Останнє оновлення: 14:09 п'ятниця, 9 травня
Резонанс
Ви знаходитесь: Економіка / Чернігів / Чернігівгаз знущається над чернігівцями та погрожує їм
Чернігівгаз знущається над чернігівцями та погрожує їм

Чернігівгаз знущається над чернігівцями та погрожує їм

Слово з трьох літер - «ГАЗ» в Україні здається набуло містичної сили. Як сказала одна вчителька-пенсіонерка з цього приводу: «Гади Абарзєлі Зовсім».

Дійсно, варто було шантажувати з відключенням ГАЗу, як команда Азарова –Януковича укладає кабальні Харківські угоди з «Газпромом» і здає за «дешевий ГАЗ» Крим.

 Ну, а вже пересічні громадяни готові на будь-які знущання над собою заради отримання його величності ГАЗу.

Судіть самі.

Достатньо було посадовцям ПАТ «Чернігівгазу» розповсюдити в м. Чернігові оголошення з погрозою абонентам, які до 1 червня 2011 року не уклали (переоформили) Типовий договір, затверджений постановою КМУ № 938 від 5 липня 2006 року, припинити газопостачання, як почалася справжня паніка.

Люди декілька днів давилися у чергах з купою довідок в абонентському відділі Управління по реалізації та розрахунках за природний газ, масово скаржилися в інтернеті, приймальнях нардепів тощо.

Нажаль, ніхто з них не звернувся з позовом у суд на посадовців ПАТ «Чернігівгаз» за брутальне перевищення ними повноважень та нанесення моральної шкоди громадянам.

Добре, що ніхто не сконав у жахливих чергах ! І тільки коли збурення людей досягло апогею, ПАТ «Чернігівгаз» оголосив, що переносить термін припинення газопостачання порушникам (а це біля 10% споживачів, що переважно мешкають в багатоповерхівках) с початку до 1 серпня, а потім аж до 1 жовтня 2011 року.

Здається питання так-сік вирішено, але осад залишився… Наприклад, які законні підставі навіть погрожувати(!) припинити газопостачання були у посадовців ПАТ «Чернігівгаз», якщо споживачі своєчасно сплачують за спожитий газ ?

Безумовно, ніяких. Не має таких нормативних актів, які б дозволяли ПАТ «Чернігівгаз» припиняти газопостачання тільки за те, що споживач не переоформив угоду.

Більш того, газопостачальне підприємство зобов'язане(!) поінформувати споживача про причини і строки припинення газопостачання. І тільки у разі не оплати ним наданих послуг з газопостачання протягом 10 днів після отримання споживачем письмового попередження (з позначкою про його вручення) газопостачальне підприємство має право відключити споживача від газопостачання.

До речі, Типовим договором не передбачено вимагати при його укладанні від споживачів ніяких копій документів. Споживачу треба подати тільки паспорт, ідентифікаційний код, технічний паспорт на будівлю або домову книгу та документ, що підтверджує право власності на квартиру, приватний будинок або користування ними.

При укладанні Типового договору не передбачено подання довідки про склад сім’ї з ЖЕК та купи інших довідок і документів, що вимагають від споживачів у ПАТ «Чернігівгаз».

Цим питанням повинні б перейнятися структури Антимонопольного комітету, бо ПАТ «Чернігівгаз», безсумніву, є природним монополістом.

І головне. Чому громадяни так легко піддалися на шантаж ПАТ «Чернігівгаз» і давитися в чергах, а не замислилися над тим, що ж змінилося в державі зараз, якщо останні 5 років вони без проблем споживали ГАЗ і без укладання цих Типових договорів ?

Невже, ще наслідки зомбування людей «шоу-свободами» на ТБ і репортажі про ледь не щоденні візити до ГПУ екс-прем’єра Ю. Тимошенко, звинуваченої в укладанні у січні 2009 року «невигідних угод» на поставки російського ГАЗу ?

Сергій Соломаха

Зразок оголошення ПАТ"Чернігівгаз"

Коментарі (70)

Лідія | 2011-05-31 21:29

Правдорубе - Ви геній! Творчої наснаги! До речі, коли було 45-річчя "Чернігівгазу" оди я їм писала. Тепер я їм напишу!

Правдоруб("Глибокий рів") | 2011-05-31 12:06

ПравдорубуПравдорубе! Оду Яровій і Близнюку - ОДУ! На біс!
В цьому році в Газі буде
Досить кругла дата,
То ж і я роздам "гостинці"
По відру на брата.
  Кому більше, кому менше,
То моя проблема,
І не буде це Вам ода,
А буде поема.
  П'ятдесят п'ять років, друзі,
Дата не банальна,
І моя поема буде
Теж , фундоментальна.
  Про історію згадаю,
Успіхи й проблеми,
Усе біле і все чорне
Ввійде до поеми.
  Так, що трохи потерпіте,
 Наберітесь злата,
А поема моя вийде,
 Ну... якраз до свята.

