далеко не ідеалізую Дмитра Корчиеського, але у цьому ролику він говорить дуже правильні речі. Варто переглянути.
http://bratstvo.info/bratstvo-text-14090.html

2architektor | 2008-11-24 07:55

? до всіхЧому нас вже не 52 мільйони?
Хто може назвати причину?
abc
architektor
"Железной тачки вам не достает, кирки, лопаты, штольни и конвоя. Чтоб мама снилась, плач ребенка, иконка бабушки, дыхание отца, простынка белая и... портрет на стенке лучезарный…"
(см. Тиран - слегка переевшим | 2008-11-21 08:36)
Ну зачем же так волноваться - ночь не спать :)?
Не переживайте, преступники будут осуждены, а их то ли покрыватели, то ли последователи дела пренепременно сядут! Ну как имеющие свою "точку зрения". Которая почти как со скамьи подсудимых на Нюрнберге. Думаю, разрекламированные методы "вашей борьбы" (что-то уж словосочетание больно знакомо, один увлекавшийся архитектурой пацан даже книжку под таким названием написал в 30-х годах прошлого века, но не сложилось с архитектурой у него) :) приблизят вас к этой светлой цели. Правда, с другой стороны, сильно сомневаюсь. Думаю, все ограничиться пустопорожним трепом на кухне, плавно перетекающим в Интернет. По всем правилам безопасного секса, к которым вы успели привыкнуть, путая демократию с охлократией и анархией. Но оставаясь неспособными даже на самую малость в последнем. Вонь из туалета, несмотря на дельный совет проф. Преображенского заняться своими прямыми обязанностями, тоже наверное никуда не денется :(.
Одно замечание - ваше ли право, покрывая преступников (сотрудничавших, между прочим, с Гитлером с 1933 по 1939 год тайно, а с 1939 по 1941 год явно), запрещать нашей "плохой власти" в носу ковырять? Я то ее ни в коем случае не защищаю, Боже упаси. Но мое оправдание - я не покрываю преступников и преступлений.
Смотрите полностью. Может вразумит:
_
http://bratstvo.info/bratstvo-text-14090.html
_

architektor | 2008-11-24 01:16

? до всіхЧому нас вже не 52 мільйони?
Хто може назвати причину?
abc
Вот такие как вы, в свое время расчистили дорогу нынешним олигархам и власти. А теперь еще спекулируете на этом, выдавая себя за патриотов. На скамью подсудимых бы вас по статье подстрекательство, да в результате бы за решетку вместе с нынешним правительством и руководством.
--------------
Жаль, что методы борьбы за нормальную жизнь сейчас попадают под статьи уголовного кодекса, а мирные методы требуют больших финансов и времени, чего нормальные рабочие люди позволить себе не могут.
--------------
Страшно, что из трагедии устраивают цирк, да еще за наш с вами счет. При этом всех, кто имеет свою точку зрения на присходящее, автоматически зачисляют во враги Украины. Ничего, время расставит все по своим местам. Одни только заявки abc стоит внимательно перечитать, сразу видна "политическая ***".
---------
ЗЫ Гражданин, а с тобой, я думаю, пересечемся, вряд ли тебя данная встреча осчастливит.

abc | 2008-11-23 10:21

? до всіхЧому нас вже не 52 мільйони?
Хто може назвати причину?
В принципі саме про це і йде мова у подавляючій більшості матеріалів ВВ. Наприклад у сусідньому http://val.ua/politics/ukraine/194429.html. Проте, бажаючих там поспілкуватися небегето. Обговорювати ж цю тему під піаром ЄЦ, у мене жодного бажання немає.
Але коротко відповім - причина у Вас. Все залежить саме від Вас.

Олександр | 2008-11-23 09:43

? до всіхЧому нас вже не 52 мільйони?
Хто може назвати причину?
Якщоб не було воен, голодоморів, репресій, зміни територіальних кордонів , по розрахункам демографів? на Україні мого бути до 100 млн. мешканців,

? до всіх | 2008-11-23 01:16

Чому нас вже не 52 мільйони?
Хто може назвати причину?

Олександр | 2008-11-22 19:58

Адекватный
Вот такие (адекватные) и морили людей голодом. Каким нужно быть поддонком, что даже сейчас, после освещения стольких фактов пытаться паскудить. Все гниды объединились и пытаются спасти подмоченную репутацию. Гнида и есть гнида.
5 кутів

Адекватный | 2008-11-22 15:31

Короче ко всему выше сказанному - во все века нас гнобили - не соседи, так мы же сами себя

abc | 2008-11-22 15:03

Адекватный
Потрібен авторитетний міжнародний суд.

Адекватный | 2008-11-22 14:37

Такие интересные комменты. Люди на себе рубаху рвут лишь бы доказать какие они патриоты - смешно. Ну а теперь по голодому и "геноциду":
Голод был, но был во ВСЕЙ ЮЖНОЙ ЧАСТИ СССР. Умерла треть населения Казахстана. В Украине умерло порядка 3.5 млн населения. Очень печально и на за их память стоит выпить и зажечь свечу. Но почему был голод? Страшный неурожай, а так как Украина - житница СССР, то она напрямую зависит от своего же урожая. Продраскладка - Сталин И. В. постановил взять НЕЗНАЧИТЕЛЬНУЮ часть урожая у жителей Украинской ССР. Наши мужи - секретари КПУ, или как там их, поняли это буквально и с фанатизмом начали все забирать в огромных колличествах, желая выслужится (у нас без этого никак). Сталин все резервы передавал Украинской ССР (интересно, почему Ющ эти документы не предоставил народу?), так как в планах было построить блок-пост на территории Украины - самую богатую страну, с полным самообеспечением (документы так же не продемонстрированы). Было письмо Сталина с недовольством происходящего в Украине, но секретари КомПартии сказали - всьо акей. Весной 1933 г. была выслана выслана большая помощь в виде сельскохозяйственной техники, высевок, фуража и т.д. благодаря которой осенью был получен хороший урожай (для того, что бы убить население ему помагают?). Вывод - грабили нас, то СВОИ, украинцы, так же как и сейчас - только 75 лет назад можно было применять оружие, сейчас, дай волю, они не откажутся от такой возможности.
Вечная память жертвам голода, но не нужно на их смерти делать шум (им от этого не легче), нам нужно беспокоится за настоящее и будущее Украинского народа

Звездочет | 2008-11-22 10:44

Чужой
Да уж, дармоеды при корыте пока не сели, и это явный недочет. Кстати, чем дольше Ющенко не разгоняет Раду, а "нардепов" не отправляет в места, где занимаются общественно-полезным трудом, тем стремительнее падает его рейтинг. Но причем здесь Пинзеник к Голодомору?
Нет, ну оно понятно, что для страны с совковым гимном и пока несостоявшимся Нюрнбергом-2 5-10 млн. смертей от Сяну до Кубани и Поволжья - это не более чем статистика. И память с панихидами по всем церквям и мессой Папы Римского - не событие требуемых масштабов. Вот продление ходки декоративного Медведа на 2 года - вот это масшаб! Это я понимаю. И пока можно делать что угодно. Пока... Пока с предьявлением исков к медведю-шатуну с ядерной дубиной (у которого слово "сознание" в украинском варианте является ругательным) ситуация такая же, как с предъявление к оплате америкосам их "ценных бумаг". Но естественно, в этих 2-х самых злободневных вопросах цивилизации сколько веревочке не виться, а конец обязательно будет.

zelenka | 2008-11-22 09:31

Нету там ни Хоменка, ни Приходька.
Обманули, показуху устротли для отчёта!

Чужой | 2008-11-22 09:04

Итак,итоги подведем,как говорит классик по имени Лесь.Здорово пошумели.Рейтинг сообщения высок,на 1 месте.Однако скоро новость не такая масштабная,но для Чернигова очень интересная.С вполне осязаемыми материальными потерями.Действия и бездействие госчиновников,прокураторов,ментов Чернигова сыграли с финансами Украины злую шутку.Нет,г-н Пинзенык может,конечно выплатить компенсацию из фонда по досудебному урегулированию исков к Украине.Но хоцца резонанса.Чтоб урки,сросшиеся с урками в погонах,сели.Чтоб старая прокураторша НЕ ПОЛУЧИЛА пенсии госчиновника.И-главное-на их место придут люди,которые,возможно,будут думать о последствиях.

Людмила | 2008-11-21 23:12

Metallist
Очень часто эти причины придумываются для отвода глаз... Чужих и слишком любознательных. Никому не хочется рассказывать правду - о своих диагнозах, о своем муже - у нас ведь даже после того, как человек сдался и расплакался - не сочувствуют, а клеют лейбл "слабак" Вы думаете, таких мало? Вы просто не знаете, каково это - под маской прятать свое бессилие и свое отчаяние. Уж лучше быть прожигателем жизни, бестолковой и бесцельной...
Не в упрек сказано, и не в оправдание. Просто так есть.

-Їнка | 2008-11-21 21:17

Гей, ейцуни, А знаєте, чому я -Їнка, а тому, що вам подібні жерли моє коріння під час голодомору, виставляли моїх предків під кулі задля задоволення власних диявольських амбіцій. А ви ж успішно топчете слабеньку поросль без коріння, прикриваючись тим, що свято.

Взуванець | 2008-11-21 20:49

Смішно і, на жаль,жалюгідно. хіба ж єйцуни ( щоправда, без "й", бо вони ще жодного яйця для держави не знесли), що традиція запалювати свічки у цей день зародилася, коли того єцу не було ще в проекті у жодноЇ курки. Яку ж яєшню в українській політиці хоче засмажити ЄЦ? Дивіться, хлопці, щоб не пригоріло. Хоча пригарки і допомагають від поносу. Не спекулюйте на трагедії народу, а мовчки вклоніться пам"яті безвинних жертв. Не вискакуйте, як прищі там, де цього не потрібно.

Тиран - слегка переевшим | 2008-11-21 08:36

Я не могу дожить до Рождества… Детям маленьким нужны мои подарки - барабанчик, дудка и флажок. Пусть маршируют строем вдоль квартиры… Обычная забава в праздник. Но, пока родители нарежут колбасу, детки познают главное… люди шествуют шеренгой и колонной, а стадом бродит только тварь.
    
    
  Я чувствую, мы сильно заскучали. Совсем народ от рук отбился… Люди хотят простого человеческого счастья - жрать на золоте и спать на унитазе.
Я разделяю искренне все это - человека держу в одном месте, а счастье в другом.
Населению положено мечтать. И скрывать в душе свое заветное. И молчать об этом на допросах. Только где они - запретные мечты, если можно все теперь - за деньги. Даже в космос пустят с кошельком. Это называется свобода!
    Наивные. Что можем знать мы о слове "свобода", если забыли слово "никогда".
Я люблю народный героизм. Меня боялись в каждом доме, но говорили что-нибудь не так. Простому человеку был доступен подвиг. И каждый, кто шептался, считал себя героем… Глубоким смыслом был наполнен день, высоким чувством тешилось сознанье. Страна, читая между строк, смеялась над моей неправдой. Меня считали эталонным дураком, источником маразма и гордыни. Но каждый получал свою награду. И трепет плоти призывал к смирению защитников кухонных баррикад.
Я увлекался дерзостью народа, а он взаимно увлекался мной. Происходящее нам душу согревало, человек был интересен и весом. Изнемогали мы от нравственной борьбы, мир наблюдал за нами удивленно.
   А что ж теперь, когда я не караю простых людей?
    Всякое нелепое созданье себя считает чем-то неземным, а персонаж незрелый - генералом. Но что стоит за этим - не пойму… Возможно, разница причесок и кредиток.
При мне такого не бывало. Люди отличались разве что умом. За это их ловили и сажали. Индивидуальный ум, точнее, индивидуум, я содержал подальше от других, чтобы разница острее ощущалась.
    Не оценили…
   За что теперь сажают мой народ? За криминально скудную потеху? Сажают и зевают в потолок… Нет ярости, любви и вдохновенья.
   Одичали люди как-то быстро. Ездят где попало, ходят кто куда. В телевизоре сидят амфитеатром и трепятся о жизни "без трусов". Как будто большего они уже не знают. Раздуты щеки с выкатом глаза, высокомерный тон; одни специалисты, стыдя отсутствие, все знают, как нам быть и что не достает до полного блаженства…
Я снова убеждаюсь… Железной тачки нам не достает, кирки, лопаты, штольни и конвоя. Чтоб мама снилась, плач ребенка, иконка бабушки, дыхание отца, простынка белая и мой портрет на стенке лучезарный…
    Людей нельзя оставить без присмотра. Они все путают, им надо объяснять, что на машину номер крепится обычный, а номер личный должен быть на "теле". Что на помойке жить должны собаки, а беспризорники - в военных лагерях. Что Библию, Коран и Камасутру на разных полках держут… А женщина без нижнего белья бывает только дома, в бане и в больнице.
   Хотя кому я это говорю.
   Кругом теперь народные враги, вредители, шпионы, диверсанты. Им на потеху все-таки досталось несчастное Отечество мое…
   Где я один когда-то управлялся, теперь начальства тьма. И каждый царь - дворец, владенье, свита - все на показ; суда никто не ждет и ничего на свете не боится. Они врагов не давят в казематах, не трогают церквей, профессоров, не лезут в душу, в общем, безучастны, им наплевать, точнее, все равно.
   "Свобода" отобрала смысл жизни. Из гавани не выйдут корабли, моря просохли, кончились дороги. Осталось только пиво и закуска - очарованье суетных утех. Не различить теперь добро и зло. Все получило равную прописку. В рядах колбасных…
Этот страшный сон ночным арестом следует нарушить - удары в дверь, мелькание бумаги, испуг соседей, глупый узелок, прощание влюбленных у порога… Пускай прорвется бурная река - мужчин в казармы, женщин на заводы, нахальный вызов, равенство пайка, единство цели сомкнутой колонны и результат - окутанный легендой.
    Пусть колокол, зарытый в огороде, молчанием пугает тишину. Пусть продолжают прятать от меня вручную переписанные тайны - ценою в жизнь. Пусть жатва полноценная наступит и в восхищение приходят небеса!
    Мне одиноко Родину любить! Шинель украли, орден, пистолет, соратников заброшены могилы. Но Я вернусь! Еще не поступала в продажу кровь моя. От горького лекарства проснется совесть самых развращенных…
    Я с нетерпеньем ожидаю Рождества!

one | 2008-11-20 19:56

Количество комментнов подтверждает версию, что доминанта для мозгов масс власть имущими выбрана правильно. Ну ГМР, так ГМР, уж видно коалицией или кризисом нас не проймешь:).
  To Ева - не верьте украинским врачам - они (большая часть) только деньги брать научились, а лечить нет. В РФ, Прибалтике, Восточной Европе вполне конкурентные цены. В Киеве делать нечего по таким вопросам, там чистый бизнес.