громадянин | 2011-05-31 10:37

Ну не буде Ярової, так поставлять іншого
дуже сильно сумніваюсь, що розумнішого,
а тому що нашій владі розумники не треба,
роби що говорять а то турнуть і тебе.

ARGO | 2011-05-31 09:21

Підтримую на 100%. І сама із задоволенням увійду до складу цього обєднання. І буду рекомендувати принаймні 3-х знайомих, які мають досвід боротьби з "Чернігівгазом" за свої права і не будуть "кишеньковими". Бо ми можемо створити таку організацію, від імені якої монополіст буде протягувати свої рішення. Хай її очолить Сергій Соломаха, а ми підтримаємо.
  Лідія Ф.

argo | 2011-05-30 23:49

 А щоб це корисне обговорення не пішло в "свисток", а в щось конструктивне, чому б не обговорити створення чогось типу громадського об'єднання споживачів комунальних і державних послуг. Одна сторона споживачі, інша - службовці комунальної та державної сфери. Для початку вже є дві не байдужих контактних особи до яких є довіра - редакція ВВ і Сергій Соломаха.

Свої 5 копійок | 2011-05-30 22:59

Правдорубу
Не знаю, хто така Ярова, мабуть, хтось з керівників ГАЗу (по Соломасі, йому до речі, окреме спасибі за підняту тему), але направити їм коментарі дійсно не зайве. Якщо ця Ярова так добре живе, що спонсорує церкви, то виходить тарифи на газ треба зменшувати. Найсмішніше в цій історії з договорами, що ми ше й маємо просити в своїх заявах "Чернігівгаз" укласти з нами ці кляті договори. Це нам, виходить, вони потрібні, а вони "соизволят" чи ні.... І люди пишуть ті заяви. Мене одна бідна бабуся, яка сама не могла написати, бо погано бачила, попросила це зробити за неї. Але були там і більш зрячі і грамотніші, і теж писали... Це вже класичне: чого дурний, бо бідний, чого бідний, бо дурний. Але є, на щастя і Правдоруби і це вселяє певний оптимізм.
    

Правдорубу | 2011-05-30 21:31

Прадорубе, цікаво, Ви - споживач "Чернігівгазу", чи просто свідомий громадянин? У будь-якому разі відчувається, що Ви - патріот. Так тримати!

Правдорубу | 2011-05-30 21:13

Оду - з іллюстраціями! Вони того варті! Все, що тут написано, треба їм відправити поштою. Бо вони денно й нощно гроші лічать, їм нема коли на сайт народний заходити. А їхні підлабузники "штампують" листи тим, хто їх годує, про відключення від газопостачання. Ні совісті, ні гріха не бояться. А може, й бояться. Бо Ярова активно почала церкви спонсорувати. Обовязково з цим треба розібратися. Якщо то гроші підприємства - то то наші з вами гроші. Як вона може ними розпоряджатися від свого імені. А якщо своїми, то де вона їх заробила, в той час, як ми ледь зводимо кінці з кінцями? Ми повинні про це знати?

Правдорубу | 2011-05-30 21:04

Правдорубе! Оду Яровій і Близнюку - ОДУ! На біс!

громадянин | 2011-05-30 21:01

Дякую Правдорубе. В саме яблучко. А в усіх іншіх хочется запитати. А за кого ви панове голосували? А може є таки що зовсім на вибори не ходили? Адже Тимошенко перед виборами майже закінчила створення нової структури Нафтогазмережі саме для того, щоб ліквідувати Чернігівгаз від Фірташа. Тому мабуть треба починати з себе, як це не банально.

Прадорубу | 2011-05-30 20:40

За вірш - подяка. Не лише від мене. Але й мої знайомі - тямущі в поезії - також у захваті! МОЛОДЕЦЬ! А Ярова і Близнюк - ще й як притому. По-перше, нормальні люди на таких посадах не сидять. А по-друге, такого хамства, як вони розвели треба ще пошукати. Тому - оду для них, ОДУ!
Дякую.