Metallist | 2008-11-20 19:38

Для Евы.
Я не имел в виду таких, как ты - извини, если обидел.
Речь о тех, кто вполне может рождать, и не единожды, но каждый раз находит причину (убедительную для себя, но никак не для других), чтобы этого не делать.
А вместо этого - просто прожигает жизнь, бестолково и бесцельно.
И на жертву "современного геноцида" ну никак не тянет...

СПРАВЕДЛИВІСТЬ | 2008-11-20 16:27

Чому вони бояться правди про голодомор ? І перетворили у фарс цю страшну трагедію навіть на "ВВ".
ТАК ЦІ нелюді ЗАХИЩАЮТЬ СЕБЕ !
Тому що серед них забагато тих чиї пращури здійснювали голодомор-геноцид.
Особливо багато нащадків комуносадистів у владі-бізнесі, під якими б псевдо і вигаданими прізвищами вони не ховалися.
Діди-прадіди комуносадистів доживають-трусяться і бояться втратити зароблені зрадами і холуйством пенсії та теплі посади своїх онуків та онучек.
Час не врятує комуносадистів від ганьби.

Oper | 2008-11-20 16:06

Як кажуть в інтернеті - "поднас...ли каментами". Начебто і тема не та, і публікація іміджева... Так би дерибан обговорювали замість цих балачок.

abc | 2008-11-20 15:57

Варто подивитися сусідній матерал Високого Валу http://val.ua/politics/ukraine/194429.html, щоб зрозуміти особливості керування Чернігова Єдиним Центром. Нам - запрошення поминати жертви голодомору, а чиновникам і правоохоронцям - вседозволеність дерибанити місто.
Не по словах і гаслах, а по справах даватимем ми оцінку керівним політичним силам.

Ева | 2008-11-20 15:31

 Для metallista
  Нежелание рожать? Аборты? Я бы все отдала за ребенка... Но в нашем государстве лечение от бесплодия стоит таких денег, каких мне никогда не заработать.
Это всего лишь мелочное отступление от темы. Но от этой мелочи мне хочется покончить с собой. А для кого и чего жить?

НУУУУНСССС | 2008-11-20 13:30

ТАВАРИЩИ ЕЦАВЦИ МАГУ ВАС ПАЗДРАВИТЬ С РЕКОРДОМ ПО КАМЕНТАХ, НЕ ЗРЯ ПАЙКУ В ПАРТИИ ПАЛУЧАЕТЕ

Алексей | 2008-11-20 12:59

Ого. 92 комента. Мужики, на рекорд идём :)

Алексей | 2008-11-20 12:54

abc
АлексейЗараз Росія так само напала на суверенну Грузію.
  Та невже? А як тоді ставитися до висновків європейских експертів, які стверджують що було саме навпаки?
abcВи мене все більше переконуєте, що потрібно не тільки вшановувати пам"ять, а й судити міжнародним судом організаторів злочинів та їх сьогоднішніх послідовників.
АлексейНу тоді давайте засудимо й організаторів "демократичного" геноциду іракського народу та індіанців. Чи проти індіанців не було геноциду? Якщо вже судити, то усіх :)
гражданин
Ээээ.... А при чём тут начальник ЖЕКа? О_о

гражданин | 2008-11-20 12:51

abc
АлексейЗараз Росія так само напала на суверенну Грузію.
  Та невже? А як тоді ставитися до висновків європейских експертів, які стверджують що було саме навпаки?
abcВи мене все більше переконуєте, що потрібно не тільки вшановувати пам"ять, а й судити міжнародним судом організаторів злочинів та їх сьогоднішніх послідовників.
АлексейНу тоді давайте засудимо й організаторів "демократичного" геноциду іракського народу та індіанців. Чи проти індіанців не було геноциду? Якщо вже судити, то усіх :)
Давайте! Я не против. Но может для эффективности с начальника ЖЕКа все же начать? Ну там крыша у кого уже 2 года течет... Так, чтобы выдрессировать его, чтоб крыша если и текла, то не более 2-х дней. А то разговор как-то уж больно в общем получается.

гражданин | 2008-11-20 12:46

architektor
Слышь ты, гламурный *** с отбитыми монтировкой мозгами. Видно, не единожды получил))). Хошь добавить? Добавлю! Мой дед такую шмакодявку давно бы вычислил и мягкое место вилами прокомпостировал бы.
По удивительному стечению обстоятельств являюсь провинциалом, проживающим в аккурат за 140 км на север от Киева. Тебе где удобно глаз подставить? На Красном мосту, на Шерстянке, или у 13-й гарматы? Или может какая другая точка в нашем селе с троллейбусами?
"Бедному" жлобу продуктивного возраста с семечками в кармане, коих штабелями в любой черниговской маршрутке в рабочее время, я долго объяснять не буду. Но после профилактической беседы с разъяснением современных веяний, уверен, на продуктивный труд потянет. Да и с начальником ЖЕКа для начала общаться научу, вместо того, чтобы из пушки по воробьям в Интернете. В сторону "плохой власти в Киеве" в смысле. И вместо того, чтобы во время сеансов Интернет-онанизма мечтать об экономии на памятниках для собственного брюха.
Кстати. Державною мовою то была уместная цитата, которую забыл взять в кавычки. Мечтаешь жить в столице? Поднимай, провинциал, свой зад и бегом к "Украине" на маршрутку. Рабочие руки всегда нужны. В понедельник в 6 утра в Киев, в пятницу с Лесной к вечеру - назад. Правда, важно, чтобы такое *** оказалось кому-то нужным и смогло за аренду жилья заплатить. Не способен - лучше тебе заткнуться, ибо сейчас у каждого полная свобода выбора. Равно как и риск удовлетворения просьбы получить по морде.

Чужой | 2008-11-20 12:15

ОЧЕРЕДНОЕ ПРЕСТУПЛЕНИЕ КРОВАВОЙ РОССИИ!!!Вчера имперские россияне усадили в автомобиль своего же,шовинистического,призводства, троих ярких свидомитов-видных деятелей энергетики вселенско-районного масштаба.Поставив авто имперской рукой на переезд,коварный северный сосед совершил над ними акт геноцида путем непропорционального применения грубой силы локомотива в извращенной форме,протащив по рельсам около километра.ЕЦ выступает с инициативой создания мемориального комплекса в Куликовке.:( З.Ы.Если и соврал,то чуть-чуть.Читайте новости "Высокого Вала")

-їнка | 2008-11-20 12:09

"Прошла зима, настало лето, Спасибо партии за єто." Пам"ять про голодомори в українців на генному рівні. В дитинстві мені бабуся не казочки переповідала, а розповідала про голодну смерть чисельної рідні та вчила, НА ВСЯК ВИПАДОК, пекти хліб з лободою та картопляним лушпинням. Спасибі їй за науку. А в чому заслуга ЄЦ ? В тому, що ті рецепти пригадати змушують? А пам"ять про мертвих зі мною завжди.

Чужой | 2008-11-20 12:02

Скучно как-то и гнило.Как на УТ-1.Пойду на "Ресурс Удава".Там,кстати,Матроскин о вас такое выдает-Л.Подервянский отдыхает.

Алексей | 2008-11-20 12:00

abc
АлексейЗараз Росія так само напала на суверенну Грузію.
  Та невже? А як тоді ставитися до висновків європейских експертів, які стверджують що було саме навпаки?
abcВи мене все більше переконуєте, що потрібно не тільки вшановувати пам"ять, а й судити міжнародним судом організаторів злочинів та їх сьогоднішніх послідовників.
Ну тоді давайте засудимо й організаторів "демократичного" геноциду іракського народу та індіанців. Чи проти індіанців не було геноциду? Якщо вже судити, то усіх :)

abc | 2008-11-20 11:55

abc
АлексейЗараз Росія так само напала на суверенну Грузію.
  Та невже? А як тоді ставитися до висновків європейских експертів, які стверджують що було саме навпаки?
Ви мене все більше переконуєте, що потрібно не тільки вшановувати пам"ять, а й судити міжнародним судом організаторів злочинів та їх сьогоднішніх послідовників.

architektor | 2008-11-20 11:53

Зажравшееся, *** по имени "гражданин", сиди в своем Киеве и не раскрывай хлеборезку на провинцию. Вот уж богоизбранный народ для Украины, киевляне. Как им проезд, коммунальные подняли, так вою на всю страну.
Я, ***, не очень далеко от тебя, всего лишь 142 км, приезжай, популярно монтировкой разъясним, как нам ваши политические и исторические веяния.
------------------------------
Якщо, тугувато розумієшь російську мову, відповім державною. Баклани при владі, на чолі зі своїм "мессією" цілеспрямовано знищують свій народ, після чого залишаться тільки меморіали та кладовища (дивовижна знахідка для майбутніх китайськіх археологів). І ті хто не загинув в ті часи від голоду, загинуть зараз. Так що, йди до *** "киянин-патріот". Зі своєю пам'яттю й пошаною розберемось якось самі, без можновладних вказівок

Алексей | 2008-11-20 11:47

abc
Зараз Росія так само напала на суверенну Грузію.
  Та невже? А як тоді ставитися до висновків європейских експертів, які стверджують що було саме навпаки?

abc | 2008-11-20 11:33

ЧужойПочему затыкают рот на Кубани и в других регионах России?.Поясняю ситуацию (скоро она переменится,и тогда уже с кремля спросится).Есть так называемая "русская" статья.282 УК РФ.И любые копания в истории автоматом подводят исследователя под нее за антисемитизм.С вполне реальным сроком,соизмеримым с кражей в особо крупных.Вот и ваш лучший друг Бушка в 2003 наложил вето на все исторические исследования и юридически обоснованые иски по поводу иудейского переворота,каковым являлась т.н. революция.
То що, Росія напала на Грузію внаслідок іудійського правління? А в Криму нагнітає обстановку також під керівництвом іудеїв Путіна - Медведєва?

гражданин | 2008-11-20 11:33

ЧужойПочему затыкают рот на Кубани и в других регионах России?.Поясняю ситуацию (скоро она переменится,и тогда уже с кремля спросится).Есть так называемая "русская" статья.282 УК РФ.И любые копания в истории автоматом подводят исследователя под нее за антисемитизм.С вполне реальным сроком,соизмеримым с кражей в особо крупных.Вот и ваш лучший друг Бушка в 2003 наложил вето на все исторические исследования и юридически обоснованые иски по поводу иудейского переворота,каковым являлась т.н. революция.
Понял. Хотя у Вас, товарищ, неполная информация по этому вопросу. Евреи недавно очень сильно обиделись на СБУ за рассекречивание списка с фамилиями организаторов Голодомора.

abc | 2008-11-20 11:26

Громадяни, дякую за добре слово.
-------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------
ПРО ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ РОСІЇ
Що, ж недарма сполошилися. То давайте згадаємо як було.
А було проголошено право націй на самовизначення. Україна і Фінляндія відокремилися від імперії і сформували власні держави. Фінляндія вистояла, а Україну Росія військовою агресією поневолила і встановила свої злочинні порядки. Зупинив народ Росії своїх правителів? Ні. То хто має нести відповідальність за те, що трапилося в результаті всановленої Росією на Україні диктатури?
Зараз Росія так само напала на суверенну Грузію. Нанесені страшні збитки. Зупинив народ Росії своїх агресорів? Ні. Хто нестиме відповідальність за цей злочин?
Ніякої політики, мова йде про звичайнісіньку відповідальність за здійснені злочини. І народ Росії має нести перед понівеченними ним країнами та світовим товариством моральну і матеріальну відповідальність. Це буде не тільки справедливо, а й змусить росіян змінити своїх правителів на таких, котрі припинять здійснення міжнародних злочинів.

гражданин | 2008-11-20 11:24

Чужой
Психотерапевт
Гриша 2Психотерапевт
Чужой
Много текста, товарищ! Осилить не удалось. Если хотите сказать, что это юмор, то надо смайлики по тексту расставить по принципу америкосовских сериалов. Чтобы мне, тупому, было понимать легче, в каком месте мне смеяться полагается.
"Мужицька мова тепер державна, і всі її повинні знати".
Я понимаю, что это Остап Вишня писал! Где-то между 1889 и 1956-м. Круто! У парня было не только утонченное чувство юмора, которое каждый по своему разумеет ;), за что его протаскали по казенным домам, но и огромная прозорливость.

Чужой | 2008-11-20 11:06

Почему затыкают рот на Кубани и в других регионах России?.Поясняю ситуацию (скоро она переменится,и тогда уже с кремля спросится).Есть так называемая "русская" статья.282 УК РФ.И любые копания в истории автоматом подводят исследователя под нее за антисемитизм.С вполне реальным сроком,соизмеримым с кражей в особо крупных.Вот и ваш лучший друг Бушка в 2003 наложил вето на все исторические исследования и юридически обоснованые иски по поводу иудейского переворота,каковым являлась т.н. революция.

гражданин | 2008-11-20 10:48

MetallistОх, и понаписывали здесь...
А было бы чего. Что мешает и память историческую развивать и о сегодняшнем дне беспокоиться? Разве это трудно сочетать?
А вот когда пишут про "Голодомор - сегодня", то как-то не по себе становится. Оглянитесь вокруг: народ с жиру бесится, а вы тут про новый голодомор-геноцид. А включите телевизор, всмотритесь хотя бы в рекламу, в ее содержание... А количество развлекательных программ...
И где же протесты против всего этого?
А кого коробят массово пыхтящие сигаретами школьники, не способные пробежать пару сотен метров?
И кто согласен пересесть на троллейбус, а не толкаться в куда как более дорогих маршрутках?
Так где вы здесь "голодомор" усмотреть смогли? В нежелании рожать? В бесконечных абортах? В чем???
В общем, зажжем свечи 22-го, а до того, либо после выскажем нашим чиновникам всё что о них думаем.
Если будут желающие...
zelenka
Это Металлист верно подметил! Респект! Добавлю:
Дивна річ, усі бідкуються на економічну кризу. Але для того, щоб міській владі знайти за 6000 грн. на місяць водіїв евакуаторів доводиться пускати телебаченням рекламу в прайм-таймі! І це вважається кризою і панічними настроями! Так, ціни стрибають, але криза у перегодованому суспільстві це явище, коли з Бентлі доводиться пересідати на Мерседес. Сьогодні подорожчав проїзд у метро і стало дешевше їздити в маршрутках. А завтра ми будемо змушені економити на громадському транспорті – їздити на таксі (бо нафта ще подешевшає).
  Перегодованість суспільства гальмує будь-які соціальні ініціативи. Вкрасти що-небудь сьогодні важче, аніж заробити, і тому лише переконані романтики грабують відділення банків на смішні суми – до 10 000 баксів. В той час, коли легше взяти цю суму в кредит і не повернути. Принаймні, ризику набагато менше.
  Українська криза – це не тоді, коли нема грошей, а коли не знаєш, в яку валюту їх переводити, бо долар то росте, то падає. На додачу до квіткових революцій та оксамитового терору додано ситу кризу. Через економічний спад замість маринованих грибочків доведеться купувати сирі шампіньйони.
  Від кризи ми не схуднемо. Проте масові неврози можуть виявитися корисними з точки зору соціального будівництва. Громадянське суспільство на основі вільних профспілок незалежних каменярів і робітників мистецтва нарешті буде закладене. Раніше нам просто було незручно декламувати промови з набитим ротом. Та й лікарі не радять споруджувати барикади на повний шлунок.

гражданин | 2008-11-20 10:42

architektor
гражданин
architektor
@понос в мозгах, судя по комментарию, в нашей стране не излечим@
А вот это верно. В твоей любимой стране такое неизлечимо.

гражданин | 2008-11-20 10:39

architektor
гражданин
architektor
@про Кубань тоже никто ничего не слышал?@
Если ты, мудень, слышишь только себя, то разговоры с тобой особого смысла не имеют. Перечитывать мой первый и предпоследний пост тоже видно бессмыслено. Равно как и бить тебе морду далеко ехать у меня желания нет. Ты ведь по всему не отсель. Да и горбатого только могила исправит.

zelenka | 2008-11-20 10:30

MetallistОх, и понаписывали здесь...
А было бы чего. Что мешает и память историческую развивать и о сегодняшнем дне беспокоиться? Разве это трудно сочетать?
А вот когда пишут про "Голодомор - сегодня", то как-то не по себе становится. Оглянитесь вокруг: народ с жиру бесится, а вы тут про новый голодомор-геноцид. А включите телевизор, всмотритесь хотя бы в рекламу, в ее содержание... А количество развлекательных программ...
И где же протесты против всего этого?
А кого коробят массово пыхтящие сигаретами школьники, не способные пробежать пару сотен метров?
И кто согласен пересесть на троллейбус, а не толкаться в куда как более дорогих маршрутках?
Так где вы здесь "голодомор" усмотреть смогли? В нежелании рожать? В бесконечных абортах? В чем???
В общем, зажжем свечи 22-го, а до того, либо после выскажем нашим чиновникам всё что о них думаем.
Если будут желающие...
Спасибо любезный. Молодость напомнил, газету "Правда"! Почитал ваше письмо, и гордость обуяла за нашу счасливую жизнь. Пиши ещё! От таких текстов жить становится лучьше, жить становится веселее!

architektor | 2008-11-20 10:26

architektor
гражданин
Уважаемый, понос в мозгах, судя по комментарию, в нашей стране не излечим. Если бы, альтернативно одаренный горожанин соизволил, хотя б вчитаться в текст, то он бы понял, что речь идет только о том, что сам "геноцид" это придумка 40 летней давности, но это касается только "геноцида". Голод был и миллионы умерших от голода тоже никуда не девались, но голод был не только на Украине, что, про Кубань тоже никто ничего не слышал?
Голодомор - это организованная акция, направленная против целого класса - крестьян, не зависимо от того русские он или украинцы. Он был организован в регионах изначально богатых зерновыми, как акция устрашения. Если в школе вам не преподавали историю, то в это время массово проводили коллективизацию, голодомором всем крестьянам популярно объяснили, что будет с ними будет если они будут противится дальше.
____________________
А разбазаривание народных средств из бюджета, даже на увековечивание памяти о той трагедии, когда у нас реально есть все шансы ее повторить уже этой зимой - преступление не меньшего масштаба.

гражданин | 2008-11-20 10:24

architektor
гражданинМного текста, жертва ОРТ. Рассказов моей покойной бабушки по отцу, которая в свое время пекла лепешки из травы, и матери (две старшие дочери которой с голода наелись зеленых абрикос, а мать даже не отпустили с работы на их похороны) вполне достаточно, чтобы при реальной встрече набить тебе морду, муд*к. У меня всё.
Алексей
А о колосках и ботве на колхозном поле тебе не рассказали часом? Кстати, о коллективизации перед этим тоже весьма занимательно рассказали. О том как отец, вернувшийся с 1-й мировой с Георгиевскими крестами, не наряды дочерям справлял, а хозяйство своими руками поднимал. После чего поднятое хозяйство ушло в колхоз. Спрятать удалось только борону.
Если голод был не только в Украине, почему же об этом молчат в России? Моя родня по материнской линии жила тогда на Кубани. 2 старшие дочери моей матери умерли тоже там. Так почему же не осудят преступную систему так, как осудили в Нюрнберге нацистов? Ведь совок гораздо страшнее нацистов. Нацисты проводили геноцид чужих народов, и оправдания тому нет. Совок проводил геноцид вроде как своих народов. И оправдания этому нет в квадрате. Если есть преступление, есть и преступник. Не так ли? Или в России бояться, что придется себе же по затылку стучать, поскольку система никуда не исчезала, а жизнь человека не стоит ломанного гроша? Да и музыка гимна там, где был голод тоже, вызывает определенные ассоциации. Или упомянутые тут слова Грозного о том, что "я управляю скотами" остаются кое-где актуальными?

Чужой | 2008-11-20 10:18

Чужой
Психотерапевт
Гриша 2Психотерапевт
Первый опус,Гриня, пр украинознавство,принадлежал перу О.Вишни.Теперь кое-что посовременнее.ПРИЯТНОГО АППЕТИТА,Мне стыдно, что я - кацап. Великие украинцы правы, когда назвали приползших к ним на брюхе бородатых дикарей "как цап" - как козёл. Кому как не им просвещать другие народы, не побоюсь этого слова - славянским гуру, преподававшим в древней Сорбонне и первом университете Петербурга.
  Исторически сложилось, что Украина намного древнее России, как объяснили мне великие украинские учёные, ссылаясь на ряд научных трудов, выдержки из коих я смиренно привожу: "Овидий писал стихи на древнем украинском языке" (Э. Гнаткевич "От Геродота до Фотия". Вечерний Киев, 26.01.93), "Украинская мифология - наидревнейшая в мире! Древний украинский язык - санскрит - стал праматерью всех индоевропейских языков" (С. Плачинда "Словарь древнеукраинской мифологии". Киев. 1993), "Украинский язык - допотопный, язык Ноя, самый древний язык в мире, от которого произошли кавказско-яфетические, прахамитские и прасемитские группы языков" (Б. Чепурко "Украинцы". Основа, 3, Киев, 1993).
  "Украинцы - древняя нация, изобретшая колесо за 40000 лет до Р.Х... На Украине применялась геометрия... Шумеры (протоукраинцы), были первым народом, который начал использовать иероглифы, изобретенные ими более 5000 лет тому назад... Было доказано, что двугорбый верблюд был впервые приручен в окрестностях Киева около 2000 лет до Р.Х., и что более отдаленные предки украинцев более чем за 2300 лет до того приручили лошадь. Все эти данные привели исследователей к выводу, что Киеву должно быть по меньшей мере 4000 лет" (Выдержки из различных источников).
  Мне, как представителю народа, не имеющего истории, по сравнению с такой глыбищей, пронизывающей тысячелетия, очень стыдно. Когда варяги Аскольд и Дир с дружинами прибыли в Киев, они нашли его застроенным небоскрёбами, жители ездили на "Кайенах", а интернет был даже в собачьих будках. Конечно, провинциальных викингов поразило такое великолепие, они остались учиться у великих, и вскоре им милостиво разрешили править городом, потому как украинцы были всегда гостеприимны. В 882 году кацапкий князь Олег убил варягов и стал называть колыбель цивилизации Русью. Это надолго бросило тень на величие Украины, всё же отделившейся от Кацапии и влившейся в семью европейских народов, дружившей с Польшей, Швецией и Турцией. Впоследствии Украина на равных вошла в состав России, но коварные кацапы сделали её не главенствующей в союзе, а провинцией, оскорбив величие украинского народа.
  Самые значительные открытия были сделаны на Украине. Нам, кацапам, украинцы подарили сало, горилку, цибулю, бульбу и Гоголя с Трасом Шевченко. Когда я думаю об этом, всё моё существо охватывает экстаз. Как бы мы, жалкие россияне обошлись без таких артефактов. Отголоски шедевров музыкального искусства и сейчас слышны в композициях Верки Сердючки, ректора Поплавского (Юный орел) и Танок на Майданi. Что стоят наши Шостакович или Шахрин по сравнению с мощным музыкальным наследием Украины?
  Сильно искажено участие украинских националистических организаций во Второй мировой войне. Как можно называть этих милых парней, маршировавших с войсками СС, предателями? Ну, мелкая шалость, они ведь думали, что их пригласили служить электриками - обманули молнии на петлицах. Вы ведь знаете, как доверчивы эти добрые ребята. Затем, после войны, устраивавшие многолетние пикники в лесах и поджигавшие из озорства государственные учреждения украинцы нещадно истреблялись кацапами. Так же туристы на Кавказе часто подвергались преследованиям со стороны федеральных войск. Как мне стыдно!
  Тяжёлый труд украинцев позволял обеспечивать СССР едой. Только Украина кормила из века в век Россию: никакие ни Поволжье, Белгородская и Вологодская области, Сибирь - только Украина. Прекрати на день великие украинские парубки, угнетаемые злыми кацапами, трудиться, тут же все бы повмерли. Ой-вэй, как стыдно мне!
  Сегодняшний день, когда Великая Украина заняла положенное ей главенствующее место в семье европейских народов, заставляет меня стыдиться ещё больше. Мы не покупаем их радиоактивное железо и лежалые трубы, мы не обеспечиваем бесплатным газом и нефтью, мы не даем вступить Украине в НАТО. Мы поддерживаем Черноморский флот, не платим за порты и маяки, кацапы работают на стройках великой Украины, наши женщины стоят в три ряда на Хрещатике, отдавая своё тело украинцам, кацапы разделились на восточных и западных, именно кацапы с востока боятся ездить в западную часть страны. Кацапы едут на заработки в богатую самостийную и поносят её на чём свет. Вах-вах, стыдно!
  Наш президент не стоит мизинца великого президента Ющенко. Президент Украины деятельный, ведет активную внешнюю политику, проводит конструктивную реформу исполнительной власти, развивает экономику, требует повышение ВВП в 2 раза за три года, говорит на немецком, спортсмен. Рада стабильна, успешно ведет страну к светлому будущему, а кацапы уже десятый год не могут принять ни одного закона, оглушая друг друга мегафонами и отключая свет. В Украине есть Юлия Тимошенко! Красавица, умница, элегантная дивчина, ведущая последовательную кампанию. Кацапии никогда не оболгать её, никакой международный розыск не очернит её.
  Украинцы вследствие богатства страны работают во всех странах мира. Им не нужны деньги, просто им нравится учить кацапов строить. Великие украинцы могут дать любой совет. Сам убедился - по любому поводу, от переустройства демократического общества до лечения чириев на ж...е, украинцы дают массу полезных советов. Они прекрасно разбираются в политике России, составе правительства, сырьевой экономике и геополитике.
  Простите меня, великие украинцы! Я уже отращиваю оселедец, топлю сало, учу мову и ем только галушки. Если украинская дивчина меня осчастливит, то мои детишки будут хоть отчасти божественной крови. Вы - великодушный народ, Вы простите меня. Встанем же, кацапы, на колени и будем молить украинцев указать нам путь к процветанию, такому же, как тысячелетиями сопутствует украинцам. Тогда может быть нас, по милостивому разрешению украинцев, примут в европейскую семью и разместят под Петербургом системы ПРО. Рву на себе волосы и посыпаю плешь пеплом от стодолларовых купюр - стыдно мне за всё зло, что я и мои предки причинили Великой Украине. Но свет жовто-блакитного знамени озарит наше безрадостное существование и рука гетьмана укажет нам путь. Да здравствует Украина! Да захинет Кацапия!