Правдоруб("Глибокий рів") | 2011-05-30 17:35

ПравдорубуНапишіть, будь-ласка, оду Яровій і Близнюку - для громадських слухань.
Дякую.
На замовлення не можу,
Бо немає музи.
Це всерівно що надіти
У спеку рейтузи.
Та й, конкретно, по цих людях
Я не бачу теми,
Бо вони, так як і ми,
Є жертви системи.
Як не будуть те робить
Що власник накаже,
То тоді він їх самих швиденько
По стінці розмаже.
А всілякі договори,
То є "творчість" влади.
Позаймали місця хлібні,
Та й жирують гади.
Ви ж самі їх обирали,
Самі ж дали ходу,
Тож не дуйте тут так сильно
На холодну воду
Самі, самі прокидайтесь
Це діло народу.
Не для того тут тружусь я,
Щоб писати оду.
А для того, щоб онуки,
А, може, ще й діти
Жили краще ніж ми зараз,
І могли радіти
Сонцю в небі, травці в лузі
І пташкам в природі.
Щоб була велика сила
В нашому народі!

Серега | 2011-05-30 13:48

Недавно был на Гончарова...До сих пор в трансе.Единственное желание,прийти в следующий раз с пулеметом. Хотя настоящие мишени сидят не там.

володимир | 2011-05-30 09:27

"Чернігівгаз"-лише фрагмент "повзучого скотства", яке оточує нас повсюди (завтра говоритимо про ціни на проїзд тощо. А що -післязавтра ?) Споживачі- нормальні люди ! Єднаймося, бо крім нас самих це нікому не потрібно.

Голці з ниткою | 2011-05-29 20:16

Якщо у нас Коропський газ, то чому ми платимо як за російський. До речі, ціна його має бути фіксованою, а не в залежності від спожитих кубів. Ніде ж газ не закуповується в залежності від обсягів. Тоді чому ми так платимо, ще й приписують нам куби. Це також питання, яке треба винести на громадські слухання.

Прадорубу | 2011-05-29 20:13

Люди дійсно на дачах. Їх і на громадські слухання треба буде звідти витягувати.

Правдорубу | 2011-05-29 20:11

Напишіть, будь-ласка, оду Яровій і Близнюку - для громадських слухань.
Дякую.

Правдоруб("Глибокий рів") | 2011-05-29 19:28

Ну й наївні Ви я бачу, шановні писаки,
Почитав, сиджу і плачу, а їм все до с--ки.
Ну, зберетесь, що із того? Не буде Вам вдачі,
Вже послухайтесь поради, та їдьте на дачі.
Ви ж іще не депутати, не в Верховній Раді,
Вас ніхто не буде слухать, той, що при посаді.
Та й немає тут на місці поважного пана,
Всім керують із столиці, а в нас... лиш омана.
Та й в столиці клоунада, щоб Вас розважати,
Чубляться, беруть за горло, де ж розумних взяти?
Краще сядьте, візміть книжку, Франка почитайте,
Його вірш "Каменярі", класика, вивчайте.
А як вивчите, то дійте, довбіть каменюку,
Може й я додам що небуть для гучності звуку.
    

Обязательно! | 2011-05-29 08:38

ПоддерживаюНадо на слушания и антимонопольный притащить. Вытащить из засады. Пусть занимаются своими обязанностями.
Как же без антимонопольщиков. Это же с их санкции, с их молчаливого согласия и одобрения, при их попустительстве творится произвол. Курьёз ситуации в том, что мы как налогоплательщики содержим антимонопольных чиновников, а они, вместо благодарности, потакают этому самому монополисту!
Долой АМК! Объявить его банкротом! Распродать имущество с аукциона! Удержать с его руководителей их месячное содержание в пользу газопользователей!

Поддерживаю | 2011-05-28 23:24

Надо на слушания и антимонопольный притащить. Вытащить из засады. Пусть занимаются своими обязанностями.

Пане Соломаха, спасибі | 2011-05-28 23:14

Пане Сергію, видно, що у Вас є певний досвід розставляння акцентів і вмієте добиватися правду. Ви. напевно, також споживач газу, що добре все знаєте. Ми підтримуємо ідею громадських слухань. Вийдіть, будь ласка, офіційно з такою пропозицією. І повідомте що робити нам.

Підтримую | 2011-05-28 23:00

Громадські слухання - це цивілізований спосіб, і дієвий. Це треба обовязково організувати. А ми - підтримаємо.

За - слушания | 2011-05-28 22:57

Слово из трех букв - на слушания! пусть там нас послушают!

Тезка | 2011-05-28 22:42

Думаю, что все поддержат проведение общественных слушаний. Спасибо за идею.

За громадські слухання | 2011-05-28 22:21

Я - за громадські слухання. Це має бути один із заходів боротьби за наші права. Але лише громадськими слуханнями не варто обмежуватися.