zelenka | 2008-11-20 10:12

Уважаемые господа, давшее это объявление.
Сообщите пожалуйста, на какое время 22-го запланировано пребывание на траурном мероприятии В. Хоменко и В. Приходько? Я хочу почтить память невинно замученых именно в тот промежуток времени, когда они будут там находиться.

Алексей | 2008-11-20 10:02

architektor
гражданинМного текста, жертва ОРТ. Рассказов моей покойной бабушки по отцу, которая в свое время пекла лепешки из травы, и матери (две старшие дочери которой с голода наелись зеленых абрикос, а мать даже не отпустили с работы на их похороны) вполне достаточно, чтобы при реальной встрече набить тебе морду, муд*к. У меня всё.
Мои бабушки и дедушки тоже рассказывали про голод. Голод был, никто не спорит. Про суп из травы мне тоже рассказывали. Можно подумать одному тебе бабушка ПРАВДУ рассказала.
Голод был не только на Украине...

гражданин | 2008-11-20 09:58

architektor
Много текста, жертва ОРТ. Рассказов моей покойной бабушки по отцу, которая в свое время пекла лепешки из травы, и матери (две старшие дочери которой с голода наелись зеленых абрикос, а мать даже не отпустили с работы на их похороны) вполне достаточно, чтобы при реальной встрече набить тебе морду, муд*к. У меня всё.

Гриша 2Психотерапевт | 2008-11-20 09:43

Чужой
Психотерапевт
Так у них же тяжкая душевная травма с комплексами на этой почве. Это кто ж в Московии на мужицком говорил то? Названия собственного не имели, ходили - себя стеснялись, нанимали учителей хранцузского, да из Киево-Могилянской академии выписывали. Ну чтобы им "грамматику устаканить". В царицах у них немки и прочая. А Петруха Первый всем боярам бороды сбрил, пытаясь таким образом окультурить. Играясь в солдатики, позже этим солдатам пуговыцы на рукава пришил, чтобы сопли не утирали. Да не знал все, мучался, как же страну назвать. Ведь Украина звалась тогда на картах Ucrania, Russia, Ruthenia, Ukraina, Uckraina, а кацапщина - исключительно Mosczouviі, Moscovia ducatus. Неудобняк какой-то, несолидно! Вот и решил Петруха термин "Russia" скомуниздить. Причем делалось это настолько забавно, что европейцы продолжали на своих картах юморить еще очень долго, аж до 19 века надписями: "Russia vulgo Moscovia" (Россия, в просторечии Московия), а раз даже "Russia Russica" (название "Россия" было еще не ясным из-за своей новизны).
Вот тебе и почва для исследований в области психиатрии!

architektor | 2008-11-20 09:35

Похоливарте еще, наши доморощенные, типа-патриоты.
---------------------------------------
Об "отцах-прародителях" "голодомора".
----
В основу теории голодомора положены книга Роберта Конквеста «Жатва скорби» и работы Джеймса Мейса.
  "Роберт Конквест — один из двух наиболее читаемых западных авторов о миллионах, умерших в Советском Союзе. Он известен прежде всего своими книгами «Великий террор» (1969) и «Жатва скорби» (1966). Об умерших от голода в Украине, о ГУЛАГе, о репрессиях он писал, используя в качестве источников информацию оказавшихся в эмиграции украинцев живущих в США и принадлежащих к крайне правым партиям, людей, которые в свое время сотрудничали с нацистами.
  Прошлое caмого Конквеста было обнародовано газетой Guardian 27 января 1978 г. в статье, которая описала его как бывшего дезинформации британской разведки – Информационного исследовательского отдела (IRD). IRD был учрежден в 1947 г. – (первоначально он назывался «коммунистическое информбюро». Его главной задачей была борьба с коммунистическим влиянием путем изготовления и распространения соответствующей информации среди политиков, журналистов и других известных людей с тем, что-бы они в нужном русле формировали общественное мнение.
  Деятельность IRD как в Великобритании, так и за рубежом была многогранна. Когда IRD был формально распущен в 1977 г. в результате обнаружения его связей с крайне правыми, оказалось, что только в Великобритании более 100 самых известных журналистов контактировали с IRD, которые регулярно снабжал их материалами.
  «Работа» Конквеста была вкладом в так называемою черную историю Советского Союза. После того как он формально вышел из IRD, продолжал писать книги по заказу спецслужб, пользуясь их финансовой поддержкой. Его книга «Великий террор» была фактически переработкой материалов, которые он написал для секретных служб. Книга была окончена и опубликована с помощью IRD. Право на издание ее в Америке было куплено Praeger press, исполнителем заказов ЦРУ.
  За книгу «Жатва скорби» Конквест по-лучил гонорар — 80 тыс. долларов — от Организации украинских националистов (ОУН). Та же ОУМ в 1986 г. оплатила съем-ки фильма «Жатва отчаяния», где как бы между прочим использован материал из книги Конквеста. Он не скрывает свой «научный метод»: «Правда может быть установлена исключительно в форме молвы. Самый лучший, хотя и не безупречный источник — слухи».
  При том, что никто на Западе и не думал подвергать сомнению факт массовой гибели от голода жителей Украины, ряд ученых, среди которых известные советологи Арч Гетти, Герберт Хертле, Олег Арин, возмутились некомпетентными изысканиями Конквеста. А советолог Александр Даллин, профессор университета в Стэнфорде, назвал исследование Конквеста «бессмыслицей» и констатировал отсутствие свидетельств того, что голод «был намеренно направлен против украинцев».
  При анализе книги Конквеста несложно заметить, что во многих случаях он ссылается на художественную литературу (Вик тор Астафьев, Борис Можаев), самиздат (Василий Гроссман). Также есть ссылки на украинских коллаборационистов (X. Костюк, Д. Соловий), «Свидетель» Е. Амменде в 1917-18 годах представлял Германию при правительствах Эстонии, Латвии и Украины, а в 1933-м возглавил Европейский националистический конгресс—эмигрантское пронацистское объединение, Еще один источник информации—американец Фред Бил, работавший в 1931-33 годах на Харьковском тракторном заводе. После возвращения в США он был посажен в тюрьму, но после выхода в издательстве Херста его книги о голоде тюремный срок ему аннулировали.
  Научную недобросовестность, фальсификации и в книге Конквеста, и в фильме «Жатва отчаяния» вскрыл канадский журналист Дуглас Тоттл в книге «Фальшивка, голод фашизм: миф об украинском геноциде от Гитлера до Гарварда» опубликованной в Торонто в 1987 году. Тоттл доказал, что использованные Конквестом и авторами фильма устрашающие фотографии голодных детей сделаны во время гражданской войны и голод 21-го года, кадры кинохроники — времен Первой мировой войны, где австрийский солдат плачет над павшей лошадью.
  Характерный пример разоблаченных подтасовок — использование в качестве «свидетельств» о голоде в Украине материалов Томаса Уолкера. Они широко публиковались в пронацистской херстовской прессе в 1935 году. Однако возник большой скандал, когда выяснилось, что журналист Томас Уолкер—это уголовник Роберт Грант, осужденный на 8 лет и странным образом исчезнувши из тюрьмы в Колорадо. Он решил подзаработать на фальшивках об СССР (спрос был большой), ка-ким-то образом в Англии получил транзитную визу для переезда из Польши в Маньчжурию и пять дней провел в Москве. Когда стало известно, кто он на самом деле, и Грант был снова арестован, то на суде он признался, что в Украину «его нога вообще никогда не ступала». А через пятьдесят лет эти «свидетельства» снова оказались востребованными в Америке.
  Джеймс Мейс. Говорят, что о мертвых или хорошо, или ничего. Но слишком большую политическую роль сыграла его деятельность в Украине, чтобы хотя бы кратко не коснуться этой темы. В 1982 году на международной конференции по холокосту в Тель-Авиве молодой и малоизвестный тогда ученый Украинского исследовательского института при Гарвардском университете Джеймс Мейс первым среди западных историков охарактеризовал голод 1932—1933 годов в Украине как акт геноцида, целью которого было «уничтожение украинской нации как политического фактора и общественного организма».
  После этого в 1986 году его назначит исполнительным директором президентской комиссии конгресса по изучению голода в Украине. Именно этой комиссией впервые была названа цифра 25 тыс. погибших ежедневно. Ее основная задача заключалась в следующем: «облегчить американской общественности лучшее понимание советской системы путем изобличения роли Советов в организации голода».
  Весом вклад Мейса и в создание книги Роберта Конквеста «Жатва скорби»: он готовил для ее автора архивные материалы и научные выводы («научный» и творческий стиль самого произведения анализировался выше). Джеймс Мейс также разработал «теорию украинского постгеноцидного общества», которая, по словам продвинутых политологов, «дает ответ на вопрос о причинах незавершенности оранжевой революции».
  После оглашения итогов работы комиссии, как неоднократно жаловался Мейс перед ним закрылись двери академических институтов Америки. Из этого можно сделать вывод, как добросовестные американские ученые отнеслись к его изысканиям."
----------------------------------------
К слову, Гитлер тоже начинал с великой идеи, которая объединит нацию, помнится что-то там про великих арийцев заливал

Мистецтвознавець | 2008-11-20 09:17

Чужой
Аплодисменти москалям з їхнім іскромьотним гумором майже українською!
"...Вона (мова) дуже подібна до російської.
По-російському - трест i по-українському - трест. Синдикат - i по-російському i по-українському - синдикат..."
Ще додам:
Банк - Банк
Океан - Океан
Континент - Континент
Радіо - Радио
...
та інші слова "ісконного" походження...
Нагадує сатиру відомого українського класика, який висміяв вчительку-московку, у якої був девіз: "Лучше бить ізнасілованной, чєм украінізірованной..."...
Українську вона викладала теж оригінально, подібно до уявлень про світ чужого:
Лес - Ліс
Сено - Сіно
Возле - Возлі)))
З.І. Дякую, невідомий чужий письменнику, що нашу "іскони руську землю" хоч не примудрився московською обізвати)))

Психотерапевт | 2008-11-20 08:58

Чужой
Интересно, какого дубового кацапа так зацепило?))) Чего ты там об изолированном дурдоме говорил? Это там у вас такое сходит за юмор?))) Уникальный пациент! А главное - я тебе верю. Ну не асилил, ну сбежал не выдержав конкуренции к себе подобным, ну плачешь теперь о предательстве, о том что врачи переходят в разряд пациентов... И главное последовательно так и логично, что нельзя тебе не поверить))).
Интересно так же, какой немужицкий язык практикуют в дурке с подобными прибаутками? Ну там Франция глаголит на мужицком гальском, немцы - на своем мужицком фатерляндском, ляхи - на своем мужицком полонском, мы на мужицком русинском (литературном украинском). А вы на мужицком москальском не глаголите что ль? Аль такого в природе не состоялось? Аль у Вас грамотеев отродясь не было, которые бы устаканили вашу угро-финно-татарскую грамматику? Что, пришлось коверканным церковно-славянским мужиков-то насиловать, обозначив позже сие творение "русским языкомЪ"?)))
И скажи, друг ситный, не ты ли сие написал:
 Город Львов
Роман
  Часть первая. Прибытие.
  В купэ их было семеро. Семеро Россиян. Из России. Поезд подъезжал ко Львову. Позади остались многие километры пути. Всё осталось в памяти. И российская граница... Пограничники жали им руки, обнимали. "Рисковые вы, шебутные!" - говорили они. И вздыхали: не знаете, на что идёте.
  Украинский "нэзалэжный кордон"... Злобные враждебные взгляды. Обыск. Конфискуют пистолеты и портреты Путина. Но прикладами не бьют - боятся: русские-то пограничники - рядом, чуть что - вступятся.
  И поезд въезжает в "Украину". По бокам - заброшенные без российского сырья заводы. Всюду - "жёлто-блакытные" флаги, памятники Бандере и Тарасу Шевченко.
  В Днепропетровске они увидели серые колонны русскоязычного населения. Их загоняли в закрытые "телячьи" вагоны и отправляли на принудительные курсы украинского. Увидив российский вагон, один из несчастных вырвался от охранников и побежал. "Братцы! - кричал он, хватаясь за открытое окно купэ, - Наши! Братушки! Не бросайте меня!". Но было поздно. Подбежали охранники. Один ударил беглеца по голове толстым томом Лэси Украинки. "Завтра шоб вывчыв Писню Тракторысткы! На памъять!" - зло крикнул он. Беднягу затолкали в кабинку с надписью "ПРОСВITA".
  Россияне обомлели, поражённые жестокостью. Только сейчас они поняли весь ужас и страдания тех, кто отрезан от России.
  За Винницей их загнали в одно купэ. "Для вашои ж бэзопасносты" - поясник проводник сквозь зубы. Однако верилось слабо.
  И вот - город Львов, цель их путешествия.
  Их семеро, они едут в отпуск.
  Поезд подходит к вокзалу...

Чужой | 2008-11-20 00:24

Решил не откладывать.Ловите,врачибезграниц и своииздосок. ДЕЩО З УКРАЇНОЗНАВСТВА
I. Спеціально для русотяпів
  Кілька популярних лекцій з українознавства спеціально для тих людей, що досі ще цією справою не цікавилися, не цікавляться i не цікавитимуться...
Що таке Україна?
  Україною зветься "искони русская земля. - Малая Русь, где все обильем дышет"...
  Розляглася вона на просторах Харківської, Полтавської, Чернігівської губерень, Новоросії i Юго-Западного краю.
  Це Велика Україна. Крім того, до України ще належать: Червона Русь, потім Прикарпатська Русь, Угорська Русь i взагалі всіляка така Під'яремна Русь.
  От, значить, Мала Русь плюс Червона Русь плюс Угорська Русь плюс Прикарпатська Русь плюс Під'яремна Русь рівняється Україні.
  Є ще на світі Біла Русь, Фінляндська Русь, Литовська Русь, Кавказька Русь, Туркестанська Русь, Сибірська Русь, але ці до України не належать.
  Столиця України - Київ.
  Виконує обов'язки "Матері городов руських".
  Батька городов руських не знайдено, але він, безперечно, десь є.Утік своєчасно, наплодивши силу всіляких городенят.
  Дядько руських городів - Чернігів, вітчизна св. Федоська Углицького, що його дуб i досі допомагав від зубного болю. Вживають того дуба так: одкусюють од дуба обапола хворим зубом i їдять того обапола до цурки.
  Кумувала в Києві Біла Церква, а бабувала Полтава. Житомир на христини книші пік, а Вінниця самогон гнала. Головна річка на Україні - Дніпро, що зветься ще "Руской славы колыбель ".
  Населення на Вкраїні - малоросійські хохли.
  3вуть їx солопіями. Вони всі в широких штанях. Балакають мужицькою мовою i співають малоросійських пісень з гопаком.
  Мужицька мова тепер державна, i всі її повинні знати.
  Вона дуже подібна до російської.
  По-російському - трест i по-українському - трест. Синдикат - i по-російському i по-українському - синдикат. Тантьєма - так само i по-російському i по-українському.
  Так що ризниці майже нема ніякої, i вивчитися тої мови для тих, кому я оце присвячую своє українознавство ,- не тяжко.
  От тільки слово процент по-українському не процент, а відсоток. Але зміст його однаковісінький.
  А там біржа, золото, червінці, банкноти, стерлінги, долари, це однаково i по-російському i по-українському.
  Отже, не бійтесь українізації.
ІІ Для щирих українців
  А це лекції для тих, що перецiкавлювалися, перецiкавлюються й перецiкавлюватимуться Україною.
Що є таке Україна?
  Ненька-Україна - це держава від Біскайського моря i до пустелі Гобі або Шамо.
  3аснувалася вона ще за 5000 років до створення автокефальним Богом світу.
  Першу людину звали Остап (не Вишня, бо тоді ще прізвищ не було), а його жінку - Чорноброва Галя.
  Під час всесвітньої потопи Ковчега збудував не Ной, а гетьман Дорошенко, що й урятував сім пар чистеньких українців, одну вишневу кісточку, з якої i пішли на Вкраїні вишневі садки; Бровка, що дав потім цілу породу щироукраїнських Рябкiв, Лискiв та Лапкiв; кілька мотків заполочі для вишивання сорочок, шматок полотна, горщик для борщу, кишку для ковбаси, булаву, клейноди й ноти до "Гиля, гиля, cipi гуси..."
  Потім того вже на Україні жили Єгипетські фараони, Генріх Наварський, династія Бурбонів, Римський Папа, Іван Калита. Все це були українські гетьмани, що їх свого часу Іловайський затаїв.
  Дніпро на Україні найбільша річка, йде вона вiд Мiсiсiпi, через Гольфштром у Синє море. Раніш по Дніпру плавали "Титаники", але треклятущi кацапи випили Днiпро-Славуту, i він трохи ніби висох.
  Але то дурниця: тую воду Дніпровую за допомогою Франції з кацапів ми видавимо.
  Мова на Україні найкраща, небо найкраще, грунт найкращий, залізниця найкраща; народ найкультурніший.
  На північ від України живуть треклятущi кацапи, що годуються виключно українцями.
  На Сході поляки, дуже хороший, братній народ.
  А далі вже йде Європа, що чекає на українську культуру. Оце невеличкі замітки, що їх нема в жодній історії України і які я хочу нагадати, щоб їх не забули.

Чужой | 2008-11-19 23:05

гражданин
Чужой
свой
Чужой
Свой в доску
Своей Доске
Своя доска
ОТЛИЧНО!!!Дружище оппонент,пожалуйста,будь завтра здесь.Пообщаемся по поводу творчества Остапа Вишни.Только,пожалуйста,улицу его имени потом не переименовывать,договорились?Извини,я спать.Мне,кацапу,работать завтра,я ведь не кривляюсь на сцене и в зомбоящике и не заседаю в ментовских и чинушных кабинетах,как самые прдвинутые и "легко адаптируемые".В общем,по М.Старицкому:"Пока,кожемяцкие аристократы!"

Пень Доске | 2008-11-19 22:58

гражданин
Чужой
свой
Чужой
Свой в доску
Своей Доске
Своя доска
Дядьку! Надоть и Драча читать. Я его за Пропавшую грамоту возлюбил, а Павлычку за Два кольоры. А то что про голодомор не писали - то дело их совести. Алексеев три романа написал. Квинтэссенция в "Драчунах". При советах издавали, не при Горбаче и не при Хруще, когда теплее было, а при уважаемом Леониде Ильиче. Поэтому и не люблю я, когда орут: "Голодомор замалчивали!". Если об этом не писали в школьных учебниках, то это не значит, что замалчивали. А ежели человек окромя учебников ничего в жизни не читал - так значит - дурак этот человек. Кстати о голодоморе был сценарий какого-то украинца ещё до войны. Но ему втык дали. Сам Сталин. Но не расстреляли того сценариста. Потом орденов много получил. Кажись Авдеенко его фамилиё.

Чужой | 2008-11-19 22:46

Психиатр
"...Говорят,что здесь сумасшедший дом;но ты же знаешь,КТО тут псих"-А.Розенбаум.Невнимательно читал,психиатр.Наверное,особенности менталитета(есть мое мнение и неправильное,бо мени треба).Я ведь указал,что после 12 лет пребывания покинул ваш дурдом.И советую сменить специальность.Психиатрия опасная штука.Большинство докторов со временем переходят в разряд пациентов.Надеюсь,ты еще не опоздал.

Своя доска | 2008-11-19 22:37

гражданин
Чужой
свой
Чужой
Свой в доску
Своей Доске
Ага, "спать ложась, я читаю драча")) Как же! Может кого-то еще из "нормальных русских" порекомендуешь? Генерала Власова, например... Или мемуары генерала Краснова? Или мне может самого фон Панвица перечитать, который из казачьего батальйона СС?
Извини, я предпочитаю Василя Стуса и Остапа Вишню, а также многих из тех, кто тем же русским в советских концлагерях не дал опуститься, поддержал и помог остаться "нормальными людьми". А о временщиках при кормушке не стОит слова попусту тратить.

Психиатр | 2008-11-19 22:16

Сопоставив 2 последних поста Чужого, надеюсь, что его врач принял все меры. В т.ч. и касательно изоляции пациента)))

Своей Доске | 2008-11-19 22:14

гражданин
Чужой
свой
Чужой
Свой в доску
"Только дорасти, пупсик, до уровня малыша и начни умные книжки читать))). Настоятельно рекомендую! Предупреждаю - российская литературная паленка в стиле исторического фентези плохо действует на мозг".
А ты дядько почитай романы русских советских писателей про голодомор. да и ответь: а где драчи с павлычками и яворивскими в это время были? Чай, на свободе. А чего ж молчали? Русские не молчали, а твои любимые "патриёты", языки засунув в дупу, рубли с Кремлём за похвальбу КПСС зарабатывали. Предательская элита в общем-то нормальной нации. И нынче эта элита втоптала Украину в такое болото, что перед нормальными людьми (русскими и белорусами) стыдно..

Чужой | 2008-11-19 20:57

Какая прелесть...ВопиЮЩий образец импринта.Доктора в студию!
З.Ы."Говорить с тобой,мальчик,нужно хорошо накушавшись гороху".В.Катаев.

zelenka | 2008-11-19 20:38

Я очень благодарен Единому Центру за приглашение. Сочту за честь вместе с руководителями от ЕЦ В. Хоменко и В. Приходько почтить память жертв голодомора. Прошу сообщить время пребывания указаних лидеров партии и области на указанном траурном мероприятии. Думаю многие Черниговцы поддержат меня и спланируют своё время так, чтоби объединиться в своей скорби с нашими руководителями.

Свой в доску | 2008-11-19 20:26

гражданин
Чужой
свой
Чужой
Скатертью дорожка! Только дорасти, пупсик, до уровня малыша и начни умные книжки читать))). Настоятельно рекомендую! Предупреждаю - российская литературная паленка в стиле исторического фентези плохо действует на мозг.
По поводу предательства, это ты верно сказал. Во-первых, скатертью дорога, как уже заметил. Желательно сразу за Урал))) Во-вторых, предательское у таких как ты в крови еще со времен Боголюбского и Невского - приемного сына хана Батыя )))..., а также Минина и Пожарского - подельников нагайского мурзы Борая Кутумова, или того же Грозного, предавшего своего хана и заявлявшего на весь мир: "вы правите людьми, а я - скотами".
Начни чтение хотя бы с этого :
http://www.val.ua/politics/ukraine/191807.html
Умный человек сказал, что кадры вроде тебя не выдерживают никакой конкуренции с "данильцов-моисеенок-рев-линденбаум(простите,Воробей)-новиковых-галкиных-трубачей-дыховичных"... Так уж повелось, и с этим надо смириться.
Цитата (Віце-спікер Держдуми Росії Віктор Мироненко):
"У відомих номенклатурних колах Росії у всі часи були великі ревнощі до українців через їх конкурентну спроможність та їхню легку адаптованість. Був навіть за Щербицького такий жарт, що в історії Росії є три епохи: допетровська, петровська і дніпропетровська"...
Так что насчет мучений предателя - прав 100%. Рекомендую только хорошенько обмозговать, к КОМУ сие относится.

Чужой | 2008-11-19 20:07

гражданин
Чужой
свой
Не волнуйся,малыш,кремлины-моя,российская забота.Разберемся с ними.А после последних20 лет (из которых я 12 прожил у вас),мне Уркаина не только безразлична,ее просто НЕТ.И ваших соотечественников-кремлядских холуев грязной метлой выметем.Всех мироненок-швыдких-слисок-христенок-шахраев.Следом данильцов-моисеенок-рев-линденбаум(простите,Воробей)-новиковых-галкиных-трубачей-дыховичных.И никаких претензий к вам-только глухая стена и полная блокада.Это врагов уничтожают,а предателей обрекают на долгие мучения.