Сергій Соломаха | 2011-05-28 20:45

Шановні чернігівці, панове споживачі!
  Для початку, було б резонно хоча б раз ініціювати громадські слухання по темі: «Про стан надання послуг ПАТ «Чернігвгаз» громаді м. Чернігова" на основі Положення про громадські слухання Чернігівської міської ради і там поговорити по дєлу.!
  А це можливо!
  Судіть самі.
Відповідно до «ПОЛОЖЕННЯ про громадські слухання у м. Чернігові» (див. сайт міськради) пункти:
1.7. Предметом обговорення на громадських слуханнях є питання, що належать до повноважень органів місцевого самоврядування відповідно до чинного законодавства.
2.1. Ініціювати громадські слухання можуть міський голова, депутати міської ради в кількості не менше третини від загального складу ради, жителі міста - ініціативна група в кількості не менше 30 осіб, які мають право голосу на виборах в органи місцевого самоврядування.
  В той же час ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» Стаття 30 (Повноваження в галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв'язку) выдносить до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать:
  3) здійснення контролю за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживачів;
  4) встановлення за погодженням з власниками зручного для населення режиму роботи розташованих на відповідній території підприємств, установ та організацій сфери обслуговування незалежно від форм власності.
  Може спробуємо?

робинзон | 2011-05-28 19:23

Був вчора, черг немає. Аби не газ документи на будинок небули і досі б оформлені.

Гіпоталамус | 2011-05-28 14:23

Благодарные
Ці теж продажні, просто своєчасно зорієнтувалися. Згадайте, як перед новим Апокаліпсисом - виборами-2010 вони піарили на сайті за бабки Тігіпка. А вірменське радіо ж попереджало.Нехай тепер вимагають у ньго компенсації. Це ж у тому числі й ідеї цього реформствуючого мільярдера:))).

Лідія | 2011-05-28 14:07

До речі, ще одна тема, яка заслуговує на увагу - особистий прийом громадян. Де кімната особистого прийому громадян? Є законодавство, де чітко все прописано. Це не треба просто так залишати - слід все привести у відповідність. Люди, які погрожують справних платників відключенням, не мають морального права порушувати законодавство, тим більше Закон України про звернення громадян. Схоже, там жоден його пункт не дотримується при проведенні особистих прийомів громадян.

Лідія Ф. | 2011-05-28 14:03

Я хочу оприлюднити свою багаторічну переписку з "Чернігівгазом" (особливо після того, як вони вже багатьох дістали). І я вже зробила крок до цього. Я хочу, щоб мене там зустрічали як споживача, який з ними вчасно розраховується, і переді мною у них також є зобовязання.
Підписання угоди - взагалі уікальна подія.Я написала їм протокол розбіжностей, щоб врахували мої пропозиції до типового договору, їх не врахували. Але по тій реакції, як вони не знали що з ними робити, зрозуміла, що, крім мене, ніхто не давав їм протокол розбіжностей. Тож якоюсь мірою ми самі дозволяємо їм так з нами поводитися. З болем спостерігала, як літні люди покірно бігають з купою паперів по кабінетах.

Високому валу | 2011-05-28 13:51

Спасибі, що друкуєте такі матеріали. Авторові спасибі - в першу чергу. Треба разом зупинити ці зловживання. Якщо будемо мовчати, вони ще щось вигадають. Це для них розваги, як гладіаторські бої. Дивляться на черги - і тішаться.

Лідія Ф. | 2011-05-28 13:40

Обурена всім, що відбувається в "Чернігівгазі". Поведінкою керівництва - в першу чергу. Бо це втілення їхньої політики. Я вже кілька років з ними "воюю". І все через те, що вони щороку приписують куби, щоб платили за вищою ціною. Я щороку вимушена витрачати свій час, ходити на прийом, терпіти хамство, писати листи. Один раз відключили безпідставно, без попередження. Сьогодні від них одержала ще два листи - знову з погрозами про відключення. Цього разу причепилися, що в мене ніби самовільно встановлений котел.
Пані Ярова, пан Близнюк - котел встановлений законно. На Гончарово в архіві взяла підтвердження. Через ваші забаганки я маю витрачати свій час. Я вже двічі заходила в управління по розрахунках, але я можу дозволити в свій робочий час простоювати у ваших чергах, які ви штучно створили.
Будь-який терпець може увірватися.
Якщо монополіст чинить таке свавілля, чому його не зупинять? До речі, антимонопольний на мій лист відповів, що це не входить до їхніх повноважень. А що входить?