Metallist | 2008-11-19 17:44

Ох, и понаписывали здесь...
А было бы чего. Что мешает и память историческую развивать и о сегодняшнем дне беспокоиться? Разве это трудно сочетать?
А вот когда пишут про "Голодомор - сегодня", то как-то не по себе становится. Оглянитесь вокруг: народ с жиру бесится, а вы тут про новый голодомор-геноцид. А включите телевизор, всмотритесь хотя бы в рекламу, в ее содержание... А количество развлекательных программ...
И где же протесты против всего этого?
А кого коробят массово пыхтящие сигаретами школьники, не способные пробежать пару сотен метров?
И кто согласен пересесть на троллейбус, а не толкаться в куда как более дорогих маршрутках?
Так где вы здесь "голодомор" усмотреть смогли? В нежелании рожать? В бесконечных абортах? В чем???
В общем, зажжем свечи 22-го, а до того, либо после выскажем нашим чиновникам всё что о них думаем.
Если будут желающие...

Не хохолка. Українка, якій не да | 2008-11-19 16:00

ДЛЯ АВС.
Хай Ющенку Бог здоров’я дасть іще дещо побачити, по вузьке поле зору у нього і його команди. Хай би він подивився, що їдять і в чому ходять наші пенсіонери, як виживають на мізерну зарплату молоді спеціалісти. Як на ту пенсію і ту "заплату" оплатити "безкоштовну" медицину, "безкоштовну" освіту і решту конституційних прав. А їсти - що Бог пошле, за його рахунок і живемо.
Здається, над живими "підтрушує" зараз влада. Хоче подивитися, чи виживемо. Розважається.
А пам’ять є. І Україна є. Держави нема.

свой | 2008-11-19 15:57

гражданин
Чужой
Меня лично злые умыслы Гейропы и прочего закулисья в отношении России, а также дальнейшая ее судьба в этом контексте волнуют мало. Ровным счетом настолько, насколько кремлинам наплевать не то что на Украину и на жертв страшного Голода 32-33-х годов, а и на своих собственных граждан - жертв суверенной демократии с промытым серым веществом.

Громадяни | 2008-11-19 15:51

Жокей
Жокеє, abc один з не багатьох на Чернігівщині який має моральне право говорити про комуносадистів, бо конкретно з ними боровся коли ти на дерев"яному конику жокєйством займався.
Нас так довго намагалися всіх зробити злодіями і моральними уродами щоб не було кому сказати правду про комуносадистський режим і їх перефарбованих у синєжовте комсомольських послідовників.

Жокей | 2008-11-19 15:12

    Для adc:
Якщо хтось когось обурив, то, на мій погляд, тільки ти. Бо за участю таких як проходило замовчування всього. Ви можете осудити, а зробити ви нічого не можете. Я впевнений, що ти не зробив нічого, а ще осуждаєш людей, пишеш "викичуються", "себепхаянням", "поперед усіх". Людям набридло. Хай говорять, пишуть для таких, як ти,,, Може колись і ти зможеш так сказати не із "кущів" інтернету.

Олександр | 2008-11-19 14:05

Не хотілося приймати участі в танцях на кістках, але відкриття очей на такі доленосні віхи з життя в імперії зла, дуже допоможе новим поколінням зробити правильний вибір між чорним і білим, добром і злом. І не потрібно шукати національну ідею ось вона знову пробиває собі дорогу через роки тотальної колонізації, голодоморів і репресій. Нехай якийсь "ЕЦ" вирішив пропаритись на цій темі, за то який піар отримали комуністи і лялькові президенти імперії зла. Навіть мій сусід, відставний політрук, вже мовчіть і мовчки хреститься. Може ще у когось з'явиться совість, а може розум.

abc | 2008-11-19 14:00

ЖокейЖокей - Громадянину!
Шановний , а хто по -твоєму повинен це робити.Якщо ждали б тебе, то знаєшь де б ми були... А ЄЦ -молодці! Йдуть попереду всіх і вже заява "Нащої України", БЮТу не викличуть такої переписки в інтернеті...Молодці, зколихнули інтернетовських зівак!Приходько - молодець!
Приходько не сколихнув, а обурив себепханням поперед усїх. І не інтернетовських зівак, а читачів Високого Валу.

Жокей | 2008-11-19 13:48

Жокей - Громадянину!
Шановний , а хто по -твоєму повинен це робити.Якщо ждали б тебе, то знаєшь де б ми були... А ЄЦ -молодці! Йдуть попереду всіх і вже заява "Нащої України", БЮТу не викличуть такої переписки в інтернеті...Молодці, зколихнули інтернетовських зівак!Приходько - молодець!

Громадяни | 2008-11-19 13:07

Цього звернення міцевого ЄЦ не треба було робити взагалі, бо є на те, слава БОГу вже рішення Держави.
А Валентину Приходьку, не треба було проявляти комсомольського задора у справі вшанування жерт режиму комуносадистів.

Громадяни Алексию | 2008-11-19 12:58

abc"Вболівальникам" за народ.
От що цікаво, як за рахунок суспільства окремих осіб мільярдерами робити - мовчали, як промисловість і сільське господарство нищили - мовчали. Як закони зараз не працюють і землю дерибанять - теж мовчите. А як трохи грошей потратити на те, щоб народ пам"ятав і усвідомлював, що з ним буде, коли він не навчиться себе захищати - гвалт підняли.
Як ви ще не запропонували зекономити на армії, освіті. Не порахували, скільки матрів чогось там можна прокласти, якщо ліквідувати школи і ВУЗи...
Для вас народ, це те, про що треба піклуватися як про скотину, аби у стійлі ситий був і думками собі голову не забивав.
Для мене, народ, це ті, хто повинен навести лад на цій землі. Тоді його не зможуть, як скотину, морити голодом, оббирати з допомогою продажніх чиновників, намагатися підкорити різним "старшим братам" чи завоювати.
Алексей
2----------

Громадяни | 2008-11-19 12:56

гражданин
5+++++++++++

Чужой | 2008-11-19 12:36

гражданин
Оказывается,махновцы и не грабили село.Супер.И,оказывается,западенщина не была собственностью Польши,и отсутствие(ой ли,почитайте польские документы тех времен)голода в западных областях-результат сопротивления...Кстати,часто повторяют,что,мол,москали могли поехать из голодного региона,а украинцы-нет.Правда в этом есть.А вот истока правды никто не говорит.Тамбовский,липецкий,оренбургский мужик с вилами шел на юдочекистчкие пулеметы.А слобожанщина и сиверщина скатилась в каннибализм.Весь этот голодоморный сегодняшний фарс разыгран закулисой с целью лишь ослабления России.И тем,кто видит себя в Гейропе-не мечтайте.Посудите здраво(ибо,согласитесь,миром правят деньги)-вступили вы в Евросоюз.Что далее?Ваша мысль:отсутствие виз-черный валютный "нал"-хатынка с садочком.Моя мысль:придется ведь возвращать собственность наследникам владельцев.Что останется от Украины?И даст ли олигархия оторвать у себя такой кусок?Не будет вам Европы,будут только разговоры об этом.Хотя мне,как человеку из "бывших",очень не помешали бы кое-какие особнячки в Алуште и землица на Херсонщине.

Алексей | 2008-11-19 12:35

abcНа Алексей | 2008-11-19 11:26
Цитата: "І якщо народ дісно схоче себе захистити, то він повідриває вам голови та на парканах порозвішує..."
------------------------------------------------------------------------------------------------
Ну от, все стає на свої місця.
75 років тому народ сам себе голодом морив, а тепер сам собі "голови повідриває і на парканах порозвішує...".
Як Ви, Алексей, не намагаєтесь маскуватися під вболівальника за народ, а звірячі бажання то тут, то там вилізуть. Хочеться - скаженійте, а ми тихо і спокійно будемо готувати людей до відповідального, самостійного і багатого духовно та матеріально життя.
Я не скаженію... Ви просто всіх дістали до чортів... Ви не готуєте людей до відповідального, самостійного і багатого духовно та матеріально життя. Ви над нами знущаєтесь.. Ви будуєте СОБІ відповідальне, самостійне і багатое духовно та матеріальне життя. І все. Більш нічого. А ми, дурні, вас слухаємо і сподіваємося на краще. Та колись терпець урветься... А поки, скуповуйте землю, будуйте собі замки, знущайтесь... Бог вам у поміч. Час все розставить на своє місце.. Сподіваюсь я ще побачу це... А поки, буду намагатися якось дожити до самостійного і багатого духовно та матеріально життя. А звірячі бажання... Ну що ж.. Це такі справи, якщо від нас вимагають жорстокої боротьби за життя, ми поборемося... Але чи будете ви в захваті від цієї боротьби?

Євген | 2008-11-19 12:10

гражданин
в чем то вы правы, но со всем согласиться трудно. Давайте просто придем 22 числа кто к памятнику, кто в церкви, кто дома вечером в окне зажжет свечку. (я к сожелению, только к 22 часам в прошлом году успел прийти домой и зажечь), и просто вспомним про тех, кто не пережил. и о тех,кто смог. Думаю, с этого мы можем начать свое моральное очищение, как и в голове(как Вы пишете), так и в сердце.

abc | 2008-11-19 12:02

На Алексей | 2008-11-19 11:26
Цитата: "І якщо народ дісно схоче себе захистити, то він повідриває вам голови та на парканах порозвішує..."
------------------------------------------------------------------------------------------------
Ну от, все стає на свої місця.
75 років тому народ сам себе голодом морив, а тепер сам собі "голови повідриває і на парканах порозвішує...".
Як Ви, Алексей, не намагаєтесь маскуватися під вболівальника за народ, а звірячі бажання то тут, то там вилізуть. Хочеться - скаженійте, а ми тихо і спокійно будемо готувати людей до відповідального, самостійного і багатого духовно та матеріально життя.

Алексей | 2008-11-19 11:26

abc"Вболівальникам" за народ.
От що цікаво, як за рахунок суспільства окремих осіб мільярдерами робити - мовчали, як промисловість і сільське господарство нищили - мовчали. Як закони зараз не працюють і землю дерибанять - теж мовчите. А як трохи грошей потратити на те, щоб народ пам"ятав і усвідомлював, що з ним буде, коли він не навчиться себе захищати - гвалт підняли.
Як ви ще не запропонували зекономити на армії, освіті. Не порахували, скільки матрів чогось там можна прокласти, якщо ліквідувати школи і ВУЗи...
Для вас народ, це те, про що треба піклуватися як про скотину, аби у стійлі ситий був і думками собі голову не забивав.
Для мене, народ, це ті, хто повинен навести лад на цій землі. Тоді його не зможуть, як скотину, морити голодом, оббирати з допомогою продажніх чиновників, намагатися підкорити різним "старшим братам" чи завоювати.
До речі, я не депутат, я звичайний інженер, тобто - народ, суспільство (так би мовити)... Так ось що я Вам відповім - поки люди сумлінно працювали, намагалися щось зробити для цієї держави, Ви і такі як Ви, прикриваючись гарними словами про свідомість, загноблений народ і т.ін. робили окремих осіб мільярдерами, промисловість і сільське господарство нищили, закони зараз на вас працюють і землю дерибанять саме такі як Ви, це ви наплодили продажніх чиновників, від яких папірця з підписом не дочекаєшся.. На армії ви економили як могли, освіта занедбана до несхочу, бо виділяють копійки. Ви всі, обібрали цей народ (за який ви так вболіваєте) як коза липку, відібрали все що змогли, пропонуєте 10-ти годинний робочий день, а тепер перекладаєте все з хворої голови на здорову. Не треба заради власних корисних інтересів перетворювати трагедію на балаган. І якщо народ дісно схоче себе захистити, то він повідриває вам голови та на парканах порозвішує... Розумієте?