Против хамства | 2011-05-28 13:31

Руководство - это понятно, как говорится, без комментариев. А контролеры, которые обслуживают нас, ПОЧЕМУ себе позволяют хамство. Ведь это и их мамы, папы, бабушки... стоят в очередях. Если у них пройдут без очереди, то у других таких же монополистов. Неужели у них мозгов не хватает. Даже, если их заставляют так обращаться, надо иметь мозги. Ну не улыбайся клиенту, но обращайся с уважением. А они тащатся, когда хамят. Важность свою подчеркивают, которой нет.

Возмущен | 2011-05-28 13:26

Пишем - бумага все стерпит. А они свое грязное дело продолжают. Значит, надо действовать нам.

Впечатления после посещения Дома | 2011-05-28 13:20

Надо эти "портянки" обсуждений скачать с сайта (и те, которые были раньше) и отправить в "Черниговгаз", чтоб Яровая дала ответ всем, кого достала. И не отписки, как они научились писать, а по сути.
Озверели. Чтоб так над народом издеваться.

Маршалу Тито | 2011-05-28 13:11

Давайте выгонять с норы Маршала Антимонольного комитета - Свириденку.
Пусть отчитывается перед народом почему бездействует.

Нажаль, ніхто з них не звернувся | 2011-05-28 13:09

Давно пора подати до суду. І не на "Чернігівгаз", а на посадовців, які знущаються, тобто перших керівників. Кожен зі споживачів повинен виставити відповідну суму моральної шкоди. Бо якщо подамо на підприємство, то буде в суд ходити юрист, а "віз буде і нині там". А якщо нас багато подасть на них особисто, то хай спробують відправити юриста з роботи - це буде зловживанням. Хай платять з власної кишені. Де вони стільки наберуться юристів, і часу, щоб ходити по судах. Тоді ми їм влаштуємо веселе життя, як вони нам влаштували. Подивляться на це шоу (до речі, це не в театрі танцювати) й інші монополісти, і зроблять висновки.

Отстоявший в очереди | 2011-05-28 12:57

Соломаха - молодец! Спасибо. А больше журналистов, похоже, нет. В "Деснянке вильной" читали какой бред Божок несет. Не профессионал - не берись.

Соломаха - гений | 2011-05-28 12:54

Надо же подметить - слово с 3-х букв. Подскажу еще - публичное общество. Круто: Публичное общество с трех букв. Надо, чтоб должность такая была: Председатель Публичного общества с трех букв. Не устаю повторять.

Маршалу Тито | 2011-05-28 12:51

Что будем делать? Мы же не полные дураки! А ведем себя вроде как полные.
Поговорить в обсуждениях - этого мало.

маршал Тито | 2011-05-28 12:11

Только что пришел из их конторы в доме быта, заплатил 5 гривень (2.50 + 2.50) за маршрутку, потратил два часа хоккейного (не считая дороги) времени, а если по "футбольному", то множь на два. Выстоял в двух очередях (на инструктаж и к окошку), побегал по этажам в поисках ксерокопии. Вся контора увешена объявлениями, читать - не прочитать. Духота, теснота, люди с младенцами, спорят у кого младше, кому не с кем оставить, люди преклонного возраста, которые не привыкли пользоваться мобилками, ходят звонить, встречать домашних (в книжке инструктажа надо подписи всех членов семьи). Пока встречают - их очередь проходит.
В итоге, результатов - ноль. Когда уже казалось, что "победа" уже близка, вдруг оказалось, что колонку надо инвентаризировать, заказил слесаря придет только 15 июня, раньше всё расписано. (Эта милая совковая привычка выдавать информацию дозированно!) Выходит, после этого - снова собирай торбу бумаг, снова готовь 5 гривень, выделяй день и снова в бой, "покой нам только снится".
На моё замечание, о том, что "вы же коммерческая структура, я же деньги вам плачу", работница сказала, что мы, мол, на газе не сидим, мы его только доставляем, те, кто владеет газом, уже давно за границей.
И это в информационном обществе, когда чуть ли не у каждого ребёнка компьютер с интернетом! Полностью поддерживаю комментаторов, которые утверждают, что антимонопольный комитет занимается не понятно чем. Мало того, что над нами особо цинично издеваются, так ещё и берут за это деньги!
  

Правдоруб9"Глибокий рів"0 | 2011-05-28 10:49

Вже кінчайте тріпотню, їдьте на городи,
Бо там дорщ поприбивав всі Ваші доходи.
Беріть сапку і вперед, станьте в позу рака,
Відпочине голова, заболить же ср--а.

Светлана | 2011-05-28 10:22

По поводу благотворительности "Черниговгаза" много раз я тоже слышала. Кстати, уточню - что и где. Надо эти вещи вывести на чистую воду. Если Яровая это делает за свои деньги, то какие у нее доходы и расходы (2-ярусные квартиры и т.д.). Мы пашем, как негры, но у нас не хватает за газ платить, вынуждены экономить.