гражданин | 2008-11-19 11:00

Насколько понял, передо мной написала жертва просмотра ОРТ со "здравым материальным смыслом". Но еще ведь профессор Преображенский предупреждал: не читайте перед завтраком советских газет!
Понимаю, тем кто всю жизнь привык ходить стройными рядами, воспоминания о Голодоморе как болячка в глазу. Или как заноза в другом, более интересном месте. Еще даже видят, как на этом сэкономить и заработать. Только вот память о моей бабушке, которая все же выжила в те страшные годы, заставляет лишь посочувствовать таким как Алексей и иже с ним.
Естественно, психику народа Голодомором поломили. Ведь ДО голодомора украинское село отчаянно сопротивлялось насилию (батько Махно и т.д.), традиции еще не были нарушены. В голове человека еще присутствовало чувство свободы как наивысшей ценности. После Голодомора на активное вооруженное сопротивление уже была способна только западная Украина, где кремлевской спецоперации не дали состояться.
Ведь вавка - она прежде всего в голове. А от нее уже появляются другие вавки. Почему на 18-м году якобы "независимости" мы до сих пор только теряем? Да потому, что мы начали сначала отчаянно поправлять свое материальное положение, а наведение порядка в своей голове отложили на потом. Во что это вылилось? В погоню за дешевыми шмотками, к разворовыванию стратегических предприятий, к потере информационного пространства в котором не нашли сиюминутного материального интереса. Наполнение в основном русскоязычного эфира направлено на удовлетворение примитивных животных инстинктов. Но ходить сытым и жить красиво, зарабатывая известным местом, не запретишь. Правда?
Удовлетворяя сиюминутные потребности, мы ездим то ли на чуде корейского (Daewoo) автопрома, то ли на российско-индийском чуде (ПАЗ, БАЗ, Еталон). При этом за Мерседес или Фольксваген платим вдвое дороже.
Как еще не продали немцам и русским газотранспортную систему - ума не приложу! Но практичная Юля может поправить ситуацию.
Вот еще на памяти давайте сэкономим. А деньги, предназначенные на памятник, проедим. И правда, зачем нам память? Давайте лучше каждый из нас лишние 5 минут почревоугодничает. Ведь от того, что у нас в голове до сих пор бардак, мы ровным счетом ничего стратегически не потеряли, в т.ч. и в материальном смысле :). Ведь для раба что главное? Иметь свой кусок хлеба тут и сейчас и царя-батюшку, кормильца, который всякий раз избавляет тебя от ненужных умственных упражнений.

abc | 2008-11-19 10:54

"Вболівальникам" за народ.
От що цікаво, як за рахунок суспільства окремих осіб мільярдерами робити - мовчали, як промисловість і сільське господарство нищили - мовчали. Як закони зараз не працюють і землю дерибанять - теж мовчите. А як трохи грошей потратити на те, щоб народ пам"ятав і усвідомлював, що з ним буде, коли він не навчиться себе захищати - гвалт підняли.
Як ви ще не запропонували зекономити на армії, освіті. Не порахували, скільки матрів чогось там можна прокласти, якщо ліквідувати школи і ВУЗи...
Для вас народ, це те, про що треба піклуватися як про скотину, аби у стійлі ситий був і думками собі голову не забивав.
Для мене, народ, це ті, хто повинен навести лад на цій землі. Тоді його не зможуть, як скотину, морити голодом, оббирати з допомогою продажніх чиновників, намагатися підкорити різним "старшим братам" чи завоювати.

architektor | 2008-11-19 09:51

В нашей стране, почему то ценится псевдопатриотизм, а не здравый смысл.
Алексей, +1000, рекомендовал бы даже как отдельную статью.
-----------------
to abc и иже сним, до тех пор пока у таких как вы в голове будет понос, нашей страной будут править уроды. И непотому что вас много, а потому что вы орёте громче кота, которому прищемили гениталии дверью. А зравый смысл, он всегда говорит спокойно и негромко, поэтому мало кто к нему прислушивается.
------------------
Выхожу из дискуссии, т.к. лемминги во главе со своим недоотравленным предводителем не мой профиль.

Дуже свій | 2008-11-19 09:44

О це да , ЄЦ попросив тільки підтримати акцію та вшанувати пам"ять загиблих...! Бач, як зашуміла неукраїнська нечесть - Не подобаєтьсяі !?

Алексей | 2008-11-19 09:27

abcЦитата, Алексей | 2008-11-18 23:07:
"Особисто мене дратує той факт, що майже 1млрд грн. витрачається на меморіал в скрутні для країни часи."
------------------------------------------------------------------------------------------------
Скрутні часи є наслідком повного безладу у свідомості народу. І щоб перейті від "складних часів" до періоду процвітання, необхідно докорінно, в якісному плані, зростити свідомість народу. Є різні шляхи - Високий Вал це робить через логічний вплив на свідомість людей, Президент - через емоційно-образний.
Можна перемістити акценти на більш дешевий логічний? Можливо й так. Але ж Алексей діє якраз у протилежному напрямку. А це, відповідно, збільшує потребу якось компенсувати подібні "мінуси". В тому числі і будівлею меморіалів.
Тобто діяльність, Ваша Алексей, Москви і інших деструктивів, об"єктивно збільшує витратність на меморіали і аналогічні засоби позитивного впливу на свідомість.
abc, Ви що, не прокинулися? До чого тут я і Москва? Зовсім здуріли... Якщо Ви не зрозуміли - поясню: кошти на цей меморіал взяли з держ. бюджету, тобто з податків тих громадян, які ще працюють офіційно и сплачують іх, та з податків підприємств, які ще залишились. Якщо пану президенту та його шанувальникам дуже потрібен цей меморіал, то нехай на будівництво виділять кошти зі свого карману, ті кошти, які були цинічно розкрадені ними же. Ось тоді - це була б єдина корисна річ, яку зробив наш президент за час свого царювання.
А Ви, шановний, зрозумійте - побудуйте хоч тисячу меморіалів, життя в країні від цього краще не стане. Під час радянської влади вже набудували... Один такий монумент біля поштамту стоїть.. На нього голуби сідають... Життя в країні покращується не від будівництва меморіалів за шалені кошти, а від продуманої політки в державі. Для того щоб були продукти в магазинах - потрібне сільске господарство, а не меморіал... А на розвиток сільського господарства - потрібні кошти, яких ніколи нема, а на витівки пана президента є...
Тепер давайте поговоримо про свідомість народу, коли Ви вже так бажаєте. Безлад у свідомості... Круто, тобто криза настала через те, що ми забули про УПА і голодомор? Блискавична логіка. Саме через забуття голодомру, Прилукська панчішна фабрика збанкрутіла, металургічні комбінати гасять домни, АвтоЗАЗ припиняє виробництво автомобілів і т.д. НІ! Шановний, саме через таких як Ви, які пропонують людям схиблені пріорітети життя держави, які перш за все шукають місце "де тепліше", бо на цьому можна пропіарітись і заробити, у нас безлад в державі. Для пана президента, голодомор це політичний інструмент, а не патріотизм, зрозумійте Ви. Хоча.. Ви зрозумієте... Але буде пізно.. Як Ви гадаєте, людина, яку скоротили на роботі, у якої двоє дітей и вона залишилася без коштів на проживання, вона буде думати про голодомор? Якщо якась бабуся, яка пережила голодомор і яка зараз не отримає пенсію і не зможе собі хліба купити, що вона згадає перш за все?
Про духовну сторону життя потрібно думати, коли забезпечена матеріальна. Людина перш за все керується інстинктами виживання.
Давайте звернемося до звичайної арифметики... Візьмемо 1млрд грн. і порівну поділимо між всіма обл. центрами та АР Крим... Це вийде по 40млн. грн. Що таке 40 млн. грн для Чернігова... Це тролейбусна лінія на Масани, пробивка Любечської до проспекту Перемоги і ще гроші залишаться... Ось така цікава арифметика... А скільки ще буде розкрадено при будівництві цього меморіалу, які шалені откати там крутяться... А нам про свідомість.... Ех... Кому війна, а кому мати рідна...

abc | 2008-11-19 08:58

Цитата, Алексей | 2008-11-18 23:07:
"Особисто мене дратує той факт, що майже 1млрд грн. витрачається на меморіал в скрутні для країни часи."
------------------------------------------------------------------------------------------------
Скрутні часи є наслідком повного безладу у свідомості народу. І щоб перейті від "складних часів" до періоду процвітання, необхідно докорінно, в якісному плані, зростити свідомість народу. Є різні шляхи - Високий Вал це робить через логічний вплив на свідомість людей, Президент - через емоційно-образний.
Можна перемістити акценти на більш дешевий логічний? Можливо й так. Але ж Алексей діє якраз у протилежному напрямку. А це, відповідно, збільшує потребу якось компенсувати подібні "мінуси". В тому числі і будівлею меморіалів.
Тобто діяльність, Ваша Алексей, Москви і інших деструктивів, об"єктивно збільшує витратність на меморіали і аналогічні засоби позитивного впливу на свідомість.

Алексей | 2008-11-18 23:58

Алексей
OperКГ/АМ
Алексей
OperАвжеж :)
Пропонуючи "много думаем", не варто людиям підсовувати пасквільок, гідний хіба що особистого блогу. (Або просто заказну чорнуху, хоча не факт.)
Алексей
Oper
А що до варості меморіалу - цифра >700 млн. грн. була оприлюднена по національному радіо...

Алексей | 2008-11-18 23:46

Алексей
OperКГ/АМ
Алексей
OperАвжеж :)
Пропонуючи "много думаем", не варто людиям підсовувати пасквільок, гідний хіба що особистого блогу. (Або просто заказну чорнуху, хоча не факт.)
Алексей
OperМожу зрозуміти, цифра важко дається. І часи напевно теж не найкращі. Але, з іншого боку, вже дійшла певна межа - якщо це не буде зроблено зараз, цим президентом - це не буде зроблено взагалі.
При совку теж не жирно жили, а меморіали ставили. Тепер вже й совка як такого нема, а пам'ять та історія залишається.
До речі, щодо цифр. За відомою мені інформацією, меморіальчик на чверть менше коштує. А дитсадок - на порядок більше.
Дитсадок не може коштувати 10млн. грн.. Це вартість багатоповерхівки

Oper | 2008-11-18 23:36

Алексей
OperКГ/АМ
Алексей
Oper
architektor
Статейка елементарно давить на низменне почуття - жлобство. На деяких, як я бачу по зацензуреному коментарю, особливо сильно подіяло...
Серйозні матеріали готуються дещо в іншому стилі. І мабуть головне - там подається не одна лиш думка автора.

Oper | 2008-11-18 23:34

Алексей
OperКГ/АМ
Алексей
OperАвжеж :)
Пропонуючи "много думаем", не варто людиям підсовувати пасквільок, гідний хіба що особистого блогу. (Або просто заказну чорнуху, хоча не факт.)
Алексей
Можу зрозуміти, цифра важко дається. І часи напевно теж не найкращі. Але, з іншого боку, вже дійшла певна межа - якщо це не буде зроблено зараз, цим президентом - це не буде зроблено взагалі.
При совку теж не жирно жили, а меморіали ставили. Тепер вже й совка як такого нема, а пам'ять та історія залишається.
До речі, щодо цифр. За відомою мені інформацією, меморіальчик на чверть менше коштує. А дитсадок - на порядок більше.

Алексей | 2008-11-18 23:13

Алексей
OperКГ/АМ
Алексей
OperАвжеж :)
Пропонуючи "много думаем", не варто людиям підсовувати пасквільок, гідний хіба що особистого блогу. (Або просто заказну чорнуху, хоча не факт.)
І ще, на майбутнє, не варто давати оцінку будь-якому матеріалу, який не співпадає з "офіційною думкою" - пасквільок. Бо це вже звичайне "полювання на відьом"...

architektor | 2008-11-18 23:13

Алексей
OperКГ/АМ
Алексей
Oper
[CENSORED].
------------
Статья просто ахренеть какая заказная, надо же нашлись клеветники, которые тоже считают, что социальные программы для людей важнее широкомасштабных понтовых хороводов.
-----------
Опер, [CENSORED] повыше

Алексей | 2008-11-18 23:07

Алексей
OperКГ/АМ
Алексей
OperАвжеж :)
Пропонуючи "много думаем", не варто людиям підсовувати пасквільок, гідний хіба що особистого блогу. (Або просто заказну чорнуху, хоча не факт.)
Шановний, я не пропоную сприймати поданий матеріал, як щиру правду. Але, деякі факти з тієї статті варті уваги. Особисто мене дратує той факт, що майже 1млрд грн. витрачається на меморіал в скрутні для країни часи. Для порівняння: вартість одного дитячого садка 1млн грн. Скільки по Україіні можно побудувати дитячих садків на ці кошти? Або виділити ці гроші на ліки для онкохворих, чи дотації до місцевих бюджетів... Голодомор ніхто не заперечує, але давайте не будемо кидатися у крайнощі "або все, або нічого"... Особисто мені дуже шкода, що Голодомор став звичайним піаром для президента та усіх політичних сил. Зараз - це мода... На жаль... :(

Oper | 2008-11-18 22:59

Алексей
OperКГ/АМ
Алексей
Авжеж :)
Пропонуючи "много думаем", не варто людиям підсовувати пасквільок, гідний хіба що особистого блогу. (Або просто заказну чорнуху, хоча не факт.)

Алексей | 2008-11-18 22:49

Алексей
OperКГ/АМ
О! Пришёл коллективный разум :))))
В результате долгого размышления, родились 5 символов. Ф Бабруйск, товарисчь!

Oper | 2008-11-18 22:41

Алексей
КГ/АМ

Алексей | 2008-11-18 21:53

Читаем, много думаем... http://www.clipnews.info/newstopic.htm?id=4559

architektor | 2008-11-18 21:32

Думаю, никто не будет отрицать существующие факты: голод был усилен многократно искусственно, погибли миллионы ни в чем не повинных людей, но на фоне полноразмерной жопы, которая творится в нашей стране благодаря президенту и власть предержащим, размах подобных акций - издевательство над ныне живущими. У нас уже безо всякого голода и репрессий население сократилось более чем на 10%, за последнних 8 лет. Кого за это призовут к ответу? Господина Ющенко? Или т.н. оппозицию?
Прежде чем тратить сумасшедшие деньги на мертвых, сделайте жизнь простых граждан хотя стабильной. Стабильный п.....ц мы уже освоили....