Лариса | 2011-05-28 10:16

Хвастаются, что Яровая спонсорит церкви, даже какую-то в Черниговском районе строит. Какая добрая! Надо заставить повесить там таблички "Спонсор - потребители газа". Надо вещи назвать своими именами. А ведь это так.

Иван | 2011-05-28 10:14

Им действительно место на нарах, а не в раскошных кабинетах (за наш счет). А то они еще от безделия снова в танцевальные проекты попрут, если не остановим. Блин, балерина!

Поддерживаю! | 2011-05-28 10:05

Действительно, они нас ни за что толкут, топчут, трепают нервы. Разве нельзя с них за это спросить. Оштрафовать. А еще лучше - посадить. Чтоб другим подобным было неповадно.

Привлечь к ответственности! | 2011-05-28 10:04

А "Черниговгаз" ответит за угрозы об отключении? Ведь они признали, что это они распространили ложную информацию с угрозами. Тем более в продажных СМИ было. За такие вещи надо привлечь к ответственности.

Головний газівник | 2011-05-28 10:00

ГазивныкуКстати, по поводу установленных приборов. Их устанавливали газовщики, с молчаливого согласия фирмы. Фирма узаканивала, как хотела, на этом зарабатывала бабки. Откуда потребитель знает какую бумажку в каком здании "Черниговгаза" (на Любечской, в доме быта, на Гончарова, на Шевченка) кроме того, у печников ит.д. должны дать? Откуда мы знаем процедуру, чтоб в итоге они признали установленный прибор узаконеннням, т.е. принятым на обслуживание. Если они развели такой бардак, то пусть не с нас спрашивают, а принесут нам извинения и приведут все в соответствие. Мы должны это потребовать. А то Яровая нашла способ еще сшибить с нас деньги. Бедной ей все мало.
Є...., шановний, завжди треба звертатись до професіоналів. Вони візьмуть дорожче, але зроблять діло надійно і всі бамаги будуть. А Ви, довіряєте випадковим людям, може і із нашої системи, що щось зроблять Вам за банальний магарич. А скупий, як кажуть, платить двійчі.

Тетяна К. | 2011-05-28 09:48

Вони погрожують і знущаються, а ми дозволяємо це робити. Тож вони це роблять з нашої мовчазної згоди. За наші гроші одержують астрономічні прибутки, не бідують. А ми фінансуємо знущання над собою. Якщо логічно помислити - то можно зробити правильні висновки. То чому не думаємо?

Хочется послать | 2011-05-28 09:41

Как метко подмечено, что слово из 3 букв. Именно на столько букв и хочется их послать. И надо это сделать!

Для Сергея Соломахи | 2011-05-28 09:39

Как єто сделать? Кто-то должен взять на себя роль лидера? Может, через "ВВ" начать какой-то проект?

Сернгій Соломаха | 2011-05-28 09:20

Нарешті до декого почало доходити, що будь-який монополізм є гидотою.
Але якщо його не можна уникнути, то треба створити дієвий контроль з боку держави, а держави з збоку громадян.
А тих прихватизаторів, які дозволили приватизувати природні монополії (Чернігівгаз, Чернігівобленерго, Чернігівтеплоенерго, ТЕЦ віддати в аренду ТехНОва) треба публічно назвати поіменно, а правоохоронним органам і перевірити їх статки від такого гешефту.
І ще багато чого треба, але без згуртування громади в боротьбі за свої права і інтереси проти бандократії у владі і жируючого котів у природних монополіях в системі надання послуг ЖКГ їх "шісток". які їх обслуговують, покращення в цій сфері не буде.

АУ-у-у | 2011-05-28 09:19

На них нет управы? Почему молчат те, кто их должен контролировать? Складывается впечатление, что они - Пуп земли. Народ горло надрывает, а все глухие, не слышат. Это игра в молчанки? Где слово местной власти? Контролирующих структур? Общественных организаций? В конце-концов - журналистов? Похоже в городе и области один журналист - Соломаха и одно СМИ - "Высокий вал". АУ-у-у?

Против беспредела "Черниговгаза" | 2011-05-28 08:34

Надо прекратить беспредел в "Черниговгазе"! Потому что они всех нас уже достали! Просто многие этого пока не понимают, идут туда, падают в очередях - потому что их пригразили отключением.
Как это можно спекулировать отключением газа? У них уже мозги и совесть отключились?
Пусть за этот беспредел публично ответят Яровая и Близнюк!

Возмущенный | 2011-05-28 08:21

Надо требовать назначение нормального руководителя, который наведет порядок и прекратит издевательство над потребителями. Ситуация с договорами, с этими приборами - это беспредел.