Чужой | 2008-11-18 20:13

Сказавши "А",говорите "Б".Итак, год 1920-й. Еще жив вождь мирового пролетариата Ульянов-Ленин. Сталин при нем комиссар по делам национальностей. А рядом комиссары высших ступеней руководства Россией: Бронштейн-Троцкий, Апфельбаум-Зиновьев, Розенфельд-Каменев, Гаухман-Свердлов, Нахамкес-Стеклов, Гольдштейн-Володарский, Радек-Собельсон, Лурье-Ларин, Гольдман-Горев, Кац-Камков, Гольденбах-Рязанов, Натансон-Бобров, Рейн-Абрамович, Черномордник-Черноморский, Розенблюм-Маклаковский, Блейхман-Солнцев, Губельман-Ярославский. Не прячась за чужие фамилии, элиту рабоче-крестьянской республики представляют господа-товарищи Аранович, Рабинович, Рафалович, Смидович, Кальманович, Ривкин, Хейнкин, Фрумкин, Фридкин, Малкин, Хаскин, Кауфман, Фейерман, Глузман, Шенкман, Берман, Гахман, Шушман, Шотман, Шпицберг, Штейнберг, Гронберг, Ландер, Познер, Шнейдер, Ливенсон, Либерзон, Михельсон, Мартинсон, Фенигштейн, Шлихтер, Шредер, Розенталь, Бек, Воровский, Ландау, Слуцкий, Дретлинг, Ширвин, Хайтис, Закхейм, Шмуклер, Рутгаузен, Бриллиант, Розенгольц, Крейнис, Альперович, Гольдблат, Лифшиц... “Согласно этому списку, главных большевистских вожаков, владычествующих полновластно и бесконтрольно над Россией, состоит 545 человек, — пишет Ф. Винберг, автор книги “Крестный путь”, изданной в 1922 году в Мюнхене, и тут же отмечает: — Из них 447 — евреев...” ВОТ КТО ИСТРЕБИЛ 30 МИЛЛИОНОВ РУССКИХ ЗА ПЕРВЫЕ 6 ЛЕТ ПОСЛЕ ЗАХВАТА ВЛАСТИ, КТО ЗАМЕНИЛ УБИЕННЫХ МЕСТЕЧКОВЫМИ ОТБРОСАМИ, КТО ПАРАЛИЗОВАЛ ЖИЗНЬ РОССИИ. Преступления этой банды лежат в основе сегодняшнего неустройства.

abc | 2008-11-18 20:00

Було б добе, якби редакція взяла не себе турботу офіційно зв"язатися з владою і з"ясувати, про який саме день і час йде мова. Бо в межах самого матеріалу названо дві дати, - 22 і 29-го(остання субота), в коментарях додано ще один - сьогодні (Бондарев Олександр - МОЖЕ, ВСЕ Ж ТАКИ, ПОМОВЧАТИ В ЦЕЙ ДЕНЬ), незрозумів і Євген "а що 22 це остання субота? а 29 вже відмінили?"

Бондарев Олександр | 2008-11-18 19:14

ЖокейДля abc:
Ви постійно плачете за Лавриком. Не проще б було вам поїхати в Суми і незасмічувати інтернет своїм сумом по великому миротворцю
abc
студентдля abc
Мні хочеться запитати у Вас abc: Чи ще хтось просить цю акцію, чи ні?
Якщо ЄЦ хоче її підтримувати - будь ласка! Молодці! Не зрозуміло: чому ваш Бют
мовчить, чи там зовсім нема українців? Нехай лідери - не українці, але серед простих членів партіїї є? Чи може вони змінили віру? - принявши віру пастора Турчинова.
Підіть , краще помолися за убієннних голодом.
"Не судите, да не судимы будете"... Матф.7:1
МОЖЕ, ВСЕ Ж ТАКИ, ПОМОВЧАТИ В ЦЕЙ ДЕНЬ! А НЕ ПІАРИТЕСЯ, ЗАПИТУВАТИ, КРИЧАТИ...
ХАЙ ЗЕМЛЯ БУДЕ ПУХОМ

one | 2008-11-18 19:12

Инициатива по Голодомору весьма похвальна, т.к. если в стране нет национальной идеи, то ее надо придумать - хоть эта может, как то объединить живущих "от Сяна до Дону". Поэтому "Россия" против. Хотя есть сомнения в реализации, и думаю даже у тех кто ее продвигает или придумал в высоких кабинетах. При всем уважении к жертвам Голодомора, просится параллель к сегодняшней динамике снижения населения в Украине - с 52 миллионов до ...? Цифра 46 млн. явная пропаганда. Врядли кто то скажет правду. Вот скажите в Чернигове есть 200 тыс. населения? Статистики скажут, да. Спросите к у старожил, врачей, съездите на Яцево, в конце концов. Посчитайте кварталы. Реально вероятно в 2 раза меньше. И это областной город. Про села можно вообще помолчать. Понятно. что целевая аудитория этой пропаганды ходит в школу и учится в институтах - но на полуправде ничего путного не построишь - разве история еще не доказала?

лошадь Жокея | 2008-11-18 19:11

ЖокейДля abc:
Ви постійно плачете за Лавриком. Не проще б було вам поїхати в Суми і незасмічувати інтернет своїм сумом по великому миротворцю
abc
Мне кажется ты очень сильно придолбался к ЕЦ... почему? Какой пиар на памяти? Думай головой, смешно.

студент | 2008-11-18 19:02

ЖокейДля abc:
Ви постійно плачете за Лавриком. Не проще б було вам поїхати в Суми і незасмічувати інтернет своїм сумом по великому миротворцю
abc
для abc
Мні хочеться запитати у Вас abc: Чи ще хтось просить цю акцію, чи ні?
Якщо ЄЦ хоче її підтримувати - будь ласка! Молодці! Не зрозуміло: чому ваш Бют
мовчить, чи там зовсім нема українців? Нехай лідери - не українці, але серед простих членів партіїї є? Чи може вони змінили віру? - принявши віру пастора Турчинова.
Підіть , краще помолися за убієннних голодом.
"Не судите, да не судимы будете"... Матф.7:1

abc | 2008-11-18 18:44

ЖокейДля abc:
Ви постійно плачете за Лавриком. Не проще б було вам поїхати в Суми і незасмічувати інтернет своїм сумом по великому миротворцю
Ні, Жокей, неправильно. Я не за Лавриком плачу, а послідовно добиваюся, щоб влада вела постійний і конструктивний діалог з народом. Спільно з ним будувала життя.
А от тих, хто звертається до народу тільки перед виборами, справді не люблю. І не хочу, щоб вони засмічували політичний простір своєю присутністю.

abc | 2008-11-18 18:37

ABСДля всіх хто підтрушує над темою Голодомору скажу: "Прикро мені, що у нас є такі громадяни. Людина без розуму - покарана Богом, а без історичної пам"яті - сама собою. Зрозуміло, що ви -"хохли" не поважаєте ні себе, ні других людей, ви нужденному не дасте милостині, а зимою у вас і снігу не випросити...Дякуючи Вам -нас не поважає світ.І дай Бог В.Ющенку здоров"я, що він розкрив багатьом очі і на цю і на іншу тему. А вам скажу всім - "Якби ви не хотіли, упирались, писали кляузи, пасквілі - Україна є і буде.Слава Україні!"
Жертви пам"ятаємо, Президента за те, що патріот, поважаємо. А от з якого боку тут приліпити ЄЦ, не знаю. Зрозуміло, заслуг ніяких немає, а попіаритись хочеться, - от і починають повчати народ, як і кого тому вшановувати.
Але запам"ятайте, патріоти, котрі починали вшановувати жертв голодомору ще тоді, коли боролися за незалежність, ніколи, підкреслюю, - ніколи не використовували цю трагедію для власного піару. Ті, ким рухає справжне покликання душі, не так це роблять, як ЄЦ.
Ще раз перечитав статтю. Ні не запрошення розділити скорботу там на першому плані, а повчання - що і як ми повинні робити. Немає у ЄЦ на те морального права.

Жокей | 2008-11-18 18:07

Для abc:
Ви постійно плачете за Лавриком. Не проще б було вам поїхати в Суми і незасмічувати інтернет своїм сумом по великому миротворцю

derek | 2008-11-18 17:55

Звичайно потрібно вшануваи пам’ять загиблих під час голодомору, та не потрибно постійно про це нагадувати... в Україні є й інші проблеми які потребують негайного вирішиння. Особисто я, як свідомій громадянин, підтримаю цю акцію.
Слава Україні, Героям Слава!!!!
 

ABС | 2008-11-18 17:46

Для всіх хто підтрушує над темою Голодомору скажу: "Прикро мені, що у нас є такі громадяни. Людина без розуму - покарана Богом, а без історичної пам"яті - сама собою. Зрозуміло, що ви -"хохли" не поважаєте ні себе, ні других людей, ви нужденному не дасте милостині, а зимою у вас і снігу не випросити...Дякуючи Вам -нас не поважає світ.І дай Бог В.Ющенку здоров"я, що він розкрив багатьом очі і на цю і на іншу тему. А вам скажу всім - "Якби ви не хотіли, упирались, писали кляузи, пасквілі - Україна є і буде.Слава Україні!"

Алексей | 2008-11-18 16:35

Алексей
СергійПочему убрана?
Например, потому что на главной помещается аж 7 статей, а сегодня добавлено 5. Задачка для 1-го класса церковно-приходской школы.
А еще, возможно, потому что статья была размещена 14-го, а сегодня уже 18-е.
Впрочем, виртуальный поиск демонов в редакции, вероятно, более увлекательное занятие, нежели арифметические дейсствия...
Сергій, про даты Вы абсолютно правы :) Вот только в тот день она провисела на главной очень немного и в боковую ленту новостей она почему-то не попала... Не знаю почему так вышло :) Но это, наверное, надо спросить у учащихся 1-го класса церковно-приходской школы.

abc | 2008-11-18 16:26

Цитата з тексту:
"Це справа всіх громадян, якщо ми хочемо мати єдину націю, зберегти територіальну цілісність, суверенність. Оскільки всі трагедії в історії України відбувалися тоді, коли не було згоди всередині нації."
----------------------------------------------------------------------------------------
ЄЦ заговорив про єдність? То поясніть будь-ласка, навіщо ви, під керівництвом свого Балоги прибрали з області губернатора, котрий налагодив цю єдність між різними політичними силами, народом і обласною радою? Навіщо привезли сюди Хоменка, котрий не бажає встановлювати єдність з народом і відверто конфліктує з обласною радою?
  Цитата з тексту:
"Довгі роки злочини проти мирних українських селян замовчувалися."
----------------------------------------------------------------------------------------
А сьогоднішній розгул корупції на всіх рівнях влади та дерибан землі, це не злочин проти жителів Чернігівщини, в т.ч. і селян? І губернатор від ЄЦ про це не знає чи замовчує?

Сергій | 2008-11-18 16:20

Алексей
Почему убрана?
Например, потому что на главной помещается аж 7 статей, а сегодня добавлено 5. Задачка для 1-го класса церковно-приходской школы.
А еще, возможно, потому что статья была размещена 14-го, а сегодня уже 18-е.
Впрочем, виртуальный поиск демонов в редакции, вероятно, более увлекательное занятие, нежели арифметические дейсствия...

Алексей | 2008-11-18 16:05

И ещё очень интресно, почему столь интересная статья http://val.ua/politics/ukraine/194339.html?language=ru была шустренько убрана с главной страницы и задвинута хрен знает куда? А вот этот материал про голодомор будет мелькать здесь ещё долго :) Тут должны ещё "патриоты" прибежать.. Пока коментариев 40 не наберётся, провисит.
Вот он, госзаказ, в действии и чистейший воды тоталитаризм :)) Борьба с инакомыслием, фигли

Алексей | 2008-11-18 16:01

venzelЯ все розумію, історія є історія, і не дай Боже пережити це знову! Але мені здається що з даною темою "переборщили" на загальнодержавному та світовому рівні. Нехай би наш Президент замислився про сьогодення!
Эт точно... Интересно, а кого привлекать к ответственности за то, что с нами сейчас делают? Войдёт ли в учебники истории мрачная статистика нынешних дней? А как назвать то, что сейчас строят мемориал памяти жертв голодомора стоимостью 1млрд. грн.? Это в условиях полного развала и коллапса в стране? Вот уж воистину, "после нас, хоть потоп" :(

venzel | 2008-11-18 15:23

Я все розумію, історія є історія, і не дай Боже пережити це знову! Але мені здається що з даною темою "переборщили" на загальнодержавному та світовому рівні. Нехай би наш Президент замислився про сьогодення!

Євген | 2008-11-18 14:37

\"22 листопада, в останню суботу місяця, вже традиційно запалять свічки у пам’ять про жертв Голодомору 1932-1933 років,....\"
а що 22 це остання субота? а 29 вже відмінили?
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Пан Усмішка і його позитив - фоторепортаж

SVOBODA.FM