Убежден | 2011-05-28 08:18

Кстати, по поводу установленных приборов - правильно. Они не знали, что их люди, в рабочее время устанавливают приборы? Ведь когда обращаешься в "Черниговгаз", к специалистам, а потом оказывается, что устанавливает частное лицо, то кто в этом виноват, что их работники оформлены предпринимателями. А у нас тогда тоже не было выбора, как и сегодня с договорами. Пусть сами несут ответственность перед нами.

Газивныку | 2011-05-28 08:07

Кстати, по поводу установленных приборов. Их устанавливали газовщики, с молчаливого согласия фирмы. Фирма узаканивала, как хотела, на этом зарабатывала бабки. Откуда потребитель знает какую бумажку в каком здании "Черниговгаза" (на Любечской, в доме быта, на Гончарова, на Шевченка) кроме того, у печников ит.д. должны дать? Откуда мы знаем процедуру, чтоб в итоге они признали установленный прибор узаконеннням, т.е. принятым на обслуживание. Если они развели такой бардак, то пусть не с нас спрашивают, а принесут нам извинения и приведут все в соответствие. Мы должны это потребовать. А то Яровая нашла способ еще сшибить с нас деньги. Бедной ей все мало.

Головний газівник | 2011-05-28 06:50

Ну, щож Ви, шановні, гражданє, так наїхали на "Чернігівгаз". Нєхорошо, нєхорошо! Як-то кажуть, шукай причину в собі. Глибше, глибше дивіться, та більше в дзеркало. Що ви там побачили? А... ось то-то і воно!
А по суті: раніше договори на поставку газу заключались тільки з промисловими споживачами та комунально - побутовими підприємствами, а тепер влада вирішила, що пора вже іти в народ, аякже, шановні гражданє, требаж робити краще життя, та вже і сьогодні. Так, що договір, все-таки, потрібно заключати. Друга справа як це робиться. Ну як, як завжди, через одне місце. Так робилось в нас завжди, а тепер і подавно. Підприємство наше, гражданє, приватне, якщо хто не знає, і ніколи нам Вам розносити бамаги по квартирам. Але, все-таки жалкувато нам і Вас, наші гражданє,то ж даю деякі практичні поради:
 1.Договір заключати треба, але не летіть всі скопом, відразу. Потихенько, потихенько. Газ ніхто Вам не відключить, але якщо ж так написати, то Ви, гражданє, ж зовсім не прийдете. Ось то-то і воно.
2. Тепер, при любих зверненнях до нас, Вас, шановні гражданє, перевірять на правильність та законнісь встановлення газових приладів. І не треба тут виражать всенародне "возмущеніє", не треба, не треба. І якщо Вам якийсь дядя Ваня, хоч би і із газівників, встановив більш модерний котел, чи колонку, але не оформив все законно, тоді, гражданє, потрібно це все узаконити, ну не безкоштовно звичайно. А якже, шановні гражданє, Ви не є привилегійований клас, тому закони Вам потрібно виконувати.
3. Якщо ж сталася така неприємність, план дій такий - приходите на Гончарова 11, до проектантів з пректом газифікації Вашого помешкання (якщо такого нема - не біда, він є в нашому архіві). Там Вам зроблять до нього зміни. Попутно в пічників замовляєте обстеження вашого димоходу. Без такої справки ніяк не можна, шановні гражданє. Потім, там же знаходите дільницю газифікації і після візиту до Вас її майстра діло в шляпє.
Погрожувати всякими там юристами, не треба. Ви, шановні, кожний по собі і неконкурентноспроможні, так що бережіть нервові клітини і нам, а в основному - собі, проживете довше.
Всього найкращого, бувайте.

Василий Р. | 2011-05-27 19:50

Сколько можно их терпеть! Просто мы себя ведем, как бараны. Идем стадом и терпим их кнут. Надо от них требовать выполнять свои обязанности. Мы им платим деньги и пусть нам будут за это благодарны. Говорят, что у их руководства астрономические зарплаты. Это ведь за наш счет. А они нас еще и унижают в очередях.

Я | 2011-05-27 13:31

Спасибо, что хоть кому то не безразлично. Я от "Черниговгаза" в шоке!

Благодарные | 2011-05-27 07:36

Сергей Соломаха и "Высокий Вал" я Вас целую. Потому, что другие журналисты -продажные, трусы или не могут вникнуть в суть проблемы. Почитайте свежую "Деснянку вильну" - позор! Если не можешь вникнуть в тему - лучше не берись - совет "Деснянке". А Вы - молодцы! Только на этом не остановливайтесь. Надо заставить газовщиков признать все наши права!

Один из борцов | 2011-05-26 22:23

Давайте доведем до логического завершения ситуацию с "Черниговгазом". Обратимся к юристам, чтоб расставить все точки над "и". Мы должны сполна использовать свои права. А потом займемся другими монополистами. Они ничем не лучше.

Евгений | 2011-05-26 22:21

Дожились, чтоб нас держали за идиотов - заключать кабальные договора мы должны падая в очередях. Тупой народ. Спасибо, что хоть кто-то не молчит.

Прочитала "Деснянку" і обурена | 2011-05-26 22:18

Тільки що прочитала в "Деснянці вільній" бездарну тупу статтю про "Чернігівгаз". Або їм заплатили за її або журналіст - повний нуль. Єдина користь, прочитала, що в прес-службі працює Наталія Свириденко, а Антимонопольний очолює Анатолій Свириденко. Збіг чи саме тому мовчить Антимонопольний?

Тот, кого тоже достали | 2011-05-26 22:08

У нас просто золотое терпение, чтоб позволить Яровым так нас доставать. А у них - беспредельная наглость. Но почему молчат Антимонопольный комитет, НКРЕ? За что они получают зарплату, если творится такой беспредел?!
Нас так много, но они добивают каждого в отдельности. Давайте обьединимся и подадим в суд. Только не на "Черниговгаз", а на непосредственных исполнителей - Яровую и как там его , Близнюка. И выставим возмещение морального ущерба. КАЖДОМУ!

Дякую автору | 2011-05-26 21:58

Спасибі, що порушили цю тему. "Чернігівгаз" вже всіх дістав - мене точно. Думаю, що цей матеріал і відгуки треба відправити Яровій І Близнюку, які організували справжню травлю проти людей, які чесно оплачують їхні кабальні рахунки. Замість того, щоб бути вдячними населенню, вони поводять себе як останні негідники. Так ведуть і багато хто з їхніх підлеглих - падлюки і ті, у кого мізків не вистачає. А вони їх за таку поведінку заохочують. Вони повинні дякувати нам, що мають роботу і зарплату. А їм все мало, хочуть обідрати, як липку. Тому наприкінці року безсоромно приписують куби. Ми гуртом маємо примусити їх нас поважати, бо ми їм нічого не винні, навпаки - годуємо. І вони мають нас поважати. А ми бємося за свої права, які вони у нас безсоромно відбирають, і не спроможні їх поставити на місце.
Дякую за підтримку. Давайте не відступимо і доведемо все до логічного завершення. Вони мають жити по закону.

TAO | 2011-05-26 19:46

Ноги моей в этом "газе" не будет.
Надо им - пускай сами приходят.
Я плачу своевременно.
И клал с прибором на их бумажки.
Газ они мне не отключат НИ ПРИ КАКИХ условиях, если я за него плачу.

Правдоруб("Глибокий рів") | 2011-05-26 19:12

Люди, люди, ай-яй-яй, Ви насправді лохи?
Чи у Ваших головах завелися блохи?
Як баранів на забій, скопом, всіх одразу,
Загоняють Вас усіх до "Чернігівгазу".
Якщо хочуть заключать з Вами договори,
Хай приходять до Вас в дім, а не до контори.
Якщо платите Ви вчасно, газ Вам не відключать,
Тож не стійте Ви в тих чергах, хай Вас там не мучать!!!

маршал Тито | 2011-05-26 18:02

Только сегодня был в их конторе. Это ужас, с совковых времён уже отвык от такого ненавязчивого сервиса. И, что самое удивительное, сервиса рукотворного. Если уж у нас такой золотой газ, то почему такая теснота, почему нет мягких кресел и диванов, в которых люди могли бы сидеть несколько часов, дожидаясь своей очереди? Наконец (что особенно непостижимо и является прямым свидетельством УМЫШЛЕННОГО и ЦИНИЧНОГО издевательства), почему нет бланков заявлений? Почему написанные от руки образцы заявлений прикреплены скотчем к стене. И соискатель вынужден СОГНУВШИСЬ переписывать текст?

голка з ниткою | 2011-05-26 16:34

А мені говорили, що в нас, до речі, не російський газ, що в нас газ Коропський! Тобто навіть видобувається в Чернігівській області. Мені пощастило, хотіла вже бігти туди, на знала, що робити, та сусідка сказала, що ймовірніше за все нічого не буде, бо це нереально - за такі строки переукласти всім договори. Виявилося, що вона цілком слушна.
А Чернігівгазу - ГАНЬБА!!!
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Профорієнтація для підлітків під час війни

SVOBODA.FM